הספרייה
from our Library
האלף בית של פרסום מנצח
מאת יריב עמית 2021
real brands
a to z of success advertising
about the book
אודות הספר
היום, יותר מתמיד, תפקיד הפרסום הוא ליצור בולטות, להפוך מוצר מסוים למובחן ונחשק יותר מכל המתחרים. זה נשמע טריוויאלי, אבל קשה להשגה. מגוון ערוצי המדיה וכלי התקשורת הוא אדיר, כמות המידע הזורם בהם היא עצומה, אנחנו מופגזים במסרים באופן חסר תקדים. לכך יש להוסיף “שובע מפרסומות” שרבים מבני העידן שלנו חשים. יש להודות על האמת, אנשים כבר לא מתרגשים כל כך מהר מפרסומת ותהיה זו המקורית והמיוחדת ביותר.
בתוך עולמנו המשתנה בקצב אסטרונומי, החיפוש אחר “הרעיון הגדול”, אותו מסר אשר יצליח ליצור באזז תקשורתי ולחשוף את המוצר לקהל הרחב, לעולם אינו נפסק.
עם כל הכבוד לתיאוריה, הדרך הטובה ביותר ללמוד היא מסיפורים. יש הרבה כאלה המשובצים לאורך הספר הזה. אלה הם “Study Cases” מעוררי השראה שכל משרד פרסום או חברה יכולים לשאוב מהם ידע, ניסיון והתלהבות הנחוצים למציאת הרעיון הגדול.
אך רעיון גדול אינו מספיק ולצידו, היום יותר מתמיד, יש חשיבות עליונה לבנייה עקבית ושיטתית של מותג חזק, כזה שינצח בטווח הארוך. התפקיד שלנו כפרסומאים הוא אם כן כפול: למצוא את ההברקה החד פעמית שתיתן בולטות ואחרי כן להמשיך ו לבנות מותג חזק.
הספר שלפניכם מיועד לעסקים ופרסומאים כאחד. זהו מדריך קצר ובסיסי לפרסום שעובד. תמצאו בו סיפורים ודוגמאות על חברות שלא התפשרו, השקיעו מאמצים להגיע לתובנה הנכונה, ובדרך כלל פשוטה, ולבסוף הצליחו לבסס מותג חד פעמי. מסיפורי ההצלחה אפשר ללמוד המון, אנחנו לא מפסיקים. עכשיו, גם אתם מוזמנים להצטרף.
קריאה נעימה ו… אל תפסיקו להעז.
about the book
אודות הספר
about author
אודות הסופר
יריב עמית MBA , ברנד מאסטר, מחבר הספר האלף בית של פרסום מנצח, מאחוריו מעל 300 מיתוגים, הביא את משרדו להיות מהבולטים והמובילים בתחום הנדלן בישראל. מתמחה בבניית מותגים בעידן החדש. ממציא המונח the real brands מלווה עסקים, ארגונים, עיריות. עוזר לחברות לבנות מותגים יוצאי דופן. מלמד ומעביר הרצאות וקורסים מרתקים ומעוררי השראה.