צעירים בונים מותגים- תוכנית ייחודית לחט”ב ותיכונים
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות, מחבר הספר : האלף בית של פרסום מנצח, בקרוב יצא לאור ספרו השני על מותגי יוקרה .

COURSES

branding MASTERCLASSES

about the COURSE

על הקורס

אחד מעמודי התווך החשובים בתקשורת ושיווק הינו המותג .
בני אדם, מוצרי ידע ורעיונות, טקסטים אמנותיים ותקשורתיים – כל אלה פועלים בסביבה תחרותית צפופה. הריבוי, שפע האפשרויות אמצעי התקשורת המתווכים את המוצר(באשר הוא : מוצר צריכה, מפלגה פוליטית, הצגה, זמר, חברות ) לציבור – יוצרים תנאים קשים במיוחד למשווק העכשווי. הצורך לבלוט מתוך השפע שמסביב, הרצון להיחרת בזיכרון, התשוקה להיות מאומץ על-ידי הקהל – אלה הופכים את המיתוג להכרחי. המיתוג הוא אפוא בניית הבדל בין מוצרים המבוסס על תדמית, על “קשר רגשי” בין הצרכן למוצר (הרשטיין, 2001, 2005).
המונח מותג מתייחס לסך כל העמדות ,הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים בנוגע לאובייקט, ארגון או רעיון מסוים.
בעבר היה נהוג להתייחס בשם מותג רק אל הסממנים הוויזואליים של החברה או המוצר, כגון לוגו, שם, סלוגן, צבעים , שפה גרפית .אולם כיום מותג הוא הרבה מעבר לזה , הוא גיבוש הבשורה המרכזית של המוצר שלך, מה שנקרא, האסטרטגיה המיתוגית . דרך מחקר של השוק, המתחרים, הלקוחות , מה חשוב להם? מה הצרכים שלהם? מה היתרונות של המתחרים . ככל שהמותג שלך יותר ייחודי , ובא לידי ביטוי בצורה שונה יותר, יש לך סיכויים טובים יותר להצליח.

מותג נוגע בכל תחומי החיים שלנו: מותג זה תדמית, מותג זה מוניטין , מותג זו הבטחה לתועלת פונקציונלית או פסיכולוגית , מותג זה ערכים ייחודיים לאדם, חברה . מותג יוצר העדפה כאשר איכות המוצרים מאוד דומה . יש מותג פוליטי אם זה מפלגה , יש מותג בספורט , קבוצה , חברות בתחומים שונים בעולם הינן מותג , גם בחקלאות
על התוכנית
באמצעות לימוד הקורס , התלמיד נוגע כמעט בכל אספקט בחיים שיהיה לו בעתיד . הוא לומד לבדוק, לחקור, להבין, לחפש את הייחודיות , לחשוב יצירתי, לבנות מותג ולנהל מותג., ורוכש גם כלים עתידיים בתחום השיווק הפרסום והתקשורת .

מושגי מפתח : בידול, usp, קהל יעד, מתחרים, הבשורה, כלכלה התנהגותית, שם, סלוגן,
חווית מותג, מיתוג דיגיטלי, מודל הקופסא השחורה, storytelling, מיצוב, תוכנית מיתוג

about the COURSE

על הקורס :לפי מודל C.I.T.Y

What should we talk about

על מה נדבר

ניתוח קהל יעד
סביבה
מתחרים
ייחודיות המוצר
גיבוש האסטרטגיה המיתוגית

תהליכי בניית מותג: בחירת שם, לוגו,
גיבוש שפה תקשורתית
תובנת קהל המטרה
תוכן שיווקי
קמפיין פרסומי להחדרת המותג

What should we talk about

על מה נדבר

you get

מה יצא לכם מזה

• הבנה עמוקה ויסודית על חשיבות המיתוג לעיר
• לימוד כל התהליכים של מיתוג עיר – ומה חשוב לדרוש מחברות המיתוג
• חשיבותם של המהלכים לשינוי תדמית העיר וכיצד יוצרים אותם
• העשרה- שפע של דוגמאות וניתוחי מקרה

you get

מה יצא לכם מזה

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים
התלמידים יבנו בעצמם מותג חדש, ויציגו אותו, במהלך התוכנית ילמדו בדיוק איך לבנות מותג, ממש כמו בחברות הגדולות. התלמידים יפתחו את החשיבה היזמית והיצירתית שלהם, בין הכישורים החשובים ביותר
במאה ה21
התלמידים יזכו ללמוד ולבנות בעצמם מותגים במבחר תחומים שבעולם האמיתי : משקאות קלים, אופנה,רכבים, משחקים, הי טק , שירותים, ועוד

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

Syllabus

סילבוס
מושגי מפתח: הגדרת מותג, תועלת פונקציונלית, תועלת פסיכולוגית,
מטרות על :
התלמיד ילמד הגדרות מותג , יתרונות וחסרונות
אוריינות תקשורתית:
• התלמידים יתוודעו להגדרה של המותג
• התלמידים יבחינו בין תועלות פונקציונליות לתועלות רגשיות
• התלמידים ידונו ביתרונות וחסרונות של המותג
אוריינות אזרחית:
• כל אחד הוא מותג? המותג זה לא אתה ? התלמידים ידונו במשמעות של מותג באמירה חברתית

מהלך השיעור
• הגדרת המושג מותג ?
• תועלת פונקציונלית מול פסיכולוגית ?
• כוחו של המותג
עזרי הוראה:
• סרטוני וידאו
• מנטי מטר

מושגי מפתח: בשורה, USP, בידול, ערכים, טון וסטייל ,שפה ויזואלית, שפה תקשורתית, אחידות, עקביות
מטרות על :
התלמיד יכיר את תהליך בניית המותג וילמד את מושגי היסוד
אוריינות תקשורתית:
• התלמידים יכירו את מפת תהליך בניית המותג
• התלמידים יכירו את המושגים החשובים לבניית מותג

אוריינות אזרחית:
• התלמיד ילמד על חשיבות הערכים בהצלחה של בניית מותג
• התלמיד יכיר את המונח מיתוג אמיתי לאור התפתחות דור הZ

מהלך השיעור
• היכרות עם מפת תהליך בניית המותג ?
• היכרות עם כל מושגי היסוד לבניית מותג ?
• ההבדל בין בידול לייחודיות ?
עזרי הוראה:
• סרטוני וידאו
• מצגת פאואר פוינט

מטרות על :
פיתוח העבודה הקבוצתית והיצירתית של התלמיד
אוריינות תקשורתית:
התלמידים יכירו תהליך מלא של מיתוג
התלמידים יידונו בקבוצה – למידה שיתופית
אוריינות אזרחית:
• התלמידים יכירו בחשיבות העבודה הקבוצתית, סובלנות, הקשבה, פתיחות
• חלוקה לקבוצות הסבר על המשימה
• בוחרים מוצר מאיזה תחום שרוצים , וממתגים אותו
דוגמא לתחומים:
צעצוע? בגד? אופנה ?נעליים? משקה ? רהיט? צמיד ? טבעת? חטיף?
• דוגמא עם מותג חדש לכל תהליך המיתוג
מושגי מפתח: סוגי קהלים דור ה Z,Y X
מטרות על :
התלמיד יכיר בחשיבות איבחון מדוייק של קהל יעד
והמניעים לצורך שלו לרכוש מותגים
אוריינות תקשורתית:
• התלמידים יכירו את סוגי קהלי היעד
• התלמידים יכירו את מאפייני הדורות של הקהלים
• התלמידים יבינו את משמעות צורך רגשי וצורך פיזי
אוריינות אזרחית:
• התלמיד ילמד על הכלכלה ההתנהגותית והשפעתה על עולמינו
מהלך השיעור:
• פתיחה בתרגיל : חיבור בין מותג לקהל יעד- למי מתאים המותג הבא?
• הכרת סוגי קהל יעד
• הכרת דורות :X,Y,Z
• דוגמא לפרסומות שפונים לדורות שונים
מושגי מפתח: תובנה, מודל הקופסא השחורה, מודל התבנית,
מטרות על :
התלמיד יכיר בחשיבות איבחון מדוייק של קהל יעד
והמניעים לצורך שלו לרכוש מותגים
אוריינות תקשורתית:
• התלמידים יכירו את מודל הקופסא השחורה
• התלמידים ילמדו לאפיין צרכים ורצונות של קהל היעד
• התלמידים יבינו את משמעות מודל התבנית
אוריינות אזרחית:
• התלמיד ילמד על הכלכלה ההתנהגותית והשפעתה על עולמינו
מהלך השיעור:
• פתיחה בתרגיל : תרגיל מודל התבנית
• תרגיל צרכים ורצונות
• מודל הקופסא השחורה
• מה זה תובנה
מושגי מפתח: ייחודיות, בשורה, בידול , מתחרים
מטרות על :
התלמיד ילמד איך בוחרים נכון את האסטרטגיה המיתוגית

אוריינות תקשורתית:
• התלמידים ילמדו את הקריטריונים לגיבוש הבשורה הנכונה

אוריינות אזרחית:
• התלמיד ילמד על חשיבות המיתוג האמיתי בעידן הנוכחי, לאור הנטייה של הדור החדש לכנות, ושקיפות.

מהלך השיעור:
• מה זה אסטרטגיה מיתוגית
• חשיבות הבשורה
• צפייה במותגים והגדרת הבשורה שלהם
• תרגיל- כל קבוצה תגדיר את הבשורה של המותג שלה

מושגי מפתח: בחירת השם , לוגו, סלוגן, טון וסטייל ,שפה תקשורתית
מטרות על :
התלמיד ילמד איך בונים מותג

אוריינות תקשורתית:
• התלמידים ילמדו איך בוחרים שם
• התלמידים ילמדו איך בוחרים סלוגן
• התלמידים ילמדו איך בוחרים שפה תקשורתית

אוריינות אזרחית:
• חשיבות המותג האמיתי ?

מהלך השיעור :
• בניית מותג בשיעור מההתחלה עד הסוף תוך הגדרת כל קריריון
• דוגמאות לשמות- הגדרת קריטריונים לבחירת שמות
• דוגמאות לסלוגנים – הגדרת קריריונים לסלוגן טוב
• מה זה טון וסטייל

מושגי מפתח: מסע הלקוח, חווית מותג
מטרות על :
התלמיד ילמד איך בונים מסע לקוח וחווית מותג

אוריינות תקשורתית:
• התלמידים ילמדו מהו מסע הלקוח
• התלמידים ילמדו מהי חווית מותג ומדוע חשובה כל כך
• התלמידים ילמדו איך לבנות חווית מותג

אוריינות אזרחית:
• חווית מותג יצירת אשליה או דבר אמיתי ?

מהלך השיעור :
• פתיחה בדוגמא של מסע לקוח
• הצגת מפת מסע הלקוח
• הצגת מודל חווית לקוח
• דוגמאות לחווית לקוח
• הסיפור של zappos

מושגי מפתח: גאנט מותג, תוכן שיווקי, מהלכים אייקונים
מטרות על :
התלמיד ילמד את מהלכי השקת ושיווק המותג

אוריינות תקשורתית:
• התלמידים ילמד מה זה תוכן שיווקי
• התלמיד ילמד כיצד להכין גאנט למיתוג

אוריינות אזרחית:
• התלמידים יכירו את חשיבות הרשת החברתית והשפעתה על החברה

מהלך השיעור

• מפגש עם מנהל מותג/ חברה
• מה זה תוכן שיווקי?
• הכרת תוכנית גאנט מותג

מטרות על :
למידה מעשית חוויתית בתהליך בניית המותג

אוריינות תקשורתית:
• התלמידים יתנסו בהצגת פרזנטציה
• התלמידים ידעו לבנות מותג
• התלמידים ילמדו לקבל משוב וביקורת

אוריינות אזרחית:
• התלמידים יסכמו את החוויה של עבודה קבוצתית ,פיתוח היצירתיות, עמידה מול קהל, השקעה בפרזנטציה החשובה להרבה מפגשים שיהיו להם בחיים

מהלך השיעור :
• הצגת פרזנטציה של קבוצה
• משוב של הכיתה
• משוב עצמי
• משוב כללי של המורה
• פרזנטציה קבוצה הבאה וכן הלאה

Syllabus

סילבוס

COST

עלות
מתעניין בקורס?

לקבלת הצעת מחיר – דברו איתנו

COST

עלות

Products are made in a factory but brands are created in the mind

על המרצה
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות .

about the lecturer

על המרצה
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות .

Recommendations

המלצות משתתפים
הקורס היה מעשיר מאוד ואני הפקתי ממנו תועלת רבה ביישום מהלכים שיווקים במערכת שאני מנהל.
אני ממליץ בחום לכל אדם שעוסק בשיווק להשתתף בקורס הנ”ל.
איתי פיינברג
נהנתי וחיכיתי לכל מפגש, יריב מגיע עם רקע עשיר של מיתוג ופשוט נהנתי מכל התובנות והדוגמאות שהציג – יריב אדם סופר מקצועי!!
יפית סולימני, שיווק >> מיתוג | מרקום | ניהול פרוייקטים שיווקים | דיגיטל

מקצועי, פרקטי, מעניין, מרחיב אופקים, רלוונטי.
ממליץ, לאחר הרבה שנות ניסיון בשיווק ומיתוג בשוק הנדל”ן.

רוני יהב
קורס מרתק המפרק לגורמים ומביא תיאוריות עם דוגמאות עכשויות לתהליכים מדויקים למיתוג מוצלח בענפים שונים ובעיקר, מיתוג מצליח בעידן הדיגיטל.
הקורס באוירה פורה ומפרה. היו איתי מובילים מתעשיות שונות – ונהניתי מכל רגע.
ממליצה בחום.
חגית לוקוף,, מנהלת שיווק של מותגים בינלאומיים
בעידן של תחרות חזקה, ריבוי ערוצי מדיה, שינויים בהתנהגות צרכנים וקונים, שינויים בהרגלי הצריכה , תופס עולם המיתוג חלק גדול ומשמעותי בהחלטות הקוניםצרכנים.
יריב עם תשוקה בלתי נלאית ,ידע וניסיון מנסה להעמיד את עולם המיתוג במרכז העשייה השיווקית. מהלך נכון, ממוקד ומדויק.
פריצת הדרך בימי הקורונה וחשיפה של גופי ידע ותכנים מביאים אותי לחשוב שזו הזדמנות נהדרת לכולם להתחבר, ללמוד, להבין, ולצבור ידע מאחד המנטורים המובילים בתחום.
נהניתי מכל רגע.
אלי מירון
זמן רב לא נהנתי מקולגה שמעביר קורס מיתוג ! שאפו
היה נעים מרתק ומחכים להיות בצד המאזין נהנתי מאוד מהרצון לחלק איתנו את הידע הרחב שלך
למדתי המון מהדוגמאות הרבות שהבאת להמחשת הצדדים השונים של תחום המיתוג
תודה רבה
רפי צרפתי , יועץ אסטרטגיה ופיתוח עסקי לחברות הי טק

Recommendations

המלצות משתתפים

APPLY NOW

הרשמו עכשיו
השאירו פרטים וקבלו מידע נוסף על הרשמה לקורס

אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    בחר קורס/הרצאה שבו את/ה מתעניינ/ת

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    share

    שתפו קורס זה

    APPLY NOW

    הרשמו עכשיו

    share

    שתפו קורס זה

    MORE IN COURSES

    קורסים נוספים שאולי יענינו אותך