articles

רוטשטיין
מאת: הילה סטרוגו

articles

branding

רוטשטיין

מה קורה שחברת נדל”ן רוצה למתג עצמה מחדש ולהיות חדשנית, מודרנית , ללא כל קשר לבנייה .

יריב עמית גאה להציג מיתוג מחדש לחברת רוטשטיין . 

מה שעמד מאחורי התהליך זה לא לעשות שדרוג קל אלא לשנות מקצה לקצה . לשנות את המיתוג פנימה 

בקרב העובדים והחוצה . לחברת נדל”ן, חדשנית, מודרנית הרוצה לספק איכות גבוהה לדייריה . 

רוטשטיין כיום הינה חברה חדשנית עם צוות עובדים מובחר, צעיר וטוב. חברה הרבה יותר גדולה השמה דגש על איכות בנייה, מפרט עשיר, ופרוייקטים גדולים בכל הארץ.

 

הסיפור החדש של חברת הבניה מתבטא בכך שזה כבר אינה חברה כבדה ושמרנית, היא חברה חדשנית, פרימיום, חברה מודרנית, העושה הכל כדי לבנות ללקוחותיה איכות חיים גבוהה.

 

ייחודיות המיתוג החדש מתמקדת ביצירת ציפייה ורגש

 

הבשורה שהחברה מביאה בכנפיה כרגע הינו-קניתם דירה ברוטשטיין, קניתם פרויקט איכות מאוד, קניתם פרימיום, מצוינות בבניה.

“בתהליך המיתוג פירקנו את המושג מצוינות לתכונות הבונות אותו מבחינת ערכי החברה: שלמות, איכות גבוהה ויצירתיות חדשנית.

 

מתוך זה נולדה השפה החדשה: רוטשטיין חברה שרצתה לצאת מהמקום המיושן, המרובע למקום חדשני, מודרני שיכבד את שפתה, ותרבות הקהל שמכיר ומעריך אותה ואת דרכה האמיתית והנאמנה.

הנאמנות למותג, הווה אומר, לדרך, לשלמות של הבית, הבנייה, למצוינות, המצויינות מתבטאת בשלמות לאיכות היצרתית של הבנייה, כל פעם מחדש אנחנו יוצרים בנייה חדשה, זה אינסופי ולכן זה מדומה לאומנות. שפתנו היא שפת המוזיאון, שפה חדשה, נקייה, מודרנית ומספרת סיפור של אהבה לבנייה, לקווים הגאומטרים, שמספרים סיפור חדש אבל לא קר, זה לא מוזיאון קר, זה חם ומתחבר.”

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים