articles

איך מותג חדש יוצר תרבות לייף סטייל חדשה

articles

branding

איך מותג חדש יוצר תרבות לייף סטייל חדשה

תכירו את המותג שקל מאוד להתאהב בו . סטארט אפ של חומרה , מותג חדשני , מעוצב , שאתם לא חייבים אבל רוצים ובעיקר רוצות . המותג החדשני בשם cadence capsules

מכירות את הבעייתיות לפני טיול שצריך לקחת : קרם לפנים , קרם לגוף, מנקה פנים , תכשיטים, כדורים , שמפו , ג’ל , מרכך , ועוד ועוד . ואז את מוצאת את עצמך ממלאת תיק ענק , עם בקבוקים, ושפורפרות , וקרמים . שתופסים מלא מקום, אז לא עוד .

ב 2017 , זה מה שהרגישה סטף הון , רקדנית ובעלת חברת סרטים דוקומנטריים, שנמאס לה מכל הבלגן והמקום של הדברים שהיא לוקחת לחופשות:” לו רק היה לי משהו נוח ביותר, מעוצב , שיעשה סדר ויתן כבוד לכל המוצרים שאני אוהבת, שלא יהיו זרוקים סתם בתיק רחצה גדול .
ואז עלה במוחה הפתרון- קפסולות מעוצבות, מחוברות ביניהן, שלא הולכות לאיבוד.
כעבור 3 שנים של ניסיונות , עשרות מהנדסים, ומעצבי מוצר , מאות ניסיונות , הושק המותג החדש ב2020 Cadence Capsules כיום נמכרו כבר מעל חצי מיליון קפסולות , והמותג נחשב לסיפור הצלחה, ובעיקר כטרנד תרבות לייף סטייל. אמנם יש ביקורות , בעיקר שהקפסולות קטנטנות מידי ומתאימות לטיולים של עד 10 ימים , והמחיר שהוא קצת יקר . אבל על דבר אחד אין ויכוח הן ממכרות , קנית אחת , את רוצה למלא את כל הבית שלך בהן .
מאז ההשקה ב-2020, המותג מצא קהל חסידים, גדל לצוות של 24 עובדים, והשיג מימון של 400,000 דולר ממגוון יזמיות מצליחות, כולל סלבס ולאחרונה כבר השיק המותג שיתוף פעולה עם האמן Araki Koman

הבשורה –אחסון מעוצב לנשים לנסיעות וחופשות, הנותן כבוד למוצרי הטיפוח שלך

רוב האנשים אינם קשורים רגשית לבקבוקי אחסון מוצרי הטיפוח שלהם לנסיעות. אבל רוב מכלי ובקבוקי אחסון לנסיעות לא נראים כמו יצירות אמנות זעירות. וזה הסיפור של cadence capsules
כל דבר במותג הזה משדר אמנות , עיצוב, נוחות , קלות , שלמות , תרבות חדשה של אחסון – הנותנת כבוד למוצרי הטיפוח שלך , ובעיקר מסדרת לך מקום במזוודה ובנשמה . יוצרת שקט מינימליסטי, בעולם הצרכנות הצעקני .
אז הבשורה של המותג באה ואומרת תגידו שלום לבאלאגן של כל מוצרי הטיפוח והיופי שאתן שמות במזוודה!
קפסולות מעוצבת מודולריות, ממוגנטת שלא מתפזרת בתיק לנשים בעיקר לקרמים, שמפו, כדורים, תכשיטים לטיולים או חופשות קצרות . בסדר כמו שלא חוויתם מעולם.

ערכים :

CALM תרבות של רוגע בחיים
צוות של משפחה, חברים, 24 העובדים והלקוחות הנאמנים, כולם סייעו ביצירת מוצר שעוזר לכולם להרגיש רגועים, מוכנים לכל דבר שלא יהיה. מוכנים עם כל מה שאנחנו צריכים בלי דאגות. זה מה שקוראים לו רגיעה בקצב הנכון. רוב החברות המובילות למוצרים עוסקות כמובן בתכונות. מפנה לך הרבה מקום, חזק,נוח. אבל מותגים מעולים, עוסקים בחשיפת הרגש שמקשרים בשימוש במוצרים האלה. רגיעה היא אותה תחושה. בעצם בלב העניין, הרעיון הזה של רוגע, מילה אחת כדי לתאר את כוכב הצפון או את ה-DNA של המותג שלך, CALM זה הסיפור.
מדובר ביצירת הרגשה רגועה לאנשים, לעזור להם לשמור על הקצב שלהם לא משנה מה הם עושים. ב cadeness מדברים ובונים מתוך התחושה שהם חברה חדשנית המנסה לייצר רגש של רוגע , והשאלה האם הרגש הזה מושג . לדעתי הרגש שיותר מושג הוא סוג של תכשיט חדש אצלך בתיק, נוחות מעוצבת , או כמו שאומרת המייסדת:

שפה מיתוגית-כוחו של המותג על פי מייסדת Cadeness

“כשאני חושבת על מיתוג, אני חושבת על התחושה המיידית שמישהו מקבל כשהוא חושב או מדבר על cadenes. אז זה צריך להיות בכל נקודת מגע עם הלקוח. במייל התודה שאנחנו שולחים, במייל קבלת הפנים-יש לנו את המנטרה שלפיה אנחנו רוצים לוודא שכל חבר קהילה בודד, ירגיש שהוא יכול לדבר בשולחן האוכל עם חברים או משפחה על האינטראקציה והחוויה המדהימה שלהם איתנו.
זה המוטו שלנו תמיד, איך נוכל לגרום לקסם לקרות? איך אנחנו יכולים להיות נקודת האור ביום של מישהו? ואני חושבת שזה הכל מותג. עם מה אנשים מקשרים אותנו? אם רוגע זו המילה, ובכן, אם הם מושיטים יד ושואלים היכן המשלוח שלהם, עלינו לוודא שהם מרגישים רגועים. אם הם מקבלים את החבילה שלהם, הם צריכים להרגיש רגועים לפתוח אותה, נכון? או אם הם ממלאים את הקפסולות שלהם ואורזים לסוף השבוע, הם צריכים להרגיש רגועים בזמן השימוש בו או אפילו בזמן שהם מנקים אותו. אז על זה אני חושבת. ובאמת לוודא שכל חוויה היא כמו הקודמת.”

איך בונים מותג נכון על פי המייסדת :

העצה החשובה שלי תהיה עשו כמה שאתם יכולים בפנים. כשבניתי את המותג ישבתי שם ותכננתי את האתר בעצמי. אני לא מעצבת אתרים. לא בדקתי את זה, אבל הייתי אובססיבית לגבי כל פרט ופרט. חשבתי, בסדר, איזו אינטראקציה תהיה ממש חלקה כאן? מה באמת מעצבן אותי שאני חווה באתרים אחרים יום יום? מה אני יכולה לבנות שלא היה קיים קודם?

על השם, הדי באנאלי שנבחר , מסבירה המייסדת ,סטף הון
מתוך פודקאסט עם פביאן גרייטר שטען שזהו שם די סטנדרטי, שיש להרבה מוצרים, וביננו, הוא צודק.

סטף הון:
“בחירת השם לקחה יותר מחצי שנה וקבוצות מיקוד שנעשו עם חברים וחברות מה שרצינו לוודא הוא שהשם יהיה כמו מטריה. יש לנו כל כך הרבה מוצרים וקטגוריות שאנחנו רצינו להיפתח אליהן.
ולכן רצינו משהו גדול ורחב ומשהו שגם כשאתה אומר את זה עושה לך טוב, אהבנו את הרעיון שCADENES הוא קצב, זה פעימה, אבל שלכל אחד יש את שלו. ואנחנו מאוד בונים חברה סביב הרעיון שלכל אחד יש את החיים שלו ,אורח החיים שלו, השגרה שלו, המוצרים שלו. ואנחנו כאן רק כדי לעזור לאנשים לשמור על הקצב שלהם.
תמיד רצינו שהשם יהיה משהו שיתגלגל מהלשון שהוא ממש קל ואפשרי לתפוס בעלות עליו וזה היה פשוט שם מושלם עבורנו. שם שלדעתי יכול להיתפס לך בראש. לדוגמא: שמור על הקצב שלך, הקצב שלי, תהיו בקצב הנכון . וזו המטרה בסופו של דבר להפוך למטבע לשון.

על חווית המותג

סטף הון,המייסדת:” בנינו גם את המוצר וגם את המיתוג מתוך מחשבה על אותם עקרונות. זה היה על רגשות אינטואיטיביים. זה היה על הרגשה של רוגע וחמימות, בין אם אתה מחזיק את הקפסולה ביד שלך והיא מרגישה טוב , או שאתה באתר שלנו ומרגיש שהוא נקי ומינימלי , משדר רוגע וחמימות. לקחנו את מילות המפתח המעבירות את הערכים הללו, ווידאנו שהכל החל מהצבע של המרקם של הקפסולה הפיזי או בתמונה באתר ועד לאינטראקציה של הלקוחה באתר, צריך להיות מותאם מאוד אישית, ולהעניק חוויה ממש מרוכזת.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו