בניית מותגי נדלן הלכה למעשה
מרצה: יריב עמית , אחד המובילים הבכירים בישראל בתחום מיתוג הנדל”ן. מחבר הספרים: האלף בית של פרסום מנצח , the real brands

COURSES

BRANDING MASTERCLASSES

about the COURSE

על הקורס

אם אתם עוסקים בנדל”ן, מתווכחים, משווקים, יזמים, אנשי דיגיטל נדל”ן, אדריכלים, זהו הקורס שאתם חייבים לקחת.
תוך 3 שנים הפך יריב עמית את משרדו לאחד המובילים בפרסום ומיתוג נדל”ן. והביא שפה ייחודית ובולטת לתחום. מעל 300 פרוייקטים ועבודה עם החברות הגדולות בישראל. בקורס זה הוא חושף את כל הסודות .
הקורס הינו דיגיטלי מוקלט בן 4 מפגשים הניתנים לצפייה בזמן שלכם.

about the COURSE

על הקורס

What should we talk about

על מה נדבר

יצירת ערך אמיתי לפרוייקטים בנדל”ן דרך מיתוג אמיתי
גיבוש האסטרטגיה המיתוגית בנדל”ן
הצגת מודל ה4מם בנדל”ן
הפסיכולוגיה והתנהגות צרכנים בנדל”ן

הצרכן החדש- קווים לדמותו
תהליך המיתוג מאסטרטגיה לביצוע :
בחירת שם, לוגו, הגדרת מיצוב, בניית ערכת שיווק
ניתוחי מקרה אמיתיים של קמפיינים בנדל”ן
ועוד

What should we talk about

על מה נדבר

you get

מה יצא לכם מזה

• תגלו את כל סודות המיתוג בנדל”ן , את מודל ה4m הייחודי אותו בנה, איך יוצרים בולטות מעל כולם.
• תלמדו מה משפיע על החלטות קהל היעד? מה הפסיכולוגיה של הרכישה בנדל”ן? מה הכי חשוב במיתוג נדל”ן? איך בוחרים שם מנצח ?
• תבינו איך יוצרים בידול משמעותי , שייצור העדפה לפרויקט?
• תלמדו מהשטח-הקורס כולל שפע דוגמאות וניתוחי מקרה של פרויקטים אמיתיים שהצליחו .

you get

מה יצא לכם מזה

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

כל העוסקים בתחום הנדלן: משווקים, אדריכלים, יזמים, מתווכחים, אנשי מכירות

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

Syllabus

סילבוס

חשיבות המיתוג בפרוייקטים בנדל”ן , האם ניתן לקבל תמורה גדולה יותר עבור אותו הפרוייקט בזכות מיתוג אחר
, הפסיכולוגיה של מיתוג נדל”ן , מה גורם לאנשים לשלם יותר ולהעדיף פרוייקט מסויים

הבשורה – מה הבשורה שלך לעולם
מהם הפרמטרים לבשורה של מותג מנצח
כיצד באה לידי ביטוי הבשורה במיתוג פרוייקטים בנדל”ן

הצגת מודל ה4מם בנדל”ן :
מוצר-הפרויקט עצמו, תיאור , ייחודיות , יתרונות, חסרונות , מפרט טכני , איכות הבנייה
מיקום-איכות השכונה, נגישות , חינוך, מרכזי קניות ובילוי , מיקום בשכונה עצמה
מתחרים- כיצד הם מפרסמים, מה היתרון הייחודי שלהם, נראות החומרים, פרסום במדיה
מי קהל היעד-סוציואקונומי, איפיון, סגנון חיים , שאיפת ליבו

מודלים של רציות קנייה :
מודל גירוי-קופסא שחורה – תגובה
מודל התבנית
מודל כאבי-תגמול
מודל הערך

בסיסי ההשוואה מול קבוצות חברתיות
מה מניע אותם ?
חלוקת קהל היעד לפי סגנונות חיים
מהי שאיפת הלב של קהל היעד

בסיסי ההשוואה מול קבוצות חברתיות
מה מניע אותם ?
חלוקת קהל היעד לפי סגנונות חיים
מהי שאיפת הלב של קהל היעד

בחירת שם: חשיבות השם במיתוג , כיצד בוחרים שם , פרמטרים לבחירת השם
לוגו: הלוגו כקובע השפה המיתוגית , סוגי לוגויים וההשלכות , פרמטרים לבחירת לוגו
הגדרת מיצוב:חשיבות ההגדרה , הקרבה ובחירה , דוגמאות להגדרות מיצוב
מוצרים הכרחיים: מארז , חוברת, תוכניות דירה , אתר , דף נחיתה , שילוט באתר

מה היה האתגר?
בחירת השם ?
דוגמאות לחומרים : לוגו, שילוט, מודעות, באנרים, מארז, תוכניות דירה , משרד מכירות ועוד

Syllabus

סילבוס

COST

עלות
עלות

499 ₪ + מע”מ

COST

עלות

Brand is just a perception, and perception will match reality over time

על המרצה
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות .

about the lecturer

על המרצה
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות .

Recommendations

המלצות משתתפים
הקורס היה מעשיר מאוד ואני הפקתי ממנו תועלת רבה ביישום מהלכים שיווקים במערכת שאני מנהל.
אני ממליץ בחום לכל אדם שעוסק בשיווק להשתתף בקורס הנ”ל.
איתי פיינברג

מקצועי, פרקטי, מעניין, מרחיב אופקים, רלוונטי.
ממליץ, לאחר הרבה שנות ניסיון בשיווק ומיתוג בשוק הנדל”ן.

רוני יהב

Recommendations

המלצות משתתפים

APPLY NOW

הרשמו עכשיו
השאירו פרטים וקבלו מידע נוסף על הרשמה לקורס

אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    בחר קורס/הרצאה שבו את/ה מתעניינ/ת

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    share

    שתפו קורס זה

    APPLY NOW

    הרשמו עכשיו

    share

    שתפו קורס זה

    MORE IN COURSES

    קורסים נוספים שאולי יענינו אותך