הרצאה וסדנא – המיתוג בעידן החדש
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות, מחבר הספרים : האלף בית של פרסום מנצח ו- The Real Brands.
lecture
THE REAL brands
about the lecture
על מה ההרצאה
תשכחו מאל ריס ו 22 חוקי הברזל לבניית מותגים. לאחר שנים של מעקב ואיפיון מציג יריב עמית לראשונה את 20 חוקי הזהב החדשים לבניית מותגים אמיתיים , המצליחים ביותר בעשור האחרון
warbey parker, moxy, everlane, slack, casper ועוד רבים לא היו קיימים ב2010 וכיום הם שווים מיליארדים. רוצים להצליח? תגידו שלום למותגים המוגזמים, ותכירו את ה”real brands”
ואת הכללים לבנייתם.
Casper (מזרונים און ליין)zappos (נעליים און ליין)warby parker (משקפיים )
Brooklinen (מצעים איכותיים און ליין) spindrift (פירות טבעיים מוגזים) slack (תוכנת הודעות פנימיות) everlane (אופנת בייסיק און ליין) ועוד.
מותגים אלה לא מחפשים לרגש אותך ולהמם אותך, הם לא מחפשים כבוד או אהבה. הם מחפשים את האמת שלך, את תשומת הלב שלך. הם מבינים שהתקופה השתנתה, הדורות התחלפו , ומה שחשוב לצרכנים שידברו איתם בכנות, בשקיפות , בגובה עיניים, ושיציגו יתרון אמיתי , ולא רגש מוגזם. ל”מותגים האמיתיים” יש חוקים וכללים משלהם .
about the lecture
על מה ההרצאה
What should we talk about
על מה נדבר
• נסקור את הסיבות להתפתחות המותגים האמיתיים
• הצגת 20 החוקים החדשים לבניית המותגים האמיתיים
• נכיר מותגים חדשים שעשו זאת
• ננתח מהלכים ונצפה בסרטוני וידאו של המותגים החדשים
• שפע דוגמאות שלא הכרתם
What should we talk about
על מה נדבר

you get
עם מה תצאו
• הרצאה מכוננת עשירה בדוגמאות וכללים חדשים להצלחה במיתוג
• הרצאה מעוררת השארה ומעוררת לפעולה
• שפע של רעיונות וכלים לקידום העסק שלכם
• הנאה צרובה -העשרה ועדכון בנעשה בעולם בעידן הדיגיטלי.
you get
עם מה תצאו
WHO IS IT FOR
למי זה מיועד
מנהלי שיווק, מנהלי מותגים, עובדים, ארגונים, מנהלי מכירות, חברות ריטייל, חברות הי טק
כל מי שמתעניין בשיווק, מכירות ומותגים
WHO IS IT FOR
למי זה מיועד
fore more details
למידע נוסף על ההרצאה
השאירו פרטים וקבלו מידע נוסף
אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il
אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il