articles

MILK make up
איך יוצרים מותג איפור באוקיאנוס אדום

articles

branding

MILK make up
איך יוצרים מותג איפור באוקיאנוס אדום
מותג האיפור והטיפוח הוקם בסטודיו לצילום וקריאטיב MILK – מוקד לצלמים ומעצבים ידועים, וסוכנות פרסום ומיתוג העוסקת בעיקר באופנה. היא הושקה תחילה ב-50 חנויות Sephora בארה”ב במרץ 2016, ולאחר שישה חודשים בלבד, שילשה את נוכחותה, עם תוכנית התרחבות גלובלית שנקבעה ל-2018.

אז איך יוצרים עוד מותג קוסמטיקה בשוק הרווי במוצרי קוסמטיקה ?

הסיפור הוא בבניית מותג המותנה בבחירה בקהל יעד ספציפי, ברור- קהל שלם שהוא אוקיינוס כחול- קהל קיצוני, עצמאי, פתוח, משוחרר, אקספרסיבי, פנייה ללא כל התחסדות, וללא התחשבות בקהל הקלאסי והאלגנטי.

מיצוב ממוקד סגנון חיים המשלב פונקציונליות עם סגנון ייחודי מפתה את המילניום והZ העצמאי, והאינדיבידואלי,. חיפושם אחר מוצרים ייחודיים פותח הזדמנויות למותגי יופי “עצמאיים” בעלי סגנון “עצבני” אך מינימליסטי הבולט מהתדמית המסחרית שמקדמים שחקני איפור וטיפוח גדולים.
תדמית המותג ממוקדת באורח חיים סובבת סביב חופש, גיוון והכלה, ומאפשרת למשתמשים בו לבטא את המיתוג האישי שלהם ולהקרין את אורח החיים או עקרונות החיים הרצויים להם.
ייחודיות המוצר מוצרי איפור איכותיים ביותר ללא רעלים, ללא פרבנים, ו-100% טבעיים, נקיים, ללא סולפטים, פורמלדהיד, שמן מינרלי, טלק ועוד… MILK מבטיח מרכיבים שתוכלו להרגיש עליהם טוב יחד עם מגוון הצבעים המגניבים שלהם, והאריזה המגניבה להפליא.
יתרה מזאת MILK מקפידים גם לייצר מוצרים בלעדיים, עם יתרונות ייחודיים ובלעדיים, כאלה אשר הצליחו לעורר את השוק ולהפוך להיות שיחת התחום

אנחנו לא חברת קוסמטיקה

כש MILK הוקמה על ידי המייסד שותף הבעלים של MILK STUDIO מאזדאק ראסי, הוא אמר : אנחנו לא עוד MILK COSMETICS , זו מילה משעממת, המכניסה אותך למקום המשעמם הזה של קוסמטיקה. אנחנו MILK MAKE UP
רק ההגדרה וההצמדה הזו של שתי המילים הכניסה במותג כבר את אווירת הרעננות, התוססת, והצעירה.

ערכים :

גיוון
חופש
חגיגה
פתיחות
איכות
הכלה

טון וסטייל-LET’S PARTY!

נהנה, מתפרע, לא דופק חשבון, שמח, כייפי ,מקבל את כולם- מקבל במיוחד את הבנות שעל הקצה, אוהבות החופש והביטוי העצמי, ומכוון אליהם מבלי להתבלבל, מוותר מראש על האלגנטיות, ה”חכמות”

פילוסופיית החברה

בחברת Milk Makeup, פילוסופיית המוצרים שלנו פשוטה: אנחנו מתחילים עם מרכיבים טובים. הפוך אותם לנוסחאות יעילות. וזה מביא לאיפור קל לשימוש שהוא 100% טבעוני, נטול אכזריות וללא פראבנים… תמיד.

האני מאמין

MILK נולד , מתוך סטודיו יצירתי במרכז העיר ניו יורק, וככה הוא נראה. קהילתיות וביטוי עצמי זו האמונה הבסיסית של MILK STUDIO . הם מאמינים שיופי אינו קשור לאופן שבו את יוצרת את המראה שלך, אלא מה שאת עושה בו .MILK הינו מותג אמיתי שבא בראש ובראשונה מתוך מקום של קבלה, נתינה, וקהילה, והבנה של חברה טובה מתחילה בהכרה הטובה של מי שאנחנו זה היופי שלנו.

שיווק מותג ייחודי


המייסדים מכתיבים את אופי המותג:

איכות בלתי מתפשרת – ללא רעלים, ללא פרבנים, ו-100% טבעוני, ללא סולפטים, פורמלדהיד, שמן מינרלי, טלק ועוד… MILK מבטיח מרכיבים שתוכלו להרגיש עליהם טוב יחד עם מגוון הצבעים המגניבים שלהם, והאריזה המגניבה להפליא.

השם

השם מקורי ובולט ביותר , והוא אשר יצר את ההתעניינות הגדולה בכל ארה”ב ובספורה אשר הכניסה אותו מיידית למכירות אצלה.
השם בולט, אבל מה הקשר בינו לבין איפור התשובה לכך היא :
• הוא תוצר של MILK STUDIO הסטודיו הניו יורקי אשר צבר מוניטין של שנים בארה”ב כמתמחה באופנה, ולכן, יש ציפיה למותג טוב .
• במילה MILK יש קרמיות, טהורות , ניקיון, בריאות , טבעיות, ואלו בהחלט מושגים וערכים המתאימים למותג הטבעי הזה .

שימוש בידועניות ומשפיעניות

אחד מהיתרונות המשמעותיים של MILK הינו הקשר עם עולם האופנה, הניסיון העשיר של שיווק דרך משפיענים ותוכן שיווקי . המייסדת-שותפה זאנה רוברטס ראסי אינה זרה לעולם היופי. היא התחילה את הקריירה שלה כעורכת ביוטי וכיום ניתן לראות אותה לעתים קרובות על השטיח האדום בהוליווד, מראיינת סלבריטאים לערוץ הלייף סטייל E!6
הפעלת אינסטגראם , טיק טוק, שיווק מהלכים אשר יצרו תהודה ומודעות, הרבה מאוד תוכן שיווקי יצירתי , מומלץ להיכנס לאתר שלהם, כמו :
MILK PAPER ו MEET THE FAM יצרו רעש ויחסי ציבור אדירים, שרק מי שחי ונושם אופנה במשך שנים, ובעלים של סוכנות לשיווק דיגיטלי שיודעת לייצר מהלכים יוצרי באאז מסוגל להביא להצלחה של המותג בתקופה כל כך קצרה

שיתופי פעולה עם ידוענים


כמו שיתוף פעולה בין MILK ללהקת היפ הופ WU TANG

מותג היופי “Milk Makeup” המוביל בקרבת הדור המילניאלזי יצרו שיתוף פעולה עם קבוצת ההיפ הופ האיקונית Wu-Tang Clan. קבוצת הראפ מסטן איילנד ייצאה לשותפות עם המותג האמריקני לרגל חשיפת אוסף של צבעי שפתיים מפנקים, המיועדים לשחרר את הלוחם הפנימי שלך. כדי לסמן את השותפות, יצא סרט קמפיין שבו משתתפת האמן, רקדנית וילדת ניו יורק טיאנה טיילור. כדי לשמר על קרבת יחסים עם המשפחה של חופי המזרח, הווידאו נוצר על ידי סוכנות היצירה Whooden Collective הממוקמת בניו יורק ובהוראת ג’ורג’י גרוויל, מייסדת “Milk Makeup”.

שותפות בין Wu-Tang ו-“Milk Makeup” היא דוגמה מעניינת של אסטרטגיה טקטית שמצליחה בקרבת יכולת יצירתית. על ידי הצטרפותם לקבוצת המוזיקה הפופולרית, “Milk” מאפשרת לעצמה להשתמש בקהל הצופים והיוצרים המסורים של קבוצה זו, ובכך להגביר את המודעות המותג דרך הקשר החיובי. כמות מותג, יעד קהל היעד של “Milk Makeup” כמעט כולו נופל בקטגוריות הגילאים 17-19 (בטוויטר) ו-20-24 (באינסטגרם), עם יתרון ניכר של נשים. כמובן, הקהל של Wu-Tang ניהילן לגברים יותר (אף על פי שיש קהל נשי ניכר, בעיקר בטוויטר), שיתוף הפעולה יכול לרמות עד כמה המותג מעוניין למשוך קהל מגדר שונה יותר, וגם להתמקד בצרכי הצרכנים הנשיים שבהם יכול להיות תוך כדי שהאסתטיקה של האישה החזקה והלוחמת יתאימו להם. “Milk” לא רק בחרה בשותפים כדי להרחיב את הטווח ולהפעיל קהילה נישית. היא גם הראתה כי היא קשובה לכיוונים מאיפה מגיעה הקהל שלה ומה

לדוגמא :ההשקה בלונדון

לקראת השקת היופי הגדולה ביותר של השנה, )SEENחברה לקידוםמכירות והשקות מותגים) הקימה את Milk Makeup בבריטניה על ידי יצירת קהילת משפיענים חדשה המשקפת את ה-DNA של המותג, מעודדת את הצרכן הבריטי להירשם עם השותף הקמעונאי הבלעדי ומניעה את רשימת ההמתנה הגדולה ביותר להשקת המותג. עד היום.
במהלך שבוע ההשקה, נערכה גם סדרה של הפעלות יומיות בשיתוף פלטפורמות מגוונות ומובילי דעה מרכזיים, מה שהביא לתור חסר תקדים מסביב לבלוק להשקת צרכנים בת 3 ימים ב-SEEN שחובה לבקר בבריטניה צצי חנות.

הגדלת הקהל והגדלת הקניות בדרכים יצירתיות

כל מי שנכנס לאתר של MILK יוכל לצפות בדרכי השיווק הייחודיות והמקוריות שלהם :
Paper milk – בלוגים מטריפים של בנות , המתארות את השימוש בmilk
Reward- תוכנית נקודות ותוכנית VIP של נקודות והטבות לכל הקונות הנאמנות
Welcome to the fam – ברוכות הבאות למשפחה, זרקור על כל מיני לקוחות אשר הצטרפו למשפחת MILK

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו