איך בונים מותג נכון בדיגיטל ובסושיאל?
לצפייה בזמן שלך

כמה פעמים ניסיתם לשווק את המותג שלכם ברשתות ובדיגיטל ושום דבר לא קרה?
כמה פעמים העליתם פוסטים, סרטונים, והתאכזבתם מהתוצאות?
בניתם מותג , השם נכון, העיצוב מדהים,המותג שונה מכולם.
השקעתם אלפי ועשרות אלפי שקלים בבניית אתר, ביצירת שפה. ואז התחלתם לשווק וכלום לא קרה.
הגיע הזמן להבין איך עושים זאת באמת. מאנשים שהצליחו.

COURSES

BRANDING MASTERCLASSES

about the COURSE

על הקורס

קורס דיגיטל אנד סושיאל ברנדינג , עם 3 מאסטרים בתחומם אשר ילמדו אתכם איך להצליח לבנות מותג בדיגיטל. עם ניתוחי מקרה, אמיתיים שהצליחו.
זהו קורס חשוב ביותר לכל מי שרוצה ללמוד לבנות מותג בדיגיטל החל מיזמים, עצמאים, מעצבים, מנהלי מיתוג ודיגיטל וכלה במנהלי שיווק.
קורס לצפייה בקצב שלכם ברמה הגבוהה הידועה של ה-Brand Academy

about the COURSE

על הקורס

What should we talk about

על מה נדבר
מפגש מס 1
הלית גורדון

5 עקרונות המפתח בשיווק דיגיטלי
בקצב שבו פלטפורמות, קהלים וטרנדים צפים ומשתנים – קל מאוד למעוד, לקחת את הפניה הלא נכונה וללכת לאיבוד בעולם הדיגיטלי. אבל לנו זה לא יקרה!
איך לייצר חוויית לקוח מעניינת – וגם לעשות את זה בתקציב מינימלי?
מהן 5 הנקודות שיעזרו לכם לנווט נכון?
איך דואגים לצמיחה עיסקית בעולם דיגיטלי ומדיד באופן שיהיה גם מעניין ואפילו (כן כן) מרתק

TERMINAL X

מפגש 2
אשלי וקסמן בקשי

סושיאל ברנדינג

אחד המפגשים החשובים והחכמים ביותר שתעברו בבניית מותג ברשת אשלי יזמית אושיית רשת אשר בנתה עצמה והגיעה למאות אלפי עוקבים ביוטיוב
אשלי הקימה מותג קוסמטיקה ברשת את חברת ABWMAKEUP
במפגש היא תלמד איך בונים מותג ברשת
איך יוצרים תוכן אפקטיבי ? מהם הכללים לקבלת תוצאות דרך התוכן?
איך יוצרים אסטרטגיה של תוכן?
המפגש בשילוב דוגמאות של הסיפור שלה ודוגמאות נוספות.

מפגש מס 3
אלון וינפרס
מיתוג בעידן הדיגיטלי
Inbound marketing

עלות להקלקה, לידים, המרות… האם בעידן השיווק הדיגיטלי יש בכלל מקום למיתוג? באמצעות מודל ה-flywheel, אלון וינפרס מסביר שלב אחר שלך איך להפוך את המותג שלך לגיבור של הסיפור גם בדיגיטל. המפגש מלווה בקייס סטאדיז ומציג כלים מעשיים שיעזרו לך להתחיל לספר את סיפור המותג, כחלק אינטגרלי מהשיווק בדיגיטל, החל ממחר בבוקר.

What should we talk about

על מה נדבר

the lecturers

אודות המרצים

אשלי וקסמן בקשי

יזמית, מרצה, מנחה, אושיית רשת

אשלי וקסמן בקשי

אשלי וקסמן בקשי , יזמית , מרצה, מנחה, אושיית רשת אשר בנתה עצמה ב-10 אצבעות והגיעה למאות אלפי עוקבים ביוטיוב
אשלי הקימה מותג קוסמטיקה ברשת את חברת ABWMAKEUP
אשלי בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה , ובעלת תואר שני בממשל לוחמה וטרור, בצבא שירתה בחיל האוויר והשתחררה בדרגת סגן. בעת לימודיה עבדה בחברת איפור גדולה. היא אוהבת מאוד איפור , מה שמשך אותה לפתח מותג קוסמטיקה משלה ההצלחה הגדולה שלה ביוטיוב, הביאה אותה להיות מרצה מבוקשת, ומנחה בטלויזיה.
בקורס חושפת אשלי את כל הסודות של התוכן ברשת, והיא תלמד איך בונים מותג באמצעות התוכן , איך היא עשתה זאת? ואיך גם אתם יכולים לעשות זאת.

הלית גורדון

הלית גורדון

סמנכ”לית דיגיטל במשרד הפרסום והמיתוג OPEN, חיה את עולם השיווק הדיגיטלי למעלה מ- 14 שנים, תעשה סדר ותיתן לכם קווים מנחים שיהוו את הבסיס לחשיבה נכונה בדיגיטל תוך הצגת קייס מרתק שסייע להמחיש אותם. משרדים קודמים: עבדה במשרדי הדיגיטל של Publicis, אדלר חומסקי, ניהלה את מחלקת הדיגיטל בלעומק התודעה וב-5 שנים האחרונות הקימה את הדיגיטל והיא סמנכלית הדיגיטל של OPEN

אלון וינפרס

מומחה לשיווק, דיגיטל והובלת תהליכי מיתוג בארגונים גדולים

אלון וינפרס

אלון וינפרס הוא מנכ”ל ובעלים של חברת מיתוג, מומחה לשיווק, דיגיטל והובלת תהליכי מיתוג בארגונים גדולים. זוכה בפרס בוסטר למהלכים חדשניים של איגוד השיווק ונמנה עם צוות המרצים של ה-Brand Academy.
בוגר MBA של אונ’ תל אביב בהצטיינות, בעל ניסיון עשיר בניהול השיווק, בבנייה ובניתוח של מחקרי שוק.

the lecturers

אודות המרצים

Syllabus

סילבוס
שואריל OPEN
1. הצגת המרצה
2. מהם 5 העקרונות ?
3. האתגר והמודל העיסקי החדש
4. איך יוצרים ערך מוסף?
5. המשפך מת!
6. איך יוצרים חווית לקוח בדיגיטל?
7. סיכום

1.הצגת המרצה
2.המשפך ברשתות
3.מה זה בכלל תוכן שיווקי
4.דוגמאות לתוכן שיווקי
5.יתרונות וחסרונות התוכן השיווקי
6.הנוסחה המנצחת
7.בניית אסטרטגית תוכן
8.בחירת המסר
9.דרכים להגדלת חשיפה ועוקבים
10.עבודה מול משפיענים
11. העתיד של התוכן
12.ניתוח מקרה

1.הצגת המרצה והנושא
2.מה זה inbound marketing
3.הצגת מקרה לניתוח
4.איך יוצרים את משיכת הקהל
5.איך יוצרים מעורבות
6. איך יוצרים התלהבות ושביעות רצון
7. העתיד לאן ?
8. סיכום

Syllabus

סילבוס

you get

מה יצא לכם מזה

1. תלמדו איך לבנות מותג בדיגיטל באמת ולא סתם תיאוריה
2. תלמדו איך לבנות תוכן שיווקי שעובד
3. תלמדו מהם העקרונות החשובים בשיווק בדיגיטל
4. תלמדו מניתוחי מקרה שיתנו לכם כיוון איך להצליח באמת

you get

מה יצא לכם מזה

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

עצמאים, יזמים, מנהלי ומנהלות שיווק, מותגים , אנשי מיתוג, עיצוב ודיגיטל
אנשי תוכן

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

COST

עלות
מחיר קורס

850 ₪ + מע”מ

COST

עלות

APPLY NOW

הרשמו עכשיו
השאירו פרטים וקבלו מידע נוסף על הרשמה לקורס

אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    בחר קורס/הרצאה שבו את/ה מתעניינ/ת

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    share

    שתפו קורס זה

    APPLY NOW

    הרשמו עכשיו

    share

    שתפו קורס זה

    MORE IN COURSES

    קורסים נוספים שאולי יענינו אותך