מחזור הבא נפתח ב-24.12.2025

מחזור הבא נפתח ב-25.11.2025

It’s TIME to INVEST in your FUTURE

brand manager leaders

השקיעו בעתיד שלכם

כשאתם נרשמים למסלול להכשרת מנהלי/ות מותג של Brand Academy, אתם משקיעים בקריירה שמציעה לכם הזדמנויות בלתי מוגבלות לצמיחה והצלחה. במסלול שלנו תרכשו את הידע, המיומנות והביטחון ליצור ולנהל מותגים רבי עוצמה שמביאים ערך ללקוחות ומזניקים תוצאות עסקיות.

״ אחד הקורסים הטובים בעולם ״

מנהל אקדמי : ד”ר דן הרמן
מנהל המסלול: יריב עמית, מייסד ה- Brand Academy

Who is it FOR

המסלול מכשיר אתכם להצלחה בתפקידים הבאים:

מנהל.ת מותג בחברה

מנהל.ת מותג מתקדם

למעצבים.ות שדרוג יכולות המיתוג וניהול המותג

עצמאים יכולת גבוהה לבנות ולנהל מותג מצליח

המסלול כולל סטאז בחברות המובילות במשק!

המסלול מהווה נקודת מוצא טובה להתקדם בהמשך לתפקידי ניהול שיווק.

About the COURSE

אודות הקורס

המסלול של Brand Academy להכשרת מנהלי/ות מותג הוא מסגרת ההכשרה המקצועית המתקדמת והמקיפה בישראל. היא עוצבה לצייד את השואפים להיות מנהלי/ות מותגים בידע וביכולות הנדרשים כדי להצטיין בעולם העסקים הדינמי של היום. זהו המסלול היחיד בישראל שמשלב את הידע הנדרש ליצירת מותגים חדשים עם הידע הנדרש לניהולם בכל ההיבטים. המסלול מתעמק בכל הנושאים של פיתוח וניהול מותגים, ומספק ללומדים את הכלים והתובנות הדרושים כדי ליצור, להשיק, להצמיח ולתחזק מותגים רבי עוצמה ומצליחים בשוק תחרותי. בסיום המסלול יקבלו הבוגרים תעודה של מנהל/ת מותג, אשר תעיד על הידע והמיומנויות שרכשו.
עשרות אלפי חברות וארגונים בסד”ג בינוני וגדול בישראל מעסיקות מנהלי/ות מותג. בנוסף לזה, מנהלים בעסקים קטנים נדרשים יותר ויותר ליכולות מקצועיות ברמה גבוהה בתחום של יצירת וניהול מותגים.

אודות ד”ר דן הרמן – המנהל האקדמי של המסלול

ד”ר דן הרמן הוא אסטרטג עסקי ושיווקי שעוזר לחברות בארץ ובעולם להשיג מטרות מאתגרות בדרכים יצירתיות. הוא משלב אסטרטגיה עסקית, חדשנות, מיתוג, שיווק ופרסום – בתהליך אינטגרטיבי.
הוא מילא תפקידי ניהול שיווק וניהול בכיר אחר, היה סמנכ”ל של שני משרדי פרסום ומנכ”ל של שניים נוספים. כמו כן, הוא לימד אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של הצרכן ומיתוג, במסגרת לימודי תואר שני באוניברסיטת בר-אילן וגם במכללה למנהל ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה.
דן חוקר בתחומי הפסיכולוגיה השיווקית והאסטרטגיה ובין השאר נודע כמגלה תופעת הפחד מהחמצה (FoMO – Fear of Missing Out). הוא מחברם של מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרים רבי מכר שראו אור בישראל (“המדריך לבוני מותגים”, “יתרון לא הוגן”), בארה”ב, ברוסיה ובמדינות נוספות.

What shall we TALK about

בין נושאי הלימוד וההכשרה במסלול

1. הבנת עומק של מותגים וערכם העסקי והצרכני
2. הכרות עם תפקיד מנהל המותג מותג בעיצוב זהות המותג והצלחתו
3. צלילה לתוך הפסיכולוגיה של מותגים ויצירת ערך פסיכולוגי-רגשי
4. פיתוח אסטרגיה למותג בזיקה לאסטרטגיה השיווקית
5. גילוי דרכים לבידול המותג מהמתחרים ולהשגת מקום בלעדי בעולמו ובחייו של הלקוח
6. הבנה יישומית של תהליך היצירה והפיתוח של מותג חדש
7. יצירת זהות חזותית מגובשת, לוגו ייחודי, פלטת צבעים, טיפוגרפיה ונכסים חזותיים אחרים
8. רכישת המיומנות של יצירת מסרים אפקטיביים ובחירת שפה וטון דיבור אופייניים
9. פיתוח מותגים בעזרת כלי AI עדכניים ומרתקים
10. סטורטלינג מותגי ובניית עולמות מותג
11. ניהול מותגים בעולמות הדיגיטליים (כולל המטאברס) והפיסיים

12. שיווק ופרסום מותג בכל הפלטפורמות
13. ניהול תקשורת רב-ערוצית
14. שילוב המיתוג עם השיווק, המכירות וקידום מכירות
15. פיתוח חווית לקוח ממותגת בכל נקודות המגע עם הלקוח, שמכניה אותו לתוך עולם המותג
16. ביצוע שינויים במותגים ובארכיטקטורות מותג בהתאם לתנאי שוק ולצרכים משתנים
17. פיתוח חדשנות של מוצרים, שירותים ומהלכי שיווק מתוך הקונספט האסטרטגי של המותג
18. הטמעת המותג בכל מחלקות החברה ובתרבות הארגונית
19. שימושי Data בניהול מותגים
20. הבנת הגורמים התורמים לבניית מותג חזק, מדידת ביצועים, מחקרי מיתוג
21. הכרות עם סוגי המיתוג השונים: מיתוג אישי, מיתוג מעסיק, וכן מותגים בתחומים שונים
22. פיתוח קהילה ככלי שיווקי

Syllabus

lecturers

מרצים

ד״ר דן הרמן

המנהל האקדמי והמקצועי של המסלול

יריב עמית

מרצה ומייסד Brand Academy

גלית משורר מור

מנהלת יחידה עסקית באגף השיווק של תנובה

שולי כרמל

מנהלת חטיבת המשקאות בחברת CBC (קוקה קולה, נביעות, פריגת ועוד)

פיליפ בולקיה

מעצב העל של ישראל

דניאלה ואלונה צור

מייסדות מותג האופנה SEESTARZ

ברוך נאה

Baruch Naeh & Partners

שירי כהן מרקוס

מנהלת שיווק, חטיבת אוכל שטראוס

דורון גולדנברג

מייסד ושותף Firma, חברת המיתוג הגדולה בישראל

אלעד משען

שותף ומנהל קריאטיב ראשי firma

מיכל שסטוביץ

מנהלת פיתוח ואסטרטגיה
חברת שסטוביץ

ענבל אורן

סמנכ”לית שיווק גלובלי נאות (טבע נאות)

ליטל פופולובסקי

מנהלת השיווק של GOOD PHARM

דנה אביתר

מנהלת מחלקת קריאטיב ראשית ב-OPEN

סער פרידמן

שותף ומנהל קריאטיב ראשי בOPEN חברת המיתוג עטורת הפרסים

דנה קול

בעלים ומנכ”ל Diboor חברת השיווק תוכן ומהלכי דיגיטל מהבולטות בישראל

מיכל בצר

מנהלת אגף, השיווק של תנובה, לשעבר

אלון מוליאן

שותף טוויסטד, חברת פרסום הדיגיטל מהמובילות בישראל

ירון טל

מעצב פנים וחווית מותג פיזית, מהטובים במדינה

ניצן אביטוב

בעלים ומנכ”ל חברת UXPERT מובילה בתחום הUX/UI וזוכת פרסים בינלאומיים

לירן אהרוני

סמנכ”ל קריאטיב ואסטרטגיה בקבוצת leaders המובילה בישראל בשיווק משפיענים ומהלכי תוכן

קרן גולדנצוייג

Head of Finserve& Travel at Meta (Facebook) Israel, Brand & growth expert

ענבל מלין

מנהלת מותג ראשית יקב תבור

כרמל יואלי

בעלים ומנכ”ל חברת המיתוג Atreo, המובילה בישראל למיתוג הי טק B2B

דודי חסיד

מנכ”ל KANTAR ישראל

מני אברהמי

מייסד ומנכ”ל Saffron סוכנות המיתוג מהמובילות בעולם.

עומר מילויצקי

יועץ חדשנות ואסטרטגיה דיגיטלית Guts & Glory

הלל גייגר

מנהל השיווק והתקשורת בחברת אמדוקס

שי אלמוג

מנהל אגף השיווק לשעבר של כללית שרותי בריאות

לירון קופר

שותף ומייסד של מותג המשקאות גרופר

אבי ברססט

בעלים ומנכ”ל הולנדיה

צחי דינר

מעצב, יזם, מרצה וחוקר בינה מלאכותית

חן גוטר

מנהלת השיווק של appsflyer

מתן חצרוני

משנה למנכ”ל, בלינק, חברת שיווק בסושיאל הטובה והגדולה בישראל

יובל פרידמן

בעלים ומנכ”ל LEGANDARY MEDIA
מנהל קהילות מותגים חזקים ביותר

ללמוד מיתוג מהמנהלים הבכירים של החברות המובילות

some FACTS

היתרונות הייחודיים של המסלול

1. המסלול הכי מקיף בארץ

זהו מסלול הלימודים המעמיק והמקיף ביותר בישראל בתחום המיתוג וניהול המותג בהיקף של כ- 150 שעות אקדמיות.

2. 33 מרצים מהחברות המובילות בארץ

לומדים מהמומחים הבולטים בתעשייה וממנהלים בחברות מובילות, אנשי מקצוע מנוסים שבנו ומנהלים מותגים מצליחים בענפים שונים ויודעים לספק תובנות מהעולם האמיתי והכוונה מעשית.

3. כולל סיורים באגפי שיווק וחברות מיתוג בארץ

מבקרים בחברות מיתוג ובחברות שמנהלות מותגים מצליחים כדי להרגיש את השטח ולהכיר מקרוב את ההווי המרגש של עבודת המיתוג.

4. פתיחת דלתות לחברות

מקבלים הזדמנויות לנטוורקינג: חיבור לסטודנטים אחרים, למרצים מהתעשייה ולמנהלים בחברות. בונים רשת קשרים בעלת ערך שיכולה להניע את הקריירה שלכם בניהול מותג.

5. המסלול כולל סטאז! בחברות מובילות

למצטיינים: אפשרות לסטאז’ בחברות בולטות במשק, בסוכנויות מיתוג או בחברות ייעוץ.

The DIPLOMA and course format

הדיפלומה

עם סיום מוצלח של המסלול, השתתפות בשיעורים, בדיונים, בסיורים, ביצוע של המשימות ושל פרויקט הגמר, תוענק לבוגרים דיפלומה של מנהל/ת מותג מטעם Brand Academy. הסמכה יוקרתית זו תעיד על ההכשרה המקיפה שעברתם ותמצב אתכם להצלחה בקריירה שלכם.

עם סיום מוצלח של המסלול, השתתפות בשיעורים, בדיונים, בסיורים, ביצוע של המשימות ושל פרויקט הגמר, תוענק לבוגרים דיפלומה של מנהל/ת מותג מטעם Brand Academy. הסמכה יוקרתית זו תעיד על ההכשרה המקיפה שעברתם ותמצב אתכם להצלחה בקריירה שלכם.

מתכונת המסלול

28

מפגשים 17:00-20:30

4

שעות אקדמיות בכל מפגש

112

שעות אקדמיות פרונטליות

40

שעות אקדמיות של פרויקט סיום בצוותים

150

היקף המסלול הכולל

30

נרשמים בלבד

7

חודשים מסלול

MYCAMPUS

המסלול יתקיים ב-mycampus
רח’ הלח’י 27 בני ברק (בסמוך לדן דיזיין סנטר ולתחנת הרכבת) יש חניה בשפע וחניונים גדולים ברחוב

24/12/25

פתיחת המחזור הבא של המסלול

17:00-20:30

בימי רביעי

COST

שכר הלימוד ותנאי התשלום

8

תשלומים ללא ריבית או הצמדה, ללא תפיסת מסגרת אשראי

10%

הנחה לחברות וארגונים ברישום שני עובדים ויותר

*אין הנחות נוספות בזמן של הרישום המוקדם

15%

הנחה לחיילים וחיילות משוחררים (עד שנתיים אחרי השחרור)

מחיר הקורס

15,500

כולל מע״מ

מחיר רישום מוקדם

13,500

כולל מע״מ

מחיר הרשמה

400

כולל מע״מ

יקוזז מתשלום שכ”ד
ובמידה ולא התקבלתם יוחזר

להגיע רחוק

מנהל.ת מותג – שער כניסה להתקדמות בעולם השיווק לתפקידי ניהול תחום, ניהול שיווק וסמנכ”לית שיווק.

חגית רימון לוקהוף

PMO בסטארטאפ Liliger

היתה מנהלת שיווק ב:

AHAVA, Mimi Luzon
התחילה כמנהלת מותג ב:
Dior, Lancôme

“נחשפתי לעולם השיווק לראשונה כמתמחה ב-LANCÔME, ושם הבנתי שזה התחום בו אני רוצה לצמוח. כשנכנסתי לתפקידי הראשון כמנהלת מותג ב-Dior, גיליתי את עוצמת ההשפעה שיש לי – לראות איך צרכנים מתחברים למותג היה רגע מרגש ומעצים.
תפקיד מנהלת מותג הוא לא רק ניהול – זו הזדמנות לגעת בלבם של אנשים, להבין מה באמת מניע אותם, וליצור חוויות שמותירות חותם. אני זוכרת איך כל מהלך היה עוד צעד בסיפור המותג, והדרמה והאקשן של התפקיד הפכו כל יום לייחודי.
התפקיד המגוון הזה מאפשר פיתוח מיומנויות רבות – מניהול עסקי, מיתוג ושיווק ועד מכירות. הוא דורש היכרות מעמיקה עם המותג, יכולת אנליטית, רתימת אנשים וספקים, זיהוי הזדמנויות, לקיחת סיכונים ועמידה בתקציבים, תוך עמידה ביעדי מכירות והבנת הצרכן לעומק. זהו תפקיד שמהווה מקפצה לכיוונים רבים, כמו ניהול שיווק, מכירות ואפילו מנכ”לות.
כיום, אני PMO בסטארטאפ Liliger, שם התחלתי כיועצת חיצונית ומהר מאד גויסתי להיות עובדת מן המניין. בתפקידי הנוכחי, אני ממשיכה לעצב מותגים שמחוברים לצרכנים ברמה האישית.
עבורי, מיתוג הוא לא רק לוגו או פרסום – הוא סיפור שמתוקשר במגוון מדיומים ויוצר את החיבור הרגשי שנוצר בין המוצר לצרכן. אותו הרגע שבו המותג הופך לחלק מהחיים. זה מה שמבדיל בין מוצר פשוט למותג שנשאר בלב לאורך זמן.”

קרן דסקל נתן

מנהלת השיווק, טירת צבי

היתה מנהלת שיווק ב:

קרליין, AHAVA ודנשר
התחילה כמנהלת מותג ב:
סלקום

בעלת ניסיון של מעל 25 שנה בעולמות השיווק והפיתוח העסקי בעולמות ה-FMCG ובשוק התקשורת, בחברות ישראליות ובינלאומיות.
בעלת מומחיות בעולם השיווק בדגש על בניית מותגים, פיתוח מוצרים, הובלת תהליכים ושיווק בשוק הישראלי ובשווקים בינלאומיים.
את דרכה החלה בסלקום, בשנות הקמת החברה, כאנליסטית שיווק והתקדמה לניהול מותג ולניהול שוק. אחרי כ- 5 שנים, עברה לניהול מותגים בחברות קוסמטיקה מובילות : קרליין, AHAVA ודנשר.
כיום מנהלת השיווק של טירת צבי, מותג מוביל בעולם הנקניקים והנקניקיות.
בין המהלכים המובילים שהובילה בתפקיד זה: השקה ופיתוח מותג הפרמיום דליקטיב והשקת קטגוריית תחליפי הבשר תחת מותג טירת צבי.

נועה ישר-אל

מנהלת השיווק והשותפויות של עיגול לטובה

היתה מנהלת שיווק ב:

תנובה

הייתי מנהלת מותג – תנובה, מנהלת מותג ג’וניור “מאמא עוף” ומנהלת מותג “דגי תנובה”
כמנהלת מותג נחשפתי ולמדתי את הבסיס החשוב בתחומי השיווק השונים: אסטרטגיה, מיתוג, פרסום, יח”צ, קד”מ ועוד. הניהול היומיומי של המותג והחיבור לשטח (נקודות המכירה ואנשי המכירות) אפשרו לי לקבל מידע רב ומגוון, ממנו זיקקתי תובנות וגיבשתי תכניות פעולה להמשך.

לאן ניתן להגיע מתפקיד מנהל מותג – ההתקדמות הטבעית אחרי ניהול מותג היא ניהול תחום מותגים וניהול שיווק, אבל הניסיון מאפשר גם כיוונים נוספים בעולמות השיווק: ניהול לקוחות במשרדי פרסום ודיגיטל, ייעוץ שיווקי כעצמאי, יזמות ועוד
איזה יכולות צריך מנהל מותג – יכולות אנליטיות (ניתוח נתונים והסקת מסקנות), יכולת הנעה ורתימת אנשים (ספקים פנימיים וחיצוניים), ראייה מיקרו לצד ראיית מאקרו רחבה
מה מעניין בזה – גיוון יומיומי בפעילות השיווקית הנדס און לאורך מחזור החיים של המותג (טרום השקה > השקה > חדירה לשוק > שימור וצמיחה), אינטראקציה עם אנשים בתחומים שונים: קולגות, ספקים ועוד
האני מאמין שלך לגבי מותגים – ראשית, להגדיר את הדי אן איי הייחודי למותג, להיות עקבי עם הערכים שלו ומצד שני להיות קשוב לשוק ולעדכן אותם כשבאמת צריך. נקודה חשובה נוספת שלא היתה קיימת בעבר אבל תוספת מקום יותר ויותר משמעותי – חיבור המותג לאג’נדה חברתית ותרגום ערכי המותג לפעילות הלכה למעשה. לדוג’: אג’נדה סביבתית (מיחזור, מיחדוש), אימוץ מטרה חברתית (תרומה, התנדבות) וכו’

ענבל סגל

מנהלת מחלקת השיווק של רשת בתי הקולנוע פלאנט בישראל ומנהלת הפעילות העסקית של תחום ה- VIP באירופה וישראל

היתה מנהלת שיווק ב:

שסטוביץ’, קימברלי-קלארק ישראל

חשיבות התפקיד של מנהל מותג: מנהל המותג הוא המנוע המוביל את המותג לצמיחה ולמיקסום התוצאות העסקיות. הוא אמון על הבנת הצרכן ומניעיו, יצירת בידול מהתחרות, בניית התכנית השיווקית וביצועה, ניתוח ומעקב אחר הביצועים העסקיים והנעת ממשקים פנימיים וחיצוניים.
לאן ניתן להגיע עם זה: התפקיד הוא שער כניסה להתקדמות בעולם השיווק לתפקידי ניהול תחום, ניהול שיווק וסמנכ”לית שיווק.
איזה יכולות צריך במיוחד: יכולת הנעת ממשקים ויחסי אנוש מצויינים, יכולת עמידה בריבוי משימות, ראייה שיווקית והבנה של התנהגות הצרכנים, יכולת אנליטית ויצירתיות.
מה מעניין בזה: ניהול מותג הוא תפקיד מאוד דינמי הנוגע בהרבה תחומים – אסטרטגיה, שיווק, דאטה, ניהול עסקי, חדשנות, מיתוג ועיצוב וכו’. השילוב בין ראייה אסטרטגית, יכולות אנליטיות ויצירתיות דורש שימוש בארגז כלים רחב ומגוון ולכן מאתגר ומעניין.
האני מאמין שלך לגבי מותגים: מותג מצליח הוא מותג שנבנה על ערכים חזקים ועל הבנה עמוקה של השוק, היוצרים חיבור רגשי של המותג לצרכנים. במקביל הוא צריך להיות גמיש מספיק כדי לחדש ולהעז על מנת להוביל בשווקים תחרותיים.

נועה וינפרס

בעלת עסק עצמאי בתחום המיתוג והשיווק הדיגיטלי – וינפרס מרקטינג.

הייתה מנהלת שיווק ב:

לוריאל, זר פור יו

התחלתי כמנהלת מותג בלוריאל, שם ניהלתי מותגים מובילים ובניתי אסטרטגיות שיווק שתרמו לצמיחה משמעותית. לאחר מכן, קודמתי לתפקיד מנהלת תחום בלוריאל.

בזכות הניסיון שצברתי כמנהלת מותג ותחום, זכיתי בתפקיד הנחשק של מנהלת שיווק ב”זר פור יו” ואחריו בתפקידי ניהול שיווק נוספים בתחומי לייף סטייל, ביוטי והשכלה גבוהה.

הקמת העסק העצמאי שלי:
הניסיון שלי כמנהלת מותג וכמנהלת שיווק העניק לי את הכלים והביטחון להקים את העסק העצמאי שלי –
“וינפרס מרקטינג”

העסק מתמחה במיתוג ומיקרו מיתוג, ניהול קמפיינים דיגיטליים, ייעוץ שיווקי ובניית אסטרטגיות מיתוג, שיווק ודיגיטל מותאמות אישית לעסקים וארגונים בכל הגדלים ומתחומים מגוונים. אני שמה דגש על עבודה אישית עם הלקוחות, זיהוי צרכים ספציפיים ופיתוח פתרונות יצירתיים שמובילים לתוצאות בשטח.

חשיבות התפקיד של מנהלת מותג:
תפקיד מנהלת המותג הוא לא רק קרש קפיצה לתפקידים בכירים כמו מנהלת שיווק, אלא גם נקודת מפתח בהתפתחות האישית והמקצועית של כל מי שעוסק בו. תפקיד זה מאפשר להתמודד עם אתגרים משמעותיים בשיווק, בפיתוח עסקי ובחיזוק המותג בשוק תחרותי.
עבורי, התפקיד הזה היה היסוד שאפשר לי להקים עסק עצמאי מצליח.

יכולות נדרשות ומה מעניין בזה:
כדי להצליח כמנהלת מותג נדרשות חשיבה יצירתית, יכולת ניתוח שוק, הבנה עמוקה של הצרכים של הלקוחות והכרת המותג מבפנים ומבחוץ. התפקיד מאפשר לך להיות חלק ממהלכים אסטרטגיים ולהשפיע ישירות על ההצלחה של המותג והחברה.

האני מאמין שלי לגבי מותגים:
אני מאמינה שסיפור מותג חזק הוא הבסיס להצלחה – זהות מותגית וסטוריטלינג טובים יכולים להפוך מותג לחוויה של ממש. תפקיד מנהל המותג הוא ליצור את הסיפור הייחודי של המותג ולבנות זהות שמחברת בין המותג לבין הקהל שלו. מותג טוב הוא כזה שלא רק מספר סיפור, אלא גם מייצר חוויה ומשמעות עבור הלקוחות, שגורמת להם לחזור שוב ושוב.

שירי כהן מירקוס

מנהלת שיווק חטיבת אוכל, שטראוס

התחלתי את דרכי כתקציבאית במשרד פרסום. זו הייתה תחנה קצרה בה למדתי ורכשתי כלים פרקטיים ובעיקר הבנתי שאני מעדיפה להיות בצד של הלקוח.

התקבלתי לשטראוס דרך תכנית מיוחדת של עתודה ניהולית לתפקיד לא טריוויאלי לאנשי שיווק- מנהלת קטגוריה במחלקת שיווק קמעונאי בחטיבת המכירות של שטראוס. למדתי את השטח, הכרתי את היסודות, למדתי רבות על סחר קמעונאי והוצאתי לפועל השקות רבות של חטיבת הקפה ומאוחר יותר התפקיד שלי הורחב גם לניהול קטגוריה בסלטים.
אחרי כ-3 שנים עברתי לחטיבת הממתקים לתפקיד של ניהול מותג אנרג׳י בחטיבת הממתקים.
הרגשתי שהגשמתי חלום כי יכולתי לקחת את כל מה שלמדתי מנקודות המכירה ומשרד הפרסום לשלב הקריטי של חשיבה על המוצר, הנראות והערכים שלו.
הייתי אחראית על הקמת נכסים דיגיטליים, החלפת מיתוג ואריזות והשקות חדשניות רבות. אחרי כן התקדמתי לניהול תחום בטר פור יו בחטיבת הממתקים, בתפקיד זה הייתי שותפתה לחשיבה אסטרטגית, כתיבת תכנית החדשנות, תכניות העבודה ושותפה מלאה לתהליכי תקציב.
אחרי כחמש שנים והכפלת המכירות ונתחי השוק של התחום שלי, עברתי להיות מנהלת שיווק של חטיבת האוכל. תפקיד אותו אני עושה בשנתיים וחצי האחרונות מתוך תחושת שליחות אמיתית שהמוצרים שאני והצוות שלי אחראיות עליהם מגיעים כמעט לכל בית בישראל.
בתפקידי אני גם חברת הנהלה של החטיבה ומובילה את האסטרטגיה של החטיבה לשנים הבאות קדימה ואת הפיתוח העסקי.

האני מאמין שלי לגבי מותגים: מותגים מצליחים כאשר הסיפור שלהם שזור בצורה טבעית בחיי הצרכן. הצרכנים צריכים להבין מה הערך של המותג עבורם ולא להיפך.

תפקיד מנהל/ת מותג הוא להבין מה הצרכן צריך, לחוש את הדופק של הקטגוריה, להכיר את הטרנדים, לדעת איפה הפערים, מה חסר ומשם להרכיב את המוצר האולטימטיבי שייתן מענה מדויק.

בוגרים ממליצים

מיכאל שמייצר

מנהל שיווק ותקשורת

הקורס הזה היה לא פחות מטרנספורמטיבי – הוא צייד אותי בכלים עוצמתיים להבנת מותגים לעומק, לפיתוח אסטרטגיות פורצות דרך

נרגש לסיים שנה מדהימה בBrand Academy – ישראל, בהובלת יריב עמית ודן הרמן, במסגרת מסלול מנהלי המותגים המובילים!
המסע הזה היה לא פחות מטרנספורמטיבי – הוא צייד אותי בכלים עוצמתיים להבנת מותגים לעומק, לפיתוח אסטרטגיות פורצות דרך, ולהפיכת רעיונות למציאות – מהשלב הראשוני ועד לביצוע הסופי.
תודה ענקית ליריב ולדן על התובנות, ההשראה והליווי לאורך הדרך.
אני כבר נרגש לראות איך אצליח ליישם את כל מה שלמדתי!

אמיתי כחלון

בעלים, True Mark Studio

אתמול סיימתי את Brand Manager Leaders – הקורס המקיף של Brand Academy להסמכת מנהלי מותג. זו הייתה תקופה של 8 חודשים אינטנסיביים ומעוררי השראה, שהפכה עבורי למסע עמוק של למידה, חידוד חשיבה ופתיחת פרספקטיבות.

אתמול סיימתי את Brand Manager Leaders – הקורס המקיף של Brand Academy להסמכת מנהלי מותג.
זו הייתה תקופה של 8 חודשים אינטנסיביים ומעוררי השראה, שהפכה עבורי למסע עמוק של למידה, חידוד חשיבה ופתיחת פרספקטיבות.

הגעתי לקורס מתוך רצון להרחיב את סל השירותים שאני מעניק ללקוחותיי – לא רק עיצוב, אלא גם הובלה אסטרטגית שנשענת על תובנות, כלים וניסיון שנחשפתי אליהם במהלך הקורס. רציתי להבין לעומק מה מניע מותגים, איך נבנים תהליכים, ואיך מחברים בין עומק אסטרטגי לבין זהות ויזואלית – כדי לבנות מותגים שלמים, מדויקים וחזקים יותר.

כחלק מהקורס עברנו הרצאות של 33 מרצים אורחים מכל קצוות התעשייה: מייסדים, מנכ״לים, סמנכ״לי שיווק, סוכנויות פרסום, חברות B2B / B2C וכו׳.
למדנו איך בונים תהליכים אסטרטגיים מול ארגונים גדולים, איך ניגשים למיתוג של חברות SaaS, ועד למוצרי Retail שמופיעים כמעט בכל בית בישראל.
השאלה ״מהו מותג?״ חזרה על עצמה על ידי כל מרצה אורח שהגיע — וההבנה שמושג כל כך נפוץ ומוכר כמו ״מותג״ יכול להיות כל כך פתוח לפרשנות – הייתה נקודת המוצא להעמקה אמיתית.

הנה קומץ קטן מרשימת המרצים:
👈 ד”ר דן הרמן Dan Herman – המנהל האקדמי של הקורס, אסטרטג עסקי־שיווקי ומי שגילה לראשונה את FOMO (חרדת ההחמצה) מתוך מחקריו על מותגים.
👈 פיליפ בולקיה – מייסד Neo Group, מעצב מוביל ובונה שפות מותג
👈 אבי ברסטט Avi Barssessat– מייסד ומנכ”ל Hollandia, מומחה לבניית מותגי פרימיום
👈 Fabian Geyrhalter – מומחה בינלאומי למיתוג ומחבר הספר Bigger Than This
👈 ניצן אביטוב Nitzan Avitouv – מייסד ומנכ”ל UXPERT, מומחה לחוויית משתמש ממותגת
👈 דודי חסיד – מנכ”ל KANTAR ישראל, מומחה למחקרי מותגים
👈 מני אברהם IFAT GROUP – מנכ”ל יפעת מדיה, מומחה לניטור מותגים וחשיפה
👈 לירן אהרוני Liran Aharoni– מנהל קריאייטיב ב־Leaders, מומחה לשיווק באמצעות משפיענים
👈 אלון ויינפרס Weinpress Marketing – יועץ שיווק דיגיטלי, לשעבר סמנכ״ל שיווק של אוניברסיטת תל אביב
👈 הלל גייגר Hillel Geiger – מנהל תקשורת שיווקית ב־Amdocs, מומחה למיתוג מעסיק.
👈 צחי דינר zachi diner – מומחה למיתוג מבוסס בינה מלאכותית, יזם, ראש המחלקה לתקשורת חזותית ב־HIT
👈 דורון גולדנברג Doron Goldenberg – מייסד-שותף ומנכ”ל Firma, מוביל תהליכי מיתוג לארגונים
👈 אלעד משען Elad Mishan – מייסד-שותף ומנהל הקריאייטיב הראשי של Firma
👈 סער פרידמן Saar Friedman – שותף ומנהל קריאייטיב ב־Open
👈 ליטל פופולובסקי Lital Poplavski – שהייתה סמנכ״לית השיווק של Good Pharm

תודה לכולם ותודה ענקית ל Yariv Amit, מנכ״ל Brand Academy – Israel.

מותג, בסופו של דבר, הוא לא מה שאנחנו אומרים עליו – אלא מה ששאר האנשים מרגישים ומצפים כשהם נחשפים אליו.
וזו גם הסיבה שאני כל כך נרגש להמשיך וליישם את כל מה שלמדתי – בתוך תהליכי המיתוג שאני מוביל ב־True Mark Studio.
אם אתם בונים מותג חדש, או רוצים לדייק את הקיים –
אני כאן בדיוק בשביל זה.

יסמין חדד גרינברג

סגנית מנהלת שיווק מכבי שירותי בריאות מחוז דרום

החשיפה לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שפתחו בפנינו את ליבם ואת הדרך שלהם – הייתה מתנה של ממש. שיעור שלא מופיע בשום ספר.

הקורס הזה פתח לי עולם – תרתי משמע. הוא לא רק העשיר אותי בכלים ומיומנויות, אלא גם חידד לי את החשיבה, העמיק את ההבנה ונתן לי פרספקטיבות חדשות על עולמות המותג, האסטרטגיה והזהות.
במהלך השנה צללנו לניתוחים מעמיקים של מותגים מכל הסוגים – מסחריים, רגשיים, תרבותיים – ונגענו בלב ההבדל שבין מותג טוב למותג משנה חיים.
החשיפה לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שפתחו בפנינו את ליבם ואת הדרך שלהם – הייתה מתנה של ממש. למדנו מהניסיון שלהם, מהדילמות, מהבחירות – וזה היה שיעור שלא מופיע בשום ספר.
לסיכום, אני הגעתי כדי לחזק את עולמות הידע שלי בתפקיד שאני עושה היום ותוך כדי יצאתי גם למסע מרתק לבניית המותג של בן הזוג שלי. התהליך של ניתוח ובניית המותג של אילן גרינברג עבר מהפך בזכות הקורס – הוא נהיה חד, מחובר, אמיץ ובעל ערך.
תודה על ההשראה, על הסבלנות, על עומק החשיבה, ועל הדרך שבה גרמתם לנו לחשוב כמו בוני מותגים אמיתיים.

רחל איתן

בעלים סטודיו RACHEL EYTAN

ממליצה על הקורס לכל מי שרוצה לקחת את המיתוג ברצינות, להיות חלק מדור חדש של מובילי מותגים בישראל. ולחולל השפעה אמיתית בשוק.

כבעלת סטודיו המתמחה במיתוג נדל”ן פרימיום למעלה מעשור, ובעלת ניסיון בליווי והובלת תהליכי מיתוג עבור חברות ופרויקטים מהבולטים בתחום,
מצאתי בקורס Brand Manager Leaders השראה אמיתית, רענון מקצועי וערך עמוק.
הקורס העניק לי השראה כיצד להוביל מותגים בצורה חכמה ומדויקת, רלוונטית, ואסטרטגית במכלול תעשיית המותג

1. העמקה באסטרטגיית המותג ופסיכולוגיית המותג
למדתי לעומק את תורת החשיבה האסטרטגית והפסיכולוגית של מותגים, מתוך הגישה הייחודית של ד”ר דן הרמן – תוך שימת דגש על דיוק, תמצות וזיקוק מסרים עד רמת הפיקסל.

2. היכרות עם תעשיית המותגים מכל צדדיה
באמצעות מפגשים עם מרצים רבים מהשורה הראשונה, נחשפתי למגוון רחב של עולמות מותג, נקודות מבט שונות, וסגנונות חשיבה מגוונים. ההצצה לניהול ושיווק מותגים גדולים פתחה בפניי אפיקים מקצועיים חדשים והבנה רחבה יותר של המערך הכולל.

3.השראה ליצירת מותג עצמאי מוביל
העבודה על ניתוחי מקרה של מותגים מקומיים ובינלאומיים לאורך זמן, העניקה לי תובנות, השראה ודחף אמיתי לפתח מותג עצמאי מצליח עם חשיבה רחבה וחתירה ללכת עד הסוף.

ממליצה על הקורס לכל מי שרוצה לקחת את המיתוג ברצינות, להיות חלק מדור חדש של מובילי מותגים בישראל. ולחולל השפעה אמיתית בשוק.

תודה ליריב על ההובלה, ההתמסרות, ההשראה והשאיפה הבלתי מתפשרת למצוינות לאורך כל הדרך.
הקבוצה שלנו הפכה לבית – כזו שמלווה, מחזקת ומעוררת השראה גם אחרי שהקורס הסתיים.
לימי רביעי תמיד תהיה פינה חמה בלב:)..

עדן ברוק

מנהלת שיווק Adcore

איזה מסע מדהים זה היה!
קשה לבטא במילים את ההערכה שלי על קורס כל כך מבריק ומעורר השראה מהסוג שממש מצפים לו כל שבוע מחדש..

במשך שנה שלמה, פתחנו כל מפגש שבועי עם אותה שאלה: מה זה מיתוג?
ועכשיו, אני חושב שסוף סוף הבנתי.
זו התחושה בבטן שיש לך כלפי כל חברה, מוצר או אדם.
מיתוג זה אני. מיתוג זה אתה. זה כל מה שסובב אותנו.
וזו סופר-עוצמה – שמעצבת תפיסות ויוצרת משמעות.
איזה מסע מדהים זה היה!
קשה לבטא במילים את ההערכה שלי ליריב עמית ודן הרמן, על קורס כל כך מבריק ומעורר השראה מהסוג שממש מצפים לו כל שבוע מחדש.
וכמובן, להיות חלק מקבוצה כל כך מיוחדת של אנשי שיווק – הפך את החוויה הזו לעוד יותר משמעותית.

סתיו ארליך

מנהלת מותג SC JONSON

כמנהלת מותג עם תשוקה עמוקה לשיווק, הצטרפתי למסע הזה כדי לצמוח, לאתגר את עצמי ולקבל נקודות מבט חדשות – והוא סיפק כל כך הרבה יותר ממה שציפיתי.

לאחר 8 חודשים של למידה, חקירה וצמיחה – סיימתי באופן רשמי את קורס ניהול המותג על ידי 🚀 Brand Academy – Israel

כמנהלת מותג עם תשוקה עמוקה לשיווק, הצטרפתי למסע הזה כדי לצמוח, לאתגר את עצמי ולקבל נקודות מבט חדשות – והוא סיפק כל כך הרבה יותר ממה שציפיתי.

הקורס היה עשיר, מלא תובנות ומעצים באמת.
תודה ענקית למובילי הקורס שלנו: Dan Herman & Yariv Amit
על ההדרכה וההשראה – ולאנשים המדהימים שהייתה לי הזכות ללמוד לצידם. הפכתם את החוויה הזו לבלתי נשכחת.

תחושת הכרת תודה, אנרגיה והתרגשות לקראת השלב הבא ✨💡✨

ADMISSION AND REGISTRATION

קבלה והרשמה

תנאי הקבלה לקורס:
> תואר ראשון או ניסיון מוכח בשיווק ומכירות
> שליטה טובה בדיגיטל, רשתות חברתיות
> שליטה טובה באנגלית
> הבנה ואהבה לתחום המיתוג.
בנוסף, הקבלה לקורס מותנית בראיון אישי לבחינת ההתאמה.

(רק לאחר אישור קבלה לקורס)

שותפים ראשיים למסלול

משהו לא ברור, מעונינים לקבל עוד פרטים ?

שלחו הודעה למייל:
info@brandacademy.co.i
או בטל׳: 050-4302430

follow us

עקבו אחרינו

share

שתפו קורס זה
כל הזכויות שמורות לברנד אקדמי 23062946