articles
Impossible food
מאת: הילה סטרוגו
articles
branding
Impossible food
עם בורגר Impossible מעולם לא היה טעים יותר להציל את כדור הארץ.
כשאימפוסיבול בורגר יצא לשוק, הם הופיעו לראשונה אך ורק בתפריטי המסעדות עם “ההמבורגר הבלתי אפשרי” שם, הם לא רק משכו את תשומת ליבם של הסועדים , אלא גם יצרו תחרות קשה בתחום תחליפי הבשר על ידי יצירת קציצה המשתווה לבשר בקר במרקם, צבע וטעם, אימפוסיבול מקווה לגייר את אוכלי הבשר ולתת להם להנות מאינסוף תחליפים איכותיים במיוחד. והם מצליחים.
הייחודיות של המותג מתבטאת בכך שזהו למעשה בורגר מיוצר מצמחים ומתבשל כמו בקר טחון, לאנשים שאוהבים בשר.
קל להעריך את ההשפעה של השינויים הקטנים האלה ברגע שהם נהפכים להרגל עבור רבים מהצרכנים. בעלי המותג מעודדים אנשים להשתמש באימפקט שלהם: מחשבון כדי שיוכלו לראות בדיוק כמה קרקעות, מים, ובעלי חיים הם מצילים וחוסכים כשהם אוכלים המבורגר של אימפוסיבול במקום המבורגר מבשר פרות.
כדי לקדם את הרגלי השימוש של התחליף בקרב האוכלוסיה של צמחונים/טבעונים וכן הגדלה שלה, יש לקמעונאי המזון שותפות עם בורגר קינג שם נמכר ההמבורגר בפריסה ארצית בקטגוריה משלו, את המותג ניתן למצוא גם בכל חנות מכולת אמריקאית מקומית.
באופן משכנע ביותר, הם יצרו למותג שפה מעניינת: זהות קולית וחזותית שמטלטלים את הלקוחות עם רעיונות של טבעונות וקיימות, כמובן שהמותג עשה זאת בחוכמה, תוך מיצוב התמונות כאנימציות בשביל הכיף.
כחלק מהמהלך המיתוגי של החברה הם הכריזו כי המבורגר העסיסי יעלה כ -20% פחות בחנויות המכולת ברחבי הארץ
הבשורה שהמותג מביא מתמקדת בשינוי האקלים, הם מציעים לדור הצעיר חוברות עמוסות בידע והדרכה ע”מ שיכולו להראות להוריהם שלטענת החברה הינם מדור אחר ופחות מתמצאים בנושאים כאלה. כך החברה יוצרת מודעות למותג כערכי ופופולרי.
בנוסף ככל שתקנה יותר המבורגרים תקבל יותר נקודות לצבירת פרסים שהחברה מחלקת, תהליך מיתוגי שגורם דווקא לקהל הצעיר לחבב את החברה.
את ההמבורגר ניתן להזמין באריזות הישר לבית הלקוח, מה שמקל על תהליך הרכישה של המוצר
האני מאמין של המותג “על ידי אכילת בשר המיוצר מצמחים במקום בשר המיוצר מבעלי חיים, אנו יכולים לחתוך בצורה דרסטית את טביעת הרגל הפחמנית שלנו, לחסוך באספקת מים ולעזור להבטיח שכדור הארץ היקר שלנו לא כאן מחר אלא גם לדורות הבאים.” חד וחלק!
מכירים מותג בשר צמחוני מומלץ? נשמח לשמוע על כך:)
שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER