articles
אז מה היה לנו בכנס הבינלאומי למיתוג סטארטאפים
“The Branding Startup Summit”
SHOWtlv2023
מאת: אודם אלגם, יועצת שיווק, מתמחה בסושיאל ותוכן בתחום הכנסים והמשפיענים
articles
branding
אז מה היה לנו בכנס הבינלאומי למיתוג סטארטאפים
“The Branding Startup Summit”
SHOWtlv2023
מאת: אודם אלגם, יועצת שיווק, מתמחה בסושיאל ותוכן בתחום הכנסים והמשפיענים
Koto הרצאה ראשונה מבית
התמקדה בחשיבות הייחודיות והבידול בעולם המיתוג. בעולם בו רבים מעתיקים זה מזה ואתרים נראים דומים, חייבים להתייחס לסוגיה הזו, להיות אותנטים.
כחלק ממסע התמקצעות בתחום המיתוג, עלינו להתמיד ולהביא אופטימיות לתהליך ולצורך הבחירה היחודית בסיפור המותג. ההמלצה הייתה לעבוד יחד עם אנשים, לצאת החוצה מגבולות המשרד, לחקור, לפגוש אנשי עסקים פוטנציאלים, להכיר את הקהל לעומק , להבין את נבכי התרבות הארגונית ולזקק את האופי הייחודי של העסק.
בהרצאה הבאה מיכה קאופמן המייסד של Fiverr
הדגיש את חשיבות ההקשבה לדעות שונות משלנו, רק כך נהיה מסוגלים לבצע סיעור מוחות יעיל.
כדי לעשות מיתוג טוב, צריך לאתר את הסיפור המעניין שמאחוריו,ומגיעים לזה בעזרת היכרות עם ה DNA של החברה והתרבות הארגונית .כמו כן עסק בחשיבות החיבור בין הציבור הרחב לערך האמיתי מוצרי ה-B2B בסוף כולם אנשים והכל מונע מרגש.
טיפ חשוב שימו את הצרכן במרכז, תבינו איך לדבר איתו, חברו אותו לערכי המותג ותבנו סביבו קהילות.
הרצאה של חן גוטר מ APPSFLYER
התמקדה בהבנת צרכי האנשים בתחום העסקים, מה הדרכים שיספקו להם הצלחה ומלוא תחושה של מימוש, כל אחד צריך סיבה לקום בבוקר לעבודה. כשנבין מה מניע אנשים ומהן הרגשות של קהל היעד, נוכל לייצר חיבור אמיתי שלאחר מכן יתבטא במכירות. דוגמאות ממוצרים של Zendesk -Lusha ועוד, שמשאירים רושם עמוק ומתמודדים עם רגשות הקהל בצורה מוצלח ואפילו מצחיקה.
ARGUSרחלי פקין, מנהלת האסטרטגיה ופיתוח עסקי ודנה אבייתר
מנהלת הקריאטיב הראשית של OPEN
הדגישו את החשיבות שיתוף הפעולה בין כל הגורמים, כשה-CEO והמייסדים מעורבים במהלך יצירת המיתוג ומעזים, דוחפים קדימה את התהליך ונותנים את המפתחות ללב החברה. חשוב לזכור שהליך מיתוג הוא לא תמיד משה שכולם מבינים, מדובר בתהליך ארוך ויצירתי שאינו נסוב רק על עיצוב וצבעים, אלא
בבניית שפה שמתאימה לכל נקודה של העסק. הם השוו את התהליך להיריון – תהליך ארוך וקשה, בו הרבה ספקות ולעיתים אין לך מושג למה נכנסים, אבל בסוף התוצאה נהדרת ונוצר
מותג בלתי נשכח.
עומרי קוהל מייסד חברת Pyramid Analytcs
דיבר על האולימפיאדה , וסיפר על ילד חלש שלא מליח לזרוק כידון רחוק ובכה לאמא שלו שלעולם לא יוכל להגיע לאולימפיאדה . אבל זה לא מחייב , כי אם יהיה ספורט חדש של מי זורק רק ל 3 מטרים אבל מדויק הוא כן יוכל להתחרות . עומרי סיפר איך Pyramid המציאו תחום וכבשו בו את הפסגה , כולם וכל חברות הענק מדברות על BI Business intelligence וPyramid הגדירה תחום חדש DI decision intelligence בו היא מובילה!
בסקר שנערך לגבי תחום הdi הופיעה Pyramid במקום הראשון לפני חברות ענק כמו sap ומיקרוסופט ואורקל
6. הציבו את צוות השיווק שלכם בחזית
הצוות שלכם הוא האוצר שלכם, הם החיילים בחזית הקרב שעובדים ימים ולילות עם עשרות ספקים, לוחות זמנים צפופים, המון לחץ וציפיות גבוהות – הפשילו שרוולים ותצללו איתם לתוך העבודה היומיומית. תהיו מאוד מעורבים ותהיו זמינים לטפל בכל משבר. יהיו לכם הרבה ימים טובים ו(כמה) ימים רעים, ימים של שמחה וצחוק, לחץ ותסכול – קבלו ותאהבו את כולם – תעריכו את העבודה המדהימה שלהם – אל תשכחו להודות להם מעומק הלב ולחגוג איתם את ההצלחה.
נדיה היטמן vp brand marketing, simply
חברת joy tunes הגיעה לשלב שהיא כבר לא רק joytunes היא הרבה יותר מזה , נדיה שיתפה בכל תהליך המיתוג מחדש, כיצד הגיען לשם simply כמה חשוב מאוד שיהיו בלוגו סיממנים אייקונים, וכמה זה מפחיד לעשות שינוי כזה . השלב הראשון והכי חשוב שעשו זה ראיון עם עשרות לקוחות , על מנת להבין מה מניע אותם להשתמש בjoytunes למי הם מציגים זאת, מה זה עושה לה? מכאן, מהלקוחות , מהיציאה לשטח ושאלת השאלות מגיעות mשכיחה שהיתה בכנס הסטארטאפים , תכניסו רגש, ואז הציגה נדיה את סרטון ההחדרת מותג החדשה של Simply
כרמל יואלי , המייסד והמנכ”ל של ATREO
חברת המיתוג B2B הייטק מהמובילות בארץ ובעולם
דיבר על הmovement ושינוי הנרטיב כמשנה מציאות
איך גונג שינו את המכירות שלהם תוך 3 שנים מ8 מיליון ב2018 ל120 מיליון ב2021?
איך לקנבה יש 100 מיליון משתמשים?
הם לא בנו מותג הם בנו תנועה חדשה, מציאות חדשה.
לכל תנועה כזאת צריך שיהיה נרטיב אם תשנה את הנרטיב תשנה את המציאות.
הנרטיב הוא לא המותג שלך , הנרטיב זה איך העתיד יראה . ואסטרטגית הנרטיב מושתת על 3 מרכיבים:
הסיבה- העולם החדש שאתם הולכים ליצור
הגישה- הדרך להגיע לשם, איך
האנרגיה- הרגשות שיטענו את הגישה והסיבה
כרמל נתן הרבה דוגמאות נפלאות, נמנה רק אחד:
קחו את canva
המציאות הישנה- עצמאים שמשתמשים בתוכנות גרפיות המציאות החדשה שקנבה מביאה – עיצוב און ליין בשיטת diy שכל אחד יכול לעשות בקיצור אל תחשבו מותג תחשבו נרטיב. תחשבו יצירת תנועה חדשה.
ואז הגענו לשרית למרוביץ
המייסדת של sage marketing
שהראתה איך בתקציב קטן מותג יכול לקבל הכרה גלובלית. שרית ב-sage עוסקים ביום שאחרי בניית המותג, שיווק המותג והחוכמה היא לייצר אירוע, שיכול ליצור באאז. היא הציגה ניתוח מקרה של מותג חדש של תדיראן, לטיהור אוויר, מוצר הנמצא בתוך המזגנים ובעצם מטהר את האוויר שאנו נושמים. לאחר מחקר התברר שיש עשרות מתחרים בעולם. והבעייה הכי גדולה זה לך תוכיח שהאוויר אכן מטוהר ומשודרג.
מה שעשו הוא מבחןבשידור חי של בדיקת האוויר באולם קולנוע בסינימה סיט, אשר בשידור חי הראה איך המדדים משתני! סרטון זה צבר תאוצה אדירה , והיה הgame changer, והכל בעלויות נמוכות ביותר!!!
בקיצור בשיווק המותג שלכם, תעשו מחקר עומק רציני ותחשבו על מהלך שובר שיוויון אשר יכול לפרוץ את סף הקליטה שלהלקוחות .
ולבסוף קינחנו ב-ai Branding עם צחי דינר, מנהל המחלקה לתקשורת חזותית של hit חולון.
הרצאה שקשה לדבר עליה, צריך לראות אותה , את נפלאות הbranding ש ai מה שהדגיש צחי הוא את הסוד לעבודה עם ai הסוד הוא לדעת מה בדיוק לבקש מהai, זה שם המשחק . ככל שהבריף שלך יותר מדוייק, יותר ברור, תמצאו את ה-Ai ככלי אדיר .
שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER