articles

שוק מותגי המים, סליחה על ההפרעה, הכירו את  WATERDROP

articles

branding

Changing the Way We Consume Water

אין כמו מכירות באון ליין

האתר און ליין Waterdrop הושקה בתחילת 2017 וכיום הוא ללא ספק ערוץ המכירות הרווחי ביותר. מתוך יעד ההכנסות המוצהר לשנת 2021, 90% מההכנסות של כ90 מיליון דולר יבואו מהחנות און ליין. בערך 150,000 לקוחות מבקרים באתר  מדי חודש ומוציאים בממוצע 35 אירו לאדם.

יתרונות מותג הC2D

אחד היתרונות העיקריים שיש לwaterdrop על השחקנים הוותיקים נובע ישירות מהמודל העסקי של D2C: “יש לנו נתונים מכריעים שאתה יכול לאסוף רק כאשר אתה נמצא בקשר ישיר עם קהל הלקוחות שלך”, אומר מורי. טעמים מועדפים או כמות המים שלקוח בודד צורך, למשל. “אנחנו עוקבים אחר כל מה שקשור להרגלי הצריכה והקנייה שלהם”, הוא אומר. מבול הנתונים העשיר אפשר לנו לזהות הבדלים בהרגלי הרכישה בין מדינות.

משפיענים עוזרים ל-WATERDROP לכבוש שווקים חדשים

חלק מהלקוחות החדשים מגיעים דרך מודעות טלוויזיה, מדיה חברתית ושיווק משפיענים, אך חלק הארי נובע מפייסבוק ואינסטגרם. באינסטגרם, ל-Waterdrop יש 400 אלף עוקבים, לעמוד הפייסבוק של החברה יש 350 אלף.
“מנוף החשיפה הגדול ביותר שיש לנו הוא שיתופי הפעולה בתשלום עם משפיענים – מקנה מידה קטן ועד לרמה עליונה. כאשר Waterdrop מתרחבת לשוק חדש, שבו Waterdrop ומוצריה אינם ידועים באופן יחסי עד מוחלט, לקמפיינים של המשפיענים יש תפקיד מכריע. “בשנה אחתההוצאה שלהם על שיתופי פעולה עם משפיעים היא בטווח העליון של 6 ספרות.

הקהילה כלי הלימוד המושלם

אחד הלקחים הגדולים ביותר של Waterdrop מתקופתה כחנות פופ-אפ היה הערך של משוב לקוחות. לשם כך, התמקדו בטיפוח הקהילה שלהם, שהיא כיום חזקה , קהילה של 150אלף  ומאורגנת בעיקר באמצעות קבוצות פייסבוק מקומיות. כאן מקבלים החברים נקודות פעילות, למשל. על כל רכישה שנעשתה או כל פעם שהם ממלאים סקר. לאחר מכן, החברים מקבלים יחס מועדף במהדורה מוגבלת ויכולים לבדוק מוצרים חדשים. חברי הקבוצה נוטים לקנות פי 3-4 יותר מלקוחות רגילים.

העיצוב

כאשר עיצבה את מיקרו-דרינק המים שלה, החברה שמה בראש ובראשונה את הקיימות ואת עיצוב האריזה האסתטית כדי ליצור חווית צרכן פנטסטית. היא רצתה להיות הapple  של המיקרודרינק
עיצוב האריזה למיקרו-משקה הראשון בעולם נוצר על ידי KVELL, שיצר את העיצוב הייחודי והחדשני, המשקף את פשטות המוצר.

למי שצפה ברולאן גארוס האחרון בחולצה של גוקוביץ, על השרוול התנוסס לוגו לא מוכר יחסית  waterdrop , הלוגו הזה סיקרן אותי, מה הוא עושה על השרוול של ג’וקוביץ. והאמת  הוא לא סתם נמצא שם, זהו אחד מהמותגים הצומחים ביותר.
המותג נוסד ב2015 וכבר ב 2019  הרוויח 80 מיליון דולר . מותג חדש, ומרתק.

אז ככה , בתעשיית המשקאות הלא אלכוהוליים, חסמי הכניסה נמוכים מכיוון שהייצור קל יחסית. אלפי משקאות חדשים מציפים את השוק מדי שנה, בשוק המוני הנשלט על ידי שחקנים גדולים, המיתוג הוא המפתח. מרטין דונלד מאריי האוסטרי מייסד ה waterdropחשב  על קובייה קטנה המורכבת מניחוחות טבעיים, תמציות מזון-על וויטמינים שמוסיפים למים, וזהו, יש מים טעימים הכי בריאים בעולם. הוא בנה את העסק בתקציב דל, אבל ידע שהמיתוג יקבע את הצלחת החדשנות שלו.

הבשורה

המיקרו דרינק הגיע לעולם -מיטב תמציות בקוביות  להוספה למים ,המגבירים את שתיית המים הכי בריאה בעולם.
קובייה קטנה- השפעה גדולה

סיפור המותג

“מדוע אין משקה שאינו מצריך שימוש בעוד בקבוק פלסטיק או שבאמת טעים והוא קטן מספיק כדי להיכנס דרך כל צוואר בקבוק?”

כך חשב מרטין באביב 2016, כשנולד הקונספט של דבר גדול שהוא קטן מאוד: המיקרו-דרינק – מיטב תמציות הפירות והצמחים דחוסים בצורת קובייה קטנה. כל מה שאתה צריך זה מים מתוקים.

ערכים

1. מים זה החיים- no water no life
2. קיימות – שמירה על הסביבה ןצמצום הco2
3. עיצוב – עיצוב נקי ברמה הגבוהה ביותר
4. אהבת הלקוח- הדבר הכי חשוב לנו
5. מגוון- כולנו שונים , וזה נהדר

עוד מותג מפריע הגיע לעולם

מאריי המייסד התחיל את דרכו כיועץ ב-Boston Consulting Group. בעוד שרוב מקורביו לייעוץ גילו עניין פעיל בטכנולוגיה ובמאמצים בקריפטו, מאריי הוקסם מתעשייה שנראתה משעממת על פני השטח: משקאות. כפי שמארי אומר זאת, תעשיית המשקאות לא ממש ראתה חידושים גדולים מאז שאימצה מכסי ברגים. זה היה לפני חצי מאה. וגם לא תמצא שום חידוש במקום, שכן נקודת המכירה העיקרית נשארה זהה, והצרכנים ממשיכים לרכוש את עיקר המשקאות בסופרמרקטים או בחנויות פינתיות.

מבחינתו תעשיית דינוזאורים זו  שנרתעת משינויים בשלה להפרעה. המטרה שלו היתה  ליצור מותג מים  מקוון, ישירות לצרכן, תוך דילוג על מתווכים. עם קוביות ארומה שצרכנים יכולים להמיס במי ברז סטנדרטיים, זה כבר סיפור אחר תחליף לבקבוקי המים. “קוביות ארומטיות הן התאמה מצוינת לחנויות מקוונות: הן קטנות, קלות להובלה ובעלות שוליים גבוהים”.

בסוף 2016, מאריי פותח את חנות הפופ-אפ הראשונה שלו  בשדרת הקניות הגדולה ביותר בוינה, אוסטריה. מאות אנשים נכנסו לחנות מדי יום וסיפקו למורי תובנות חשובות.

האריזה, לדוגמא לא נכנסה לתוך חריצי תיבת הדואר, היא הייתה גדולה מדי וכן היו יותר מדי קוביות בחבילות טעימות. כאשר הפופ-אפ נפתח מחדש, הטעמים הכילו 12 קוביות במקום 48 ולמגוון הקוביות הצטרף לראשונה הבקבוק הראשון של Waterdrop: בקבוקי זכוכית, בגודל  מושלם לקוביות.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו