צעירים בונים מותגים- תוכנית ייחודית לחט”ב ותיכונים
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות, מחבר הספר : האלף בית של פרסום מנצח, בקרוב יצא לאור ספרו השני על מותגי יוקרה .
COURSES
branding MASTERCLASSES
about the COURSE
על הקורס
אחד מעמודי התווך החשובים בתקשורת ושיווק הינו המותג .
בני אדם, מוצרי ידע ורעיונות, טקסטים אמנותיים ותקשורתיים – כל אלה פועלים בסביבה תחרותית צפופה. הריבוי, שפע האפשרויות אמצעי התקשורת המתווכים את המוצר(באשר הוא : מוצר צריכה, מפלגה פוליטית, הצגה, זמר, חברות ) לציבור – יוצרים תנאים קשים במיוחד למשווק העכשווי. הצורך לבלוט מתוך השפע שמסביב, הרצון להיחרת בזיכרון, התשוקה להיות מאומץ על-ידי הקהל – אלה הופכים את המיתוג להכרחי. המיתוג הוא אפוא בניית הבדל בין מוצרים המבוסס על תדמית, על “קשר רגשי” בין הצרכן למוצר (הרשטיין, 2001, 2005).
המונח מותג מתייחס לסך כל העמדות ,הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים בנוגע לאובייקט, ארגון או רעיון מסוים.
בעבר היה נהוג להתייחס בשם מותג רק אל הסממנים הוויזואליים של החברה או המוצר, כגון לוגו, שם, סלוגן, צבעים , שפה גרפית .אולם כיום מותג הוא הרבה מעבר לזה , הוא גיבוש הבשורה המרכזית של המוצר שלך, מה שנקרא, האסטרטגיה המיתוגית . דרך מחקר של השוק, המתחרים, הלקוחות , מה חשוב להם? מה הצרכים שלהם? מה היתרונות של המתחרים . ככל שהמותג שלך יותר ייחודי , ובא לידי ביטוי בצורה שונה יותר, יש לך סיכויים טובים יותר להצליח.
מותג נוגע בכל תחומי החיים שלנו: מותג זה תדמית, מותג זה מוניטין , מותג זו הבטחה לתועלת פונקציונלית או פסיכולוגית , מותג זה ערכים ייחודיים לאדם, חברה . מותג יוצר העדפה כאשר איכות המוצרים מאוד דומה . יש מותג פוליטי אם זה מפלגה , יש מותג בספורט , קבוצה , חברות בתחומים שונים בעולם הינן מותג , גם בחקלאות
על התוכנית
באמצעות לימוד הקורס , התלמיד נוגע כמעט בכל אספקט בחיים שיהיה לו בעתיד . הוא לומד לבדוק, לחקור, להבין, לחפש את הייחודיות , לחשוב יצירתי, לבנות מותג ולנהל מותג., ורוכש גם כלים עתידיים בתחום השיווק הפרסום והתקשורת .
מושגי מפתח : בידול, usp, קהל יעד, מתחרים, הבשורה, כלכלה התנהגותית, שם, סלוגן,
חווית מותג, מיתוג דיגיטלי, מודל הקופסא השחורה, storytelling, מיצוב, תוכנית מיתוג
about the COURSE
על הקורס :לפי מודל C.I.T.Y
What should we talk about
על מה נדבר
ניתוח קהל יעד
סביבה
מתחרים
ייחודיות המוצר
גיבוש האסטרטגיה המיתוגית
תהליכי בניית מותג: בחירת שם, לוגו,
גיבוש שפה תקשורתית
תובנת קהל המטרה
תוכן שיווקי
קמפיין פרסומי להחדרת המותג
What should we talk about
על מה נדבר
you get
מה יצא לכם מזה
• הבנה עמוקה ויסודית על חשיבות המיתוג לעיר
• לימוד כל התהליכים של מיתוג עיר – ומה חשוב לדרוש מחברות המיתוג
• חשיבותם של המהלכים לשינוי תדמית העיר וכיצד יוצרים אותם
• העשרה- שפע של דוגמאות וניתוחי מקרה
you get
מה יצא לכם מזה
WHO IS IT FOR
למי זה מיועד
תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים
התלמידים יבנו בעצמם מותג חדש, ויציגו אותו, במהלך התוכנית ילמדו בדיוק איך לבנות מותג, ממש כמו בחברות הגדולות. התלמידים יפתחו את החשיבה היזמית והיצירתית שלהם, בין הכישורים החשובים ביותר
במאה ה21
התלמידים יזכו ללמוד ולבנות בעצמם מותגים במבחר תחומים שבעולם האמיתי : משקאות קלים, אופנה,רכבים, משחקים, הי טק , שירותים, ועוד
WHO IS IT FOR
למי זה מיועד
Syllabus
סילבוס
Syllabus
סילבוס
Recommendations
המלצות משתתפים
הקורס היה מעשיר מאוד ואני הפקתי ממנו תועלת רבה ביישום מהלכים שיווקים במערכת שאני מנהל.
אני ממליץ בחום לכל אדם שעוסק בשיווק להשתתף בקורס הנ”ל.
נהנתי וחיכיתי לכל מפגש, יריב מגיע עם רקע עשיר של מיתוג ופשוט נהנתי מכל התובנות והדוגמאות שהציג – יריב אדם סופר מקצועי!!
מקצועי, פרקטי, מעניין, מרחיב אופקים, רלוונטי.
ממליץ, לאחר הרבה שנות ניסיון בשיווק ומיתוג בשוק הנדל”ן.
קורס מרתק המפרק לגורמים ומביא תיאוריות עם דוגמאות עכשויות לתהליכים מדויקים למיתוג מוצלח בענפים שונים ובעיקר, מיתוג מצליח בעידן הדיגיטל.
הקורס באוירה פורה ומפרה. היו איתי מובילים מתעשיות שונות – ונהניתי מכל רגע.
ממליצה בחום.
בעידן של תחרות חזקה, ריבוי ערוצי מדיה, שינויים בהתנהגות צרכנים וקונים, שינויים בהרגלי הצריכה , תופס עולם המיתוג חלק גדול ומשמעותי בהחלטות הקוניםצרכנים.
יריב עם תשוקה בלתי נלאית ,ידע וניסיון מנסה להעמיד את עולם המיתוג במרכז העשייה השיווקית. מהלך נכון, ממוקד ומדויק.
פריצת הדרך בימי הקורונה וחשיפה של גופי ידע ותכנים מביאים אותי לחשוב שזו הזדמנות נהדרת לכולם להתחבר, ללמוד, להבין, ולצבור ידע מאחד המנטורים המובילים בתחום.
נהניתי מכל רגע.
זמן רב לא נהנתי מקולגה שמעביר קורס מיתוג ! שאפו
היה נעים מרתק ומחכים להיות בצד המאזין נהנתי מאוד מהרצון לחלק איתנו את הידע הרחב שלך
למדתי המון מהדוגמאות הרבות שהבאת להמחשת הצדדים השונים של תחום המיתוג
תודה רבה
Recommendations
המלצות משתתפים
APPLY NOW
הרשמו עכשיו
השאירו פרטים וקבלו מידע נוסף על הרשמה לקורס
אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il
אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il