sold out

sold out

מרצים בכירים מהארץ והעולם בהרצאות מרתקות ברמה בינלאומית
הכנס ה-3 השנתי של מנהלי ומנהלות מותג בישראל, מתקיים השנה ברמה שלא נראתה בישראל כבר הרבה זמן.
השנה יגיעו לכנס 3 מרצים מחו”ל  מובילים בתחומם , אשר יציגו תיאוריות, מתודות, וניתוחי מקרה של מותגים מהידועים בעולם ופורצי דרך בישראל.
בכנס יהיו  כ-800 -900 מנהלי ומנהלות מותגים, מנהלי שיווק, מכל החברות המובילות בישראל: החל ממזון, אופנה עד  היי-טק, חברות מיתוג, פרסום ודיגיטל
בכנס יוצגו הנושאים החמים והעדכניים ביותר במיתוג ע”י מרצים מקוריים ומובילים בתחומם. השנה הכנס יעסוק בשאלה איך  יוצרים ערך למותג בעולם כל כך תחרותי וצפוף.
כנס המיתוג השנתי הגדול
BDAY 2024

4.4.2024

סינימה סיטי , גלילות

8:30-16:00 החנייה חינם

מרצים אורחים מחו״ל
guest speakers
מרצים אורחים מחו״ל
guest speakers

Brian Collins

הרצאת אונליין על מסך ענק

Co-founder, Collins

מייסד Collins סוכנות המיתוג של השנה, 4 פעמים ב-5 שנים האחרונות ע”י מגזין AdAGe

בהרצאתו

Brand Transformation
Seeking the Hidden Dragon
המותג משמש לעתים קרובות כעטיפה של פעילות החברה ולא כפילטר שמסנן. אבל אסטרטגיית המותג יכולה וצריכה להיות מקדמת עוד יותר בתהליך קבלת ההחלטות – לא רק כדי לשנות את ביטוי הערך של החברה, אלא גם כדי לעצב באופן יסודי את הערך שנוצר. במפגש זה, מייסד COLLINS, בריאן קולינס, צולל לתוך האתגרים העיסקיים של המותג והעסק שעמם מתמודדים המנהלים והמנהלות וכל משתתפי הכנס.
בריאן קולינס הוא המייסד שותף של COLLINS, חברת הטרנספורמציה העסקית שבסיסה בסן פרנסיסקו ובניו יורק. החברה התחילה עם שני מחשבים ניידים, ארבעה שולחנות כתיבה ורעיון: עיצוב זה לא מה שהם ייצרו. עיצוב הוא זה מה שיגרום לבלתי אפשרי להיות אפשרי.

מאז, החברה זכתה בתואר סוכנות השנה ב-5 השנים האחרונות מ-AdAge (2019, 2020, 2021, 2023) – כולל סוכנות השנה לטרנספורמציה עסקית – ו-D&AD (2021).
לפני שהשיק את COLLINS ב-2008 עם Leland Maschmeyer, בריאן הוביל את חטיבת העיצוב וחדשנות המותג ב-Ogilvy Worldwide במשך למעלה מעשור.בריאן נחשב לאחד המרצים הכריזמטיים והמבוקשים בעולם. הרצאתו המיוחדת תתקיים באונליין למשתתפי הכנס.

Gabriela Salinas

מגיעה לארץ!

Brand international strategic expert

מומחית בינלאומית לאסטרטגית מותג והערכת השקעות במותג

בהרצאתה

How much and how to invest in brands: myth and facts
בהרצאה זו נתייחס לאתגרים המרכזיים העומדים בפני מנהלי ארגונים, מנהלי מותגים ומשווקים כיום. אלו כוללות שאלות כמו: כמה צריך להשקיע במיתוג? מהי הגישה האופטימלית להשקעה? כיצד נוכל להגיע לאיזון הנכון בין הערוצים השונים? כיצד יש להגדיר יעדי מותג? וכיצד ניתן למדוד ביעילות את ביצועי המותג? ניגש לנושאים אלו דרך העדשה של יצירת ערך מותג, מסגרות ותיאוריות חדשות מבוססות ראיות ומקרי מקרים מכל רחבי העולם.
גבריאלה היא מומחית מותג עם ניסיון בינלאומי רחב, לאחר שעבדה בלונדון, ניו יורק, בואנוס איירס, מדריד וסינגפור עבור לקוחות כמו בנק אוף אמריקה, היטאצ’י, Laliga, Repsol, YPF, Telefónica, Bausch & Lomb, Johnson & Johnson , Roca, GM ו-Great Eastern Life. בנוסף לעבודתה היומיומית, היא מרצה על הערכת מותג, ניהול ואסטרטגיה במספר בתי ספר למנהל עסקים באירופה ובאמריקה הלטינית.

JACOB BENBUNAN

מגיע לארץ!

CO FOUNDER, CEO, SAFFRON

מייסד ומנכ”ל Saffron סוכנות המיתוג
מהמובילות בעולם.

בהרצאתו

Making memorable
brands
מותג בלתי נשכח יוצר חברה חזקה. הוא מזרז את קבלת ההחלטות. מגדיל את הפרמיות. מעודד רכישה חוזרת. Saffron הופכים מותגים לבלתי נשכחים על ידי מימוש ההבטחה לחוויה על פני אסטרטגיה, עיצוב ומוצר.”אנו בונים את היסודות של המותג שלך כך שהם אותנטיים עבורך, רלוונטיים ללקוחות שלך ושונים מהמתחרים שלך. בכך, אנו יוצרים הבטחה המעוררת השראה לאנשים לעזור לעסק שלך להצליח.” בהרצאה יספר גייקוב המנכ”ל ומייסד כיצד הם עושים זאת .
JACOB BENBUNAN הוא סמכות למיתוג בינלאומי. ב-2001 הקים את Saffron Brand Consultants עם WALY OLINS, והינו מנכ”ל החברה. בנוסף, הוא נשיא האיגוד הספרדי למיתוג (AEBRAND) ומשתף פעולה באופן פעיל בתואר שני בתקשורת בבית הספר למנהל עסקים IE, בין פעילויות מקצועיות אחרות.
בין לקוחותיו נמנים Vueling, Akzo Nobel, A1 Telekom Austria, Engie, Sodexo או Siemens. לפני SAFFRON הוא היה מנהל ב-Wolf Olins, שם היה מעורב במותגים כמו Orange, Repsol ו-Acciona.
SAFFRON נוסדה בשנת 2001 על ידי Jacob Benbunan ו-Wally Olins
(אחד מאנשי המיתוג הבולטים בעולם, נפטר ב2014 )
SAFFRON הינה חברת מיתוג גלובלית עם סוכנויות במדריד, לונדון, וינה, איסטנבול ושותפויות בניו יורק וסאו פאולו.
לחברה ניסיון רב והצלחות רבות בבניית מותגים בלתי נשכחים כמה מהלקוחות הבולטים של Saffron כוללים את: YouTube סימנס, Engie, Goldman Sachs, Santander, T-Mobile, Vueling, BBVA, Bankinter, Sodexo, Flying Tiger Copenhagen, Pacha, A1 Telekom Austria, C&A Doha -Turk cell, Vueling, Coca Cola, C&A, Fujitsu, Raiffeisen Bank, LVMH, Iberia, Lloyd’s of London, Swiss Re.

מרצים
lectures
מרצים
lectures

דניאלה ואלונה צור

מייסדות מותג האופנה SEESTARZ

בהרצאתם

״שפוטות של המותג״
מייסדות מותג האופנה המצליח בהרצאה שלא תשכחו.
בהרצאה שלהן הן יספרו את הסיפור שלהן ושל המותג – מאחיות ירושלמיות אוהבות שופינג, שהיו עורכת דין ורואת חשבון, ועד למותג אופנה עם בידול, ייחודיות, אופי, חסר פשרות שעשה אקזיט תוך שלוש שנים.
בהרצאה הן תשתפנה בכללים שמלווים אותן מתחילת הדרך, חלקם אינטואיטיביים וחלקם קבועים מראש, שעוזרים להן להשאיר את המותג חי, בועט ורלוונטי. וכיצד הן מתכננות לכבוש את חו”ל.
אלונה ודניאלה צור נבחרו לאחרונה ע”י גלובס כ40 המנהלות והמנהלים המבטיחים בישראל עד גיל 40 , וכך נכתב עליהן( גלובס 40עד 40 ):
שתי האחיות באות מעולמות תוכן המרוחקים לכאורה שנות אור מעולמות האופנה – אלונה (29) היא עורכת דין פלילית והתמחתה בפרקליטות מחוז ת”א; ודניאלה (35) היא רואת חשבון עם תואר שני במנהל עסקים. עם או בלי להצטנע השתיים מעידות על עצמן כבעלות חוש אופנה מילדות “תמיד קיבלנו על זה פידבקים. הן מעידות על עצמן כמעשיות גם בבחירת הקריירה המקצועית שלהן, זו שתסב גאווה לכל אימא פולנייה – מסלולי קריירה אותם יינטשו מאוחר יותר כשיחליטו להפוך את התחביב לעסק ואת עצמן ליזמיות, עם הרבה אש בעיניים ומצוידות בכלים שיעזרו להן לנסוק.

דודי חסיד

מנכ”ל KANTAR ישראל

בהרצאתו

UMMO – מה באמת משפיע
על תפישת המותג שלך?

משלב מסוים בחיי המותג, יש לו חיים עצמאיים וכוח משיכה שימשיך להתקיים (לפחות לזמן מה) גם אם לא נפסיק להשקיע בו. אבל מהם המקורות לתנודות בכוחו של המותג? עד כמה הפעילות שלנו משמעותית, עד כה פעילות המתחרים, מה הגורמים החיצוניים שאין לנו שליטה עליהם ואיך פועלים למקסם את כוח המותג שלי בתקציב מוגבל באופן האפקטיבי ביותר שניתן? יחד נגלה איך שילוב של Big Data ו-AI יכולים לספק את התשובות המדויקות ביותר ולתת המלצות מדויקות לפעולה.

דודי חסיד הוא מבכירי חוקרי השוק והמיתוג בישראל. במשך 25 שנותיו בחן מאות תהליכי שיווק ומיתוג למותגים מקומיים ובינ”ל. בשנים האחרונות משמש כמנכ”ל הסניף של מכון המחקר Kantar בישראל. במסגרת עבודתו הוא אחראי לבחינה וטיוב של רבים ממהלכי המיתוג הגדולים והמשמעותיים שנערכו בישראל בשנים האחרונות.

חן תמיר

הבעלים של מודיבודי ישראל

בהרצאתה

Modibodi-דרכו של מותג פורץ
דרך בשוק של ענקים
מודיבודי שינתה את כללי המשחק בפרסום מותגי נשים. דרכה של החברה בעולם ובארץ נלמדת בבתי הספר והאוניברסיטאות בתחומים רבים – ממגדר ועד מנהל עסקים ושיווק. בהרצאה יחשפו הבעלים איך הגיע המותג תוך ארבע שנים מאפס להצלחה עסקית בעלת אמירה חברתית. בואו לשמוע את הסיפור המרתק מהפאונדרים עצמם על איך הכל התחיל, איך עבדו עם מימון עצמי צנוע ברשתות החברתיות, ומה קורה היום, אחרי תשדיר הדם המפורסם ומול מתחרים חדשים וזולים יותר. בהרצאה נקבל הצצה אל מאחורי הקלעים, וכן, תוכלו גם לשאול אותם באופן ישיר, כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול.
חן תמיר, האישה מאחורי מודיבודי ישראל, מנהלת את המותג מ-2018 יחד עם בן זוגה, איתמר נבו. הם הגיעו לעולם האיקומרס ממקומות שונים לגמרי, עם אפס ניסיון בשיווק, אבל הרבה אמונה ואומץ. חן אוצרת אמנות עכשווית עם רקע עשיר בניהול מוסדות תרבות, תולדות האמנות, וכתיבה ונמנתה בין 25 האוצרות המובילות בעולם. ב2018 הוקמה החברה בישראל ומאז היא ואיתמר מנהלים אותה ויחד עוברים רגעי שיא והתמודדויות ואתגרים על רקע שוק האיקומרס שלא נח לרגע.

קרן גרינבאום סיגל

מנהלת תחום GO ומשקאות חלב, תנובה

בהרצאתה

Ready, Set, GO
התמודדויות ואתגרים בניהול מותג
הסיפור מאחורי מותג GO, התמודדויות, האתגרים וניהול המותג בשוק תחרותי,
שוק מוצרי החלב מצריך חשיבה מתמדת, חדשנות ושמירה על בידול וערך המותג,
קרן גרינבאום, בהרצאה מרתקת מכניסה אותנו אל מאחורי הקלעים של ניהול המותג. הדילמות, האסטרטגיות, יצירת הערך, ניהול התוכן והשיווק ברשתות, וכמה זה לא פשוט לנהל מותג כיום .

קרן גרינבאום – סיגל, מנהלת תחום תזונת ספורטאים ומשקאות החלב באגף השיווק בחברת תנובה.
עו”ד ובעלת תואר ראשון למשפטים ומנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.
חיה ונושמת את עולם השיווק של מוצרי הצריכה כבר 17 שנה.
את דרכה החלה כתקציבאית במקאן אריקסון, ומשם עברה לעבודה בחברות מובילות במשק, ביניהן יוניליוור וג’ונסון אנד ג’ונסון.
ב- 3 שנים האחרונות מנהלת תחום בתנובה. במהלך הקריירה עסקה בפיתוח מותגים והובלת חדשנות מוצרית.

יובל סמואלוב

Architectural Human
Experience

בהרצאתו

 בניית חווית מותג פיזית
יוצאת מהכלל   
חווית מותג פיזית תמיד הייתה ותמיד תהיה הגביע הקדוש של המותג שלכם. לא משנה איפה מתקיים המפגש של המשתמשת/לקוחה עם השירות או המוצר – כל השפעה שיש לכם על הסביבה שלה היא זהב טהור. אז מה נשתנה? אם עד ממש לא מזמן השתמשנו בכלים של story telling בעיצוב החלל עצמו, הרי שהיום הפוקוס הוא אחר לגמרי – אנחנו נותנים למבקרים בחנות/מתחם/משרד/חלל שלנו כלים ותוכן שיאפשרו להם לספר את הסיפור שלנו בעצמם.
בעשרים הדקות שלנו ביחד נראה כמה מקרי מבחן מגניבים וננסה לפתוח את הראש לתהליך העיצוב הזה. אז ברור שאין דרך אחת נכונה לעשות את הדברים, אבל בהחלט יש state of mind רלוונטי ונקודת מבט שמאפשרת לקסם הזה להתרחש.
הבעלים של סטודיו סמואלוב Architectural Human Experience. הסטודיו מתמחה בעיצב סביבות פיזיות ללקוחות מובילים כבר מעל עשור, ומביא לעולם של עיצוב הפנים המסחרי פרספקטיבה קצת אחרת, מבוססת אסטרטגיה ועם פוקוס על חווית משתמש. יובל בוגר תואר שני בעיצוב סביבות נראטיביות מ CSM שבלונדון, ומוביל צוות של 10 אדריכלים ומעצבים.

משה קרסיק

סמנכ״ל שיווק ומכירות
NONO-GROUP

בהרצאתו

THE NONO WAY
המותג החדשני העולה בתחום האוכל

לא בכל יום, אם בכלל, קורה שבנק לאומי נכנס כשותף או משקיע בקבוצת מסעדות, קבוצה שחושבת ומתנהגת כמו חברת הייטק, ומתכננת להגיע להנפקה ציבורית בבורסה.
מה יש בקבוצת נונו עם המותגים – NONO ,MIMI ולאחרונה רכשו את GIRAFFE, ששונה מכל מה שהכרנו עד היום במותגי רשתות האוכל. כיצד הם חושבים? מהם עקרונות המותג שמנחים אותם? כיצד הם פועלים בתחום של חווית מותג פיזית וברשתות? איך הם משלבים מותג שמצטרף לקבוצה כמו ג׳ירף, ב-DNA של הקבוצה.
בהרצאה, נכיר 9 עקרונות עבודה שמנחים את הקבוצה, כל מנהל מותג יוכל לקבל מהם השראה ולבחור מה לאמץ למותג שלו.
בעל ניסיון עשיר של מעל 20 שנה בעולם השיווק והדיגיטל. יועץ לאסטרטגיה שיווקית, מרצה לפרסום ושיווק בדיגיטל באוניברסיטת רייכמן.
למד עיצוב תקשורת חזותית וקופירייטינג, התחיל כארט דירקטור בשלמור אבנון עמיחי וניהל את הקריאייטיב בדיגיטל, סמנכ״ל קריאייטיב במקאן דיגיטל, סמנכ״ל דיגיטל בראובני פרידן, לימד פרסום בבצלאל, והמכללה למנהל ובבתי ספר לפרסום ושיווק. ורץ למרחקים ארוכים (יחסית)

הדס דרכלי

מומחית בכירה יועצת ומלווה חברות בפיתוח עסקים חברתיים

בהרצאתה

BRAND of CHANGE
להטיב עם העולם ולהרוויח
להיות מותג שעושה טוב לחברה ולהרוויח כסף, זו לא מילה גסה. בשנים האחרונות בעולם מתפתחת מגמה חדשה של מותגים חברתיים עסקיים, עסקים חברתיים, לא עמותות . המגמה הצוברת תאוצה,  כמעט כל חברה גדולה בעולם יש לה מחלקת פיתוח למוצרים ברי קיימא, מותגים בעלי מטרה לעשות טוב לחברה, ולהרוויח כסף. בהרצאה תציג הדס את הטרנדים בעולם כולל מקרים ודוגמאות מדהימים.
הדס דרכלי, מומחית בכירה יועצת ומלווה חברות בפיתוח עסקים חברתיים, מנחה מוסמכת מטעם הארגון הבינלאומי “Brand the change” בעלת הפודקאסט והבלוג ״מותג מיטיב״ וזוכה במקום הראשון בתחום המיתוג חברתי בתחרות Israel Brand Awards 2022 יועצת ומלווה חברות וארגונים בפיתוח מותגים משפיעים ותורמים לשיפור פני החברה.
כרטיסים
tickets
כרטיסים
tickets

נשארו כרטיסים אחרונים ביציע

550 ₪ + מעמ

כולל: כיבוד בוקר עשיר, ארוחת צהריים, הפסקות קפה

הרשמה מוקדמת

650 ₪ + מעמ

כולל: כיבוד בוקר עשיר, ארוחת צהריים, הפסקות קפה

מחיר כרטיס רגיל

750 ₪ + מעמ

כולל: כיבוד בוקר עשיר, ארוחת צהריים, הפסקות קפה

הקדימו להירשם
700 כרטיסים כבר נמכרו!
מספר המקומות מוגבל

לשאלות ופרטים:

050-4302430

לוח זמנים כנס
program
לוח זמנים כנס
program

יתכנו שינויים בסדר היום
BRAND ACADEMY יזמית הכנס רשאית לעשות שינויים בסדר היום
* לאור המצב, יתכנו שינויים ברשימת המרצים.

שותפים
partners
שותפים
partners

חסות ראשית

חברת קוקה-קולה ישראל מייצרת ומשווקת מותגים של “The Coca-Cola Company” ומובילה את קטגוריית המשקאות המוגזים והתה הקר בישראל.

חסות ראשית

מותג התוכן השיווקי של קבוצת הארץ TheMarker, מחלקת התוכן השיווקי של קבוצת הארץ TheMarker הפועלת תחת המותג – Labels מתמחה בהתאמה אישית– custom made – של בריף שיווקי משלב האסטרטגיה והבנת המסרים, התחקיר, הכתיבה, ההפקה ועד יצירת תוכן לשביעות רצונו של הלקוח.

חסות ראשית

וואלה הוא אתר החדשות המוביל בישראל עם יותר מ-150 מיליון ביקורים בחודש, יותר מ-40 מיליון צפיות וידאו בכל חודש ומעל ל- 2.5 מיליון חברים בעמודי הסושייאל. יותר ממיליון וחצי ישראלים נכנסים מדי יום לאתר ולאפליקציית וואלה! מערכת החדשות של וואלה! היא מהגדולות, המקצועיות והמשפיעות בישראל.

חסות זהב

Shutterstock הינו מאגר גלובלי מוביל של תמונות, סרטונים , מוזיקה/אפקטים קוליים, מודלים 3D, תוכנת עיצוב יצירתי באיכות גבוהה עם רישיון שימוש.
Shutterstock מעוררת השראה במעצבים גרפיים, מנהלים יצירתיים, עורכי וידאו, יוצרי סרטים, מפתחי אתרים ואנשי מקצוע יצירתיים אחרים על ידי מתן תוכן מגוון לעסקים, סוכנויות שיווק וארגוני מדיה ברחבי העולם.
מגוון תוכניות גמישות, חבילות מותאמות אישית שתואמות את התקציבים והדרישות הייחודיות של לקוחות ישראליים.

חסות זהב

BRAND ACADEMY המרכז למיתוג מתקדם בעידן החדש, אנו כאן כדי לספק את הכלים, הידע ניתוחי המקרה הכי עדכניים בעולם, על מנת להעניק לכם השראה, העזה וחוצפה לפתח את המותג שלכם בצורה יוצאת דופן. ניתוחי המקרה הכי מעניינים, מאמרים ונושאים עדכניים, סרטוני וידאו, וכן סיפורם של מותגים זוכי פרסים המהווים דוגמא לבניית מותג בעידן החדש .

חסות זהב

שם טוב יחסי ציבור ומדיה בניהולו של איתן שם טוב היא קבוצת תקשורת צעירה וצומחת שעובדת עם מיטב המותגים בישראל. אנו מתמחים במתן מעטפת של שירותי דוברות, יחסי ציבור ודיגיטל לחברות ותאגידים בינלאומיים בתחומי מגוונים: בנקאות ופיננסיים, הייטק וטכנולוגיה, קמעונאות, רכב ותחבורה, נדל״ן ומגזר שלישי.

חסות כסף

מגה מדיה והדיה שילוט, הינה חברה מובילה בתחום פרסום חוצות ושלטי ענק בפריסה ארצית רחבה. לאורך 20 השנים האחרונות, צברה החברה מוניטין רב של איכות, חדשנות, אמינות ושירות בקרב המפרסמים הגדולים והמובילים בישראל. החברה הקימה שטחי פרסום רבים ומגוונים, שלטי קיר ענקיים על גבי מבנים, גשרים, טוטמים ומתקני שילוט ענקיים.

חסות כסף

קבוצת יפעת היא החברה המובילה בישראל בתחום המידע לעסקים ובעלת ניסיון רב באיתור, ניתוח ועיבוד מידע תקשורתי ועסקי.
הקבוצה בנויה מחמש חברות, כל אחת מתמחה בעולם תוכן ייחודי לה ופועלות מסביב לשעון במטרה לספק מגוון שירותים רחב. המוצרים שלנו כוללים מידע ייחודי וכלי ניהול בעולמות המדיה, הפרסום, יחסי הציבור, המדיה החברתית, הרכש והפיתוח העסקי.

חסות כסף

לנו ב- LIGRAF יותר מ -20 שנה של למידה והבנה של מותגים וחברות, תערכות וכנסים, שילוט, סביבות מעוצבות ואנשים. אנחנו עובדים עבור חברות מיתוג, חברות טכנולוגיות, חברות בתחום הבריאות, ביטוח, פיננסיים… במטרה להגדיל חשיפה, לייצר נראות, ולהקים סביבות המדברות מותג ומעוררות השראה.

חסות כסף

חברת עדן אריזות בע”מ
מייצרת מגוון רחב של מוצרי אריזה ודקורציה לבעלי עסקים, חברות ורשתות שיווק, החברה מציעה פתרונות אריזה ייחודיים לבעלי עסקים קטנים עד בינוניים במיתוג אריזות בכמויות קטנות וגדולות. אנו בחברת עדן אריזות מאמינים שהמוצרים שלנו יסייעו לכם בעיצוב האריזות ויגרמו לכם לזכות במחמאות בזכותן.

חסות כסף

קריאייטיב פירסט היא חברה העוסקת בקידום מצויינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמית, קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי ear catcher, הרצאות וסדנאות ותחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות.

חסות כסף

UXPERT היא חברת אפיון ועיצוב חווית משתמש זוכת פרסים, שאחראית לאפליקציות ואתרים שכולנו מכירים וכן לעיצוב של מגוון מערכות טכנולוגיות בתחום ההייטק.

בין לקוחות החברה: פנגו, רכבת ישראל, הבנק הבינלאומי, רשות שדות התעופה, בסטי, הרץ, הפילהרמונית הישראלית, דומינו’ס פיצה, כלל, בנק לאומי, סופר פארם ועוד. וכמו כן מגוון רחב של חברות הייטק וסטרטאפים.

אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il
טלפון לבירורים: 050-4302430

share

המחירים כוללים מע”מ
הרישום לכנס כולל ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וכיבוד קל. הארוחות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
הכנס יתקיים בין השעות 8:30-15:30.
ביטול הרשמה או שינוי לכנס או לסמינר יתקבל עד 10 ימי עבודה לפני הכנס. יש לשלוח הודעת ביטול במייל ולקבל אישור טלפוני. כל ביטול לאחר מועד זה יחויב בתשלום מלא. אי הופעת הנרשם לכנס יחויב בתשלום מלא – ללא החזר כספי.
הכנס יועברו במתכונת מקוונת ויכול שיוקלטו על ידי המכללה ויוצגו לצדדים שלישיים על פי צרכי המכללה. אני מביע את הסכמתי להקלטת ההרצאות בהם אני משתתף.
התוכנית כפופה לשינויים. יש להתעדכן בתכני ובמועדי באתר הכנס
חל איסור להקליט ו/או להפיץ בכל צורה שהיא את ההרצאות המועברות בכנס. בכלל זאת חל איסור על להוריד ו/או להקליט ו/או לצלם ו/או ו/או להעתיק בדרך כלשהי את התכנים המועברים במתכונת מקוונת. כמו
במידה ונדרשת הנגשה לכנס, יש לעדכן על כך 15 יום עבודה מראש במייל info@brandacadmey.co.il בציון דרישות ההנגשה.
המי”ל שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים באופן העברת הכנס בהתאם להנחיות הממשלה, לרבות באמצעות שינוי מועד פתיחתו ואו העברתו למתכונת למידה מקוונת על מנת להתאימו לנסיבות שאינן בשליטתה.

אם יש לכם שאלות נוספות

שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il
טלפון לבירורים: 050-4302430

share

המחירים כוללים מע”מ
הרישום לכנס כולל ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וכיבוד קל. הארוחות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
הכנס יתקיים בין השעות 8:30-15:30.
ביטול הרשמה או שינוי לכנס או לסמינר יתקבל עד 10 ימי עבודה לפני הכנס. יש לשלוח הודעת ביטול במייל ולקבל אישור טלפוני. כל ביטול לאחר מועד זה יחויב בתשלום מלא. אי הופעת הנרשם לכנס יחויב בתשלום מלא – ללא החזר כספי.
הכנס יועברו במתכונת מקוונת ויכול שיוקלטו על ידי המכללה ויוצגו לצדדים שלישיים על פי צרכי המכללה. אני מביע את הסכמתי להקלטת ההרצאות בהם אני משתתף.
התוכנית כפופה לשינויים. יש להתעדכן בתכני ובמועדי באתר הכנס
חל איסור להקליט ו/או להפיץ בכל צורה שהיא את ההרצאות המועברות בכנס. בכלל זאת חל איסור על להוריד ו/או להקליט ו/או לצלם ו/או ו/או להעתיק בדרך כלשהי את התכנים המועברים במתכונת מקוונת. כמו
במידה ונדרשת הנגשה לכנס, יש לעדכן על כך 15 יום עבודה מראש במייל info@brandacadmey.co.il בציון דרישות ההנגשה.
המי”ל שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים באופן העברת הכנס בהתאם להנחיות הממשלה, לרבות באמצעות שינוי מועד פתיחתו ואו העברתו למתכונת למידה מקוונת על מנת להתאימו לנסיבות שאינן בשליטתה.