articles

מגמות מיתוג ועיצוב מובילות לשנת 2025
מאת מריון אנדריווה, ברנדינג ז’ורנל,29.1.2025

articles

branding

מגמות מיתוג ועיצוב מובילות לשנת 2025
בשנת 2025, זכרו למצוא את השפה הייחודית של המותג שלכם המותגים הטובים והמצליחים ביותר הם אלה שמובילים את הדרך על ידי היותם מיוחדים ומבודלים ונשארים נאמנים למה שהופך אותם לייחודיים, הם לא רק עוקבים אחר מה שאחרים עושים, הם מובילים. לצד זה חשוב ללמוד את המגמות כדי להבין ולהסתגל לשינויים בעידן החדש, ולהשקיע בסובלנות ועקביות, כי בסופו של דבר, בניית מותג היא תהליך ארוך טווח המבטיח יציבות וביקוש תמידי.

אז, להלן המגמות הבולטות שאספנו עבורכם לשנת 2025:

1. בינה מלאכותית ופרסונליזציה

בינה מלאכותית מכה גלים כבר חודשים, והופכת לכוח מרכזי בעיצוב תרבות והנעת מגמות כלכליות. אולם, במקביל, פרסונליזציה נשארת כלי חזק למותגים. חברות שיוצרות חוויות מותאמות אישית רואות שיעורי מעורבות ונאמנות לקוחות גבוהים יותר. לפי דלויט, 75% מהצרכנים נוטים יותר לקנות ממותגים המספקים תוכן מותאם אישית.

2. בניית קהילה אמיתית

פלטפורמות מדיה חברתית גדולות הופכות פחות אישיות, מתמקדות יותר בפרסומות ואלגוריתמים מאשר בקשרים אמיתיים. בתגובה, פלטפורמות חדשות משנות את המיקוד שלהן לבניית קהילות חזקות ומשמעותיות יותר. קהילות אשר מספקות תוכן ולא מפסיקות לתת ולתת לקהילה, על ידי כך יוצרות אמינות, הערכה ונאמנות.
עבור מותגים, זה אומר לחשוב על דרכים ליצור קהילות אמיתיות שאנשים רוצים להצטרף אליהן. מה שדורש הקדשת תפקיד במשרה מלאה למנהל.ת קהילה.

3. הומור וקלילות

אנשים גם רוצים שמותגים ירגישו יותר קרובים ורגשיים. מחקרים מאדובי וקנבה מראים שהומור ישמש יותר ב-2025 כדי לגרום למסרים להרגיש קלים וידידותיים, ודימויים פשוטים וטבעיים יהפכו פופולריים יותר גם כן.

4. שמירה על איכות הסביבה והבריאות האישית

אם בעבר המותגים לא ראו העדפה של לקוחות בעקבות היותם ירוקים, כיום כל המחקרים מצביעים על כך שכיום צרכנים כבר מעדיפים בברור מותגים בעלי ערך איכותי הן לסביבה, והן ברמה של שימוש במוצרים טבעיים. העלייה המשמעותית במודעות לwell being הביאה להעלאת הערך וההעדפה של מותגים הדואגים לאיכות החיים שלנו.

5. חוויות וירטואליות וחושיות

אנשים מוציאים יותר על נסיעות וחוויות כאשר הם מחפשים דרכים לברוח מהשגרה שלהם. כדי להדביק את הקצב, מותגים הולכים מעבר לחזותיות ומוסיפים דברים כמו צליל, מגע, ואפילו ריח כדי ליצור חוויות עשירות יותר ורב-חושיות.
מיתוג קולי צפוי גם לצמוח ב-2025, כיוון שהוא עוזר למותגים לבלוט ולבנות קשרים רגשיים עם קהלים. מכיוון ש-84% מהאנשים קונים ממותגים שהם מרגישים מחוברים אליהם, ו-63% רוצים יותר חוויות רב-חושיות, שימוש בצליל הוא דרך עוצמתית לערב לקוחות.

6. אימוץ מורשת המותג

מותגים מתרחקים מעיצובים פשוטים ואופנתיים ומתחילים להתמקד בהיסטוריה ובייחודיות שלהם. התחזית ל2025 היא שמותגים רבים יפסיקו לעקוב אחרי אופנות חולפות ויתמקדו בלהיות יותר אותנטיים ונאמנים למורשת שלהם. pentegram רואה יותר מותגים מחזירים אלמנטים עיצוביים ישנים, כמו לוגו הספינה הקלאסי של Agnesi והמראה המעודכן של פפסי בהשראת העבר שלה. שימוש בהיסטוריה של המותג שלך עוזר להבדיל את המותג שלך באופן אותנטי, ולהתחבר טוב יותר עם לקוחות באמצעות נוסטלגיה.

7. ממשפיענים לאנשים אמיתיים

אנשים רבים כבר פחות סומכים על שיווק משפיענים מסורתי, לפי טרנדהאנטר. על ידי מתן אפשרות ללקוחות רגילים להרוויח עמלות עבור המלצות כנות דרך תוכניות שותפים, מותגים יכולים לבנות קשרים קרובים יותר עם הקהילות שלהם ונאמנות חזקה יותר.

8. אין לוגו סטטי הכל בתנועה

גרפיקה בתנועה הופכת לכלי חיוני להגדלת המעורבות של קהלי המותג. תחזיות העיצוב של קנבה מדגישות כיצד חזותיות דינמית תרומם סיפורים בפלטפורמות כמו מדיה חברתית, יוצרת תוכן מושך יותר שמהדהד עם הצופים.

9.צורות גיאומטריות

צורות גיאומטריות בשילוב עם שימוש בצבעים בהירים או צילום מופיעות במספר קטגוריות מוצרים. ב ישמשו בהרחבה, הן בעיצוב גרפי והן בעיצוב אריזות.

10. אריזות פונקציונליות

האריזות אינן רק למראה אלא יש להן גם שימוש מעשי, כמו היותן לשימוש חוזר או אינטראקטיביות. זה הופך את האריזה לשימושית ומרגשת כמו המוצר עצמו.
הצורך באריזות פשוטות וידידותיות לסביבה יישאר חשוב ב-2025. מותגים שיוצרים אריזות ללא פסולת ש”לא משאירות עקבות” יבלטו בשווקים שלהם. רעיונות כמו אריזות למילוי חוזר, אכילות, או מתכלות מציעים דרכים רבות לחדשנות.

בסופו של יום בניית השפה הייחודית שלך, בעלת אמת מוצרית, היא הדרך היחידה כיום למותג להצליח. אולם ללא עקביות וסובלנות אין סיכוי להצלחה. מספרים שגף בזוס לא מסתכל על התוצאות מחר ולא בעוד שנה, כל החלטה שהוא מקבל הינה על פי מה תהיה התוצאה בעוד 5 שנים.
שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו