It’s TIME to INVEST in your FUTURE

brand manager leaders

השקיעו בעתיד שלכם

כשאתם נרשמים למסלול להכשרת מנהלי/ות מותג של Brand Academy, אתם משקיעים בקריירה שמציעה לכם הזדמנויות בלתי מוגבלות לצמיחה והצלחה. במסלול שלנו תרכשו את הידע, המיומנות והביטחון ליצור ולנהל מותגים רבי עוצמה שמביאים ערך ללקוחות ומזניקים תוצאות עסקיות.

״ אחד הקורסים הטובים בעולם ״

מנהל אקדמי : ד”ר דן הרמן
מנהל המסלול: יריב עמית, מייסד ה- Brand Academy

Who is it FOR

המסלול מכשיר אתכם להצלחה בתפקידים הבאים:

מנהל.ת מותג בחברה

מנהל.ת מותג מתקדם

למעצבים.ות שדרוג יכולות המיתוג וניהול המותג

עצמאים יכולת גבוהה לבנות ולנהל מותג מצליח

המסלול כולל סטאז בחברות המובילות במשק!

המסלול מהווה נקודת מוצא טובה להתקדם בהמשך לתפקידי ניהול שיווק.

About the COURSE

אודות הקורס

המסלול של Brand Academy להכשרת מנהלי/ות מותג הוא מסגרת ההכשרה המקצועית המתקדמת והמקיפה בישראל. היא עוצבה לצייד את השואפים להיות מנהלי/ות מותגים בידע וביכולות הנדרשים כדי להצטיין בעולם העסקים הדינמי של היום. זהו המסלול היחיד בישראל שמשלב את הידע הנדרש ליצירת מותגים חדשים עם הידע הנדרש לניהולם בכל ההיבטים. המסלול מתעמק בכל הנושאים של פיתוח וניהול מותגים, ומספק ללומדים את הכלים והתובנות הדרושים כדי ליצור, להשיק, להצמיח ולתחזק מותגים רבי עוצמה ומצליחים בשוק תחרותי. בסיום המסלול יקבלו הבוגרים תעודה של מנהל/ת מותג, אשר תעיד על הידע והמיומנויות שרכשו.
עשרות אלפי חברות וארגונים בסד”ג בינוני וגדול בישראל מעסיקות מנהלי/ות מותג. בנוסף לזה, מנהלים בעסקים קטנים נדרשים יותר ויותר ליכולות מקצועיות ברמה גבוהה בתחום של יצירת וניהול מותגים.

אודות ד”ר דן הרמן – המנהל האקדמי של המסלול

ד”ר דן הרמן הוא אסטרטג עסקי ושיווקי שעוזר לחברות בארץ ובעולם להשיג מטרות מאתגרות בדרכים יצירתיות. הוא משלב אסטרטגיה עסקית, חדשנות, מיתוג, שיווק ופרסום – בתהליך אינטגרטיבי.
הוא מילא תפקידי ניהול שיווק וניהול בכיר אחר, היה סמנכ”ל של שני משרדי פרסום ומנכ”ל של שניים נוספים. כמו כן, הוא לימד אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של הצרכן ומיתוג, במסגרת לימודי תואר שני באוניברסיטת בר-אילן וגם במכללה למנהל ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה.
דן חוקר בתחומי הפסיכולוגיה השיווקית והאסטרטגיה ובין השאר נודע כמגלה תופעת הפחד מהחמצה (FoMO – Fear of Missing Out). הוא מחברם של מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרים רבי מכר שראו אור בישראל (“המדריך לבוני מותגים”, “יתרון לא הוגן”), בארה”ב, ברוסיה ובמדינות נוספות.

What shall we TALK about

בין נושאי הלימוד וההכשרה במסלול

1. הבנת עומק של מותגים וערכם העסקי והצרכני
2. הכרות עם תפקיד מנהל המותג מותג בעיצוב זהות המותג והצלחתו
3. צלילה לתוך הפסיכולוגיה של מותגים ויצירת ערך פסיכולוגי-רגשי
4. פיתוח אסטרגיה למותג בזיקה לאסטרטגיה השיווקית
5. גילוי דרכים לבידול המותג מהמתחרים ולהשגת מקום בלעדי בעולמו ובחייו של הלקוח
6. הבנה יישומית של תהליך היצירה והפיתוח של מותג חדש
7. יצירת זהות חזותית מגובשת, לוגו ייחודי, פלטת צבעים, טיפוגרפיה ונכסים חזותיים אחרים
8. רכישת המיומנות של יצירת מסרים אפקטיביים ובחירת שפה וטון דיבור אופייניים
9. פיתוח מותגים בעזרת כלי AI עדכניים ומרתקים
10. סטורטלינג מותגי ובניית עולמות מותג
11. ניהול מותגים בעולמות הדיגיטליים (כולל המטאברס) והפיסיים

12. שיווק ופרסום מותג בכל הפלטפורמות
13. ניהול תקשורת רב-ערוצית
14. שילוב המיתוג עם השיווק, המכירות וקידום מכירות
15. פיתוח חווית לקוח ממותגת בכל נקודות המגע עם הלקוח, שמכניה אותו לתוך עולם המותג
16. ביצוע שינויים במותגים ובארכיטקטורות מותג בהתאם לתנאי שוק ולצרכים משתנים
17. פיתוח חדשנות של מוצרים, שירותים ומהלכי שיווק מתוך הקונספט האסטרטגי של המותג
18. הטמעת המותג בכל מחלקות החברה ובתרבות הארגונית
19. שימושי Data בניהול מותגים
20. הבנת הגורמים התורמים לבניית מותג חזק, מדידת ביצועים, מחקרי מיתוג
21. הכרות עם סוגי המיתוג השונים: מיתוג אישי, מיתוג מעסיק, וכן מותגים בתחומים שונים
22. פיתוח קהילה ככלי שיווקי

Syllabus

lecturers

מרצים

ד״ר דן הרמן

המנהל האקדמי והמקצועי של המסלול

יריב עמית

מרצה ומייסד Brand Academy

פיליפ בולקיה

מעצב העל של ישראל

Jacob Benbunan

מייסד ומנכ”ל Saffron סוכנות המיתוג מהמובילות בעולם.

Fabian Geyrhalter

מומחה בינלאומי למיתוג
מחבר 4 רבי מכר במיתוג. מרצה במסלול!

שולי כרמל

מנהלת חטיבת המשקאות בחברת CBC (קוקה קולה, נביעות, פריגת ועוד)

שירי כהן מרקוס

מנהלת שיווק, חטיבת אוכל שטראוס

מיכל גייטו אלבז

מייסדת ומנכלית גילטי, אתר הביוטי און ליין מס 1 בישראל

סער פרידמן

שותף ומנהל קריאטיב ראשי בOPEN חברת המיתוג עטורת הפרסים

מיכל שסטוביץ

מנהלת פיתוח ואסטרטגיה
חברת שסטוביץ

דורון גולדנברג

מייסד ושותף Firma, חברת המיתוג הגדולה בישראל

לירן אהרוני

סמנכ”ל קריאטיב ואסטרטגיה בקבוצת leaders המובילה בישראל בשיווק משפיענים ומהלכי תוכן

מעיין רשף

בעלים ומנכ״ל Shake Design

אלון וינפרס

בעלים של סוכנות שיווק ומיתוג, מנהל השיווק המיתולוגי לשעבר של אוניברסיטת תל
אביב

הלית גורדון

מומחית בניהול דיגיטל B2B ו B2C

אבי ברססט

בעלים ומנכ”ל הולנדיה

שרית למרוביץ

מנכ”לית ומייסדת חברת SAGE Marketing, שיווק גלובאלי לחברות B2B טכנולוגיות ולסטארט-אפים

צחי דינר

מעצב, יזם, מרצה וחוקר בינה מלאכותית

אלעד משען

שותף ומנהל קריאטיב ראשי firma

יעל אורן

יזמת קהילות, מתמחה בפיתוח קהילות ככלי שיווקי או פנים ארגוני.

ניצן אביטוב

בעלים ומנכ”ל חברת UXPERT מובילה בתחום הUX/UI וזוכת פרסים בינלאומיים

נתי יעקובי

מייסד ומנכ”ל שופ אנליטיקס

רובי ניסן

יזם ובונה מותגים

הלל גייגר

מנהל השיווק והתקשורת בחברת אמדוקס

כרמל יואלי

בעלים ומנכ”ל חברת המיתוג Atreo, המובילה בישראל למיתוג הי טק B2B

אלון מוליאן

שותף טוויסטד, חברת פרסום הדיגיטל מהמובילות בישראל

קרן גולדנצוייג

Head of Finserve& Travel at Meta (Facebook) Israel, Brand & growth expert

דודי חסיד

מנכ”ל KANTAR ישראל

צור גולן

איש קריאטיב ואסטרטגיה מדורג במקום הראשון מבין כל אנשי הקריאטיב בישראל (ב-5 שנים אחרונות) באתר הקריאטיב הבינלאומי BEST ADS ON TV.

יובל סמואלוב

מעצב פנים זהותי, מהמובילים בארץ

ליטל פופולובסקי

מנהלת השיווק של GOOD PHARM

יעל אטיאס

מנהלת המחלקה העסקית מזון וקולינריה, תנובה

ענבל אורן

סמנכ”לית שיווק גלובלי נאות (טבע נאות)

דנה אביתר

מנהלת מחלקת קריאטיב ראשית ב-OPEN

עומר מילויצקי

יועץ חדשנות ואסטרטגיה דיגיטלית Guts & Glory

ללמוד מיתוג מהמנהלים הבכירים של החברות המובילות

some FACTS

היתרונות הייחודיים של המסלול

1. המסלול הכי מקיף בארץ

זהו מסלול הלימודים המעמיק והמקיף ביותר בישראל בתחום המיתוג וניהול המותג בהיקף של כ- 150 שעות אקדמיות.

2. 33 מרצים מהחברות המובילות בארץ

לומדים מהמומחים הבולטים בתעשייה וממנהלים בחברות מובילות, אנשי מקצוע מנוסים שבנו ומנהלים מותגים מצליחים בענפים שונים ויודעים לספק תובנות מהעולם האמיתי והכוונה מעשית.

3. כולל סיורים באגפי שיווק וחברות מיתוג בארץ

מבקרים בחברות מיתוג ובחברות שמנהלות מותגים מצליחים כדי להרגיש את השטח ולהכיר מקרוב את ההווי המרגש של עבודת המיתוג.

4. פתיחת דלתות לחברות

מקבלים הזדמנויות לנטוורקינג: חיבור לסטודנטים אחרים, למרצים מהתעשייה ולמנהלים בחברות. בונים רשת קשרים בעלת ערך שיכולה להניע את הקריירה שלכם בניהול מותג.

5. המסלול כולל סטאז! בחברות מובילות

למצטיינים: אפשרות לסטאז’ בחברות בולטות במשק, בסוכנויות מיתוג או בחברות ייעוץ.

The DIPLOMA and course format

הדיפלומה

עם סיום מוצלח של המסלול, השתתפות בשיעורים, בדיונים, בסיורים, ביצוע של המשימות ושל פרויקט הגמר, תוענק לבוגרים דיפלומה של מנהל/ת מותג מטעם Brand Academy. הסמכה יוקרתית זו תעיד על ההכשרה המקיפה שעברתם ותמצב אתכם להצלחה בקריירה שלכם.

עם סיום מוצלח של המסלול, השתתפות בשיעורים, בדיונים, בסיורים, ביצוע של המשימות ושל פרויקט הגמר, תוענק לבוגרים דיפלומה של מנהל/ת מותג מטעם Brand Academy. הסמכה יוקרתית זו תעיד על ההכשרה המקיפה שעברתם ותמצב אתכם להצלחה בקריירה שלכם.

מתכונת המסלול

28

מפגשים 17:00-20:30

4

שעות אקדמיות בכל מפגש

112

שעות אקדמיות פרונטליות

40

שעות אקדמיות של פרויקט סיום בצוותים

150

היקף המסלול הכולל

30

נרשמים בלבד

8

חודשים מסלול

MYCAMPUS

המסלול יתקיים ב-mycampus
רח’ הלח’י 27 בני ברק (בסמוך לדן דיזיין סנטר ולתחנת הרכבת) יש חניה בשפע וחניונים גדולים ברחוב

20/11/24

פתיחת המחזור הקרוב של המסלול 

17:00-20:30

בימי רביעי

COST

שכר הלימוד ותנאי התשלום

8

תשלומים ללא ריבית או הצמדה, ללא תפיסת מסגרת אשראי

10%

הנחה לחברות וארגונים ברישום שני עובדים ויותר

*אין הנחות נוספות בזמן של הרישום המוקדם

15%

הנחה לחיילים וחיילות משוחררים (עד שנתיים אחרי השחרור)

מחיר הקורס

13,500

כולל מע״מ

להגיע רחוק

מנהל.ת מותג – שער כניסה להתקדמות בעולם השיווק לתפקידי ניהול תחום, ניהול שיווק וסמנכ”לית שיווק.

חגית רימון לוקהוף

PMO בסטארטאפ Liliger

היתה מנהלת שיווק ב:

AHAVA, Mimi Luzon
התחילה כמנהלת מותג ב:
Dior, Lancôme

“נחשפתי לעולם השיווק לראשונה כמתמחה ב-LANCÔME, ושם הבנתי שזה התחום בו אני רוצה לצמוח. כשנכנסתי לתפקידי הראשון כמנהלת מותג ב-Dior, גיליתי את עוצמת ההשפעה שיש לי – לראות איך צרכנים מתחברים למותג היה רגע מרגש ומעצים.
תפקיד מנהלת מותג הוא לא רק ניהול – זו הזדמנות לגעת בלבם של אנשים, להבין מה באמת מניע אותם, וליצור חוויות שמותירות חותם. אני זוכרת איך כל מהלך היה עוד צעד בסיפור המותג, והדרמה והאקשן של התפקיד הפכו כל יום לייחודי.
התפקיד המגוון הזה מאפשר פיתוח מיומנויות רבות – מניהול עסקי, מיתוג ושיווק ועד מכירות. הוא דורש היכרות מעמיקה עם המותג, יכולת אנליטית, רתימת אנשים וספקים, זיהוי הזדמנויות, לקיחת סיכונים ועמידה בתקציבים, תוך עמידה ביעדי מכירות והבנת הצרכן לעומק. זהו תפקיד שמהווה מקפצה לכיוונים רבים, כמו ניהול שיווק, מכירות ואפילו מנכ”לות.
כיום, אני PMO בסטארטאפ Liliger, שם התחלתי כיועצת חיצונית ומהר מאד גויסתי להיות עובדת מן המניין. בתפקידי הנוכחי, אני ממשיכה לעצב מותגים שמחוברים לצרכנים ברמה האישית.
עבורי, מיתוג הוא לא רק לוגו או פרסום – הוא סיפור שמתוקשר במגוון מדיומים ויוצר את החיבור הרגשי שנוצר בין המוצר לצרכן. אותו הרגע שבו המותג הופך לחלק מהחיים. זה מה שמבדיל בין מוצר פשוט למותג שנשאר בלב לאורך זמן.”

קרן דסקל נתן

מנהלת השיווק, טירת צבי

היתה מנהלת שיווק ב:

קרליין, AHAVA ודנשר
התחילה כמנהלת מותג ב:
סלקום

בעלת ניסיון של מעל 25 שנה בעולמות השיווק והפיתוח העסקי בעולמות ה-FMCG ובשוק התקשורת, בחברות ישראליות ובינלאומיות.
בעלת מומחיות בעולם השיווק בדגש על בניית מותגים, פיתוח מוצרים, הובלת תהליכים ושיווק בשוק הישראלי ובשווקים בינלאומיים.
את דרכה החלה בסלקום, בשנות הקמת החברה, כאנליסטית שיווק והתקדמה לניהול מותג ולניהול שוק. אחרי כ- 5 שנים, עברה לניהול מותגים בחברות קוסמטיקה מובילות : קרליין, AHAVA ודנשר.
כיום מנהלת השיווק של טירת צבי, מותג מוביל בעולם הנקניקים והנקניקיות.
בין המהלכים המובילים שהובילה בתפקיד זה: השקה ופיתוח מותג הפרמיום דליקטיב והשקת קטגוריית תחליפי הבשר תחת מותג טירת צבי.

נועה ישר-אל

מנהלת השיווק והשותפויות של עיגול לטובה

היתה מנהלת שיווק ב:

תנובה

הייתי מנהלת מותג – תנובה, מנהלת מותג ג’וניור “מאמא עוף” ומנהלת מותג “דגי תנובה”
כמנהלת מותג נחשפתי ולמדתי את הבסיס החשוב בתחומי השיווק השונים: אסטרטגיה, מיתוג, פרסום, יח”צ, קד”מ ועוד. הניהול היומיומי של המותג והחיבור לשטח (נקודות המכירה ואנשי המכירות) אפשרו לי לקבל מידע רב ומגוון, ממנו זיקקתי תובנות וגיבשתי תכניות פעולה להמשך.

לאן ניתן להגיע מתפקיד מנהל מותג – ההתקדמות הטבעית אחרי ניהול מותג היא ניהול תחום מותגים וניהול שיווק, אבל הניסיון מאפשר גם כיוונים נוספים בעולמות השיווק: ניהול לקוחות במשרדי פרסום ודיגיטל, ייעוץ שיווקי כעצמאי, יזמות ועוד
איזה יכולות צריך מנהל מותג – יכולות אנליטיות (ניתוח נתונים והסקת מסקנות), יכולת הנעה ורתימת אנשים (ספקים פנימיים וחיצוניים), ראייה מיקרו לצד ראיית מאקרו רחבה
מה מעניין בזה – גיוון יומיומי בפעילות השיווקית הנדס און לאורך מחזור החיים של המותג (טרום השקה > השקה > חדירה לשוק > שימור וצמיחה), אינטראקציה עם אנשים בתחומים שונים: קולגות, ספקים ועוד
האני מאמין שלך לגבי מותגים – ראשית, להגדיר את הדי אן איי הייחודי למותג, להיות עקבי עם הערכים שלו ומצד שני להיות קשוב לשוק ולעדכן אותם כשבאמת צריך. נקודה חשובה נוספת שלא היתה קיימת בעבר אבל תוספת מקום יותר ויותר משמעותי – חיבור המותג לאג’נדה חברתית ותרגום ערכי המותג לפעילות הלכה למעשה. לדוג’: אג’נדה סביבתית (מיחזור, מיחדוש), אימוץ מטרה חברתית (תרומה, התנדבות) וכו’

ענבל סגל

מנהלת מחלקת השיווק של רשת בתי הקולנוע פלאנט בישראל ומנהלת הפעילות העסקית של תחום ה- VIP באירופה וישראל

היתה מנהלת שיווק ב:

שסטוביץ’, קימברלי-קלארק ישראל

חשיבות התפקיד של מנהל מותג: מנהל המותג הוא המנוע המוביל את המותג לצמיחה ולמיקסום התוצאות העסקיות. הוא אמון על הבנת הצרכן ומניעיו, יצירת בידול מהתחרות, בניית התכנית השיווקית וביצועה, ניתוח ומעקב אחר הביצועים העסקיים והנעת ממשקים פנימיים וחיצוניים.
לאן ניתן להגיע עם זה: התפקיד הוא שער כניסה להתקדמות בעולם השיווק לתפקידי ניהול תחום, ניהול שיווק וסמנכ”לית שיווק.
איזה יכולות צריך במיוחד: יכולת הנעת ממשקים ויחסי אנוש מצויינים, יכולת עמידה בריבוי משימות, ראייה שיווקית והבנה של התנהגות הצרכנים, יכולת אנליטית ויצירתיות.
מה מעניין בזה: ניהול מותג הוא תפקיד מאוד דינמי הנוגע בהרבה תחומים – אסטרטגיה, שיווק, דאטה, ניהול עסקי, חדשנות, מיתוג ועיצוב וכו’. השילוב בין ראייה אסטרטגית, יכולות אנליטיות ויצירתיות דורש שימוש בארגז כלים רחב ומגוון ולכן מאתגר ומעניין.
האני מאמין שלך לגבי מותגים: מותג מצליח הוא מותג שנבנה על ערכים חזקים ועל הבנה עמוקה של השוק, היוצרים חיבור רגשי של המותג לצרכנים. במקביל הוא צריך להיות גמיש מספיק כדי לחדש ולהעז על מנת להוביל בשווקים תחרותיים.

נועה וינפרס

בעלת עסק עצמאי בתחום המיתוג והשיווק הדיגיטלי – וינפרס מרקטינג.

הייתה מנהלת שיווק ב:

לוריאל, זר פור יו

התחלתי כמנהלת מותג בלוריאל, שם ניהלתי מותגים מובילים ובניתי אסטרטגיות שיווק שתרמו לצמיחה משמעותית. לאחר מכן, קודמתי לתפקיד מנהלת תחום בלוריאל.

בזכות הניסיון שצברתי כמנהלת מותג ותחום, זכיתי בתפקיד הנחשק של מנהלת שיווק ב”זר פור יו” ואחריו בתפקידי ניהול שיווק נוספים בתחומי לייף סטייל, ביוטי והשכלה גבוהה.

הקמת העסק העצמאי שלי:
הניסיון שלי כמנהלת מותג וכמנהלת שיווק העניק לי את הכלים והביטחון להקים את העסק העצמאי שלי –
“וינפרס מרקטינג”

העסק מתמחה במיתוג ומיקרו מיתוג, ניהול קמפיינים דיגיטליים, ייעוץ שיווקי ובניית אסטרטגיות מיתוג, שיווק ודיגיטל מותאמות אישית לעסקים וארגונים בכל הגדלים ומתחומים מגוונים. אני שמה דגש על עבודה אישית עם הלקוחות, זיהוי צרכים ספציפיים ופיתוח פתרונות יצירתיים שמובילים לתוצאות בשטח.

חשיבות התפקיד של מנהלת מותג:
תפקיד מנהלת המותג הוא לא רק קרש קפיצה לתפקידים בכירים כמו מנהלת שיווק, אלא גם נקודת מפתח בהתפתחות האישית והמקצועית של כל מי שעוסק בו. תפקיד זה מאפשר להתמודד עם אתגרים משמעותיים בשיווק, בפיתוח עסקי ובחיזוק המותג בשוק תחרותי.
עבורי, התפקיד הזה היה היסוד שאפשר לי להקים עסק עצמאי מצליח.

יכולות נדרשות ומה מעניין בזה:
כדי להצליח כמנהלת מותג נדרשות חשיבה יצירתית, יכולת ניתוח שוק, הבנה עמוקה של הצרכים של הלקוחות והכרת המותג מבפנים ומבחוץ. התפקיד מאפשר לך להיות חלק ממהלכים אסטרטגיים ולהשפיע ישירות על ההצלחה של המותג והחברה.

האני מאמין שלי לגבי מותגים:
אני מאמינה שסיפור מותג חזק הוא הבסיס להצלחה – זהות מותגית וסטוריטלינג טובים יכולים להפוך מותג לחוויה של ממש. תפקיד מנהל המותג הוא ליצור את הסיפור הייחודי של המותג ולבנות זהות שמחברת בין המותג לבין הקהל שלו. מותג טוב הוא כזה שלא רק מספר סיפור, אלא גם מייצר חוויה ומשמעות עבור הלקוחות, שגורמת להם לחזור שוב ושוב.

שירי כהן מירקוס

מנהלת שיווק חטיבת אוכל, שטראוס

התחלתי את דרכי כתקציבאית במשרד פרסום. זו הייתה תחנה קצרה בה למדתי ורכשתי כלים פרקטיים ובעיקר הבנתי שאני מעדיפה להיות בצד של הלקוח.

התקבלתי לשטראוס דרך תכנית מיוחדת של עתודה ניהולית לתפקיד לא טריוויאלי לאנשי שיווק- מנהלת קטגוריה במחלקת שיווק קמעונאי בחטיבת המכירות של שטראוס. למדתי את השטח, הכרתי את היסודות, למדתי רבות על סחר קמעונאי והוצאתי לפועל השקות רבות של חטיבת הקפה ומאוחר יותר התפקיד שלי הורחב גם לניהול קטגוריה בסלטים.
אחרי כ-3 שנים עברתי לחטיבת הממתקים לתפקיד של ניהול מותג אנרג׳י בחטיבת הממתקים.
הרגשתי שהגשמתי חלום כי יכולתי לקחת את כל מה שלמדתי מנקודות המכירה ומשרד הפרסום לשלב הקריטי של חשיבה על המוצר, הנראות והערכים שלו.
הייתי אחראית על הקמת נכסים דיגיטליים, החלפת מיתוג ואריזות והשקות חדשניות רבות. אחרי כן התקדמתי לניהול תחום בטר פור יו בחטיבת הממתקים, בתפקיד זה הייתי שותפתה לחשיבה אסטרטגית, כתיבת תכנית החדשנות, תכניות העבודה ושותפה מלאה לתהליכי תקציב.
אחרי כחמש שנים והכפלת המכירות ונתחי השוק של התחום שלי, עברתי להיות מנהלת שיווק של חטיבת האוכל. תפקיד אותו אני עושה בשנתיים וחצי האחרונות מתוך תחושת שליחות אמיתית שהמוצרים שאני והצוות שלי אחראיות עליהם מגיעים כמעט לכל בית בישראל.
בתפקידי אני גם חברת הנהלה של החטיבה ומובילה את האסטרטגיה של החטיבה לשנים הבאות קדימה ואת הפיתוח העסקי.

האני מאמין שלי לגבי מותגים: מותגים מצליחים כאשר הסיפור שלהם שזור בצורה טבעית בחיי הצרכן. הצרכנים צריכים להבין מה הערך של המותג עבורם ולא להיפך.

תפקיד מנהל/ת מותג הוא להבין מה הצרכן צריך, לחוש את הדופק של הקטגוריה, להכיר את הטרנדים, לדעת איפה הפערים, מה חסר ומשם להרכיב את המוצר האולטימטיבי שייתן מענה מדויק.

ADMISSION AND REGISTRATION

קבלה והרשמה

תנאי הקבלה לקורס:
> תואר ראשון או ניסיון מוכח בשיווק ומכירות
> שליטה טובה בדיגיטל, רשתות חברתיות
> שליטה טובה באנגלית
> הבנה ואהבה לתחום המיתוג.
בנוסף, הקבלה לקורס מותנית בראיון אישי לבחינת ההתאמה.

(רק לאחר אישור קבלה לקורס)

שותפים ראשיים למסלול

משהו לא ברור, מעונינים לקבל עוד פרטים ?

שלחו הודעה למייל:
info@brandacademy.co.i
או בטל׳: 050-4302430

follow us

עקבו אחרינו

share

שתפו קורס זה
כל הזכויות שמורות לברנד אקדמי 23062946