articles
Glossier – להתאפר בלי להיראות כמו סבתא שלך
סקירת מותג על ידי ד”ר דן הרמן
articles
branding
Glossier – להתאפר בלי להיראות כמו סבתא שלך
Glossier הוא מותג יופי שנוסד ב- 2014 על ידי אמילי וייס, עורכת לשעבר ב-Teen Vogue. אמילי הבחינה שבנות דור המילניום לא אוהבות את מוצרי האיפור של המותגים המסורתיים כיוון שהם יוצרים מראה לא טבעי. להבדיל, מוצרי Glossier נועדו להעצים את היופי הטבעי, לא לכסות אותו. הם קלים לשימוש ומעניקים מראה טבעי ולא מתאמץ. החברה גם מדגישה את החשיבות של עור בריא.
השם Glossier הוא ניסיון לתת ניחוח צרפתי למילה Gloss.
אמילי בנתה תחילה קהילה בעזרת הבלוג “Into the Gloss” שהשיקה ב- 2010. לאחר שלוש שנים השיקה את המותג שלה אל הקהילה תחילה.
החברה הצליחה להתחבר לצרכנים בני דור המילניום באמצעות השימוש שלה במדיה החברתית, ההתמקדות שלה באותנטיות, והדגש שלה על אתוס של יופי “נקי”.
בואו נסתכל על הפעילות של המותג בפלטפורמות שונות:
אינסטגרם:
תוכן UGC (תוכן שנוצר על ידי משתמשים): המותג מעודד מעריצים לשתף את חוויותיהם באמצעות ההאשטאג #GlossierIRL.
ניצול Reels: המותג משתמש באופן פעיל ב-Reels לסרטונים קצרים שכוללים הדרכות, הדגמות ומבטים מאחורי הקלעים של המותג.
שיתופי פעולה: שיתוף פעולה עם משפיעים ואמנים רלוונטיים כמו אוליביה רודריגז ו-Starface, יצירת מוצרי מהדורות מוגבלות ומסעות פרסום מרתקים.
TikTok:
אימוץ תרבות הפלטפורמה: Glossier הניעה אתגרי ריקוד פופולריים, סרטוני סיטואציות מצחיקות, וביקורות מוצר.
ניצול מוסיקה פופולרית: הם רוכבים על מגמות ויראליות כדי להתחבר לקהל צעיר ולשמור על רלוונטיות.
שיתופי פעולה עם יוצרי TikTok: שיתוף פעולה עם יוצרים פופולריים מאפשר ל-Glossier להיחשף לקהילות המבוססות שלהם.
YouTube:
הדרכות מוצר מפורטות: Glossier משתמשת ב-YouTube לתוכן מעמיק יותר, ומציעה הדרכות מוצר לעומק לטובת צופים שמעדיפים להבין טוב יותר את המוצרים לפני הקנייה.
סרטוני “Unboxing”: המותג משתף פעולה עם משפיעים כדי ליצור סרטוני Unboxing שבונים ציפייה והתרגשות סביב השקות מוצרים חדשים.
הצצות אל מאחורי הקלעים: התהליך היצירתי של המותג, הצוות והמשרד, פעילות שמעודדת תחושת חיבור ושקיפות.
טוויטר, סליחה, X:
שיחות מזדמנות: Glossier נוקטת גישה מזדמנת ל-X, משיבה לשאלות ומעורבת במשחקים משעשעים. זה עוזר לבנות דימוי מותג אישי יותר ונגיש.
האשטאגים פופולריים: כך הם מצטרפים לשיחות ומרחיבים את טווח ההגעה שלהם מעבר לקהל הליבה.
סקרים ושאלות ותשובות אינטראקטיביים: Glossier משתמשת בתכונות אינטראקטיביות כמו סקרים ותשובות לשאלות.







Glossier עושה גם פרסום ממומן:
• פרסום דיגיטלי: Glossier מפרסמת מודעות בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, וגוגל ממוקדות לקהל יעד לפי גיל, מיקום, תחומי עניין או התנהגות. המודעות שלהם כוללות בדרך כלל תמונות או סרטונים של המוצרים שלהם, וכן מסר שמעודד את הצופים לגלות מידע נוסף או לרכוש את המוצרים.
• פרסום מודפס: Glossier מפרסמת גם במגזינים, בעיתונים ובשלטי חוצות.
• תוכן שיווקי: בנוסף לפרסום ממומן, Glossier משתמשת גם בתוכן שיווקי כדי לקדם את המוצרים שלה. התוכן השיווקי שלהם כולל בדרך כלל כתבות, בלוגים וסרטונים המציגים את המוצרים.
מוצרי Glossier נמכרים ישירות לצרכנים דרך אתר האינטרנט של החברה ובאמצעות קמעונאים נבחרים. כמו כן, החברה פתחה חנויות פיסיות בערים מרכזיות בעולם.
ד״ר דן הרמן עוזר למנהלים להשיג מטרות שלא פשוט להשיג, באמצעות “פיצוחים” יצירתיים שמשלבים אסטרטגיה, בידול, מיתוג, סטוריטלינג ושיווק.
בווטסאפ עסקי: 073-7871873
או במייל: dh@danherman.co.il
שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER