articles

ברומטר מלחמת “חרבות ברזל” עמדות הציבור הישראלי ותפקידם של חברות ומותגים

המחקר בוצע בשילוב של חברת Kantar media בהנהלת יונתן שלט ו-Kantar Insights בהנהלת דודי חסיד.
חוקרים אחראיים: יוליה פודורין (Insights) ושרון שטיין (Media).

articles

branding

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו