articles
Gen Z
מאת: הילה סטרוגו
articles
branding
Gen Z
כיצד למתוח בהצלחה את המותג שלך לעולם הדיגיטלי של Gen Z
דור הZ (אלה שנולדו לאחר 1997) מרחיבים את גבולות העולם הדיגיטלי מעבר למה שציפינו אי פעם.
כתוצאה מכך מותגים מותחים את הצעותיהם האנלוגיות של פעם הרחק בתחום המקוון, ועושים זאת בהצלחה, החל מקולקציית האופנה הדיגיטלית היחידה האחרונה של מארק ג’ייקובס, ועד מנהלי המסירה הדיגיטלית של Deliveroo.
בעוד שהעולם המקוון החדש הזה מספק הזדמנויות רבות מספור, הוא גם מציב סדרה של שאלות מאתגרות שעליהם המותגים יצטרכו לענות.
האם מוצר דיגיטלי בלבד מציע את הצעד הנכון? עם אילו משפיעים מקוונים כדאי לשתף פעולה? האם יש מותגים דיגיטליים אחרים שאיתם אתה צריך לשתף פעולה?
כשהעולם שאליו אתה מכניס את המותג שלך שונה כל כך מהעולם שיצרת את המותג שלך, איך תוכל למתוח את המותג שלך בהצלחה? יתר על כן, כיצד תוכלו לעשות זאת באופן העונה על צרכיו של לקוח מדור הZ החדש זה מבלי לשבור את המותג שלכם?
כשבוחנים את הלקחים של מי שניווטו את העולם הזה בהצלחה, אני מאמין שיש שלושה עקרונות מרכזיים שתוכלו להנחות בכדי למתוח את המוצרים הדיגיטליים שלכם:
1. להבין מה אתה מייצג מעבר למוצרים שאתה מוכר
מותגים חזקים מייצגים יותר מפשוט המוצרים שהם מייצרים.
הבנת המטרה העומדת בלב ליבו של המותג שלך היא המפתח לוודא שאתה מצליח למתוח את ההצעה שלך מבלי לבלבל את הצרכן שלך.
דוגמה אחת למותג שבנה את המותג שלו בהצלחה סביב ייעודו והשתמש בזה בכדי למתוח את הצעתו באופן דיגיטלי היא נייקי.
נייקי חיה ונושמת ביצועים אתלטיים אותנטיים, ובהירות מטרה זו אפשרה להם ליצור את מועדון הריצה והאפליקציה של נייקי. הצעה שנשארת נאמנה למי שהם, המסייעת לצרכנים לבצע אופטימיזציה של ביצועי הכושר שלהם תוך מתן אפשרות למותג שלהם להתרחק מבגדי הספורט.
חיבוק עקרון זה פירושו שעסקי אופנה יכולים להתנתק מיצירת בגדים ובמקום זאת ליצור פריטים דיגיטליים בלבד. מלונות יכולים להתנתק ממכירת חדרים ובמקום זאת להציע חוויות בידור דיגיטליות. מסעדות יכולות להתנתק מלבנים ומקומות מרגמה ולהציע ערכות ארוחות בבית. כל עסק יכול ליצור מוצרים חדשים ולפנות לקהלים חדשים, אך רק אם, בדומה לנייק, הם ימשיכו לרתום את אותו ה- DNA של המותג.
2. הבן את הפרסונה הייחודית של הלקוח שלך בכל פלטפורמה דיגיטלית
ב”עולם האמיתי “, זה של שיחות פנים ומוצרים פיזיים, אנו קונים מהמותגים המסייעים לנו להציג בפני העולם את סוג האדם שאנחנו רוצים להיות. על ידי לבישת חולצה של פטגוניה, אנו אומרים לבני גילנו כי אנו מודעים לעולם הטבע; על ידי לבישת רולקס, אנו מציגים את הצלחתנו.
זה לא שונה בעולם הדיגיטלי. אלא שפלטפורמות כמו מעבר בעלי חיים ופורטנייט מאפשרות ביטוי עצמי חדש לגמרי.
בפלטפורמות אלה המשתמשים מאמצים פרסונות אוואטר חדשות לחלוטין. כתוצאה מכך, מותגים המעוניינים להתקשר עם לקוחות בעולם הזה חייבים להעמיק את הבנתם את הזהויות הייחודיות הללו והצרכים הנלווים אליהם.
מותג אחד שמשתמש היטב בהבנתם העמוקה את לקוח האווטאר שלהם הוא ג’ילט. במעבר בעלי חיים, ג’ילט ראתה הזדמנות לעזור לגיימרים ליצור אווטרים המשקפים באופן מלא את זהותם האתנית באמצעות “קו קיץ סקיני”. הקו מציע לגיימרים 250 גוונים של עור, מה שמאפשר לנשים ‘להכניס את עורן למשחק’.
ההצעה של גילט בנויה מתוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח שלה ו- DNA המותג הייחודי.
3. שתף פעולה עם יוצרים ומותגים שחולקים את הערכים שלך
מותגים חזקים הם אותנטיים; הם יודעים מי הם, והם לא מנסים להיות כל הדברים לכל האנשים.
זה המקום בו שיתוף הפעולה הנכון יכול להוסיף כוח למתיחת המותג.
קלארנה, אפליקציית Buy Now Pay מאוחר יותר, התחברה לאחרונה עם הסטייליסט והדי ג’יי מיכה “נודלס” מהינאי כדי ליצור מיצב קניות מקוון בנושא מעבר בעלי חיים.
ההתקנה כוללת עשרה לוקים בסגנון דיגיטלי של מיכה, אשר השחקנים יכולים לנצח עבור תושבי הכפר שלהם ללבוש במשחק. האוסף כולו גם ‘ניתן לחנות’, ומעודד משתמשים לרכוש את הפריטים הדיגיטליים באמצעות אפליקציית קלארנה. שיתוף פעולה זה הוא צעד חכם עבור קלארנה.
למוסד פיננסי בדרך כלל לא יהיה מקום בזירת המשחקים בהיי-טק ובמוקד נוער, במיוחד בתקופה בה האמון בתעשייה הפיננסית נמצא בשפל כל הזמנים בקרב דור ג ‘. על ידי עבודה עם יוצר ששוק היעד שלהם. יודע ומכבד, המותג קלארנה נהנה מאפקט הילה ופותח את עצמו בפני קהל כבר בתחילת דרכם הכספית.
המפתח לשיפור שיתופי הפעולה של המותג הוא להבטיח שלכל מותג יש ערכים משותפים אך מומחיות שונה.
ההתאמה בין שני המותגים הללו עובדת מכיוון שלשניהם יש ערך משותף בחדשנות – קלארנה בטכנולוגיה שמאחורי העסקאות שלהם ומיכה דרך הסגנון החדשני שלה. כל מותג מביא גם מומחיות לערכי האחר. מיכה מביא את העוצמה בסגנון, וקלארנה מביאה את הבנת המסחר האלקטרוני.
עם זאת: כבוד ואמון עומדים בלב כל השותפויות המצליחות. כשאתה עובד עם יוצר באחת הפלטפורמות הללו, אל תנסה להצמיד אותם לראייה המדויקת שלך. אם אתה שואף לשנות יותר מדי את העבודה שלהם, סימן שזה לא היה ההתאמה הנכונה.
שלושה טייקים עיקריים בעת מתיחת המותג שלך באופן דיגיטלי
כדי למתוח את המותג שלך בהצלחה בכדי לענות על צרכי Gen Z, ראשית עליך לוודא שהמותג שלך עומד על משהו מעבר למוצרים שאתה מוכר.
על ידי שימוש במטרה מוגבהת זו, השגת הבנה מעמיקה של הצרכן שלך באינטרנט, ושיתוף פעולה עם מותגים ויוצרים שכבר שולטים בחלל, למתיחת המותג שלך יש בסיס איתן וכל סיכוי להצלחה.
שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER