מחזור הבא נפתח ב-24.12.2025
מחזור הבא נפתח ב-25.11.2025
It’s TIME to INVEST in your FUTURE
brand manager leaders
השקיעו בעתיד שלכם
כשאתם נרשמים למסלול להכשרת מנהלי/ות מותג של Brand Academy, אתם משקיעים בקריירה שמציעה לכם הזדמנויות בלתי מוגבלות לצמיחה והצלחה. במסלול שלנו תרכשו את הידע, המיומנות והביטחון ליצור ולנהל מותגים רבי עוצמה שמביאים ערך ללקוחות ומזניקים תוצאות עסקיות.
״ אחד הקורסים הטובים בעולם ״
מנהל אקדמי : ד”ר דן הרמן
מנהל המסלול: יריב עמית, מייסד ה- Brand Academy
Who is it FOR
המסלול מכשיר אתכם להצלחה בתפקידים הבאים:
מנהל.ת מותג בחברה
מנהל.ת מותג מתקדם
למעצבים.ות שדרוג יכולות המיתוג וניהול המותג
עצמאים יכולת גבוהה לבנות ולנהל מותג מצליח
המסלול כולל סטאז בחברות המובילות במשק!
המסלול מהווה נקודת מוצא טובה להתקדם בהמשך לתפקידי ניהול שיווק.
About the COURSE
אודות הקורס
המסלול של Brand Academy להכשרת מנהלי/ות מותג הוא מסגרת ההכשרה המקצועית המתקדמת והמקיפה בישראל. היא עוצבה לצייד את השואפים להיות מנהלי/ות מותגים בידע וביכולות הנדרשים כדי להצטיין בעולם העסקים הדינמי של היום. זהו המסלול היחיד בישראל שמשלב את הידע הנדרש ליצירת מותגים חדשים עם הידע הנדרש לניהולם בכל ההיבטים. המסלול מתעמק בכל הנושאים של פיתוח וניהול מותגים, ומספק ללומדים את הכלים והתובנות הדרושים כדי ליצור, להשיק, להצמיח ולתחזק מותגים רבי עוצמה ומצליחים בשוק תחרותי. בסיום המסלול יקבלו הבוגרים תעודה של מנהל/ת מותג, אשר תעיד על הידע והמיומנויות שרכשו.
עשרות אלפי חברות וארגונים בסד”ג בינוני וגדול בישראל מעסיקות מנהלי/ות מותג. בנוסף לזה, מנהלים בעסקים קטנים נדרשים יותר ויותר ליכולות מקצועיות ברמה גבוהה בתחום של יצירת וניהול מותגים.
אודות ד”ר דן הרמן – המנהל האקדמי של המסלול
ד”ר דן הרמן הוא אסטרטג עסקי ושיווקי שעוזר לחברות בארץ ובעולם להשיג מטרות מאתגרות בדרכים יצירתיות. הוא משלב אסטרטגיה עסקית, חדשנות, מיתוג, שיווק ופרסום – בתהליך אינטגרטיבי.
הוא מילא תפקידי ניהול שיווק וניהול בכיר אחר, היה סמנכ”ל של שני משרדי פרסום ומנכ”ל של שניים נוספים. כמו כן, הוא לימד אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של הצרכן ומיתוג, במסגרת לימודי תואר שני באוניברסיטת בר-אילן וגם במכללה למנהל ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה.
דן חוקר בתחומי הפסיכולוגיה השיווקית והאסטרטגיה ובין השאר נודע כמגלה תופעת הפחד מהחמצה (FoMO – Fear of Missing Out). הוא מחברם של מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרים רבי מכר שראו אור בישראל (“המדריך לבוני מותגים”, “יתרון לא הוגן”), בארה”ב, ברוסיה ובמדינות נוספות.
What shall we TALK about
בין נושאי הלימוד וההכשרה במסלול
1. הבנת עומק של מותגים וערכם העסקי והצרכני
2. הכרות עם תפקיד מנהל המותג מותג בעיצוב זהות המותג והצלחתו
3. צלילה לתוך הפסיכולוגיה של מותגים ויצירת ערך פסיכולוגי-רגשי
4. פיתוח אסטרגיה למותג בזיקה לאסטרטגיה השיווקית
5. גילוי דרכים לבידול המותג מהמתחרים ולהשגת מקום בלעדי בעולמו ובחייו של הלקוח
6. הבנה יישומית של תהליך היצירה והפיתוח של מותג חדש
7. יצירת זהות חזותית מגובשת, לוגו ייחודי, פלטת צבעים, טיפוגרפיה ונכסים חזותיים אחרים
8. רכישת המיומנות של יצירת מסרים אפקטיביים ובחירת שפה וטון דיבור אופייניים
9. פיתוח מותגים בעזרת כלי AI עדכניים ומרתקים
10. סטורטלינג מותגי ובניית עולמות מותג
11. ניהול מותגים בעולמות הדיגיטליים (כולל המטאברס) והפיסיים
12. שיווק ופרסום מותג בכל הפלטפורמות
13. ניהול תקשורת רב-ערוצית
14. שילוב המיתוג עם השיווק, המכירות וקידום מכירות
15. פיתוח חווית לקוח ממותגת בכל נקודות המגע עם הלקוח, שמכניה אותו לתוך עולם המותג
16. ביצוע שינויים במותגים ובארכיטקטורות מותג בהתאם לתנאי שוק ולצרכים משתנים
17. פיתוח חדשנות של מוצרים, שירותים ומהלכי שיווק מתוך הקונספט האסטרטגי של המותג
18. הטמעת המותג בכל מחלקות החברה ובתרבות הארגונית
19. שימושי Data בניהול מותגים
20. הבנת הגורמים התורמים לבניית מותג חזק, מדידת ביצועים, מחקרי מיתוג
21. הכרות עם סוגי המיתוג השונים: מיתוג אישי, מיתוג מעסיק, וכן מותגים בתחומים שונים
22. פיתוח קהילה ככלי שיווקי
Syllabus
lecturers
מרצים

ד״ר דן הרמן
המנהל האקדמי והמקצועי של המסלול

יריב עמית
מרצה ומייסד Brand Academy

גלית משורר מור
מנהלת יחידה עסקית באגף השיווק של תנובה

שולי כרמל
מנהלת חטיבת המשקאות בחברת CBC (קוקה קולה, נביעות, פריגת ועוד)

פיליפ בולקיה
מעצב העל של ישראל

דניאלה ואלונה צור
מייסדות מותג האופנה SEESTARZ

ברוך נאה
Baruch Naeh & Partners

שירי כהן מרקוס
מנהלת שיווק, חטיבת אוכל שטראוס

דורון גולדנברג
מייסד ושותף Firma, חברת המיתוג הגדולה בישראל

אלעד משען
שותף ומנהל קריאטיב ראשי firma

מיכל שסטוביץ
מנהלת פיתוח ואסטרטגיה
חברת שסטוביץ

ענבל אורן
סמנכ”לית שיווק גלובלי נאות (טבע נאות)

ליטל פופולובסקי
מנהלת השיווק של GOOD PHARM

דנה אביתר
מנהלת מחלקת קריאטיב ראשית ב-OPEN

סער פרידמן
שותף ומנהל קריאטיב ראשי בOPEN חברת המיתוג עטורת הפרסים

דנה קול
בעלים ומנכ”ל Diboor חברת השיווק תוכן ומהלכי דיגיטל מהבולטות בישראל

מיכל בצר
מנהלת אגף, השיווק של תנובה, לשעבר

אלון מוליאן
שותף טוויסטד, חברת פרסום הדיגיטל מהמובילות בישראל

ירון טל
מעצב פנים וחווית מותג פיזית, מהטובים במדינה

ניצן אביטוב
בעלים ומנכ”ל חברת UXPERT מובילה בתחום הUX/UI וזוכת פרסים בינלאומיים

לירן אהרוני
סמנכ”ל קריאטיב ואסטרטגיה בקבוצת leaders המובילה בישראל בשיווק משפיענים ומהלכי תוכן

קרן גולדנצוייג
Head of Finserve& Travel at Meta (Facebook) Israel, Brand & growth expert

ענבל מלין
מנהלת מותג ראשית יקב תבור

כרמל יואלי
בעלים ומנכ”ל חברת המיתוג Atreo, המובילה בישראל למיתוג הי טק B2B

דודי חסיד
מנכ”ל KANTAR ישראל

מני אברהמי
מייסד ומנכ”ל Saffron סוכנות המיתוג מהמובילות בעולם.

עומר מילויצקי
יועץ חדשנות ואסטרטגיה דיגיטלית Guts & Glory

הלל גייגר
מנהל השיווק והתקשורת בחברת אמדוקס

שי אלמוג
מנהל אגף השיווק לשעבר של כללית שרותי בריאות

לירון קופר
שותף ומייסד של מותג המשקאות גרופר

אבי ברססט
בעלים ומנכ”ל הולנדיה

צחי דינר
מעצב, יזם, מרצה וחוקר בינה מלאכותית

חן גוטר
מנהלת השיווק של appsflyer

מתן חצרוני
משנה למנכ”ל, בלינק, חברת שיווק בסושיאל הטובה והגדולה בישראל

יובל פרידמן
בעלים ומנכ”ל LEGANDARY MEDIA
מנהל קהילות מותגים חזקים ביותר
ללמוד מיתוג מהמנהלים הבכירים של החברות המובילות
some FACTS
היתרונות הייחודיים של המסלול
1. המסלול הכי מקיף בארץ
זהו מסלול הלימודים המעמיק והמקיף ביותר בישראל בתחום המיתוג וניהול המותג בהיקף של כ- 150 שעות אקדמיות.
2. 33 מרצים מהחברות המובילות בארץ
לומדים מהמומחים הבולטים בתעשייה וממנהלים בחברות מובילות, אנשי מקצוע מנוסים שבנו ומנהלים מותגים מצליחים בענפים שונים ויודעים לספק תובנות מהעולם האמיתי והכוונה מעשית.
3. כולל סיורים באגפי שיווק וחברות מיתוג בארץ
מבקרים בחברות מיתוג ובחברות שמנהלות מותגים מצליחים כדי להרגיש את השטח ולהכיר מקרוב את ההווי המרגש של עבודת המיתוג.
4. פתיחת דלתות לחברות
מקבלים הזדמנויות לנטוורקינג: חיבור לסטודנטים אחרים, למרצים מהתעשייה ולמנהלים בחברות. בונים רשת קשרים בעלת ערך שיכולה להניע את הקריירה שלכם בניהול מותג.
5. המסלול כולל סטאז! בחברות מובילות
למצטיינים: אפשרות לסטאז’ בחברות בולטות במשק, בסוכנויות מיתוג או בחברות ייעוץ.
The DIPLOMA and course format
הדיפלומה
עם סיום מוצלח של המסלול, השתתפות בשיעורים, בדיונים, בסיורים, ביצוע של המשימות ושל פרויקט הגמר, תוענק לבוגרים דיפלומה של מנהל/ת מותג מטעם Brand Academy. הסמכה יוקרתית זו תעיד על ההכשרה המקיפה שעברתם ותמצב אתכם להצלחה בקריירה שלכם.
עם סיום מוצלח של המסלול, השתתפות בשיעורים, בדיונים, בסיורים, ביצוע של המשימות ושל פרויקט הגמר, תוענק לבוגרים דיפלומה של מנהל/ת מותג מטעם Brand Academy. הסמכה יוקרתית זו תעיד על ההכשרה המקיפה שעברתם ותמצב אתכם להצלחה בקריירה שלכם.
מתכונת המסלול
28
מפגשים 17:00-20:30
4
שעות אקדמיות בכל מפגש
112
שעות אקדמיות פרונטליות
40
שעות אקדמיות של פרויקט סיום בצוותים
150
היקף המסלול הכולל
30
נרשמים בלבד
7
חודשים מסלול
MYCAMPUS
המסלול יתקיים ב-mycampus
רח’ הלח’י 27 בני ברק (בסמוך לדן דיזיין סנטר ולתחנת הרכבת) יש חניה בשפע וחניונים גדולים ברחוב
24/12/25
פתיחת המחזור הבא של המסלול
17:00-20:30
בימי רביעי
COST
שכר הלימוד ותנאי התשלום
8
תשלומים ללא ריבית או הצמדה, ללא תפיסת מסגרת אשראי
10%
הנחה לחברות וארגונים ברישום שני עובדים ויותר
*אין הנחות נוספות בזמן של הרישום המוקדם
15%
הנחה לחיילים וחיילות משוחררים (עד שנתיים אחרי השחרור)
מחיר הקורס
15,500 ₪
כולל מע״מ
מחיר רישום מוקדם
13,500 ₪
כולל מע״מ
מחיר הרשמה
400 ₪
כולל מע״מ
יקוזז מתשלום שכ”ד
ובמידה ולא התקבלתם יוחזר
להגיע רחוק
מנהל.ת מותג – שער כניסה להתקדמות בעולם השיווק לתפקידי ניהול תחום, ניהול שיווק וסמנכ”לית שיווק.

חגית רימון לוקהוף
PMO בסטארטאפ Liliger
היתה מנהלת שיווק ב:
AHAVA, Mimi Luzon
התחילה כמנהלת מותג ב:
Dior, Lancôme

קרן דסקל נתן
מנהלת השיווק, טירת צבי
היתה מנהלת שיווק ב:
קרליין, AHAVA ודנשר
התחילה כמנהלת מותג ב:
סלקום

נועה ישר-אל
מנהלת השיווק והשותפויות של עיגול לטובה
היתה מנהלת שיווק ב:
תנובה

ענבל סגל
מנהלת מחלקת השיווק של רשת בתי הקולנוע פלאנט בישראל ומנהלת הפעילות העסקית של תחום ה- VIP באירופה וישראל
היתה מנהלת שיווק ב:
שסטוביץ’, קימברלי-קלארק ישראל

נועה וינפרס
בעלת עסק עצמאי בתחום המיתוג והשיווק הדיגיטלי – וינפרס מרקטינג.
הייתה מנהלת שיווק ב:
לוריאל, זר פור יו

שירי כהן מירקוס
מנהלת שיווק חטיבת אוכל, שטראוס
בוגרים ממליצים

מיכאל שמייצר
מנהל שיווק ותקשורת
הקורס הזה היה לא פחות מטרנספורמטיבי – הוא צייד אותי בכלים עוצמתיים להבנת מותגים לעומק, לפיתוח אסטרטגיות פורצות דרך

אמיתי כחלון
בעלים, True Mark Studio
אתמול סיימתי את Brand Manager Leaders – הקורס המקיף של Brand Academy להסמכת מנהלי מותג. זו הייתה תקופה של 8 חודשים אינטנסיביים ומעוררי השראה, שהפכה עבורי למסע עמוק של למידה, חידוד חשיבה ופתיחת פרספקטיבות.

יסמין חדד גרינברג
סגנית מנהלת שיווק מכבי שירותי בריאות מחוז דרום
החשיפה לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שפתחו בפנינו את ליבם ואת הדרך שלהם – הייתה מתנה של ממש. שיעור שלא מופיע בשום ספר.

רחל איתן
בעלים סטודיו RACHEL EYTAN
ממליצה על הקורס לכל מי שרוצה לקחת את המיתוג ברצינות, להיות חלק מדור חדש של מובילי מותגים בישראל. ולחולל השפעה אמיתית בשוק.

עדן ברוק
מנהלת שיווק Adcore
איזה מסע מדהים זה היה!
קשה לבטא במילים את ההערכה שלי על קורס כל כך מבריק ומעורר השראה מהסוג שממש מצפים לו כל שבוע מחדש..

סתיו ארליך
מנהלת מותג SC JONSON
כמנהלת מותג עם תשוקה עמוקה לשיווק, הצטרפתי למסע הזה כדי לצמוח, לאתגר את עצמי ולקבל נקודות מבט חדשות – והוא סיפק כל כך הרבה יותר ממה שציפיתי.
שותפים ראשיים למסלול


משהו לא ברור, מעונינים לקבל עוד פרטים ?
שלחו הודעה למייל:
info@brandacademy.co.i
או בטל׳: 050-4302430
