our lecturers
מרצים
our lecturers
brand academy

יריב עמית
מרצה ומייסד Brand Academy
יריב עמית MBA מומחה ומרצה למיתוג ויצירת בולטות
יריב עמית MBA, מחבר הספרים the real brands האלף בית של פרסום מנצח, ובדרך הספר השלישי סודות מותגי היוקרה. מעל 300 מיתוגים, הביא את משרדו להיות מהבולטים והמובילים בתחום הנדלן בארץ. מתמחה במותגים החדשים בעידן החדש. ממציא המונח the real brands. מלווה ארגונים, עסקים, עיריות. עוזר לחברות לבנות מותגים יוצאי דופן, ובעיקר מלמד ומעביר הרצאות וקורסים מרתקים ומעוררי השראה
יריב עמית MBA, מחבר הספרים the real brands האלף בית של פרסום מנצח, ובדרך הספר השלישי סודות מותגי היוקרה. מעל 300 מיתוגים, הביא את משרדו להיות מהבולטים והמובילים בתחום הנדלן בארץ. מתמחה במותגים החדשים בעידן החדש. ממציא המונח the real brands. מלווה ארגונים, עסקים, עיריות. עוזר לחברות לבנות מותגים יוצאי דופן, ובעיקר מלמד ומעביר הרצאות וקורסים מרתקים ומעוררי השראה

שגיא חביב
שותף ב chermayeff & Geismar & Haviv
שגיא חביב נחשב לאחד הישראלים המוכשרים בעולם בעיצוב זהות מיתוגית .
הוא מרצה מבוקש בכל העולם, הרצה גם בטד , והרצאותיו בלתי נשכחות ומעוררות השראה.
הוא שותף ומעצב ב- Haviv & Geismar & Chermayeff , חברת המיתוג הניו יורקית האחראית לרבים מהלוגואים המפורסמים ביותר בכל הזמנים, כמו : נשיונל ג’יאוגרפיק, NBC , וורנר ברוס, MOBIL OIL , CHASE BANK
US OPEN ARMANI EXCHANGE , SHOWTIME
שגיא מומחה לתהליך עיצוב לוגו אפקטיבי הוא מדבר על עיצוב זהות אייקוני ברחבי העולם, כולל עבור TEDx, AIGA, כנס HOW Design, הכנס החדש של פרינסטון, קרן Onassis, הפדרציה האמריקאית לפרסום ובית הספר לעסקים של קולומביה, בין רבים אחרים. הוא מלמד עיצוב זהות חזותית בבית הספר לאמנויות חזותיות בניו יורק.
הוא מרצה מבוקש בכל העולם, הרצה גם בטד , והרצאותיו בלתי נשכחות ומעוררות השראה.
הוא שותף ומעצב ב- Haviv & Geismar & Chermayeff , חברת המיתוג הניו יורקית האחראית לרבים מהלוגואים המפורסמים ביותר בכל הזמנים, כמו : נשיונל ג’יאוגרפיק, NBC , וורנר ברוס, MOBIL OIL , CHASE BANK
US OPEN ARMANI EXCHANGE , SHOWTIME
שגיא מומחה לתהליך עיצוב לוגו אפקטיבי הוא מדבר על עיצוב זהות אייקוני ברחבי העולם, כולל עבור TEDx, AIGA, כנס HOW Design, הכנס החדש של פרינסטון, קרן Onassis, הפדרציה האמריקאית לפרסום ובית הספר לעסקים של קולומביה, בין רבים אחרים. הוא מלמד עיצוב זהות חזותית בבית הספר לאמנויות חזותיות בניו יורק.
שגיא הוא מחבר שותף של הספר Identify: Basic Principles of Identity Design in the Iconic Trademarks of Chermayeff & Geismar (Print Publishers, 2011) ושל Identity: Chermayeff & Geismar & Haviv (Standards Manual, מאי, 2018).

איאן סטיילס
בעלים של styles+Partners
עם 30 שנות ניסיון בתעשייה, במהלכן סייעתי למותגים להציג את עצמם במיטבם תוך כדי מילוי תפקידי הנהגה בסוכנויות המובילות ביותר בלונדון — רציתי לבנות משהו שונה.

גייקוב בנבונן
שותף מייסד ומנכ”ל SAFRRON
JACOB BENBUNAN הוא סמכות למיתוג בינלאומי. ב-2001 הקים את Saffron Brand Consultants עם WALY OLINS, והינו מנכ”ל החברה. בנוסף, הוא נשיא האיגוד הספרדי למיתוג (AEBRAND) ומשתף פעולה באופן פעיל בתואר שני בתקשורת בבית הספר למנהל עסקים IE, בין פעילויות מקצועיות אחרות.
בין לקוחותיו נמנים Vueling, Akzo Nobel, A1 Telekom Austria, Engie, Sodexo או Siemens. לפני SAFFRON הוא היה מנהל ב-Wolf Olins, שם היה מעורב במותגים כמו Orange, Repsol ו-Acciona.
בין לקוחותיו נמנים Vueling, Akzo Nobel, A1 Telekom Austria, Engie, Sodexo או Siemens. לפני SAFFRON הוא היה מנהל ב-Wolf Olins, שם היה מעורב במותגים כמו Orange, Repsol ו-Acciona.

דן וויצ’ל
ECD koto, לונדון
דן נמצא בKoto מאז 2019, בתעשייה למעלה מ-20 שנה. הוא מוביל את העיצוב של Koto בלונדון, מנהל את היחסים עם לקוחות החברה ומבטיח שתהיה התאמה אסטרטגית בכל מה שעושים. בעבר, עבד עם לקוחות כמו NatWest, Universal, CNN, MTV, Grünenthal וסוני. בשנים האחרונות בKoto הוא עבד עם גוגל, קוקה קולה, מרס, Headspace, Airtasker, Huma, Rhinoshield, Shpock ו-Ubisoft.

ג’יימס גרינפילד
מנכ”ל ומייסד שותף koto
ג’יימס הוא המנכ”ל והמייסד המשותף של קוטו. הוא בנה צוות של 100 מעצבים ואסטרטגים על פני ארבעה אולפנים בברלין, לונדון, לוס אנג’לס וניו יורק. הם עובדים עם תעשיות שמשפיעות על ההווה וחברות סטארט-אפ שמשנות את העתיד שלנו כולל Airbnb, Netflix וUber . לפני שהקים את Koto, לג’יימס יש למעלה מ-20 שנות ניסיון בעבודה בכמה מהחברות מיתוג ופרסום המובילות בלונדון, עבור המותגים הגדולים בעולם. הוא מעביר הרצאות ברחבי העולם וכותב ומדבר בקביעות על מותגים בתקשורת כולל BBC, Guardian ו-Creative Review.

גאבור שרייר
שותף ומנהל קריאטיב ראשי SAFFRON
גאבור שרייר הוא מנהל הקריאייטיב הראשי (Chief Creative Officer) ואחראי על צוותי הקריאייטיב בסניפי סאפרון השונים. הוא היה שחקן מרכזי בהפיכתה של סאפרון לחברת מיתוג בינלאומית מובילה. במסגרת עבודתו בSAFFRON, מילא תפקיד משמעותי בפרויקטים עבור A1 טלקום אוסטריה, Gulf Air ו-YouTube. בעבר, היה גם אחראי ליצירת זהויות מותג עבור דיימלר ו-Smart בגרמניה.
גיימס גרינפילד- מייסד ומנכ”ל Koto
גיימס גרינפילד- מייסד ומנכ”ל Koto

ליבי כץ בר
אסטרטגית מיתוג בכירה
אסטרטגית בכירה ומנהלת הקורס, ליבי בעלת ניסיון עשיר של כ-20 שנים בניהול אסטרטגיות שיווקיות ומיתוג. הובילה וניהלה מהלכי שיווק ומיתוג רבים במשרדי הפרסום הגדולים בארץ עם החברות המובילות במשק.
ניהלה את המחלקה האסטרטגית בבאומן בר ריבנאי והייתה סמנכ״ל האסטרטגיה של משרד הפרסום אדלר חומסקיוורשבסקי. הייתה שותפה לצוות ההקמה ובניית המותג של את האופנה TERMINAL X ומנהלת ומלווה חברות רבות במשק בבניית אסטרטגיה שיווקית ומיתוג.
ניהלה את המחלקה האסטרטגית בבאומן בר ריבנאי והייתה סמנכ״ל האסטרטגיה של משרד הפרסום אדלר חומסקיוורשבסקי. הייתה שותפה לצוות ההקמה ובניית המותג של את האופנה TERMINAL X ומנהלת ומלווה חברות רבות במשק בבניית אסטרטגיה שיווקית ומיתוג.

רון בר-אל
Storytelling Master
רון חי ונושם סיפורים כל חייו – כעורך חדשות בעיתונות ובטלוויזיה, כמנכ״ל בקבוצת הפרסום גיתם BBDO, כמנהל בחברת outbrain. וכיום בחברה שייסד: turba / agency Tech-Storytelling. חיבור בין טכנולוגיה לנרטיבים מעוררי השראה. רון מסייע כיום למנהלים ועובדים בחדי הקרן הגדולים בעולם ובישראל, כמו גם לסטארט אפים הכי מרגשים לחשוב ״נרטיבית״ ופחות ״מוצרית״. לדעת לספר סיפור אסטרטגי ואפקטיבי שבכוחו לחולל שינוי – עסקי, ארגוני, תרבותי.

יעל ברזם
מנכל״ית Wisdom
יעל ברזם. בעלים ומנכ”ל וויזדום, חברה לייעוץ אסטרטגי ומחקר.
שותפה להובלת מהלכים אסטרטגיים משמעותיים שעשו ועושים אימפקט משמעותי בעולם העסקים בישראל ומחוצה לה. מתמחה בליווי חברות בפרוייקטים שיווקיים לכל אורך שרשרת הערך, מאנליזה, דרך אסטרטגיה שיווקית, מיתוגית ותקשורתית ועד לתוכניות עבודה. לשעבר סמנכ”ל לקוחות במק’אן אריקסון, ומנהלת אסטרטגיה בבאומן בר ריבנאי.
שותפה להובלת מהלכים אסטרטגיים משמעותיים שעשו ועושים אימפקט משמעותי בעולם העסקים בישראל ומחוצה לה. מתמחה בליווי חברות בפרוייקטים שיווקיים לכל אורך שרשרת הערך, מאנליזה, דרך אסטרטגיה שיווקית, מיתוגית ותקשורתית ועד לתוכניות עבודה. לשעבר סמנכ”ל לקוחות במק’אן אריקסון, ומנהלת אסטרטגיה בבאומן בר ריבנאי.

צחי טולדו
מנכ״ל designit Tlv
מנכ״ל Designit TLV, חברת עיצוב ואסטרטגיה עם 17 משרדים ברחבי העולם. המתודולוגיות שבהן מתמחה כוללות מחקר ואסטרטגיה עסקית, עיצוב שרות, אסטרטגיית מיתוג ועיצוב מלא של מוצרים ושרותים פיזים ודיגיטלים.
בין עבודות הסטודיו ניתן למצוא את המיתוג של Pepper ו-max, את הממשק של yes+, אפלקציות של ביטוח ישיר, 9, Pepper ועוד.
בין עבודות הסטודיו ניתן למצוא את המיתוג של Pepper ו-max, את הממשק של yes+, אפלקציות של ביטוח ישיר, 9, Pepper ועוד.

דינה שובל
מנהלת שיווק חטיבת האוכל – שטראוס ישראל
דינה שובל היא אשת שיווק ותיקה ומנוסה המשלבת בין מתודלוגיות מהשיווק הקלאסי לחשיבה וכלים פורצי דרך לשיווק בעידן החדש. החלה את דרכה בתחום יחסי הציבור, בנתה וניהלה את תחום התוכן, הקהילות והדיגיטל בקבוצת שטראוס, הובילה יוזמות בתחום החדשנות הדיגיטלית, וכיום מכהנת כ- Business Marketing Director וחברת הנהלה בחטיבת האוכל של שטראוס.
דינה הקימה את הפודקאסט הראשון על שיווק בעברית – “הבריף”, והופיעה ברשימה המבטיחה של 40 השמות המבטיחים מתחת לגיל 40 של ice בשנת 2018.
דינה הקימה את הפודקאסט הראשון על שיווק בעברית – “הבריף”, והופיעה ברשימה המבטיחה של 40 השמות המבטיחים מתחת לגיל 40 של ice בשנת 2018.

מעיין רשף
בעלים ומנכ״ל Shake Design
מעיין רשף ריבן, מעצבת זוכת פרסים, נבחרה ל״40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40״ של דה מרקר, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית, בצלאל – האקדמיה לעיצוב ואומנות ירושלים.
משנת 2010 מייסדת ומנכ״לית shake design , חברת עיצוב ומיתוג מולטי דיציפלינארית, מנהלת מאות פרוייקטים בארץ ובחול, מובילה נבחרת מעצבים וטאלנטים מכל קשת פתרונות העיצוב, מעצבי מיתוג, מעצבי קונספט, מעצבי UI/UX, מאיירים ואומני עיצוב בתנועה ואנימציה, מהארץ ומחו״ל.
משנת 2010 מייסדת ומנכ״לית shake design , חברת עיצוב ומיתוג מולטי דיציפלינארית, מנהלת מאות פרוייקטים בארץ ובחול, מובילה נבחרת מעצבים וטאלנטים מכל קשת פתרונות העיצוב, מעצבי מיתוג, מעצבי קונספט, מעצבי UI/UX, מאיירים ואומני עיצוב בתנועה ואנימציה, מהארץ ומחו״ל.

דורון גולדנברג
מייסד ושותף Firma, חברת המיתוג הגדולה בישראל

נאור נרקיס
המומחה מס 1 בישראל לתוכן וקהילות, מייסד קהילת התוכניסטים
נאור נרקיס פיתח מומחיות בבניית קהילות דיגיטליות ובונה היום קהילות לתאגידים רבים כגון חברת החשמל, הבנקים הגדולים וקופות החולים השונות. כמו כן, הוא מלווה חברות שמעוניינים לפתוח קהילות דיגיטליות לקהל לקוחותיהם. נאור מאמין שהשיווק הכי אפקטיבי היום הוא באמצעות קהילות שיוצרות לקוחות שחוזרים שוב ושוב לעסק ומעלים את מידת האמון שלהם כלפי נותני השירות שהם חברים בקהילה שלהם. הוא מנהל את קהילת התוכניסטים, אשר חברים בה אנשי ונשות תוכן שמאמינים באג׳נדה הזו ומונה כיום כ-30,000 חברים

רותי ברנדמן
מייסדת ומנכ״ל מכון ברנדמן

אריאלה דניאלי
מומחית לחדשנות דיגיטלית
אריאלה דניאלי – יועצת לחדשנות מלווה ארגונים בפיתוח מנועי צמיחה דיגיטליים החל משלב הרעיון ועד היישום, מסייעת למותגים בבניית אסטרטגיה דיגיטלית והטמעתה, בעלת הטור Innovation Break העוסק בחדשנות בדה מרקר, מרצה לחדשנות ולמיתוג אישי עם למעלה מ- 20 שנות ניסיון בשיווק, אסטרטגיה ודיגיטל בחברות מובילות כמו יוניליוור, תנובה, שטראוס ובזק בינלאומי.

אלון וינפרס
לשעבר מנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב
אלון וינפרס, בוגר MBA בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב, משמש כמנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב מאז 2008. הוא שותף בהקמת יחידת השיווק באוניברסיטה ובהובלת מהלכים משמעותיים, ביניהם: מיתוג מחדש של האוניברסיטה, התנעת פרויקט CX, הטמעת מערכות CRM ו- Marketing Automation, הקמת הנכנסים הדיגיטליים של האוניברסיטה ועוד.
בשנת 2012 היה מהמובילים של המהלך לכינוס נכסיה הדיגיטליים של אוניברסיטת תל אביב תחת פלטפורמה טכנולוגית אחת ושפה עיצובית אחידה -פעילות שזיכתה את האוניברסיטה במקום הראשון, מבין כל האוניברסיטאות, בדירוג “הסרגל הדיגיטלי” של גלובס.
בשנת 2021 זכה המהלך של יום פתוח דיגיטלי בהנהגתו בפרס Booster למהלכי דיגיטל מצטיינים של איגוד השיווק הישראלי.
בשנת 2012 היה מהמובילים של המהלך לכינוס נכסיה הדיגיטליים של אוניברסיטת תל אביב תחת פלטפורמה טכנולוגית אחת ושפה עיצובית אחידה -פעילות שזיכתה את האוניברסיטה במקום הראשון, מבין כל האוניברסיטאות, בדירוג “הסרגל הדיגיטלי” של גלובס.
בשנת 2021 זכה המהלך של יום פתוח דיגיטלי בהנהגתו בפרס Booster למהלכי דיגיטל מצטיינים של איגוד השיווק הישראלי.

אשלי וקסמן בקשי
ֿ יזמית , מרצה, מנחה ואושיית רשת
אשלי וקסמן בקשי, יזמית, מרצה, מנחה, אושיית רשת אשר בנתה עצמה ב 10 אצבעות והגיעה למאות אלפי עוקבים ביוטיוב אשלי הקימה מותג קוסמטיקה ברשת את חברת ABWMAKEUP
אשלי בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה, ובעלת תואר שני בממשל לוחמה וטרור , בצבא שירתה בחיל האוויר והשתחררה בדרגת סגן. בעת לימודיה עבדה בחברת איפור גדולה. היא אוהבת מאוד איפור, מה שמשך אותה לפתח מותג קוסמטיקה משלה ההצלחה הגדולה שלה ביוטיוב, הביאה אותה להיות מרצה מבוקשת, ומנחה בטלויזיה.
בקורס חושפת אשלי את כל הסודות של התוכן ברשת, והיא תלמד איך בונים מותג באמצעות התוכן ,איך היא עשתה זאת? ואיך גם אתם יכולים לעשות זאת.
אשלי בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה, ובעלת תואר שני בממשל לוחמה וטרור , בצבא שירתה בחיל האוויר והשתחררה בדרגת סגן. בעת לימודיה עבדה בחברת איפור גדולה. היא אוהבת מאוד איפור, מה שמשך אותה לפתח מותג קוסמטיקה משלה ההצלחה הגדולה שלה ביוטיוב, הביאה אותה להיות מרצה מבוקשת, ומנחה בטלויזיה.
בקורס חושפת אשלי את כל הסודות של התוכן ברשת, והיא תלמד איך בונים מותג באמצעות התוכן ,איך היא עשתה זאת? ואיך גם אתם יכולים לעשות זאת.