presents

COURSE

המסלול להכשרת ולהסמכת מנהלי/ות מותג של ה-Brand Academy

presents

COURSE

המסלול להכשרת ולהסמכת מנהלי/ות מותג של ה-Brand Academy

It’s TIME to INVEST in your FUTURE

השקיעו בעתיד שלכם

כשאתם נרשמים למסלול להכשרת מנהלי/ות מותג של Brand Academy, אתם משקיעים בקריירה שמציעה לכם הזדמנויות בלתי מוגבלות לצמיחה והצלחה. במסלול שלנו תרכשו את הידע, המיומנות והביטחון ליצור ולנהל מותגים רבי עוצמה שמביאים ערך ללקוחות ומזניקים תוצאות עסקיות.

״ אחד הקורסים הטובים בעולם ״

מנהל אקדמי : ד”ר דן הרמן
מנהל המסלול : יריב עמית, מייסד ה- Brand Academy

About the COURSE

אודות הקורס

מותגים נחשבים לנכס החשוב ביותר של עסקים. אתם עומדים לגלות את הכוח המלהיב של מנהל/ת מותג במציאות השיווקית העכשווית והעתידית. כמנהלי/ות מותג תפיקו תובנות על לקוחות, תבנו אסטרטגיות, תעצבו סיפורי מותג, תיצרו חוויות בלתי נשכחות, תיצרו קמפיינים מרתקים שיוצרים הד רגשי אצל לקוחות ותהיו הכח המניע בהצלחתם של עסקים בענפים שונים. אתם עומדים לבחור בקריירה מדהימה שבה ידע מתקדם, נתונים ויצירתיות, מתמזגים ומציתים את ניצוץ הקסם של המותג.
המסלול של Brand Academy להכשרת מנהלי/ות מותג הוא מסגרת ההכשרה המקצועית המתקדמת והמקיפה בישראל. היא עוצבה לצייד את השואפים להיות מנהלי/ות מותגים בידע וביכולות הנדרשים כדי להצטיין בעולם העסקים הדינמי של היום. זהו המסלול היחיד בישראל שמשלב את הידע הנדרש ליצירת מותגים חדשים עם הידע הנדרש לניהולם בכל ההיבטים. המסלול מתעמק בכל הנושאים של פיתוח וניהול מותגים, ומספק ללומדים את הכלים והתובנות הדרושים כדי ליצור, להשיק, להצמיח ולתחזק מותגים רבי עוצמה ומצליחים בשוק תחרותי. בסיום המסלול יקבלו הבוגרים דיפלומה של מנהל/ת מותג, אשר תעיד על הידע והמיומנויות שרכשו.
עשרות אלפי חברות וארגונים בסד”ג בינוני וגדול בישראל מעסיקות מנהלי/ות מותג. בנוסף לזה, מנהלים בעסקים קטנים נדרשים יותר ויותר ליכולות מקצועיות ברמה גבוהה בתחום של יצירת וניהול מותגים.

some FACTS

עובדות עיקריות על המסלול

זהו מסלול הלימודים המעמיק והמקיף ביותר בישראל בתחום המיתוג וניהול המותג בהיקף של כ- 150 שעות אקדמיות.

לומדים מהמומחים הבולטים בתעשייה וממנהלים בחברות מובילות, אנשי מקצוע מנוסים שבנו ומנהלים מותגים מצליחים בענפים שונים ויודעים לספק תובנות מהעולם האמיתי והכוונה מעשית.

מבקרים בחברות מיתוג ובחברות שמנהלות מותגים מצליחים כדי להרגיש את השטח ולהכיר מקרוב את ההווי המרגש של עבודת המיתוג.

רוכשים ידע יישומי וניסיון מעשי בין השאר באמצעות ביצוע בצוות של פרויקט עבור חברה מובילה.

מקבלים הזדמנויות לנטוורקינג: חיבור לסטודנטים אחרים, למרצים מהתעשייה ולמנהלים בחברות. בונים רשת קשרים בעלת ערך שיכולה להניע את הקריירה שלכם בניהול מותג.

למצטיינים: אפשרות לסטאז’ בחברות בולטות במשק, בסוכנויות מיתוג או בחברות ייעוץ.

What shall we TALK about

בין נושאי הלימוד וההכשרה במסלול

1. הבנת עומק של מותגים וערכם העסקי והצרכני
2. הכרות עם תפקיד מנהל המותג מותג בעיצוב זהות המותג והצלחתו
3. צלילה לתוך הפסיכולוגיה של מותגים ויצירת ערך פסיכולוגי-רגשי
4. פיתוח אסטרגיה למותג בזיקה לאסטרטגיה השיווקית
5. גילוי דרכים לבידול המותג מהמתחרים ולהשגת מקום בלעדי בעולמו ובחייו של הלקוח
6. הבנה יישומית של תהליך היצירה והפיתוח של מותג חדש
7. יצירת זהות חזותית מגובשת, לוגו ייחודי, פלטת צבעים, טיפוגרפיה ונכסים חזותיים אחרים
8. רכישת המיומנות של יצירת מסרים אפקטיביים ובחירת שפה וטון דיבור אופייניים
9. פיתוח מותגים בעזרת כלי AI עדכניים ומרתקים
10. סטורטלינג מותגי ובניית עולמות מותג
11. ניהול מותגים בעולמות הדיגיטליים (כולל המטאברס) והפיסיים

12. שיווק ופרסום מותג בכל הפלטפורמות
13. ניהול תקשורת רב-ערוצית
14. שילוב המיתוג עם השיווק, המכירות וקידום מכירות
15. פיתוח חווית לקוח ממותגת בכל נקודות המגע עם הלקוח, שמכניה אותו לתוך עולם המותג
16. ביצוע שינויים במותגים ובארכיטקטורות מותג בהתאם לתנאי שוק ולצרכים משתנים
17. פיתוח חדשנות של מוצרים, שירותים ומהלכי שיווק מתוך הקונספט האסטרטגי של המותג
18. הטמעת המותג בכל מחלקות החברה ובתרבות הארגונית
19. שימושי Data בניהול מותגים
20. הבנת הגורמים התורמים לבניית מותג חזק, מדידת ביצועים, מחקרי מיתוג
21. הכרות עם סוגי המיתוג השונים: מיתוג אישי, מיתוג מעסיק, וכן מותגים בתחומים שונים

Who is it FOR

המסלול מכשיר את בוגריו להצליח בתפקידים כמו:

מנהל/ת מותג

מנהל/ת תקשורת שיווקית

סגן/עוזר לסמנכ”ל/ית השיווק

מנהלי מותג בחברות

ידע נרחב, עמוק ועדכני שמאפשר לבנות מותג חזק, אישי ו/או לעסק, ולנהל אותו בהצלחה לאורך זמן.

שכר חודשי אופייני של מנהלי/ות מותג לפי נתוני אתר “לימודים בישראל”
0-5 שנות ניסיון: 10,000-18,000 ₪.
5-10 שנות ניסיון: 18,000-22,000 ₪.

המסלול מהווה נקודת מוצא טובה להתקדם בהמשך לתפקידי ניהול שיווק.

The DIPLOMA and course format

הדיפלומה

עם סיום מוצלח של המסלול, השתתפות בשיעורים, בדיונים, בסיורים, ביצוע של המשימות ושל פרויקט הגמר, תוענק לבוגרים דיפלומה של מנהל/ת מותג מטעם Brand Academy. הסמכה יוקרתית זו תעיד על ההכשרה המקיפה שעברתם ותמצב אתכם להצלחה בקריירה שלכם.

עם סיום מוצלח של המסלול, השתתפות בשיעורים, בדיונים, בסיורים, ביצוע של המשימות ושל פרויקט הגמר, תוענק לבוגרים דיפלומה של מנהל/ת מותג מטעם Brand Academy. הסמכה יוקרתית זו תעיד על ההכשרה המקיפה שעברתם ותמצב אתכם להצלחה בקריירה שלכם.

מתכונת המסלול

28

מפגשים 17:00-20:30

4

שעות אקדמיות בכל מפגש

112

שעות אקדמיות פרונטליות

40

שעות אקדמיות של פרויקט סיום בצוותים

150

היקף המסלול הכולל

BRANDS is not what you SAY it is

it’s WHAT they SAY it is

Marty Neumeier

Products are made in a factory but BRANDS are created in the MIND

lecturers

המנהל האקדמי והמקצועי של המסלול

מרצים

ד״ר דן הרמן

המנהל האקדמי והמקצועי של המסלול

ד”ר דן הרמן הוא אסטרטג עסקי ושיווקי שעוזר לחברות בארץ ובעולם להשיג מטרות מאתגרות בדרכים יצירתיות. הוא משלב אסטרטגיה עסקית, חדשנות, מיתוג, שיווק ופרסום – בתהליך אינטגרטיבי.
הוא מילא תפקידי ניהול שיווק וניהול בכיר אחר, היה סמנכ”ל של שני משרדי פרסום ומנכ”ל של שניים נוספים. כמו כן, הוא לימד אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של הצרכן ומיתוג, במסגרת לימודי תואר שני באוניברסיטת בר-אילן וגם במכללה למנהל ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה.
דן חוקר בתחומי הפסיכולוגיה השיווקית והאסטרטגיה ובין השאר נודע כמגלה תופעת הפחד מהחמצה (FoMO – Fear of Missing Out). הוא מחברם של מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרים רבי מכר שראו אור בישראל (“המדריך לבוני מותגים”, “יתרון לא הוגן”), בארה”ב, ברוסיה ובמדינות נוספות.

יריב עמית

מרצה ומייסד Brand Academy

יריב עמית MBA מומחה ומרצה למיתוג ויצירת בולטות
יריב עמית MBA, מחבר הספרים the real brands האלף בית של פרסום מנצח, ובדרך הספר השלישי סודות מותגי היוקרה. מעל 300 מיתוגים, הביא את משרדו להיות מהבולטים והמובילים בתחום הנדלן בארץ. מתמחה במותגים החדשים בעידן החדש. ממציא המונח the real brands. מלווה ארגונים, עסקים, עיריות. עוזר לחברות לבנות מותגים יוצאי דופן, ובעיקר מלמד ומעביר הרצאות וקורסים מרתקים ומעוררי השראה

brand academy

פיליפ בולקיה

מעצב העל של ישראל

פיליפ בולקיה (1955) הוא מעצב גרפי ומחנך. בשנת 1972 עלה לארץ מפריז כנער.
בולקיה בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, לימד באותה מחלקה יותר 15 שנים.
בשנות ה־80 עבד כמעצב גרפי עצמאי בפריז עבור משרד התרבות הצרפתי והיה חלק מצוות התכנון של מוזיאון המדע והטכנולוגיה ״ La Vilette”.
ב-1990, הוא מייסד את ״Neo Group״’ חברה המתמחה במיתוג גלובלי.
המלווה יזמים משלב האסטרטגיה המותגית, יצירת פיתוח שפה יחודית וקוהרנטית ועד שלב ההטמעה.
עד היום, נאו גרופ משרתת  במספר רב של לקוחות מענפי  תעשיות שונות (״מיוגורט לתרבות״) בארץ ובחו״ל.

שולי כרמל

מנהלת חטיבת המשקאות בחברת CBC (קוקה קולה, נביעות, פריגת ועוד)

שולי כרמל, מנהלת חטיבת המשקאות בחברת CBC (קוקה קולה, נביעות, פריגת ועוד) . בעלת ניסיון של מעל 20 שנה במגוון תפקידים בעולם השיווק, הפיתוח והדיגיטל.
עבדה במגוון חברות מובילות כמו יוניליוור, ניאופרם ואלטמן בריאות ובזירת הסטרטאפים בשוק מוצרי הצריכה והבריאות.

שירי כהן מרקוס

מנהלת שיווק, חטיבת אוכל שטראוס

שירי כהן מירקוס מנהלת שיווק של חטיבת האוכל בשטראוס.
בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות.
בשטראוס התחילה כמנהלת שיווק קמעונאי של חטיבת הקפה וחטיבת הסלטים. משם התקדמה לתפקיד מנהלת מותג ובהמשך למנהלת תחום בחטיבת הממתקים.
כמנהלת מותג בחטיבת הממתקים הצמיחה את מותג הבריאות היבש של שטראוס, אנרג׳י במונחי נתח שוק וכר פי 2! הניחה פלטפורמות חדשניות רבות שעד היום מהוות את ליבת המכר של המותג.
כמו כן, היתה אמונה על פיתוח עסקי של תחום הבריאות בהסתכלות רוחבית ואסטרטגית .
כיום ובשנתיים האחרונות הינה מנהלת השיווק של חטיבת האוכל וחברת הנהלת החטיבה.
תחת אחריותה מגוון מותגים מובילים בשטראוס, בינהם מותג אחלה, שהינו מותג ליבה בחברה, שעשה קפיצה משמעותית במכירות ובנתח שוק כתוצאה מהתווית אסטרטגית מותג חדשה.
כאישה ומנהלת היא מובילה אג׳נדה לקידום והעצמת נשים בעבודה בשטראוס ובישראל בכלל.

מיכל גייטו אלבז

מייסדת ומנכלית גילטי, אתר הביוטי און ליין מס 1 בישראל

מייסדת ומנכלית גילטי , אתר הביוטי און ליין מס 1 בישראל
ייזמית 22 שנה בתחום הביוטי , מומחית בבניית מותגים בקוסמטיקה
ומעל עשור מובילה את תחום הביוטי קומרס בישראל.
תוך הובלת תחום האייקומרס לחדשנות ויצירתיות
בתחום הטכנולגי והשיווקי .

סער פרידמן

שותף ומנהל קריאטיב ראשי בOPEN חברת המיתוג עטורת הפרסים

Saar Friedman is the Co Founder & CEO of OPEN, a full-service branding agency that builds inspiring brands for market-leading companies.
Saar received his BFA in Visual Communication from Vital, the Tel-Aviv Center for Design Studies. In addition, he is a lecturer at both the Shankar College of Design and the Bezalel Academy of Arts and Design, where he led a unique academic program on Start-Up Branding in cooperation with the 8200 Alumni Association
The Improv Design methodology he developed has won him worldwide recognition for innovative projects like Elementor, Team 8, Mekudeshet, The Israel Philharmonic, Bank Hapoalim and more.
Saar is a sought-after speaker on effective brand strategy and Improv Design at international conferences such as TypoBerlin, OFFF Tel Aviv, Brief Festival and more.

מיכל שסטוביץ

מנהלת פיתוח ואסטרטגיה
חברת שסטוביץ

חברת שסטוביץ הוקמה ב1954 ומתמחה ביבוא, יצור, שיווק והפצה של מוצרי מזון ובריאות, טואלטיקה וקוסמטיקה. מיכל שסטוביץ, סמנכ”לית חדשנות ודיגיטל בחברה, מובילה את הטרנספורמציה הדיגיטלית. מיכל החלה את דרכה בחברת היעוץ מקינזי בניו-יורק ובלונדון. בוגרת לימודי כלכלה מאוניברסיטת קולומביה בהצטיינות, ולימודי MBA בINSEAD.

דורון גולדנברג

מייסד ושותף Firma, חברת המיתוג הגדולה בישראל

חברת העיצוב הגדולה והמובילה בישראל.
הוקמה ב-2004 ומאז ועד היום הובילה יותר מ-1000 תהליכי מיתוג, עיצוב מוצרים, שרותים, חוויות לקוח ותרבות ארגונית.
בפירמה 55 אנשים מכל העולם שמתמחים באסטרטגיה, איפיון ועיצוב חווית משתמש, עיצוב מותגים ופיתוח חוויות מותג.

Firma

לירן אהרוני

סמנכ”ל קריאייטיב ואסטרטגיה בקבוצת הפרסום הבינלאומית LEADERS

סמנכ”ל קריאייטיב ואסטרטגיה בקבוצת הפרסום הבינלאומית LEADERS.
אחראי על מהלכי קריאייטיב, הפקות תוכן וקמפיינים בחיבור למובילי דעה ויוצרי תוכן שונים. בין היתר אמון גם על מהלכים רחבים וארוכי טווח לרבות תוכניות שגרירים של מותגים שונים כמו נספרסו, סוני פלייסטיישן, שיבאס, קולגייט ויזה ועוד

מעיין רשף

בעלים ומנכ״ל Shake Design

מעיין רשף ריבן, מעצבת זוכת פרסים, נבחרה ל״40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40״ של דה מרקר, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית, בצלאל – האקדמיה לעיצוב ואומנות ירושלים.
משנת 2010 מייסדת ומנכ״לית shake design , חברת עיצוב ומיתוג מולטי דיציפלינארית, מנהלת מאות פרוייקטים בארץ ובחול, מובילה נבחרת מעצבים וטאלנטים מכל קשת פתרונות העיצוב, מעצבי מיתוג, מעצבי קונספט, מעצבי UI/UX, מאיירים ואומני עיצוב בתנועה ואנימציה, מהארץ ומחו״ל.

Shake Design

אלון וינפרס

שותף בחברת קתי תנדה, חברת המיתוג הדיגיטלי

אלון וינפרס, בוגר MBA בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב, משמש כמנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב מאז 2008. הוא שותף בהקמת יחידת השיווק באוניברסיטה ובהובלת מהלכים משמעותיים, ביניהם: מיתוג מחדש של האוניברסיטה, התנעת פרויקט CX, הטמעת מערכות CRM ו- Marketing Automation, הקמת הנכנסים הדיגיטליים של האוניברסיטה ועוד.
בשנת 2012 היה מהמובילים של המהלך לכינוס נכסיה הדיגיטליים של אוניברסיטת תל אביב תחת פלטפורמה טכנולוגית אחת ושפה עיצובית אחידה -פעילות שזיכתה את האוניברסיטה במקום הראשון, מבין כל האוניברסיטאות, בדירוג “הסרגל הדיגיטלי” של גלובס.
בשנת 2021 זכה המהלך של יום פתוח דיגיטלי בהנהגתו בפרס Booster למהלכי דיגיטל מצטיינים של איגוד השיווק הישראלי.

הלית גורדון

מומחית בניהול דיגיטל B2B ו B2C

הלית גורדון, סמנכ”לית דיגיטל במשרד הפרסום והמיתוג OPEN, חיה את עולם השיווק הדיגיטלי למעלה מ- 14 שנים, תעשה סדר ותיתן לנו קווים מנחים שיהוו את הבסיס לחשיבה נכונה בדיגיטל תוך הצגת קייס מרתק שסייע להמחיש אותם.

Open

אבי ברסטט

בעלים ומנכ”ל הולנדיה

אבי ברססט הוא המנכ”ל והבעלים של הולנדיה שהפך אותה למותג פרימיום ישראלי ובינלאומי מוביל. אבי הפך למומחה מוביל בתחום השינה והפרעות שינה והוא הנציג בישראל של ארגון השינה העולמי. הוא כתב ופרסם ספרים רבי מכר כ- “לילה במתנה”, “NAP”, “ילדים עכשיו לישון!” ו- “החלל שמשנה את חיינו”.

שרית למרוביץ

מנכ”לית ומייסדת חברת SAGE Marketing, שיווק גלובאלי לחברות B2B טכנולוגיות ולסטארט-אפים

שרית למרוביץ מנכ”לית ומייסדת חברת SAGE Marketing, המספקת שירותי ניהול שיווק גלובאלי לחברות B2B טכנולוגיות ולסטארט-אפים. בעלת מעל-25 שנות ניסיון בפיתוח הובלה וניהול מחלקות שיווק, מהלכים שיווקיים וטרנספורמציה דיגיטלית בחברות מובילות כמו:
M-Systems/SanDisk, Salt Security, REE, Verint/Cognyte, GAVITI, Bio-T, P-Cure, MATICS ועוד רבות אחרות.
ניהלה למעלה מ-70 מהלכים אסטרטגיים והשקות של מותגים מובילים בשוק המקומי והגלובלי: Intel Ignite, תדיראן טכנולוגיות, עדשות שמיר, KPMG, Indoor Robotics ועוד רבות…

צחי דינר

מנהל מחלקת התקשורת החזותית ב-HIT חולון

ראש המחלקה לתקשורת חזותית במכון הטכנולוגי  -HIT
מעצב ויוצר בתחום העיצוב הדיגיטלי מעל ל-20 שנה.
ניסיון והתמחות בחדשנות עיסקית, מיתוג ואסטרטגיה, מחקרי שוק, מתחרים ומשתמשים, ניתוח התנהגות משתמשים, תכנון חוויית לקוח ועיצוב מערכות ושירותים דיגיטליים.
יזם ושותף במיזמים דיגיטלי. בעלים ומייסד של סטודיו לעיצוב דיגיטלי ומחלוצי הטמעת חוויות המשתמש בעיצוב ותכנון של מוצרים  עבד עם עשרות מגוון חברות בארץ ובחו״ל. עם ניסיון בליווי בתמיכה במאות חברות, חברות סטארט-אפ וארגונים, משלב הרעיון ועד למוצר מוצלח בכל המדיומים הדיגיטליים האפשריים. מרצה באקדמיה, דובר בכנסים ומנחה סדנאות יצירתיות, יזמות וחשיבה עיצובית.

הילה סטרוגו

בעלים ומנכ”לית חברת HILS
LINKEDIN AGENCY

אלעד משען

שותף וראש מחלקת ה-UX, Firma

יליד ירושלים, נשוי ואב לשלושה, מתגורר בסלעית. בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, מייסד שותף בפירמה – חברה למיתוג ופרודאקט, מהמובילות בישראל. אלעד הוא מנהל הקריאייטיב הראשי בחברה, והוביל במהלך 20 השנים האחרונות מאות תהליכי מיתוג לחברות וארגונים מובילים במשק הישראלי והבינלאומי. הבולטים בין לקוחות החברה הם כאן, לאומי, רשות הטבע והגנים, הפניקס, פלאפון, מכבי, פוקס, שופרסל ועוד רבים. בנוסף, אלעד משמש מרצה למיתוג שנים רבות בבצלאל, המכללה למנהל ו- HIT, וכן מנטור למעצבים צעירים בחממת הטרמינל של עמותת לצאת מהקופסא.

יעל אורן

יזמת קהילות, מתמחה בפיתוח קהילות ככלי שיווקי או פנים ארגוני.

יעל אורן, יזמת קהילות,
מתמחה בפיתוח קהילות ככלי שיווקי או פנים ארגוני.
ייסדה את Commina בית לקהילות, והעבירה 14 מחזורים של קורס ניהול קהילות. בתפקידה הקודם הייתה חלק מצוות הרווחה של חברת HP ומנהלת קשרי קהילה.
בעברה הרצתה במרכז האקדמי למשפט ולעסקים וב-JOLT, יזמה את פורום מנהלות קשרי קהילה במגזר העסקי הקימה אתCLI – מנהלי קהילות ישראל, לאחר שנבחרה מטעם פייסבוק העולמית להיות נציגת מנהלי קהילות בישראל לתוכנית שנתית שנקראה CLC.
יעל נבחרה להשתתף בצוות חשיבה שמטרתו זיהוי סוגיות מפתח לפיתוח אסטרטגיות, לתכנון מדינת ישראל לקראת שנת המאה של מדינת ישראל.

ניצן אביטוב

בעלים ומנכ”ל חברת UXPERT מובילה בתחום הUX/UI וזוכת פרסים בינלאומיים

ניצן אביטוב הוא הבעלים והמנכ”ל של חברת UXPERT, חברת אפיון ועיצוב חווית משתמש עטורת פרסים מהארץ ומחו”ל, שאחראית לכמה מהיישומים היותר פופולריים שכולנו משתמשים בהם ביום יום ולמגוון מערכות מורכבות בתחום ההייטק ובנוסף הוא מרצה בבתי ספר לחוויית משתמש ובכנסים מקצועיים.
בין לקוחות החברה: פנגו, רכבת ישראל, רשות שדות התעופה, הרץ, הפילהרמונית הישראלית, דומינו’ס פיצה, כלל, בנק לאומי, הבנק הבינלאומי, סופר פארם ועוד וכן חברות הייטק וסטרטאפים.
יש לו ניסיון של מעל 30 שנה במגוון תפקידים בתחום ההייטק: פיתוח, עיצוב, אנימציה, אפיון חוויית משתמש וניהול מוצר.

נתי יעקובי

מייסד ומנכ”ל שופ אנליטיקס

נתי יעקובי הינו מייסד ומנכ”ל שופ אנליטיקס ,חברת מחקר טכנולוגי, החברה באיגוד השיווק הישראלי ומסייעת לחברות המוכרות באונליין לקבל החלטות יעילות המבוססות על מידע מדויק בזמן אמת. בחברה מנתחים את רכישות האי-קומרס בישראל כדי להבין את ביצועי הקופה של החברות.
נתי יעקובי, מתמחה מעל ל-20 שנה בתחום המידע השיווקי תומך החלטה בתפר המרתק של טכנולוגיה, מחקר ומדיה. יעקובי היה ממייסדי חברת “יפעת מחקרי מדיה” הממוצבת כיום כגוף מחקר ייחודי, ובמשך שנים רבות ניהל את חברת “יפעת בקרת פרסום” שהפכה למדד הכלכלי המוביל בתחום הפרסום.

רובי ניסן

יזם ובונה מותגים

רובי ניסן – רקע וניסיון בפרסום ויזמות הייטק. 18 שנים במשרדי הפרסום המובילים כסמנכ”ל קריאטיב (יהושע TBWA) ובעלים (ענבר מרחב ניסן). ב 10 השנים האחרונות יזם הייטק וכיום שותף בחברת סטארטאפ בתום הבינה המלאכותית.

איתי גדות

מנהל שיווק וחדשנות אמדוקס

איתי הקים ומוביל את Amdocs Agency, קבוצת הפרסום, מיתוג וקראייטיב inhouse אמדוקס. איתי היה בצוות ההובלה של המיתוג מחדש של אמדוקס אשר זכה בפרס מיתוג מעסיק מצטיין של 2022 Israel Brand Awards.
היום איתי מוביל הטמעת כלים, תהליכים ופיתוח אפליקציות Generative AI בחטיבת השיווק הגלובלי של אמדוקס.
בעבר איתי ניהל שיווק, מיתוג ופיתוח עסקי בסטארטאפים בתחום המובייל והפרסום הדיגיטלי.

כרמל יואלי

בעלים ומנכ”ל של חברת מיתוג B2B
היי טק מהמובילות בעולם

כרמל יואלי הוא המנכ”ל והמייסד של Atreo .כרמל פעיל למעלה מ-20 שנה בזירת הטכנולוגיה: משירות ביחידות המודיעין של צה”ל, דרך עבודה בסטרט-אפ בתחום האנרגיות המתחדשות ועד הובלה של חטיבת ה-Sales Engineering של NICE Cyber Intelligence . ATREO מטפלת בכ 15 חברות יוניקורן בעולם , ורשמה מעל 250 creative world tech items .

אלון מוליאן

שותף טוויסטד, חברת פרסום הדיגיטל מהמובילות בישראל

מחלוצי וממובילי עולם השיווק הדיגיטלי בישראל, בעלים ומנכ״ל של משרד הפרסום טוויסטד, שלאורך כל שנות פעולתה פועלת לחדשנות וליצירתיות בענף. בשנים האחרונות פיתחה את המושג brandformance, ויצרה מהלכים משמעותיים בדיגיטל ומחוצה לו.

קרן גולדנצוייג

Head of Finserve& Travel at Meta (Facebook) Israel, Brand & growth expert

קרן גולדנצוייג, מובילת תחום מפרסמי הפיננסיים והתיירות בפייסבוק ישראל.
קרן מתמחה בעבודת Full-funnel, כזו שיודעת לחבר עבודת פרפורמנס בלמטה של המשפך לפיתוח מותג ובניית מודעות בקצה העליון שלו.
במסגרת עבודתה בפייסבוק, קרן מובילה מפרסמים מסורתיים וחדשניים כאחד בפיתוח והטמעה של אסטרטגיה מוצרית ותקשורתית שמטרתה לממש את פוטנציאל הביקוש של המפרסם בפייסבוק ובאינטסגרם, ולהצמיח אותו דרך עבודת קריאייטיב, מדיה, מסג׳ינג, הגדרת KPI’s, מדידה ועוד. לפייסבוק קרן הגיעה לאחר 3 שנים בהן הייתה מנהלת אסטרטגיה ופלנינג במקאן תל-אביב ובמקאן טק, שם הובילה מהלכי מיתוג, סיפור-מותג, השקות מוצר, ותכנון אסטרטגי של קמפייני ענק.

דודי חסיד

מנכ”ל KANTAR ישראל

ודי חסיד הוא מבכירי חוקרי השוק והמיתוג בישראל. במשך 25 שנותיו בחן מאות תהליכי שיווק ומיתוג למותגים מקומיים ובינ”ל. בשנים האחרונות משמש כמנכ”ל הסניף של מכון המחקר Kantar בישראל. במסגרת עבודתו הוא אחראי לבחינה וטיוב של רבים ממהלכי המיתוג הגדולים והמשמעותיים שנערכו בישראל בשנים האחרונות.

צור גולן

איש קריאטיב ואסטרטגיה מדורג במקום הראשון מבין כל אנשי הקריאטיב בישראל (ב-5 שנים אחרונות) באתר הקריאטיב הבינלאומי BEST ADS ON TV.

מדורג במקום הראשון מבין כל אנשי הקריאטיב בישראל (ב-5 שנים אחרונות) באתר הקריאטיב הבינלאומי BEST ADS ON TV.

פרסומאי ואיש קריאטיב ואסטרטגיה מהבכירים בישראל, עם ניסיון של מעל 25 שנים בענף כשכיר בכיר ושותף (שלמור אבנון עמיחי Y&R) וכבעלים של משרדי פרסום (M&C SAATCHI ו-(NEW. לאורך השנים זכה בעשרות פרסים בתחרויות בינלאומיות ביניהם 13 אריות בפסטיבל קאן ונבחר לשפוט בתחרויות קריאטיב בינלאומיות, כולל: קליאו, יורובסט, גולדן דראם, לוריז, קרסטה ועוד.
כיום מדורג במקום הראשון מבין כל אנשי הקריאטיב בישראל (5 שנים אחרונות) באתר הקריאטיב הבינלאומי BEST ADS ON TV.

ירדן סטפנסקי

בעלים של TEAM STEPANSKY חברת הפקות וידאו ברנדינג

ירדן סטפנסקי, איש מיתוג, מדיה, קריאייטיב ואסטרטגיה, מפיק ויזם, מייסד Team Stefansky, הקים את החברה ב-2018 לאחר 13 שנים כבמאי, מפיק ויוצר, של פרסומות ותוכניות טלוויזיה ואחראי על כמה מהפרוייקטים הויראליים שהיו בישראל בשנים האחרונות.

יובל סמואלוב

ארכיטקט, מומחה בnarrative human experience

הבעלים של סטודיו סמואלוב Architectural Human Experience. הסטודיו מתמחה בעיצב סביבות פיזיות ללקוחות מובילים כבר מעל עשור, ומביא לעולם של עיצוב הפנים המסחרי פרספקטיבה קצת אחרת, מבוססת אסטרטגיה ועם פוקוס על חווית משתמש. יובל בוגר תואר שני בעיצוב סביבות נראטיביות מ CSM שבלונדון, ומוביל צוות של 10 אדריכלים ומעצבים.

ליטל פופולובסקי

מנהלת השיווק של GOOD PHARM

ליטל פופלבסקי, סמנכ”לית השיווק של רשת גוד פארם, רשת הפארם השלישית בגודלה בישראל. לרשת למעלה מ 60 סניפים בפריסה ארצית, והיא שמה לה למטרה לאפשר לצרכן הישראלי אלטרנטיבה שפויה במחירים הוגנים למוצרי הפארם בארץ. ליטל מובילה את מערך השיווק והמיתוג של הרשת, הכוללת את האסטרטגיה התקשורתית והשיווקית, ניהול מותג הבית של הרשת ויצירת שיתופי פעולה ומנועי צמיחה חדשים לחברה. בתפקידיה הקודמים בחברה ניהלה את מותג הבית של הרשת ואת תחום הסושיאל מדיה. בעלת ניסיון של 15 שנה בעולמות המכירות, פיתוח עסקי, הבניית מסרים ותקשורת שיווקית. מאמינה במותג, בחזון שלו ובערך החברתי שהוא מביא, פועלת מתוך תשוקה אמיתית לתחום ולעשייה.
בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק ופרסום.

יעל אטיאס

מנהלת יחידה עסקית מזון וקולינריה

יעל אטיאס, מנהלת יחידה עסקית מזון וקולינריה באגף השיווק של תנובה, חברת המזון הגדולה בישראל.
היחידה מקדמת מהלכי חדשנות, קידום ואנליזה למותגי מזון מובילים ביניהם מעדנות, סנפרוסט, מאמא עוף והשף הלבן. בתפקידיה הקודמים בחברה ניהלה את תחליפי חלב תנובה Alternative, חלב תנובה, קוטג', עמק ועוד.
בעלת ניסיון של 15 שנה בעולמות השיווק ומוצרי הצריכה ובעיקר בעלת אהבה גדולה לתחום ולאנשים שבו.
בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

עינבל אורן

סמנכלית שיווק גלובלי תטבע נאות

עינבל אורן, סמנכ"לית השיווק הגלובלית של המותג נאות (טבע נאות). עינבל מובילה בשנתיים האחרונות את אסטרטגיית השיווק הגלובלית של החברה, לאחרונה הובילה מהלך מיתוג מחדש עולמי בכלל השווקים בהן פועלת החברה- ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ישראל, יפן וסינגפור. בעברה ניהלה את תחום התקשורת התאגידית והקיימות של חברת נספרסו ישראל, והובילה מהלכים רבים לחיזוק המותג ולבניית תחום הקיימות. בעלת ניסיון רב בעבודה עם מותגים בינלאומיים ומקומיים במסגרת עבודתה בניהול חטיבת הצרכנות של גיתם פורטר נובלי.

ADMISSION and registration

קבלה והרשמה

אנו מקבלים בברכה מועמדות ומועמדים מרקעים וניסיון מגוונים, כולל צעירים ןצעירות שבוחרים במיתוג וניהול מותגים כקריירה, מעוניינים לבצע הסבה מקצועית לתחום, אנשי שיווק שרוצים להתמקצע בתחום ניהול המותג, בעלי עסקים שרוצים לפתח לעסק שלהם מותג חזק ומצליח ועוד.
תנאי הקבלה לקורס:
> תואר ראשון או ניסיון מוכח בשיווק ומכירות
> שליטה טובה בדיגיטל, רשתות חברתיות והכרות עם כלי AI
> הבנה ואהבה לתחום המיתוג.
בנוסף, הקבלה לקורס מותנית בראיון אישי לבחינת ההתאמה.

Course INFOrmation

מידע נוסף על המסלול

30

נרשמים בלבד!

7

חודשים מסלול

MYCAMPUS

המסלול יתקיים ב-mycampus
רח’ הלח’י 27 בני ברק (בסמוך לדן דיזיין סנטר ולתחנת הרכבת) יש חניה בשפע וחניונים גדולים ברחוב

18/9/24

פתיחת המחזור הקרוב של המסלול 

17:00-20:30

בימי רביעי

COST

שכר הלימוד ותנאי התשלום

13,500

כולל מע״מ

11,500

לנרשמים ברישום מוקדם עד-30/5/24 (כולל מע"מ)

6

תשלומים ללא ריבית או הצמדה, ללא תפיסת מסגרת אשראי

10%

הנחה לחברות וארגונים ברישום שני עובדים ויותר

15%

הנחה לחיילים וחיילות משוחררים (עד שנתיים אחרי השחרור)

Apply NOW

הרשמו עכשיו
לפרטים נוספים ותאום פגישה



    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- yariv@brandacademy.co.il
    או התקשרו: 050-4302430

    Apply NOW

    הרשמו עכשיו

    share

    שתפו קורס זה
    כל הזכויות שמורות ל יריב עמית שיווק והפקות 23062946