הספרייה
from our Library
האלף בית של פרסום מנצח
מאת יריב עמית 2021
real brands
a to z of success advertising
about the book
אודות הספר
היום, יותר מתמיד, תפקיד הפרסום הוא ליצור בולטות, להפוך מוצר מסוים למובחן ונחשק יותר מכל המתחרים. זה נשמע טריוויאלי, אבל קשה להשגה. מגוון ערוצי המדיה וכלי התקשורת הוא אדיר, כמות המידע הזורם בהם היא עצומה, אנחנו מופגזים במסרים באופן חסר תקדים. לכך יש להוסיף “שובע מפרסומות” שרבים מבני העידן שלנו חשים. יש להודות על האמת, אנשים כבר לא מתרגשים כל כך מהר מפרסומת ותהיה זו המקורית והמיוחדת ביותר.
בתוך עולמנו המשתנה בקצב אסטרונומי, החיפוש אחר “הרעיון הגדול”, אותו מסר אשר יצליח ליצור באזז תקשורתי ולחשוף את המוצר לקהל הרחב, לעולם אינו נפסק.
עם כל הכבוד לתיאוריה, הדרך הטובה ביותר ללמוד היא מסיפורים. יש הרבה כאלה המשובצים לאורך הספר הזה. אלה הם “Study Cases” מעוררי השראה שכל משרד פרסום או חברה יכולים לשאוב מהם ידע, ניסיון והתלהבות הנחוצים למציאת הרעיון הגדול.
אך רעיון גדול אינו מספיק ולצידו, היום יותר מתמיד, יש חשיבות עליונה לבנייה עקבית ושיטתית של מותג חזק, כזה שינצח בטווח הארוך. התפקיד שלנו כפרסומאים הוא אם כן כפול: למצוא את ההברקה החד פעמית שתיתן בולטות ואחרי כן להמשיך ו לבנות מותג חזק.
הספר שלפניכם מיועד לעסקים ופרסומאים כאחד. זהו מדריך קצר ובסיסי לפרסום שעובד. תמצאו בו סיפורים ודוגמאות על חברות שלא התפשרו, השקיעו מאמצים להגיע לתובנה הנכונה, ובדרך כלל פשוטה, ולבסוף הצליחו לבסס מותג חד פעמי. מסיפורי ההצלחה אפשר ללמוד המון, אנחנו לא מפסיקים. עכשיו, גם אתם מוזמנים להצטרף.
קריאה נעימה ו… אל תפסיקו להעז.
about the book
אודות הספר
about author
אודות הסופר
יריב עמית MBA , ברנד מאסטר, מחבר הספר האלף בית של פרסום מנצח, מאחוריו מעל 300 מיתוגים, הביא את משרדו להיות מהבולטים והמובילים בתחום הנדלן בישראל. מתמחה בבניית מותגים בעידן החדש. ממציא המונח the real brands מלווה עסקים, ארגונים, עיריות. עוזר לחברות לבנות מותגים יוצאי דופן. מלמד ומעביר הרצאות וקורסים מרתקים ומעוררי השראה.
about author
אודות הסופר
quick look
מבט מהיר
MORE from our Library
ספרים נוספים שאולי יענינו אותך
-
מותגים אמיתייםתשכחו מהמותגים הגדולים מהחיים, תשכחו מהמותגים הדרמטיים והעוצמתיים, לאחר 3 שנות מעקב , מציג יריב עמית בספרו החדש את הreal brands המותגים החדשים המצליחים בעשור האחרון, כמו : Casper, warby...
-
האלף בית של פרסום מנצחספר זה הינו ספר חובה לעוסקים בשיווק פרסום ומיתוג . כולל דוגמאות רבות של מהלכים ומותגים . כתוב בצורה קולחת ומרתקת מומלץ לקרוא אותו פעמיים . תמיד תמצאו אותו כלי...
-
חודשים של שינויהסיפור המצרפי של החודשים בתוך הקורונה. השיעורים הגדולים והקטנים שלקחתי בדרך ועל רמת היכולת שלי להתמודד עם השינוי. יומן בן עשרות ימים מוגש לכם ללא מסכות – חשוף. כך נראה...
-
How to Use Graphic Design to sell thingsמהדורה עדכנית ומורחבת לתנ"ך של העיצוב הגרפי, המונוגרפיה הקלסית של מייקל ביירות (Michael Bierut) ששמה המלא הוא איך להשתמש בעיצוב גרפי כדי למכור דברים, להסביר דברים, לגרום לדברים להיראות טוב...anemptytextllinethames & hudson
-
Branding - In Five and a Half Stepsהמדריך האולטימטיבי למיתוג, המציג בטקסט ובגרפיקה את חמשת השלבים (ועוד שלב ביניים הכרחי) בעיצוב זהות של מותגים, בליווי דוגמאות מארגונים מצליחים בעולם שעשו את זה. כאלף איורים במדריך צעד-אחר-צעד מקצועי,...anemptytextllineMichael Johnson
-
Problem Solved 2nd Editionמהדורה שנייה לספרו המוצלח של מייקל ג'ונסון, שכל פרק בו נפתח בהצגת בעיה ומסתיים בפתרונה, המודגם בצורה מפורטת בניתוח מקרה. גוגל, מוזיאון הטבע, הבי.בי.סי, ערוץ 4 הבריטי, מוזיאון טייט ועוד...
-
Whatever You Think, Think the Oppositeגורו הפרסום פול ארדן מכה שנית בספר שעשוי לשכנע אתכן שכל מה שחשבתן עד היום אינו נכון, וגם לגרום לכן ליהנות מכך. על הסכנות בללכת על בטוח ועל התועלת שבקבלת...anemptytextllinePaul Arden
-
The World's Best Shopsמחנויות קונספט, דרך מסעדות ועד חללי עבודה משותפים, The World's Best Shops - הנושא את כותרת המשנה How They Started, the People Behind Them, and How You Can Open One...anemptytextllineCourier Magazine, Gestalten
-
Thinking, Fast and Slowספרו של חתן פרס נובל לכלכלה דניאל כהנמן, שהפך מיד עם צאתו לאור לרב מכר בינלאומי, מביא את סיפורן של שתי מערכות פיקטיביות השולטות בחשיבתנו: מערכת 1, המהירה והאינטואיטיבית, ומערכת...
-
Marvel By DesignMarvel By Design חוגג ב-320 עמודי צבע את השפה החזותית של אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם, חברת הקומיקס מארוול, אשר ביססה שפה גרפית מובהקת שמצאה את דרכה לתרבות המיינסטרים -...