להרשמה
להרשמה

Brand managers Day

Brand managers Day

אודות הכנס
אודות הכנס
מנהלי מותגי החברות, הוא הגיע!
כנס מנהלי מותג 2021
מנהלות ומנהלי מותג,שיווק ודיגיטל  ניצבים כיום בפני  מציאות המשתנית בקצב מהיר, השינוי הוא הנורמלי החדש השינויים הטכנולוגים מהירים, הצרכנים הצעירים מחפשים שקיפות נוחות ופשטות, הרצונות  מתחלפים מהר מתחרים חדשים צצים מידי יום.
ויש רק דבר אחד שלא משתנה ותמיד ינצח – מותג חזק.
הדרישה לפתרונות ומהלכים יצירתיים  אשר יצליחו מצד אחד  למכור ומצד שני לשמור על  ערכי המותג זה האתגר הגדול. אתם חייבים להיות מעודכנים, רלוונטים, עירניים, פתוחים, אתם חייבים להיות כאן.
כזה כנס עוד לא היה!

18.11

בית ציוני אמריקה

9:00- 16:30

משתתפים בכנס:

כ-400 משתתפים

מכל החברות המובילות בישראל מנהלי מותג, מנהלי שיווק, מנהלי דיגיטל, חברות מיתוג ופרסום , מעצבים , מנכ"לים.
מנהלי מותגי החברות, הוא הגיע!
כנס מנהלי מותג 2021

מנהלות ומנהלי מותג,שיווק ודיגיטל  ניצבים כיום בפני  מציאות המשתנית בקצב מהיר, השינוי הוא הנורמלי החדש השינויים הטכנולוגים מהירים, הצרכנים הצעירים מחפשים שקיפות נוחות ופשטות, הרצונות  מתחלפים מהר מתחרים חדשים צצים מידי יום.
ויש רק דבר אחד שלא משתנה ותמיד ינצח – מותג חזק.
הדרישה לפתרונות ומהלכים יצירתיים  אשר יצליחו מצד אחד  למכור ומצד שני לשמור על  ערכי המותג זה האתגר הגדול. אתם חייבים להיות מעודכנים, רלוונטים, עירניים, פתוחים, אתם חייבים להיות כאן.

כזה כנס עוד לא היה!

18.11

בית ציוני אמריקה

9:00- 16:30

משתתפים בכנס:

כ-400 משתתפים

מכל החברות המובילות בישראל מנהלי מותג, מנהלי שיווק, מנהלי דיגיטל, חברות מיתוג ופרסום , מעצבים , מנכ"לים.

Breakthrough brands

Breakthrough brands

הרצאת אורח של SAFFRON אחת מחברות המיתוג המבריקות בעולם

Making brand work in the era of disruption

ההרצאה באון ליין LIVE לאולם הכנס

SAFFRON נוסדה בשנת 2001 על ידי Jacob Benbunan-ו Wally Olins והינה חברת מיתוג עולמית המתמחה בבניית חווית מותג, חדשנות אסטרטגיה ועיצוב. עם הניסיון העשיר שלהם והפרספקטיביות הגלובליות, הם מנחים את הלקוחות איך להתמודד עם מציאות משתנה במהירות ולעתים קרובות מפריעה.
SAFFRON עבדה עם חברות, ארגונים ויעדים בולטים כולל A1 Telekom אוסטריה, נמלי אבו דאבי, עיריית וינה, Engie, Fujitsu, Facebook, Kyocera, Rostelecom, טורקיה, V&A, youtube ועוד.
לחברה משרדים בלונדון, מדריד, וינה ואיסטנבול.

Gabor Schreier

Chief Creative Officer SAFFRON

חברת המיתוג העולמית בעלת סניפים ב London – Madrid – Vienna – Istanbul – Mumbai בין לקוחותיהם יוטיוב ופייסבוק.

About Saffron
גאבור מוביל את צוותי הקריאטיב ברחבי הסניפים הבינלאומיים של SAFFRON בעל ניסיון של למעלה מ -20 שנה בניהול עבודות מיתוג נועזות ברחבי העולם.
הוא עובד בצמוד למייסדי SAFFRON, Jacob Benbunan ו Wally Olins ושותף לפיתוח ובניית SAFFRON כאחת מחברות הייעוץ והמיתוג המבריקות בעולם. הוא מגיע מגרמניה וקורא למדריד הבית. גאבור נהנה לעבוד עם צוות רב תרבותי על האתגרים של המותגים כיום, יצירת חוויות לקוחות משכנעות בממשק הפיזי והדיגיטלי. הוא הוביל את עבודות הקריאטיב של SAFFRON עבור A1 Telekom Austria, Gulf Air, HyperloopTT, עיריית וינה, Swisscom, YouTube ולאחרונה חברת Facebook.הוא שולט בגרמנית, ספרדית ואנגלית, גאבור גם מלמד, מרצה בבכנסים ושופט בתחרויות בינלאומיות.

הרצאת אורח של SAFFRON אחת מחברות המיתוג המבריקות בעולם

Making brand work in the era of disruption

ההרצאה באון ליין LIVE לאולם הכנס

Gabor Schreier

Chief Creative Officer SAFFRON

חברת המיתוג העולמית בעלת סניפים ב London – Madrid – Vienna – Istanbul – Mumbai בין לקוחותיהם יוטיוב ופייסבוק.

About Saffron
SAFFRON נוסדה בשנת 2001 על ידי Jacob Benbunan-ו Wally Olins והינה חברת מיתוג עולמית המתמחה בבניית חווית מותג, חדשנות אסטרטגיה ועיצוב. עם הניסיון העשיר שלהם והפרספקטיביות הגלובליות, הם מנחים את הלקוחות איך להתמודד עם מציאות משתנה במהירות ולעתים קרובות מפריעה.
SAFFRON עבדה עם חברות, ארגונים ויעדים בולטים כולל A1 Telekom אוסטריה, נמלי אבו דאבי, עיריית וינה, Engie, Fujitsu, Facebook, Kyocera, Rostelecom, טורקיה, V&A, youtube ועוד.
לחברה משרדים בלונדון, מדריד, וינה ואיסטנבול.

גאבור מוביל את צוותי הקריאטיב ברחבי הסניפים הבינלאומיים של SAFFRON בעל ניסיון של למעלה מ -20 שנה בניהול עבודות מיתוג נועזות ברחבי העולם.
הוא עובד בצמוד למייסדי SAFFRON, Jacob Benbunan ו Wally Olins ושותף לפיתוח ובניית SAFFRON כאחת מחברות הייעוץ והמיתוג המבריקות בעולם. הוא מגיע מגרמניה וקורא למדריד הבית. גאבור נהנה לעבוד עם צוות רב תרבותי על האתגרים של המותגים כיום, יצירת חוויות לקוחות משכנעות בממשק הפיזי והדיגיטלי. הוא הוביל את עבודות הקריאטיב של SAFFRON עבור A1 Telekom Austria, Gulf Air, HyperloopTT, עיריית וינה, Swisscom, YouTube ולאחרונה חברת Facebook.הוא שולט בגרמנית, ספרדית ואנגלית, גאבור גם מלמד, מרצה בבכנסים ושופט בתחרויות בינלאומיות.

איך תמנעו מהמותג שלכם להידבק בקורונה?

איך ההאצה הדיגיטלית וההסטה לאונליין שהביאה הקורונה לא תהרוג את הברנד שלכם, אלא תחזק אותו.
מותגים רבים חוו האצה דיגיטלית משמעותית שהגיעה בעקבות הקורונה, מגמה שהובילה לשימוש נרחב באסטרטגיית מכר המלווה בפעילות פרפורמנס חכמה ומדידה. שינוי זה העלה אתגרים ושאלות לא פשוטות ביחס שבין הברנד למוצר והמכר, ביניהן : איך פעילות מכר אגרסיבית לא תפגע ותשחק את הברנד לאורך זמןֿ?
באקלים שבו ההבחנה בין פעילות ברנד לבין פעילות מכר הולכת ומטשטשת, נבחן איך המותגים המובילים בעולם מאזנים בין השניים ומייצרים אימפקט על הביזנס והמותג כאחד. או במילים האחרות, איך ההאצה הדיגיטלית וההסטה לאונליין שהביאה הקורונה לא תהרוג את הברנד שלכם, אלא תחזק אותו.

גיא שניר

מנהל תחום מוצרי צריכה ותקשורת, פייסבוק ישראל

גיא שניר בעל ניסיון של מעל 7 שנים בעבודה עם מותגים עולמיים מובילים. היה סמנכ"ל השיווק של המותג העולמי PANDORA ISR ומנהל התכנון האסטרטגי במקאן תל אביב. כיום הוא מוביל את פעילות CPG & Telco ב- Facebook ישראל. כחלק מרכזי מתפקידו, הוא הפך למומחה לתהליכי טרנספורמציה מהירה דיגיטלית לעסקים מסורתיים, תוך התמקדות בפיתוח יכולות D2C.

איך תמנעו מהמותג שלכם להידבק בקורונה?

איך ההאצה הדיגיטלית וההסטה לאונליין שהביאה הקורונה לא תהרוג את הברנד שלכם, אלא תחזק אותו.

גיא שניר

מנהל תחום מוצרי צריכה ותקשורת, פייסבוק ישראל

מותגים רבים חוו האצה דיגיטלית משמעותית שהגיעה בעקבות הקורונה, מגמה שהובילה לשימוש נרחב באסטרטגיית מכר המלווה בפעילות פרפורמנס חכמה ומדידה. שינוי זה העלה אתגרים ושאלות לא פשוטות ביחס שבין הברנד למוצר והמכר, ביניהן : איך פעילות מכר אגרסיבית לא תפגע ותשחק את הברנד לאורך זמןֿ?
באקלים שבו ההבחנה בין פעילות ברנד לבין פעילות מכר הולכת ומטשטשת, נבחן איך המותגים המובילים בעולם מאזנים בין השניים ומייצרים אימפקט על הביזנס והמותג כאחד. או במילים האחרות, איך ההאצה הדיגיטלית וההסטה לאונליין שהביאה הקורונה לא תהרוג את הברנד שלכם, אלא תחזק אותו.
גיא שניר בעל ניסיון של מעל 7 שנים בעבודה עם מותגים עולמיים מובילים. היה סמנכ"ל השיווק של המותג העולמי PANDORA ISR ומנהל התכנון האסטרטגי במקאן תל אביב. כיום הוא מוביל את פעילות CPG & Telco ב- Facebook ישראל. כחלק מרכזי מתפקידו, הוא הפך למומחה לתהליכי טרנספורמציה מהירה דיגיטלית לעסקים מסורתיים, תוך התמקדות בפיתוח יכולות D2C.

מי אתה גרופר?

סיפורו של מותג ישראלי אמיתי פורץ הדרך
חברת גרופר הוקמה לפני כשלוש שנים עם רצון לאפשר צריכה טובה ובריאה יותר לכולם, לתת ערכים וקהילתיות המותאמים לזמן שלנו. לאחר תהליך פיתוח ארוך של כשנה וחצי שבו פותח משקה קל טבעי לחלוטין המכיל פרי, מים, גז וזהו! שיתן פתרון חליפי טוב יותר למשקאות הדיאט והזירו הקיימים כיום. במהלך תהליך זה הושקעה עבודה מרובה ביצירת המותג כחלק אינטגרלי בפיתוח המוצר.החברה גייסה בהד סטארט 4 מיליון שח! ואף זכתה בקמפיין השנה של הד סטארט. החברה בעלת קהילה חזקה של אלפי אנשים. המוצרים הוצגו לראשונה בחודש אוגוסט 2021 ונמצאים כבר במאות נקודות מכירה ואחוזי מכירות חוזרות גבוהים מאוד ובמהלך ששת החודשים הקרובים צופים צמיחה ל כ3000 נקודות מכירה.

יובל גרודק

מנכ״ל ומייסד משותף בגרופר

יובל גרודק, מייסד משותף ומנכ"ל גרופר. התחיל את דרכו בלימודי ווטרינריה ומדעי החיים, סיים לימודי GMBA בהבינתחומי. בעברו הקים את חברת "בילוק" בה עיצוב היה חלק אינטגרלי בכל המוצרים אשר נמכרים בכל רחבי ישראל ואירופה. היום מנהל את המיתוג, והשיווק של חברת גרופר.

מי אתה גרופר?

סיפורו של מותג ישראלי אמיתי פורץ הדרך

יובל גרודק

מנכ״ל ומייסד משותף בגרופר

חברת גרופר הוקמה לפני כשלוש שנים עם רצון לאפשר צריכה טובה ובריאה יותר לכולם, לתת ערכים וקהילתיות המותאמים לזמן שלנו. לאחר תהליך פיתוח ארוך של כשנה וחצי שבו פותח משקה קל טבעי לחלוטין המכיל פרי, מים, גז וזהו! שיתן פתרון חליפי טוב יותר למשקאות הדיאט והזירו הקיימים כיום. במהלך תהליך זה הושקעה עבודה מרובה ביצירת המותג כחלק אינטגרלי בפיתוח המוצר.החברה גייסה בהד סטארט 4 מיליון שח! ואף זכתה בקמפיין השנה של הד סטארט. החברה בעלת קהילה חזקה של אלפי אנשים. המוצרים הוצגו לראשונה בחודש אוגוסט 2021 ונמצאים כבר במאות נקודות מכירה ואחוזי מכירות חוזרות גבוהים מאוד ובמהלך ששת החודשים הקרובים צופים צמיחה ל כ3000 נקודות מכירה.
יובל גרודק, מייסד משותף ומנכ"ל גרופר. התחיל את דרכו בלימודי ווטרינריה ומדעי החיים, סיים לימודי GMBA בהבינתחומי. בעברו הקים את חברת "בילוק" בה עיצוב היה חלק אינטגרלי בכל המוצרים אשר נמכרים בכל רחבי ישראל ואירופה. היום מנהל את המיתוג, והשיווק של חברת גרופר.

שיווק ורסטילי

כיצד נדע לזהות את המוטיבציות הצרכניות בעולם מרובה ערוצי מכירה והצעות הערך ?ומה זה אומר על בניית מותגים?
עולם הקמעונאות המשתנה מזמן לנו אתגרים שיווקיים חדשים, ובהתאם גם הזדמנויות. הרף של הצרכנים והצרכניות עולה כל הזמן – בצורך ובחוויית הקנייה, כמו גם הציפיות. וכשזה מגיע לשוק המזון, נראה שהאפשרויות בלתי מוגבלות.
אז כיצד נדע לזהות את המוטיבציות הצרכניות בעולם מרובה ערוצי מכירה והצעות הערך ומתוך כך את הפוטנציאל האמיתי של העסק? כיצד ניתן לשינויים ולצרכים הללו מענה רלוונטי? ומה זה אומר על בניית מותגים?
דינה שובל, מנהלת שיווק בחטיבת האוכל של שטראוס ומייסדת פודקאסט "הבריף", תשתף בדרך לשלב בין מותגים שונים תחת קטגוריה אחת, תספר על עדכון שפת מותג אחלה, תתן עצות לשמירת רלוונטיות של מותגים ותיקים לאורך זמן, תספר על האתגר בבניית מותג בוטיקי חדש לצד מותג מוביל, ותספק זווית רעננה על תפישת תפקיד ניהול השיווק בעידן החדש.

דינה שובל

מנהלת שיווק חטיבת האוכל – שטראוס ישראל

קבוצת שטראוס היא חברת מזון ומשקאות בינלאומית, הפועלת לשיפור חייהם של אנשים ברחבי העולם. בסיס הבית של הקבוצה נמצא בישראל – בו היא מהווה חברת המזון הגדולה ביותר. הקבוצה מנהלת פורטפוליו של 4 עסקים: שטראוס קפה, שטראוס מים, פפסיקו שטראוס מטבלים וממרחים ושטראוס ישראל. חטיבת האוכל בשטראוס ישראל היא החטיבה שמובילה את פתרונות האוכל תחת עולמות הסלטים והממרחים (אחלה, דליקטס, עללחם, זהבי), הארוחות (פסטה שטראוס) והירקות (טעם הטבע).

שיווק ורסטילי

כיצד נדע לזהות את המוטיבציות הצרכניות בעולם מרובה ערוצי מכירה והצעות הערך ?ומה זה אומר על בניית מותגים?

דינה שובל

מנהלת שיווק חטיבת האוכל – שטראוס ישראל

עולם הקמעונאות המשתנה מזמן לנו אתגרים שיווקיים חדשים, ובהתאם גם הזדמנויות. הרף של הצרכנים והצרכניות עולה כל הזמן – בצורך ובחוויית הקנייה, כמו גם הציפיות. וכשזה מגיע לשוק המזון, נראה שהאפשרויות בלתי מוגבלות.
אז כיצד נדע לזהות את המוטיבציות הצרכניות בעולם מרובה ערוצי מכירה והצעות הערך ומתוך כך את הפוטנציאל האמיתי של העסק? כיצד ניתן לשינויים ולצרכים הללו מענה רלוונטי? ומה זה אומר על בניית מותגים?
דינה שובל, מנהלת שיווק בחטיבת האוכל של שטראוס ומייסדת פודקאסט "הבריף", תשתף בדרך לשלב בין מותגים שונים תחת קטגוריה אחת, תספר על עדכון שפת מותג אחלה, תתן עצות לשמירת רלוונטיות של מותגים ותיקים לאורך זמן, תספר על האתגר בבניית מותג בוטיקי חדש לצד מותג מוביל, ותספק זווית רעננה על תפישת תפקיד ניהול השיווק בעידן החדש.
קבוצת שטראוס היא חברת מזון ומשקאות בינלאומית, הפועלת לשיפור חייהם של אנשים ברחבי העולם. בסיס הבית של הקבוצה נמצא בישראל – בו היא מהווה חברת המזון הגדולה ביותר. הקבוצה מנהלת פורטפוליו של 4 עסקים: שטראוס קפה, שטראוס מים, פפסיקו שטראוס מטבלים וממרחים ושטראוס ישראל. חטיבת האוכל בשטראוס ישראל היא החטיבה שמובילה את פתרונות האוכל תחת עולמות הסלטים והממרחים (אחלה, דליקטס, עללחם, זהבי), הארוחות (פסטה שטראוס) והירקות (טעם הטבע).

The service design revolution

איך מותגים יוצרים חוויות יחודיות ומשמעותיות עבור אנשים שמשקפים את הצרכים ואת הרצונות שלהם
אחד האתגרים הגדולים ביותר של מותגים הוא להפוך את הצעת הערך הייחודית שלהם לחוויה קוהרנטית ומבדלת.
היכולת לנצח בו זמנית על מאות נקודות מגע וממשקים, פיזיים ודיגיטליים הפכה להיות כמעט בלתי אפשרית ורובנו חווים ביום יום חוויה שבורה.
חווית לקוח היא אומנות החיבור בין אנשים, אינטרקציות פיזיות ודיגיטליות שפוגשים את הצורך של לקוחות ועסקים.
עיצוב שרות הוא חלק מהותי ומשמעותי בחווית הלקוח והפיכת רעיון המותג לחוויה שלמה, יחודית ומבודלת.

בהרצאה תבינו איך מותגים יוצרים חוויות יחודיות ומשמעותיות עבור אנשים שמשקפים את הצרכים ואת הרצונות שלהם. איך לנצח על עשרות נקודות מגע, דיגיטליות, פיזיות, בתקשורת וכו׳. איך להוביל תהליך שנועד לשפר חווית לקוח ותהליכים עיסקיים ולאזן צרכים של אנשים ועסקים בכל האקוסיסטם?

דורון גולדנברג

מייסד ושותף Firma, חברת המיתוג הגדולה בישראל

חברת העיצוב הגדולה והמובילה בישראל.
הוקמה ב-2004 ומאז ועד היום הובילה יותר מ-1000 תהליכי מיתוג, עיצוב מוצרים, שרותים, חוויות לקוח ותרבות ארגונית.
בפירמה 55 אנשים מכל העולם שמתמחים באסטרטגיה, איפיון ועיצוב חווית משתמש, עיצוב מותגים ופיתוח חוויות מותג.

The service design revolution

איך מותגים יוצרים חוויות יחודיות ומשמעותיות עבור אנשים שמשקפים את הצרכים ואת הרצונות שלהם

דורון גולדנברג

מייסד ושותף Firma, חברת המיתוג הגדולה בישראל

אחד האתגרים הגדולים ביותר של מותגים הוא להפוך את הצעת הערך הייחודית שלהם לחוויה קוהרנטית ומבדלת.
היכולת לנצח בו זמנית על מאות נקודות מגע וממשקים, פיזיים ודיגיטליים הפכה להיות כמעט בלתי אפשרית ורובנו חווים ביום יום חוויה שבורה.
חווית לקוח היא אומנות החיבור בין אנשים, אינטרקציות פיזיות ודיגיטליות שפוגשים את הצורך של לקוחות ועסקים.
עיצוב שרות הוא חלק מהותי ומשמעותי בחווית הלקוח והפיכת רעיון המותג לחוויה שלמה, יחודית ומבודלת.

בהרצאה תבינו איך מותגים יוצרים חוויות יחודיות ומשמעותיות עבור אנשים שמשקפים את הצרכים ואת הרצונות שלהם. איך לנצח על עשרות נקודות מגע, דיגיטליות, פיזיות, בתקשורת וכו׳. איך להוביל תהליך שנועד לשפר חווית לקוח ותהליכים עיסקיים ולאזן צרכים של אנשים ועסקים בכל האקוסיסטם?

חברת העיצוב הגדולה והמובילה בישראל.
הוקמה ב-2004 ומאז ועד היום הובילה יותר מ-1000 תהליכי מיתוג, עיצוב מוצרים, שרותים, חוויות לקוח ותרבות ארגונית.
בפירמה 55 אנשים מכל העולם שמתמחים באסטרטגיה, איפיון ועיצוב חווית משתמש, עיצוב מותגים ופיתוח חוויות מותג.

צעד אחד קדימה: אפליקציית לאומי החדשה

חווית מותג שלא הכרתם
בהרצאה של רותם אדדי, מנהלת הדיגיטל של לאומי, תוכלו לשמוע על שלל האתגרים העומדים בפני שוק הבנקאות בישראל, ואיך הפתרונות עבורם מתחברים לבנייה ולעיצוב האפליקציה החדשה של לאומי שעולה לאוויר בימים אלו. אפליקציה המתרחקת מהתפיסה המסורתית של האפליקציות הפיננסיות הקיימות בשוק כיום, תוך הטמעת תשתיות טכנולוגיה מתקדמות ושילוב רפורמת "הבנקאות הפתוחה".

הטרנספורמציה החדשה מייצרת תפיסת שירות חכמה, מתאימה ונכונה יותר עבור הלקוחות, בשילוב תובנות חכמות ואישיות בממשק חדשני – התורמות באופן משמעותי להמשך החיזוק וההובלה של המותג הדיגיטלי.

רותם אדדי

מנהלת הדיגיטל של לאומי

רותם אדדי, מנהלת הדיגיטל בלאומי מ 2018. הובילה את הרחבת הטרנספורמציה הדיגיטלית בלאומי שבמסגרתה הושקו מגוון מוצרים חדשניים ומשמעותיים, בינהם: אפליקצית גודיז, פתיחת חשבון דיגיטלי, תשלום בנייד, הלוואות ללקוחות כל הבנקים ועוד.רותם מהנדסת תעשיה וניהול, מילאה לאורך השנים מגוון תפקידי ניהול והובילה פרויקטים מרכזיים ומורכבים בתחומים רבים בלאומי.

צעד אחד קדימה: אפליקציית לאומי החדשה

חווית מותג שלא הכרתם

רותם אדדי

מנהלת הדיגיטל של לאומי

בהרצאה של רותם אדדי, מנהלת הדיגיטל של לאומי, תוכלו לשמוע על שלל האתגרים העומדים בפני שוק הבנקאות בישראל, ואיך הפתרונות עבורם מתחברים לבנייה ולעיצוב האפליקציה החדשה של לאומי שעולה לאוויר בימים אלו. אפליקציה המתרחקת מהתפיסה המסורתית של האפליקציות הפיננסיות הקיימות בשוק כיום, תוך הטמעת תשתיות טכנולוגיה מתקדמות ושילוב רפורמת "הבנקאות הפתוחה".

הטרנספורמציה החדשה מייצרת תפיסת שירות חכמה, מתאימה ונכונה יותר עבור הלקוחות, בשילוב תובנות חכמות ואישיות בממשק חדשני – התורמות באופן משמעותי להמשך החיזוק וההובלה של המותג הדיגיטלי.

רותם אדדי, מנהלת הדיגיטל בלאומי מ 2018. הובילה את הרחבת הטרנספורמציה הדיגיטלית בלאומי שבמסגרתה הושקו מגוון מוצרים חדשניים ומשמעותיים, בינהם: אפליקצית גודיז, פתיחת חשבון דיגיטלי, תשלום בנייד, הלוואות ללקוחות כל הבנקים ועוד.רותם מהנדסת תעשיה וניהול, מילאה לאורך השנים מגוון תפקידי ניהול והובילה פרויקטים מרכזיים ומורכבים בתחומים רבים בלאומי.

איך בונים קהילות מותג אפקטיביות באמת

פתוח קהילה אפקטיבית היא אחת האסטרטגיות והחשובות שתקבלו בעסק או בארגון.
למה כל כך הרבה עסקים גדולים פותחים היום קהילות? כמה מרוויח מנק״ל (מנהל קהילה)? איך כל זה קשור לשינוי האלגוריתמי שפייסבוק עשתה, ומה הסיכוי שלכם להצליח בפתיחת קהילה? ההחלטה לפתוח קהילה אפקטיבית היא החלטה שיכולה להתחיל בהרצאה הזו, ואחת האסטרטגיות והחשובות שתקבלו בעסק או בארגון.

נאור נרקיס

המומחה מס 1 בישראל לתוכן וקהילות, מייסד קהילת התוכניסטים

נאור נרקיס פיתח מומחיות בבניית קהילות דיגיטליות ובונה היום קהילות לתאגידים רבים כגון חברת החשמל, הבנקים הגדולים וקופות החולים השונות. כמו כן, הוא מלווה חברות שמעוניינים לפתוח קהילות דיגיטליות לקהל לקוחותיהם. נאור מאמין שהשיווק הכי אפקטיבי היום הוא באמצעות קהילות שיוצרות לקוחות שחוזרים שוב ושוב לעסק ומעלים את מידת האמון שלהם כלפי נותני השירות שהם חברים בקהילה שלהם. הוא מנהל את קהילת התוכניסטים, אשר חברים בה אנשי ונשות תוכן שמאמינים באג׳נדה הזו ומונה כיום כ-30,000 חברים

איך בונים קהילות מותג אפקטיביות באמת ?

פתוח קהילה אפקטיבית היא אחת האסטרטגיות והחשובות שתקבלו בעסק או בארגון.

נאור נרקיס

המומחה מס 1 בישראל לתוכן וקהילות, מייסד קהילת התוכניסטים

למה כל כך הרבה עסקים גדולים פותחים היום קהילות? כמה מרוויח מנק״ל (מנהל קהילה)? איך כל זה קשור לשינוי האלגוריתמי שפייסבוק עשתה, ומה הסיכוי שלכם להצליח בפתיחת קהילה? ההחלטה לפתוח קהילה אפקטיבית היא החלטה שיכולה להתחיל בהרצאה הזו, ואחת האסטרטגיות והחשובות שתקבלו בעסק או בארגון.

נאור נרקיס פיתח מומחיות בבניית קהילות דיגיטליות ובונה היום קהילות לתאגידים רבים כגון חברת החשמל, הבנקים הגדולים וקופות החולים השונות. כמו כן, הוא מלווה חברות שמעוניינים לפתוח קהילות דיגיטליות לקהל לקוחותיהם. נאור מאמין שהשיווק הכי אפקטיבי היום הוא באמצעות קהילות שיוצרות לקוחות שחוזרים שוב ושוב לעסק ומעלים את מידת האמון שלהם כלפי נותני השירות שהם חברים בקהילה שלהם. הוא מנהל את קהילת התוכניסטים, אשר חברים בה אנשי ונשות תוכן שמאמינים באג׳נדה הזו ומונה כיום כ-30,000 חברים

מאפס ל-450 מיליון ש"ח והנפקה בבורסה ב-4 שנים

איך ממתגים מהפיכה? ליברה
בעולם משתנה, חברות טכנולוגיה מערערות את הסדר הישן ומשנות הרגלי צריכה של מליוני אנשים בכל תחומי החיים.
גם בעולמות מוסדיים ומסורתיים כמו עולם הפיננסים והביטוח מתחוללת רעידת אדמה. הסיפור של ליברה הוא סיפור יוצא דופן על שחקן חדש ובועט בעולם מסורתי ומנומנם שהצליח לשנות סדרי עולם ולהביא שינוי בענף חברות הביטוח. איך מייצרים בולטות ודיסטרפשן בקטגוריה שמקדשת ביטחון ושמרנות?

מעיין רשף

בעלים ומנכ״ל
Shake Branding Design

מעיין רשף ריבן, מעצבת זוכת פרסים, נבחרה ל״40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40״ של דה מרקר, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית, בצלאל – האקדמיה לעיצוב ואומנות ירושלים.
משנת 2010 מייסדת ומנכ״לית shake design , חברת עיצוב ומיתוג מולטי דיציפלינארית, מנהלת מעל ל100 פרוייקטים בארץ ובחו״ל, מובילה נבחרת מעצבים וטאלנטים מכל קשת פתרונות העיצוב, מעצבי מיתוג, מעצבי קונספט, מעצבי UIUx, מאיירים ואומני עיצוב בתנועה ואנימציה, מהארץ ומחו״ל.

מאפס ל-450 מיליון ש"ח והנפקה בבורסה ב-4 שנים

איך ממתגים מהפיכה? ליברה

מעיין רשף

בעלים ומנכ״ל
Shake Branding Design

בעולם משתנה, חברות טכנולוגיה מערערות את הסדר הישן ומשנות הרגלי צריכה של מליוני אנשים בכל תחומי החיים.
גם בעולמות מוסדיים ומסורתיים כמו עולם הפיננסים והביטוח מתחוללת רעידת אדמה. הסיפור של ליברה הוא סיפור יוצא דופן על שחקן חדש ובועט בעולם מסורתי ומנומנם שהצליח לשנות סדרי עולם ולהביא שינוי בענף חברות הביטוח. איך מייצרים בולטות ודיסטרפשן בקטגוריה שמקדשת ביטחון ושמרנות?
מעיין רשף ריבן, מעצבת זוכת פרסים, נבחרה ל״40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40״ של דה מרקר, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית, בצלאל – האקדמיה לעיצוב ואומנות ירושלים.
משנת 2010 מייסדת ומנכ״לית shake design , חברת עיצוב ומיתוג מולטי דיציפלינארית, מנהלת מעל ל100 פרוייקטים בארץ ובחו״ל, מובילה נבחרת מעצבים וטאלנטים מכל קשת פתרונות העיצוב, מעצבי מיתוג, מעצבי קונספט, מעצבי UIUx, מאיירים ואומני עיצוב בתנועה ואנימציה, מהארץ ומחו״ל.

ספר המותג נחתם. הסיפור מתחיל.

מיתוג אוניברסיטת תל-אביב
תהליכי מיתוג נתפסים כתהליכים זוהרים ומרתקים, ולרוב הם באמת כאלה. אבל כשתהליך המיתוג מסתיים, כשהפרזנטציות הנוצצות כבות והלוגו החדש יוצא מהניילונים מתחילה העבודה האמיתית.
איך מנהלים באופן שוטף ועקבי מותג מצליח, איך מתאימים את סיפור המותג לדיגיטל , איך נשארים רלבנטיים מול קהלים צעירים ומציאות משתנה ואיך מטמיעים חדשנות גם בארגונים שמרניים?
אלון וינפרס, מנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב, יענה על שאלות אלה דרך סיפור המיתוג של אוניברסיטת תל אביב – מפיצוח הסיפור הגדול ועד למיקרו קופי; מהתבססות האוניברסיטה כמרקטינג לידר ועד לאיסוף לידים; מ- traditional marketing ועד ל-marketing automation.

אלון וינפרס

מנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב

אלון וינפרס, בוגר MBA בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב, משמש כמנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב מאז 2008. הוא שותף בהקמת יחידת השיווק באוניברסיטה ובהובלת מהלכים משמעותיים, ביניהם: מיתוג מחדש של האוניברסיטה, התנעת פרויקט CX, הטמעת מערכות CRM ו- Marketing Automation, הקמת הנכנסים הדיגיטליים של האוניברסיטה ועוד.

בשנת 2012 היה מהמובילים של המהלך לכינוס נכסיה הדיגיטליים של אוניברסיטת תל אביב תחת פלטפורמה טכנולוגית אחת ושפה עיצובית אחידה -פעילות שזיכתה את האוניברסיטה במקום הראשון, מבין כל האוניברסיטאות, בדירוג "הסרגל הדיגיטלי" של גלובס.

בשנת 2021 זכה המהלך של יום פתוח דיגיטלי בהנהגתו בפרס Booster למהלכי דיגיטל מצטיינים של איגוד השיווק הישראלי.

ספר המותג נחתם. הסיפור מתחיל.

אוניברסיטת תל אביב

אלון וינפרס

מנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב

תהליכי מיתוג נתפסים כתהליכים זוהרים ומרתקים, ולרוב הם באמת כאלה. אבל כשתהליך המיתוג מסתיים, כשהפרזנטציות הנוצצות כבות והלוגו החדש יוצא מהניילונים מתחילה העבודה האמיתית.
איך מנהלים באופן שוטף ועקבי מותג מצליח, איך מתאימים את סיפור המותג לדיגיטל , איך נשארים רלבנטיים מול קהלים צעירים ומציאות משתנה ואיך מטמיעים חדשנות גם בארגונים שמרניים?
אלון וינפרס, מנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב, יענה על שאלות אלה דרך סיפור המיתוג של אוניברסיטת תל אביב – מפיצוח הסיפור הגדול ועד למיקרו קופי; מהתבססות האוניברסיטה כמרקטינג לידר ועד לאיסוף לידים; מ- traditional marketing ועד ל-marketing automation.
אלון וינפרס, בוגר MBA בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב, משמש כמנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב מאז 2008. הוא שותף בהקמת יחידת השיווק באוניברסיטה ובהובלת מהלכים משמעותיים, ביניהם: מיתוג מחדש של האוניברסיטה, התנעת פרויקט CX, הטמעת מערכות CRM ו- Marketing Automation, הקמת הנכנסים הדיגיטליים של האוניברסיטה ועוד.

בשנת 2012 היה מהמובילים של המהלך לכינוס נכסיה הדיגיטליים של אוניברסיטת תל אביב תחת פלטפורמה טכנולוגית אחת ושפה עיצובית אחידה -פעילות שזיכתה את האוניברסיטה במקום הראשון, מבין כל האוניברסיטאות, בדירוג "הסרגל הדיגיטלי" של גלובס.

בשנת 2021 זכה המהלך של יום פתוח דיגיטלי בהנהגתו בפרס Booster למהלכי דיגיטל מצטיינים של איגוד השיווק הישראלי.

מפת דרכים לג'ונגל הדיגיטלי

איך לא ללכת לאיבוד בעולם הדיגיטלי
בקצב שבו פלטפורמות, קהלים וטרנדים צפים ומשתנים – קל מאוד למעוד, לקחת את הפניה הלא נכונה וללכת לאיבוד בעולם הדיגיטלי. אבל לנו זה לא יקרה!
איך לייצר חוויית לקוח מעניינת – וגם לעשות את זה בתקציב מינימלי?
מהן 5 הנקודות שיעזרו לכם לנווט נכון?
איך דואגים לצמיחה עיסקית בעולם דיגיטלי ומדיד באופן שיהיה גם מעניין ואפילו (כן כן) מרתק?
ולמה גרביים קשורים לזה?

הלית גורדון

מנהלת חטיבת הדיגיטל של חברת המיתוג OPEN

הלית גורדון, סמנכ"לית דיגיטל במשרד הפרסום והמיתוג OPEN, חיה את עולם השיווק הדיגיטלי למעלה מ- 14 שנים, תעשה סדר ותיתן לנו קווים מנחים שיהוו את הבסיס לחשיבה נכונה בדיגיטל תוך הצגת קייס מרתק שסייע להמחיש אותם.

מפת דרכים לג'ונגל הדיגיטלי

איך לא ללכת לאיבוד בעולם הדיגיטלי

הלית גורדון

מנהלת חטיבת הדיגיטל של חברת המיתוג OPEN

בקצב שבו פלטפורמות, קהלים וטרנדים צפים ומשתנים – קל מאוד למעוד, לקחת את הפניה הלא נכונה וללכת לאיבוד בעולם הדיגיטלי. אבל לנו זה לא יקרה!
איך לייצר חוויית לקוח מעניינת – וגם לעשות את זה בתקציב מינימלי?
מהן 5 הנקודות שיעזרו לכם לנווט נכון?
איך דואגים לצמיחה עיסקית בעולם דיגיטלי ומדיד באופן שיהיה גם מעניין ואפילו (כן כן) מרתק?
ולמה גרביים קשורים לזה?
הלית גורדון, סמנכ"לית דיגיטל במשרד הפרסום והמיתוג OPEN, חיה את עולם השיווק הדיגיטלי למעלה מ- 14 שנים, תעשה סדר ותיתן לנו קווים מנחים שיהוו את הבסיס לחשיבה נכונה בדיגיטל תוך הצגת קייס מרתק שסייע להמחיש אותם.

Elementor

האלמנט האנושי, סיפור מותג חוצה גבולות
אלמנטור היא פלטפורמת "קוד פתוח" מובילה לעיצוב ובניית אתרים מבוססת וורדפרס. היא משרתת ווב קריאייטורס מסביב – מעצבים, משווקים ומחזיקה היום מעל ל-8 מיליון אתרים פעילים שמהווים 6% מכלל הרשת. החברה נוסדה לפני 5 שנים וכיום בעלת שני משרדים ומעל ל-300 עובדים מסביב לעולם.

בעולם הפרסום הדיגיטלי ראינו כבר הכל: פרסומות עם סלבז, כלבלבים חמודים, ילדים מתוקים וכמובן את המוצר שישנה את חיינו. אבל האם באמת התחברנו? קיבלנו השראה? פיתחנו רגש כלפי המותג?

באלמנטור אנחנו מאוד מחוברים לקהילה שלנו ולכן רצינו ליצור מהלך שהוא קצת יותר אישי ויגרום לקהל פוטנציאלי חדש באמת להקשיב. אז הבנו – User real Stories – סרטונים אחרים, הנעים בין עולם הדוקו לעולם הפרסום.
אז יצאנו למסע ארוך ומהנה שמטרתו הייתה להכיר את ה-web creators שלנו טוב יותר וכמובן – לספר את סיפורם. מהלך שנמשך כשנה והיה בכל רחבי העולם. התוצאות היו מעל למצופה. היענות שיא, סיפורים שהדהימו אותנו כל פעם מחדש וכמובן engagement גבוה הרבה יותר ממה שחזינו.

הדס גולצאקר

מנהלת מותג Elementor

הדס גולצאקר מנהלת מותג בכירה באלמנטור, החלה את דרכה המקצועית בלימודי עיצוב ב-HIT. מאחוריה שנים של ניסיון בעיצוב לפרינט ולדיגיטל, יצירת תהליכי ברנדינג, כתיבת תוכן ובניית אתרים – או במילים אחרות: web creator.

Elementor

האלמנט האנושי, סיפור מותג חוצה גבולות

הדס גולצאקר

מנהלת מותג Elementor

אלמנטור היא פלטפורמת "קוד פתוח" מובילה לעיצוב ובניית אתרים מבוססת וורדפרס. היא משרתת ווב קריאייטורס מסביב – מעצבים, משווקים ומחזיקה היום מעל ל-8 מיליון אתרים פעילים שמהווים 6% מכלל הרשת. החברה נוסדה לפני 5 שנים וכיום בעלת שני משרדים ומעל ל-300 עובדים מסביב לעולם.

בעולם הפרסום הדיגיטלי ראינו כבר הכל: פרסומות עם סלבז, כלבלבים חמודים, ילדים מתוקים וכמובן את המוצר שישנה את חיינו. אבל האם באמת התחברנו? קיבלנו השראה? פיתחנו רגש כלפי המותג?

באלמנטור אנחנו מאוד מחוברים לקהילה שלנו ולכן רצינו ליצור מהלך שהוא קצת יותר אישי ויגרום לקהל פוטנציאלי חדש באמת להקשיב. אז הבנו – User real Stories – סרטונים אחרים, הנעים בין עולם הדוקו לעולם הפרסום.
אז יצאנו למסע ארוך ומהנה שמטרתו הייתה להכיר את ה-web creators שלנו טוב יותר וכמובן – לספר את סיפורם. מהלך שנמשך כשנה והיה בכל רחבי העולם. התוצאות היו מעל למצופה. היענות שיא, סיפורים שהדהימו אותנו כל פעם מחדש וכמובן engagement גבוה הרבה יותר ממה שחזינו.

הדס גולצאקר מנהלת מותג בכירה באלמנטור, החלה את דרכה המקצועית בלימודי עיצוב ב-HIT. מאחוריה שנים של ניסיון בעיצוב לפרינט ולדיגיטל, יצירת תהליכי ברנדינג, כתיבת תוכן ובניית אתרים – או במילים אחרות: web creator.

The world of disruptive co branding

שיתופי פעולה בין מותגים ליצירת נחשקות
בעולם בו סף הגירוי של הצרכנים הולך וגובר, מותגים צריכים למצוא דרכים יצירתיות למשוך את תשומת ליבם ולייצר נחשקות. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שיתופי פעולה בין מותגים,
שמולידים מהדורות מוגבלות שמייצרות הפרעה והופכות למהלכי יח״צ מובילים. בואו להכיר מקרוב את מיטב שיתופי הפעולה שהלכו הכי רחוק שאפשר.

אריאלה דניאלי

מומחית לחדשנות דיגיטלית

אריאלה דניאלי – יועצת לחדשנות מלווה ארגונים בפיתוח מנועי צמיחה דיגיטליים החל משלב הרעיון ועד היישום, מסייעת למותגים בבניית אסטרטגיה דיגיטלית והטמעתה, בעלת הטור Innovation Break העוסק בחדשנות בדה מרקר, מרצה לחדשנות ולמיתוג אישי עם למעלה מ- 20 שנות ניסיון בשיווק, אסטרטגיה ודיגיטל בחברות מובילות כמו יוניליוור, תנובה, שטראוס ובזק בינלאומי.

The world of disruptive co branding

שיתופי פעולה בין מותגים ליצירת נחשקות

אריאלה דניאלי

מומחית לחדשנות דיגיטלית

בעולם בו סף הגירוי של הצרכנים הולך וגובר, מותגים צריכים למצוא דרכים יצירתיות למשוך את תשומת ליבם ולייצר נחשקות. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שיתופי פעולה בין מותגים,
שמולידים מהדורות מוגבלות שמייצרות הפרעה והופכות למהלכי יח״צ מובילים. בואו להכיר מקרוב את מיטב שיתופי הפעולה שהלכו הכי רחוק שאפשר.
אריאלה דניאלי – יועצת לחדשנות מלווה ארגונים בפיתוח מנועי צמיחה דיגיטליים החל משלב הרעיון ועד היישום, מסייעת למותגים בבניית אסטרטגיה דיגיטלית והטמעתה, בעלת הטור Innovation Break העוסק בחדשנות בדה מרקר, מרצה לחדשנות ולמיתוג אישי עם למעלה מ- 20 שנות ניסיון בשיווק, אסטרטגיה ודיגיטל בחברות מובילות כמו יוניליוור, תנובה, שטראוס ובזק בינלאומי.

תכירו את JIM מדד בדיקת אפקטיביות התוכן השיווקי- השקה רשמית!

ענף מחקרי השוק הולך ומשנה את פניו
ענף מחקרי השוק הולך ומשנה את פניו הודות לכלים הטכנולוגיים המשרתים אותו בעולמות המחקרים האיכותניים והכמותניים, וכמו בכל ענף אחר, גם הוא זקוק לנווט האנושי שיתווה את הדרך, יפתח כלים יצירתיים ויעניק משמעות לממצאים. מכון ברנדמן ממשיך להוביל בפיתוח כלים מחקרים אינטגרטיביים המבטאים תפיסה זאת בתחומי המחקר השונים, ולא פחות מכך במדידת האפקטיביות של מהלכים שיווקיים בכל רחבי המדיה על צורותיה השונות.

רותי ברנדמן

מייסדת ומנכ״ל מכון ברנדמן

מכון ברנדמן למחקר ויעוץ שיווקי מתמחה באינטגרציה של מחקרי שוק כמותיים ואיכותיים, ונחשב כמוביל המקצועי של הענף בישראל.
המכון נוסד בשנת 1986 ע"י רותי ברנדמן, מנכ"לית החברה, פסיכולוגית חברתית בעלת ניסיון שיווקי נרחב בבריטניה ובישראל. מאז 1989 חברה באיגוד מכוני המחקר האירופאים ESOMAR.

תכירו את JIM מדד בדיקת אפקטיביות התוכן השיווקי- השקה רשמית!

ענף מחקרי השוק הולך ומשנה את פניו

רותי ברנדמן

מייסדת ומנכ״ל מכון ברנדמן

ענף מחקרי השוק הולך ומשנה את פניו הודות לכלים הטכנולוגיים המשרתים אותו בעולמות המחקרים האיכותניים והכמותניים, וכמו בכל ענף אחר, גם הוא זקוק לנווט האנושי שיתווה את הדרך, יפתח כלים יצירתיים ויעניק משמעות לממצאים. מכון ברנדמן ממשיך להוביל בפיתוח כלים מחקרים אינטגרטיביים המבטאים תפיסה זאת בתחומי המחקר השונים, ולא פחות מכך במדידת האפקטיביות של מהלכים שיווקיים בכל רחבי המדיה על צורותיה השונות.
מכון ברנדמן למחקר ויעוץ שיווקי מתמחה באינטגרציה של מחקרי שוק כמותיים ואיכותיים, ונחשב כמוביל המקצועי של הענף בישראל.
המכון נוסד בשנת 1986 ע"י רותי ברנדמן, מנכ"לית החברה, פסיכולוגית חברתית בעלת ניסיון שיווקי נרחב בבריטניה ובישראל. מאז 1989 חברה באיגוד מכוני המחקר האירופאים ESOMAR.

עטרה בילר

מנחת הכנס

עטרה בילר היא אסטרטגית מיתוג בעלת ניסיון של 30 שנה בענף הפרסום והשיווק. חלק מהזמן כמנהלת מחלקות מחקר ואסטרטגיה במשרדי פרסום ובחברת yes הטלוויזיה בלוויין, וחלק כאסטרטגית עצמאית. עטרה מגיעה מעולמות הפסיכולוגיה והיא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה חברתית תעשייתית מאוניברסיטת בר אילן. עטרה מובילה מהלכים של אסטרטגיה ומיתוג עם לקוחות מכל הקטגוריות ואחראית על האסטרטגיה האלמותית של קסטרו ״המעיל״ משנת 1993, לאומי קארד ״לפנק לפנק לפנק״ ועד מותגים כמו אוניברסיטת תל אביב על המורכבות שלה. עטרה כותבת טור ביקורת אסטרטגיה של מהלכי פרסום ושיווק מאז 2009, השתתפה במשך כשמונה שנים בפינה שבועית ברדיו 103 בתכנית של שי ודרור – שהפכה לשי ולאה לב. ולקחה חלק בכתיבת מאמרים מקצועיים וטורי דעה בכתבי עת לא מעטים בתוכם גלובס, הזירה הלשונית, PNAS, סאלונה, אייס ובקהילת מנהלי שיווק מצייצים, המגזין של איגוד השיווק ועוד. עטרה מלמדת קורסים באסטרטגיה שיווקית במסגרות שונות ומדי פעם נותנת כתת אמן באוניבריסטת תל אביב בנושא אסטרטגיה וסיפור המותג.

עטרה בילר

מנחת הכנס

עטרה בילר היא אסטרטגית מיתוג בעלת ניסיון של 30 שנה בענף הפרסום והשיווק. חלק מהזמן כמנהלת מחלקות מחקר ואסטרטגיה במשרדי פרסום ובחברת yes הטלוויזיה בלוויין, וחלק כאסטרטגית עצמאית. עטרה מגיעה מעולמות הפסיכולוגיה והיא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה חברתית תעשייתית מאוניברסיטת בר אילן. עטרה מובילה מהלכים של אסטרטגיה ומיתוג עם לקוחות מכל הקטגוריות ואחראית על האסטרטגיה האלמותית של קסטרו ״המעיל״ משנת 1993, לאומי קארד ״לפנק לפנק לפנק״ ועד מותגים כמו אוניברסיטת תל אביב על המורכבות שלה. עטרה כותבת טור ביקורת אסטרטגיה של מהלכי פרסום ושיווק מאז 2009, השתתפה במשך כשמונה שנים בפינה שבועית ברדיו 103 בתכנית של שי ודרור – שהפכה לשי ולאה לב. ולקחה חלק בכתיבת מאמרים מקצועיים וטורי דעה בכתבי עת לא מעטים בתוכם גלובס, הזירה הלשונית, PNAS, סאלונה, אייס ובקהילת מנהלי שיווק מצייצים, המגזין של איגוד השיווק ועוד. עטרה מלמדת קורסים באסטרטגיה שיווקית במסגרות שונות ומדי פעם נותנת כתת אמן באוניבריסטת תל אביב בנושא אסטרטגיה וסיפור המותג.

sponsorship

sponsorship

חסויות
חסויות

register now!

register now!

הרשמו עכשיו!
הרשמו עכשיו!
רכישת כרטיסים לכנס
brand managers day 2021

מחיר כרטיס:

595 ₪ + מע״מ

המחיר כולל:
כיבוד קבלת פנים, צהריים, הפסקת קפה

לחצו לרכישה
הרשמו עכשיו!
הרשמו עכשיו!
רכישת כרטיסים לכנס
brand managers day 2021

מחיר כרטיס:

595 ₪ + מע״מ

המחיר כולל: כיבוד קבלת פנים, צהריים, הפסקת קפה

לחצו לרכישה

share

המחירים כוללים מע"מ
הרישום לכנס כולל ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וכיבוד קל. הארוחות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
הכנס יתקיים בין השעות 8:30-15:30.
ביטול הרשמה או שינוי לכנס או לסמינר יתקבל עד 10 ימי עבודה לפני הכנס. יש לשלוח הודעת ביטול במייל ולקבל אישור טלפוני. כל ביטול לאחר מועד זה יחויב בתשלום מלא. אי הופעת הנרשם לכנס יחויב בתשלום מלא – ללא החזר כספי.
הכנס יועברו במתכונת מקוונת ויכול שיוקלטו על ידי המכללה ויוצגו לצדדים שלישיים על פי צרכי המכללה. אני מביע את הסכמתי להקלטת ההרצאות בהם אני משתתף.
התוכנית כפופה לשינויים. יש להתעדכן בתכני ובמועדי באתר הכנס
חל איסור להקליט ו/או להפיץ בכל צורה שהיא את ההרצאות המועברות בכנס. בכלל זאת חל איסור על להוריד ו/או להקליט ו/או לצלם ו/או ו/או להעתיק בדרך כלשהי את התכנים המועברים במתכונת מקוונת. כמו
במידה ונדרשת הנגשה לכנס, יש לעדכן על כך 15 יום עבודה מראש במייל info@brandacadmey.co.il בציון דרישות ההנגשה.
המי"ל שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים באופן העברת הכנס בהתאם להנחיות הממשלה, לרבות באמצעות שינוי מועד פתיחתו ואו העברתו למתכונת למידה מקוונת על מנת להתאימו לנסיבות שאינן בשליטתה.

אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il
טלפון לבירורים:
050-4302430

share

המחירים כוללים מע"מ
הרישום לכנס כולל ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וכיבוד קל. הארוחות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
הכנס יתקיים בין השעות 8:30-15:30.
ביטול הרשמה או שינוי לכנס או לסמינר יתקבל עד 10 ימי עבודה לפני הכנס. יש לשלוח הודעת ביטול במייל ולקבל אישור טלפוני. כל ביטול לאחר מועד זה יחויב בתשלום מלא. אי הופעת הנרשם לכנס יחויב בתשלום מלא – ללא החזר כספי.
הכנס יועברו במתכונת מקוונת ויכול שיוקלטו על ידי המכללה ויוצגו לצדדים שלישיים על פי צרכי המכללה. אני מביע את הסכמתי להקלטת ההרצאות בהם אני משתתף.
התוכנית כפופה לשינויים. יש להתעדכן בתכני ובמועדי באתר הכנס
חל איסור להקליט ו/או להפיץ בכל צורה שהיא את ההרצאות המועברות בכנס. בכלל זאת חל איסור על להוריד ו/או להקליט ו/או לצלם ו/או ו/או להעתיק בדרך כלשהי את התכנים המועברים במתכונת מקוונת. כמו
במידה ונדרשת הנגשה לכנס, יש לעדכן על כך 15 יום עבודה מראש במייל info@brandacadmey.co.il בציון דרישות ההנגשה.
המי"ל שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים באופן העברת הכנס בהתאם להנחיות הממשלה, לרבות באמצעות שינוי מועד פתיחתו ואו העברתו למתכונת למידה מקוונת על מנת להתאימו לנסיבות שאינן בשליטתה.

אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

טלפון לבירורים:
050-4302430