READ OUR articles
מאמרים וכתבות
READ OUR articles
-
Juliette Has a GunJuliette Has a Gunהמיתוג של Juliette Has a Gun הוא דוגמה מרתקת לאיך מותג יכול לערער על מוסכמות התעשייה. המותג נוסד ב2006 ע"י רומנו ריצ'י (Romano Ricci), נינו של נינה ריצ'י המפורסמת, אשר חיפש...
-
ניתוח מקרה: בירה שניט – מותג הבירה הישראלית , בית ספר לחווית מותגניתוח מקרה: בירה שניט – מותג הבירה הישראלית...בירת הCRAFT הישראלית , עם השם הגרמני , והסמל של החיה הכי עצלנית בעולם, פרצה אל חיינו לפני שלוש שנים כמבשלת בירה טריה ברחוב הארבעה, והיום היא כבר מתחילה לבעוט...
-
5 מיתוגי השראה ב 2024 מהעולם5 מיתוגי השראה ב 2024 מהעולםחמשת המיתוגים האלו מייצגים רגעים משמעותיים בעולם העיצוב והמיתוג ב-2024, ומשקפים מגמות תרבותיות רחבות של נוסטלגיה, אותנטיות ורצון לחיבור אנושי בעידן הדיגיטלי המתפתח במהירות. התחרות העזה מובילה מותגים לאתגר את...
-
הכול מדיה: גישה חדשה למדיה וסטוריטלינג בעידן הדיגיטלי החדשהכול מדיה: גישה חדשה למדיה וסטוריטלינג בעידן הדיגיטלי...בעולם שבו המדיה הדיגיטלית חולשת על כל היבטי החיים והצרכנים מוצפים במסרים בלתי פוסקים, היכולת של מותגים ליצור חיבור רגשי עם קהלי היעד הופכת לקריטית יותר מתמיד. גישת "הכול מדיה"...
-
ISRAEL BRANDS 2025 המותגים הישראלים שיככבו ב-2025ISRAEL BRANDS 2025 המותגים הישראלים שיככבו ב-2025לאחר שיחות ובדיקות עם עשרות מנהלות שיווק, מנהלות מותג , חברות מיתוג, לקוחות, מכוני מחקר, להלן הרשימה של ה-Brand Academy למותגים הישראלים או של חברות ישראליות, שכדאי לעקוב אחריהם...
-
Wholy GreensWholy GreensGreens הוא מותג מזון הולנדי בעל תקן B-Corp, המוקדש לשינוי האופן שבו אנשים תופסים ונהנים מירקות. המשימה שלו היא ליצור שינוי תפיסתי מ"חובה לאכול ירקות" ל"אהבה אמיתית לירקות" - והוא...
-
השינויים המרכזים במותגים מ-2014 ועד 2024, דו״ח Futurebrandהשינויים המרכזים במותגים מ-2014 ועד 2024, דו״ח Futurebrandזוהי תמונה מקיפה המראה כיצד נוף המותגים העולמי השתנה בעשור האחרון, ומספקת תובנות חשובות לגבי הגורמים המשפיעים על הצלחת מותגים בעידן הנוכחי.
-
מיתוג חדש ל-Orangetheory רשת חדרי כושר גלובליתמיתוג חדש ל-Orangetheory רשת חדרי כושר גלובליתOrangetheory Fitness, רשת סטודיו כושר ייחודית מפלורידה, ארה"ב. בשנת 2010, הם יצרו תופעת כושר חדשה תוך שילוב של קהילה והדרכה עם מדע וטכנולוגיה. מאז, הרשת שלהם התרחבה ליותר מ-1,500 סטודיות,...
-
מיתוג פנימה: עקרונות הזהב של קרלטון ריץמיתוג פנימה: עקרונות הזהב של קרלטון ריץכיום יותר ויותר חברות מבינות שמיתוג אינו מהלך חיצוני אלא מהלך פנימי , המתחיל בראש ובראשונה מול העובדים. עובדים מחוייבים, עובדים גאים, עובדים ספוגי מותג בנימי דמם, הינם הכלי החשוב...
-
הכול מדיה: גישה חדשה למדיה וסטוריטלינג בעידן הדיגיטלי החדשהכול מדיה: גישה חדשה למדיה וסטוריטלינג בעידן הדיגיטלי...בעולם שבו המדיה הדיגיטלית חולשת על כל היבטי החיים והצרכנים מוצפים במסרים בלתי פוסקים, היכולת של מותגים ליצור חיבור רגשי עם קהלי היעד הופכת לקריטית יותר מתמיד. גישת "הכול מדיה"...
-
מהפיכת המיתוג של יגואר ואאודי - גאונות או טיפשות?מהפיכת המיתוג של יגואר ואאודי - גאונות או..."זו אי הבנה מוחלטת של מהות המותג" , ריאיון עם לי רולסטון מסוכנות המיתוג העולמית -JKR על המיתוג מחדש השנוי במחלוקת ביותר השנה.
-
-
טרנדים בשיווק העולמי של מותגים לשנת 2025 – Kantarטרנדים בשיווק העולמי של מותגים לשנת 2025 –...הניתוח מתבסס על מספר מחקרים רב לאומיים שנערכו לאורך שנים בשווקים רבים בעולם: Media reactions 2024 – כיצד מתייחסים הלקוחות לקריאטיב ולאמצעי המדיה השונים Brand Z – מחקר מעמד מותג שבוחן לאורך...
-
מותגים שיודעים לדברמותגים שיודעים לדברבזכות שפה ותקשורת ההומו סאפיינס השאיר אבק למינים מתחרים. המוח של האבות הקדמונים שלנו אולי היה קטן יותר, אבל בעזרת שפה הם הצליחו לשתף רעיונות וסיפורים, לבנות מערכות יחסים ולשגשג...
-
The Power of Early-Stage Startup BrandingThe Power of Early-Stage Startup Brandingפביאן גריהלטר מומחה המיתוג הבינלאומי ראיין לאחרונה בפודקאסט המעולה שלו על מותגים Hitting the mark את איליי קרטקה המייסדת של הלבנה Bezi שמטרתה להביא את הלבנה...
-
לרגל השנה החדשה - 10 מיתוגים מרשימים שנעשו השנהלרגל השנה החדשה - 10 מיתוגים מרשימים שנעשו...לרגל השנה החדשה אספנו עבורכם 10 מיתוגים מרשימים שנעשו השנה וחלקם עלו לגמר Brand Impact Award בכדי לתת לכם השראה חדשה, והבנה שבכדי להצליח חייבים להעז
-
Lets talk about mental healthLets talk about mental health1 מכל 4 אנשים בארצות הברית סובל מבעיות נפשיות. אבל לא מספיק מדברים על זה ועוזרים לזה . אז גסיקה וולש ,האישה והאגדה וטימותי גודמן מעצב ומאייר בעל סטודיו שני...
-
ארכיטקטורת מותג: ההבדל בין בית ממותג לבית של מותגים אחת ההחלטות החשובות של כל עסק , בהתחלה, לא בסוף.ארכיטקטורת מותג: ההבדל בין בית ממותג לבית של מותגים אחת ההחלטות החשובות של כל עסק , בהתחלה, לא בסוף.ארכיטקטורת מותג: ההבדל בין בית ממותג לבית של...ארכיטקטורת מותג מתארת את תפקידו של המותג התאגידי , הווה אומר שם החברה, בשיווק מוצרים ושירותים, וכן את היחסים בין כל המותגים, תתי-המותגים, המוצרים. בעוד שארכיטקטורת מותג נתפסת לעתים קרובות...
-
מה אסטרטגיית המותג שלכם?מה אסטרטגיית המותג שלכם?בחודשים האחרונים עולה שוב ושוב השאלה האם יש למדינת ישראל אסטרטגיה. נהיה צנועים יותר: למותג שלכם יש? הפעם אנחנו חוזרים לבייסיקס כי ממש צריך כפי שעוד מעט תראו. הפעם אנחנו מדברים על אסטרטגיה...
-
Lark הקיימות צריכה מיתוג מחדשLark הקיימות צריכה מיתוג מחדשהבשורה- קיימות נחשקת מי אמר שמוצרי בר קיימא לא צריכים להיות יפים, ואפילו מדהימים! Lark הוא מותג חדשני שמביא עימו בשורה ירוקה וייחודית לעולם המשקאות. הערכים המרכזיים שלו הם קיימות, איכות ואסתטיקה,...
-
חזון או בשורה ?חזון או בשורה ?כמה פעמים נשאלתם מה החזון של החברה שלכם? כמה פעמים נתקלתם בחזון של חברה כמו: ליצור עולם טוב יותר ומתקדם ביותר , בתחום הרפואה , התעשייה או ההי טק...
-
מיקרו-מיתוג: גישה מהפכנית לשיווק מודרנימיקרו-מיתוג: גישה מהפכנית לשיווק מודרנימיתוג עשוי להיתפס כתהליך ארוך, אשר לרוב שמור לחברות גדולות עם משאבים נרחבים שכן הוא דורש השקעות משמעותיות בחקר שוק, בניית אסטרטגיית מותג, עיצוב שפה מיתוגית ובניית ספר מותג. לכן...
-
Dollar Shave Club מהפכת הגילוח שכבשה את העולםDollar Shave Club מהפכת הגילוח שכבשה את העולםClub מהפכת הגילוח שכבשה את העולם כשמייקל דובין ומארק לוין ייסדו את Dollar Shave Club ב-2011, הם לא יכלו לדמיין עד כמה המותג שלהם ישנה את תעשיית הגילוח. הרעיון שלהם היה...
-
Brooklinen מותג המצעים ה-FINE בהישג ידכםBrooklinen מותג המצעים ה-FINE בהישג ידכםBrooklinen הוא מותג מצעים וטקסטיל לבית שנוסד בשנת 2014 על ידי הזוג ויקי וריץ פולופ מברוקלין, ניו יורק. יום אחד הזוג בילה חופשה בבית מלון , והתענג על סדיני...
-
הפרסונה החדשה לבניית אסטרטגית מיתוגהפרסונה החדשה לבניית אסטרטגית מיתוגאז מהי פרסונת הקונה החדשה? היא בנויה ממילותיהם של קונים אמיתיים, פרסונת קונה עכשווית חושפת כל מה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם רוצים לדעת ולחוות לפני שהם קונים ממך. יותר מסתם בניית דמות...
-
שלא יעתיקו אתכם, איך תבטיחו את הבלעדיות שלכם על המותגשלא יעתיקו אתכם, איך תבטיחו את הבלעדיות שלכם...בתקופה שבה התחרות על תשומת הלב של הצרכן שוברת שיאים, קיימת חשיבות רבה לסימן בולט אשר יאפשר זיהוי ברור וחד משמעי של מקורם של מוצרים ושירותים באמצעות אלמנטים חזותיים אשר...
-
כיצד להשתמש באמפתיה אסתטית כדי להעלות את החוויה והערך של המותג שלך?כיצד להשתמש באמפתיה אסתטית כדי להעלות את החוויה...בעידן של בינה מלאכותית, היכולת להזדהות עם הלקוחות ולשמח אותם באמצעות חוויות אסתטיות נותרה עדיין יתרון אנושי ייחודי. דמיינו לעצמכם מותג שלא רק מציע מוצרים או שירותים מעולים, אלא גם...
-
הטרנדים של השנה במיתוגהטרנדים של השנה במיתוגמגמות מיתוג מתפתחות ללא הרף לצד טרנדים באופנה, עיצוב פנים, תרבות פופ וטעם צרכני כללי. אישיות המותג שלך, קול המותג, הייעוד והערכים שלך צריכים להיות חרוצים באבן. אבל האופן שבו אתה...
-
13 טיפים לבניית מותג עצמי מנצח13 טיפים לבניית מותג עצמי מנצחarticlesמאמריםForbes ,22.3.2022articlesbrandingמאמריםForbes ,22.3.2022 1. עצב את הנישה שלךצעד מעשי אחד הוא להקדיש זמן לזיהוי טוב יותר במה אתה הכי טוב ואז לעסוק במרחב הזה. בניית מותג אישי משלך עוסקת ביצירת נישה...
-
תום עידן מותגי הענק ועליית מותגי הנישהתום עידן מותגי הענק ועליית מותגי הנישהאת הטענה הזו העליתי כבר לפני שנתיים , החל מספרי the real brands ועכשיו בספר החדש שיצא בקרוב שהוא הרחבה של the real brands , אשר יקרא :...
-
YETI המותג שגורם לך להרגישYETI המותג שגורם לך להרגיש"אנחנו תמיד מדברים על זה במונחים של המוצר הוא הלב שלנו, והמותג הוא הנשמה שלנו. הלב ממשיך להזרים דם דרך הגוף, והנשמה היא מה שעושה אותו מעניין. שמירה על הדברים...
-
7 הצעדים של מילר לסיפור מותג7 הצעדים של מילר לסיפור מותגספרו רב המכר של דונלד מילר, Building a StoryBrand, מספק את הנוסחה המדויקת שהמותגים משתמשים בהם ליצירת מסר רב עוצמה. בספרו מציג מילר את 7 הצעדים לבניית סיפור מותג חזק
-
יצירתיות מיתוגית בזמני משבר ומלחמה -רוח המותג תנצח!יצירתיות מיתוגית בזמני משבר ומלחמה -רוח המותג תנצח!כיצד מביאים את רוח המותג לידי הזדהות ואהדת הלקוחות בתקופות משבר ?כיצד שומרים ומבליטים את הדי אן אי של המותג ? כיצד מרוויחים ? האם אני יכול ליצור...
-
Van Leeuwen and the art of not advertisingVan Leeuwen and the art of not advertising"אנו לא מפרסמים" זו קריאה נפוצה שאני רואה בסיפורים של מייסדים" המוצר שלנו כל כך טוב שנו לא צריכים פרסום" במקרה זה, המותג שלא משתמש בפרסום הוא Van Leeuwen, מותג גלידה...
-
55 חוקי המיתוג55 חוקי המיתוגמאת: בריאן קולינס, מגדולי אנשי המיתוג והעיצוב בעולם בריאן קולינס ישתתף בכנס המיתוג השנתי 2024 להלן צרור עקרונות, כללים, תובנות מתוך המאמר שלו 101 חוקי עיצוב, המתייחסים למיתוג, לקוחות ומה שבינהם
-
איך לבנות מותג אופנה ?איך לבנות מותג אופנה ?ביגוד עומד על הגבול בין מוצר חיוני לפריט מותרות. מותגים מסוימים מייצרים את מה שאנו לובשים על בסיס יומיומי - גרביים, תחתונים וכן הלאה - בעוד שאחרים יוצרים בגדים עם...
-
אחים לנשק – אנטומיה של מותג פרימיום ישראליאחים לנשק – אנטומיה של מותג פרימיום ישראלימזל גדול היה למפונים מיישובי העוטף והצפון אחרי אירועי ה-7 באוקטובר 2023 וגם לחיילי צה"ל שהתגייסו בהמוניהם, גם בלי שקיבלו צו 8. מזל שהיתה מחאה חברתית נגד ההפיכה המשטרית ובעקבותיה...
-
DBA-Distindtive Brand AssetsDBA-Distindtive Brand Assetsנכסי מותג ייחודיים (DBAs) הם נושא חם. 100% ממנהלי השיווק מסכימים ש-DBAs הם מניע חשוב לצמיחה במחקר המותגים של JKR ו-IPSOS , כאשר 87% דירגו אותם כחשובים ביותר. יתר על...
-
עבודות מיתוג בולטות בישראל 2023עבודות מיתוג בולטות בישראל 2023בשבועות האחרונים פנינו לחברות מיתוג, להציג לנו את אחת מעבודות המיתוג הבולטות שלהן ב 2023. בכל עבודת מיתוג טובה יש אתגר גדול לפיצוח. הפתרון דורש הרבה מחשבה...
-
הדרמה של המותג קודמת לכל סיפורהדרמה של המותג קודמת לכל סיפוראיך עוברים מהצעת ערך לסיפור מותג? אם אתם שואלים למה זה חשוב, כדאי להבהיר נקודה שלאחרונה קצת מיטשטשת: אנחנו מספרים סיפורי מותג כדי שלקוחות היעד שלנו יקלטו את התועלת שיש...
-
Glossier – להתאפר בלי להיראות כמו סבתא שלךGlossier – להתאפר בלי להיראות כמו סבתא שלךGlossier הוא מותג יופי שנוסד ב- 2014 על ידי אמילי וייס, עורכת לשעבר ב-Teen Vogue. אמילי הבחינה שבנות דור המילניום לא אוהבות את מוצרי האיפור של המותגים המסורתיים כיוון שהם...
-
מודל "שתי הקומות"מודל "שתי הקומות"מיתוג איננו מדעי הגרעין. לפעמים זה מייצר בלבול ושימוש כפול וסותר במושגים. לפעמים זה טוב כי זהו תחום שבונה את עצמו בריצה, תוך כדי שינויי המציאות, הבלתי מתוכנן והמפתיע. הטור הנוכחי...
-
ברומטר מלחמת "חרבות ברזל"ברומטר מלחמת "חרבות ברזל"ברומטר מלחמת "חרבות ברזל"עמדות הציבור הישראליותפקידם של חברות ומותגים
-
MILK make upMILK make upאיך יוצרים מותג איפור באוקיאנוס אדום Milk Makeup נולד מאותה קהילה שממשיכה להיות בסיס המעריצים הנלהב ביותר שלה. מיצוב אקספרסיבי ומכיל מדבר אל בני דור המילניום וZ האינדיבידואליסטים – מותג האיפור והטיפוח...
-
BLANK STREET COFFEEBLANK STREET COFFEEסטארבקס תיזהרי? מותג בתי הקפה החדש לדור ה Z Blank Street coffee חברת קפה ורשת בתי קפה אמריקאית. אשר הושקה בוויליאמסבורג, ברוקלין, בשנת 2020. נכון לדצמבר 2022, תוך שנתיים...
-
איך נעלי ספורט Hoka הפכו ממותג אלמוני להכנסות של מיליארד דולר ב-10 שניםאיך נעלי ספורט Hoka הפכו ממותג אלמוני להכנסות...ניתוח מותג : HOKA איך נעלי ספורט של Hoka הפכו ממותג אלמוני להכנסות של מיליארד דולר ב-10 שנים "מְכוֹעָר." "מְשׁוּנֶה." "מראה נעלי ליצן." אלו הן כמה מהדרכים שבהן חברי הרשת החברתית Reddit תיארו...
-
חפשו את ה- WHITE SPACEחפשו את ה- WHITE SPACEכיצד מותג קוסמטיקה ללא משפיענים מצליח להגיע לשווי של 9 ספרות ? ב3 השנים האחרונות בארצות הברית יש למעלה מ50 מותגי קוסמטיקה של משפיענים, לצד כל מותגי הסלבס ישנו מותג...
-
FAIRPHONE - Buy a phone start a movementFAIRPHONE - Buy a phone start a movementסיפור המותג של FAIRPHONE הוא מסע ליצירת סמארטפון שמתאים לעקרונות של אחריות חברתית וסביבתית, לטובת העובדים ולשקיפות בשרשרת הספק. המחויבות של פיירפון לערכים אלו הפכה אותה לדוגמה מובילה לתעשיית האלקטרוניקה...
-
יצירתיות מיתוגית בזמני משבר ומלחמהיצירתיות מיתוגית בזמני משבר ומלחמהכיצד מביאים את רוח המותג לידי הזדהות ואהדת הלקוחות בתקופות משבר ?כיצד שומרים ומבליטים את הדי אן אי של המותג ? כיצד מרוויחים ? האם אני יכול ליצור...
-
Emotional brandingEmotional brandingכשאני אומר לכם שטראוס מה אתם מרגישים, כשאני אומר לכם אוסם מה אתם מרגישים? כשאני אומר לכם בנק הפועלים מה אתם מרגישים? כשאני אומר לכם בנק לאומי מה אתם מרגישים?...
-
כשהלקוחות שלכם חווים FOMOכשהלקוחות שלכם חווים FOMOלקוחות שחווים FOMO מהווים אתגר לא קטן למשווקים. הם מתקשים לבחור ולוותר על חלופות ולכן גיוס לקוחות דורש מאמץ גדול יותר ותהליכי מכירה מתארכים והופכים מייגעים לפעמים. בתחומים מסוימים הם...
-
LET'S PLAY הדרך לגרום למותג שלך לצמוחLET'S PLAY הדרך לגרום למותג שלך לצמוחסיכום דו"ח של interbrand ע"פ אינטרברנד האוקיאנוס הכחול החדש הוא כבר לא רק המצאת סביבה חדשה וזירה חדשה של צרכים , אלא כיום אינטרברנד טוענת שארנה,היא זירה של רצונות ,...
-
BE DISTINCTIVEBE DISTINCTIVEאין מילה בעברית ל-distinctive זה לא בידול, זה מובחנות – עד כמה מבחינים במותג שלך. brand distinctiveness באנגלית זה נשמע נכון . וזה אחד המושגים הכי חשובים במיתוג. מחקר חדש...
-
HARRY'S סכין הגילוח און ליין שהסתכל לג'ילט בלבן של העינייםHARRY'S סכין הגילוח און ליין שהסתכל לג'ילט בלבן...לאחר שהיה שותף ב Warby parker ולאחר שראה את ההצלחה של dollar shave club החליט ג'ף ריידר לפרוש ולייסד יחד עם אנדי כץ-מייפילד את סכין הגילוח און ליין בשם Harry's...
-
Changing the Way We Consume WaterChanging the Way We Consume Waterלמי שצפה ברולאן גארוס האחרון בחולצה של גוקוביץ, על השרוול התנוסס לוגו לא מוכר יחסית waterdrop , הלוגו הזה סיקרן אותי, מה הוא עושה על השרוול של ג'וקוביץ. והאמת הוא...
-
אז מה היה לנו בכנס הבינלאומי למיתוג סטארטאפים "The Branding Startup Summit" SHOWtlv2023אז מה היה לנו בכנס הבינלאומי למיתוג סטארטאפים...זהו סיפור של מותג אמיתי שנבנה ממש ע"פ העקרונות לבניית מותגים חדשים בעשור האחרון, המופיעים בספר The real brands של יריב עמית, מייסד הBrand Academy.
-
הטכנולוגיה החדשנית ביותר ואנשי הפיתוח הטובים ביותר לא ישנו את דעתם של אנשים, סיפור טוב ישנה!הטכנולוגיה החדשנית ביותר ואנשי הפיתוח הטובים ביותר לא ישנו את דעתם של אנשים, סיפור טוב ישנה!הטכנולוגיה החדשנית ביותר ואנשי הפיתוח הטובים ביותר לא...זהו סיפור של מותג אמיתי שנבנה ממש ע"פ העקרונות לבניית מותגים חדשים בעשור האחרון, המופיעים בספר The real brands של יריב עמית, מייסד הBrand Academy.
-
Away מותג המזוודות החדש ששיבש קטוגריה שלמהAway מותג המזוודות החדש ששיבש קטוגריה שלמהזהו סיפור של מותג אמיתי שנבנה ממש ע"פ העקרונות לבניית מותגים חדשים בעשור האחרון, המופיעים בספר The real brands של יריב עמית, מייסד הBrand Academy.
-
The honest brand השם שאומר הכלThe honest brand השם שאומר הכלהמותג Honest נוסד בשנת 2011 על ידי השחקנית הידועה בארה"ב ג'סיקה אלבה, אשר קיבלה השראה מלידת ילדה הראשון ב-2008 ומההיסטוריה שלה של מחלות ילדות, ולא הצליחה למצוא מותג טבעי לגמרי...
-
איך מותג חדש יוצר תרבות לייף סטייל חדשהאיך מותג חדש יוצר תרבות לייף סטייל חדשהתכירו את המותג שקל מאוד להתאהב בו . סטארט אפ של חומרה , מותג חדשני , מעוצב , שאתם לא חייבים אבל רוצים ובעיקר רוצות . המותג החדשני בשם cadence...
-
תירגעו בבקשה ניתוח מקרה HEADSPACEתירגעו בבקשה ניתוח מקרה HEADSPACEתירגעו בבקשה ניתוח מקרה HEADSPACE
-
-
לרגל השנה החדשה , אספנו עבורכם 10 מהמותגים הבולטים ב-2022 שתהיה לכם שנה נפלאה!לרגל השנה החדשה , אספנו עבורכם 10 מהמותגים...לרגל השנה החדשה , אספנו עבורכם 10 מהמותגים הבולטים ב-2022 שתהיה לכם שנה נפלאה!
-
MONZO היה פה לפניכם , ויש הרבה מה ללמוד ממנוMONZO היה פה לפניכם , ויש הרבה...Monzo, מותג פורץ דרך בבנקאות המודרנית . הבנק הדיגיטלי המבריק באנגליה שגייס תוך 96 שניות מיליארד פאונד! אחד הדברים המרכזיים שהופכים את Monzo למיוחד כל כך כמותג פורץ דרך, הוא...
-
JUST EGGJUST EGGתארו לעצכם עולם של ביצים ללא ביצים , יותר טעים ויותר בריא. עכשיו תכירו את חברת Eat Just, שהיא כיום סטארט-אפ מזון בשווי 1.2 מיליארד דולר, עד עכשיו מכרה שווה...
-
BREAD זה לא לחםBREAD זה לא לחםBread מותג טיפוח השיער הראשון מיוחד לשחומות עור ומקורזלות, שסומן ע"י Interbrand כפורץ דרך, נוסד ב 2020 ע"י אוסטרלית צעירה בשם Mavea Heim כשהיתה נערה עבדה אצל...
-
Compatibility ModeCompatibility Modeשיווק ממוקד-תכלית שבעבר היה שולי גדל להיות משמעותי בקרב חברות גדולות , כאשר הצרכנים דורשים שהמותגים ייצגו משהו משמעותי. שתי חברות הענק ה- PepsiCo ו-AB InBev יצרנית הבירה...
-
10 סיפורי מותג מהטובים ביותר10 סיפורי מותג מהטובים ביותרסיפור המותג הוא אותו הסיפור הפשוט של למה אתה ? אותו סיפור שכל עובד החל מהמחסנאי , הבן אדם בקבלה וכלה באנשי המכירות יודע לספר. סיפור מותג ניתן...
-
NEW IS OLD אפילו במוצרים טכנולוגייםNEW IS OLD אפילו במוצרים טכנולוגייםתדמית המותג משחקת תפקיד מרכזי בהגדרה אילו מותגים יכולים לשרוד טוב יותר ולהצליח בשווקים היחסיים שלהם. מאמר זה מגדיר את תדמית המותג ומתאר את חשיבותו, לפני שמסתכלים על בנייה, שיפור...
-
הכירו את DARING - מותג העוף שמעז!הכירו את DARING - מותג העוף שמעז!תדמית המותג משחקת תפקיד מרכזי בהגדרה אילו מותגים יכולים לשרוד טוב יותר ולהצליח בשווקים היחסיים שלהם. מאמר זה מגדיר את תדמית המותג ומתאר את חשיבותו, לפני שמסתכלים על בנייה, שיפור...
-
עליית מותגי הנישה THE DISRUPTION BRANDS - BOOKSHOP.ORGעליית מותגי הנישה THE DISRUPTION BRANDS -...תדמית המותג משחקת תפקיד מרכזי בהגדרה אילו מותגים יכולים לשרוד טוב יותר ולהצליח בשווקים היחסיים שלהם. מאמר זה מגדיר את תדמית המותג ומתאר את חשיבותו, לפני שמסתכלים על בנייה, שיפור...
-
Patagonia המותג האמיתי שלא רוצה שתיקנו את הז'קט שלוPatagonia המותג האמיתי שלא רוצה שתיקנו את...תדמית המותג משחקת תפקיד מרכזי בהגדרה אילו מותגים יכולים לשרוד טוב יותר ולהצליח בשווקים היחסיים שלהם. מאמר זה מגדיר את תדמית המותג ומתאר את חשיבותו, לפני שמסתכלים על בנייה, שיפור...
-
Satisfy- זה בסדר לרוץ עם כותנה!Satisfy- זה בסדר לרוץ עם כותנה!תדמית המותג משחקת תפקיד מרכזי בהגדרה אילו מותגים יכולים לשרוד טוב יותר ולהצליח בשווקים היחסיים שלהם. מאמר זה מגדיר את תדמית המותג ומתאר את חשיבותו, לפני שמסתכלים על בנייה, שיפור...
-
?IS THIS COOL?IS THIS COOLתדמית המותג משחקת תפקיד מרכזי בהגדרה אילו מותגים יכולים לשרוד טוב יותר ולהצליח בשווקים היחסיים שלהם. מאמר זה מגדיר את תדמית המותג ומתאר את חשיבותו, לפני שמסתכלים על בנייה, שיפור...
-
STITCH FIX סיפורו של עוד מותג אמיתי מצליחSTITCH FIX סיפורו של עוד מותג אמיתי מצליחתדמית המותג משחקת תפקיד מרכזי בהגדרה אילו מותגים יכולים לשרוד טוב יותר ולהצליח בשווקים היחסיים שלהם. מאמר זה מגדיר את תדמית המותג ומתאר את חשיבותו, לפני שמסתכלים על בנייה, שיפור...
-
כל מה שאתה צריך לדעת על תדמית המותגכל מה שאתה צריך לדעת על תדמית המותגתדמית המותג משחקת תפקיד מרכזי בהגדרה אילו מותגים יכולים לשרוד טוב יותר ולהצליח בשווקים היחסיים שלהם. מאמר זה מגדיר את תדמית המותג ומתאר את חשיבותו, לפני שמסתכלים על בנייה, שיפור...
-
מהו הון מותג?מהו הון מותג?הון מותג הוא מושג רב מימדי ומורכב, אך ההבנה שלו נשארת מרכזית למותג שמגשים את הפוטנציאל התחרותי שלו. מורכבותו מודגמת על ידי מגוון רחב של פרשנויות נתפסות וניסיונות הגדרות על...
-
האם הסיפור שלך משנה?האם הסיפור שלך משנה?"אני חושבת שזה באמת חשוב שזה יהפוך לקדמת הבמה של כל מה שאתה עושה. זה גורם לך לקבל החלטות יומיומיות טובות יותר לגבי אילו עובדים אתה רוצה להעסיק? איזה עובדים...
-
Turo, ה Airbnb של המכוניותTuro, ה Airbnb של המכוניותבזמן שכולנו שמענו את פתגם סטארט-אפ נדוש, "הAirbnb של" טורו הוא מותג של עמית לעמית המותג הינו תוסס וכולל קהילה המשתרעת על פני הגלובוס, וממשק משתמש שקל לנווט, הבשורה שהמותג מביא שואפת...
-
Audio BrandingAudio Brandingזה לא סוד שפודקאסטים צוברים פופולריות בימים אלה והם אחת מפלטפורמות המדיה הטרנדיות של ימינו. אבל בדיוק כמו מגזינים, תוכניות טלוויזיה או חברות, לפודקאסטים צריכה להיות אסטרטגיית מיתוג ספציפית כדי...
-
מדד שווי המותגמדד שווי המותגאבל מה שגילינו עם BrandWorth הוא שהמותג שלך הוא למעשה מרכיב בסיסי. זה לא רק משהו שאתה מוציא עליו מאוחר יותר כשיש לך כסף נוסף. זה משהו שכאשר אתה משקיע...
-
התרבות אוכלת אסטרטגיה לארוחת בוקרהתרבות אוכלת אסטרטגיה לארוחת בוקרכשפיטר דרוקר אמר את ההצהרה הזו,"תרבות אוכלת אסטרטגיה לארוחת בוקר." הוא לא ניסה לערער את החשיבות של אִסטרָטֶגִיָה. במקום זאת, הוא טען כי תרבות היא דרך בטוחה יותר להניע את...
-
כיצד מצא מותג משחות שיניים צמיחה בקטגוריה קשהכיצד מצא מותג משחות שיניים צמיחה בקטגוריה קשהמה המתכון לחידוש מוצלח? Oral B Pro-Expert חושף לקחים חשובים באחד המגזרים התחרותיים ביותר. בעבר, המותגים השקיעו מיליארדי פאונד במחקר ופיתוח מדי שנה כדי למצוא את המוצר החם הבא - כאשר...
-
מיפוי מוצלח של אנשי המותג שלךמיפוי מוצלח של אנשי המותג שלךמותג המעסיק שלך מושפע מדברים רבים: התרבות שלך, הערכים שלך, התעשייה שלך וכו '. אבל הניסיון שלך עם עובדים הוא שבסופו של דבר יגרום לעיצוב המותג שלך. בין אם אתם...
-
BravusBravusברוכים הבאים ל- Bravus, מבשלת הבירה הראשונה של אמריקה המביאה בשורה חדשה המתמקדת אך ורק בייצור בירה מלאכה לא אלכוהולית פרימיום. תהליך הבישול הקנייני שלנו מאפשר לנו ליצור מבשלות עטורות...
-
תפקיד הלב והמוח במותגתפקיד הלב והמוח במותגהעובדה היא שרוב האנשים אינם מסתובבים בחיפוש אחר מותגים. הם ממוקדים בהפקת יותר מהחיים, עם פחות מתח והנאה גדולה יותר. אם מותג יכול לשפר את חייו של מישהו, יש לו...
-
רוטשטייןרוטשטייןמה קורה שחברת נדל"ן רוצה למתג עצמה מחדש ולהיות חדשנית, מודרנית , ללא כל קשר לבנייה . יריב עמית גאה להציג מיתוג מחדש לחברת רוטשטיין . מה שעמד מאחורי התהליך זה...
-
עתיד המותגעתיד המותגזו תקופה מרגשת ומאתגרת להפליא לעבוד במיתוג הקשר בין הצרכנים כבני אדם, לבין המותגים שהם בוחרים להשקיע בהם, מעולם לא היה כה חריף. הביטוי 'מותג הוא עסק, ועסק הוא מותג' הוא,...
-
הבנק הדיגטלי הראשוןהבנק הדיגטלי הראשוןמרחב הבנקאות הדיגיטלית מתקדם במהירות ומתחלף כל הזמן. יצאנו לחקור את הנתונים העדכניים ביותר על בנקים המתמודדים עצמאיים ברחבי העולם כדי למצוא אילו 10 הם הגדולים ביותר בעולם.
-
LushLushלפני Lush הייתה חברת Cosmetics to Go, חברת קוסמטיקה להזמנות בדואר שנוצרה על ידי מייסדי Lush. שובר השבבים הזה פרץ ביצירתיות שראה את הופעתם של פצצות אמבטיה ומוטות שמפו- מוצרים...
-
איך לחזק את ערך המותג שלךאיך לחזק את ערך המותג שלךאז למה חשוב שיהיה לך מותג חזק? מכיוון שיש אינדיקציות שמותג חזק מגדיל את בולטות המותג ב -52%, ואולי אפילו חשוב מכך, גורם למותג להיות מתומחר גבוה ובעל יכולת להכפיל...
-
מדוע ואיך כדאי למדוד את ההון העצמי של המותג?מדוע ואיך כדאי למדוד את ההון העצמי של...גלה כיצד גישת מעקב מותג מאומתת מנטרת, מנחה ומאיצה את צמיחת המותג.
-
כיצד ניתן לצור תוכן פי 10כיצד ניתן לצור תוכן פי 10האם באמת ניתן ליצור תוכן פי 10 יותר אפקטיבי? אֵיך? בואו נהיה גלויים - יש רוויה של שיווק בתוכן. כמעט כל מותג מייצר תוכן, והתחרות לדרג קשה. עם זאת, לא כל...
-
-
OatlyOatlyלפני 30 שנה בערך לא היה Oatly, רק כמה חוקרים באוניברסיטה מפורסמת במדינה שנודעו בטעות בזכות דובי הקוטב המסתובבים ברחובות, מנסים דרכים שונות להפוך שיבולת שועל לחלב ויוצרים תהליך ייצור...
-
Impossible foodImpossible foodעם בורגר Impossible מעולם לא היה טעים יותר להציל את כדור הארץ. כשאימפוסיבול בורגר יצא לשוק, הם הופיעו לראשונה אך ורק בתפריטי המסעדות עם "ההמבורגר הבלתי אפשרי" שם, הם לא רק...
-
SEEDLIPSEEDLIPSEEDLIP נמצאת במשימה לשנות את האופן בו העולם שותה עם האפשרויות האיכותיות ביותר ללא אלכוהול. המזקקה יוצרת אפשרויות לדור חדש של שתיינים מזוקקים.
-
Gen ZGen Zכיצד למתוח בהצלחה את המותג שלך לעולם הדיגיטלי של Gen Z דור הZ (אלה שנולדו לאחר 1997) מרחיבים את גבולות העולם הדיגיטלי מעבר למה שציפינו אי פעם. כתוצאה מכך מותגים מותחים את...
-
מהו מיתוג משותף?מהו מיתוג משותף?כעת, יותר מתמיד, מותגים בוחנים הזדמנויות חדשות להשיג נתח שוק ולנהל קשר עם צרכנים פוטנציאליים. אסטרטגים שיווקיים חושבים מחוץ לקופסה, ורבים שוקלים לעבוד יחד עם מותג אחר בכדי לבצע קמפיין...
-
Liquid DeathLiquid Deathטָהוֹר. נקי. מלא בחיות. שוק המים הארוזים מלא בחברות הלוחמות בשכנותיהן כדי להוכיח שהן הכי נקיות ואקזוטיות, בלעדיות, עשירות במינרלים ומוכרחות להיות בחיים שלך. בעוד שחברות ממשיכות למצוא...
-
stockXstockXקניות צבע ללא מתח מתחילות כאן-זוהי אג'נדת מותג צבעי קלייר, זהו מותג ישיר לצרכן המחדש את החוויה סביב צביעת ביתו.
-
Clare Paint ColorClare Paint Colorקניות צבע ללא מתח מתחילות כאן-זוהי אג'נדת מותג צבעי קלייר, זהו מותג ישיר לצרכן המחדש את החוויה סביב צביעת ביתו.
-
ניתוח מקרה - ביונדמיינד בינה מלאכותיתניתוח מקרה - ביונדמיינד בינה מלאכותיתביונדמיינד היא חברת בינה מלאכותית ישראלית, הינה חברה חדשה בתחום הבינה המלאכותית (AI) בתחום צפוף - כזה שמאופיין בהייפ והפרעות יתר - מה שהופך את הצורך במותג מנוסח ומובחן מאוד...
-
כיצד לבנות מודעות למותג ללא תקציבכיצד לבנות מודעות למותג ללא תקציבאתם יודעים מי אוהב לתת עצות? כל אחד. במיוחד כשמדובר בשיווק. אבל מה אתם עושים כשעצה זו דורשת תקציב - תקציב שאין לכם? מה קורה אז?
-
איינדהובן העיר שהמציאה את עצמה מחדשאיינדהובן העיר שהמציאה את עצמה מחדשעד לפני שנים אחדות , הרעיון לבקר בעיר ההולנדית איינדהובן היה מעורר גיחוך . מה כבר יש לעשות שם ? אלא שהמהפך שעברה מעיר תעשייתית כושלת לבירת העיצוב ההולנדי ולאחת...
-
-
3 מהלכי מיקור המונים בתעשיית היופי3 מהלכי מיקור המונים בתעשיית היופי3 מהלכים מעניינים העושים שימוש ב "מיקור המונים" בקרב Real Brands בתחום ה- Beauty והופכים את העוקבים למשפיעים של ממש. בעוד "מיקור המונים" מזוהה לרוב עם גיוס המונים, ופלטפורמות...
-
אפקט הקורונה- המותגים החזקים שורדיםאפקט הקורונה- המותגים החזקים שורדיםפורץ הדרך, הסמן הימני של עידן המותגים און ליין הינו ללא ספק warbey parker ,אחריו הבינו צעירים , יזמים רבים שמותגים יכולים להצליח בענק ללא צורך בסניפים רק...
-
הסיפור של וורבי פארקרהסיפור של וורבי פארקרפורץ הדרך, הסמן הימני של עידן המותגים און ליין הינו ללא ספק warbey parker ,אחריו הבינו צעירים , יזמים רבים שמותגים יכולים להצליח בענק ללא צורך בסניפים רק...
-
הצרכן החדשהצרכן החדשחדירת הטכנולוגיה לחיינו על כל פן ופן של החיים האנושיים השפיעה משמעותית על חיינו: כיצד אנו חושבים ומקבלים החלטות, כיצד אנו מרגישים, למה אנו מתאווים, וכיצד אנו מתייחסים לאחרים.
-
הקמפיין הזוכה באירופה של ועידת התיירותהקמפיין הזוכה באירופה של ועידת התיירותCity nation london 2019 Faroe islands – closed for maintenance "מצטערים , איי פארו יהיו סגורים למבקרים , בין ה26-28.4
-
מי צריך סלוגן?מי צריך סלוגן?תפקיד סיסמא טובה הוא להצביע על היתרון של המוצר. סיסמאות אמורות להדגיש את תמונת המותג שלך ולהיות בלתי נשכחות. ... התאמה אישית של מותגים עם סיסמאות מסייעת לקהל להיזכר בעסק...
-
5 מיתוגי ערים בלתי נשכחים5 מיתוגי ערים בלתי נשכחיםבפרוס השנה החדשה , אספנו עבורכם 5 מיתוגים מעוררי השראה , כל אחד מהם ייחודי בדרכו . מה שמשותף לכולם הוא שהם שינו תדמית של עיר, איזור וארץ ....