articles

Oatly
מאת: הילה סטרוגו

articles

branding

Oatly

לפני 30 שנה בערך לא היה Oatly, רק כמה חוקרים באוניברסיטה מפורסמת במדינה שנודעו בטעות בזכות דובי הקוטב המסתובבים ברחובות, מנסים דרכים שונות להפוך שיבולת שועל לחלב ויוצרים תהליך ייצור לשמירה על בטא גלוקאנים. (מילה מדעית גדולה לסיבים מסיסים) ללא פגע כדי שנוכל להכין כל מיני משקאות שיבולת שועל וממרחים שונים.

אאוטלי הינה חברת משקאות השיבולת שועל המקורית והגדולה בעולם.הבשורה שהביאה החברה בתחילת שנות התשעים היתה ליצור משקה צמחי התואם את הצרכים של בני האדם ושל כדור הארץ, החברה מתמקדת במשך למעלה מ- 25 שנה אך ורק בפיתוח מומחיות סביב שיבולת שועל: יבול כוח עולמי בעל תכונות מובנות המתאימות לקיימות ובריאות האדם. המחויבות שלהם לשיבולת שועל הביאה להתקדמות טכנית מרכזית.
בחברה טוענים שלמעשה הם לא יודעים שום דבר על שקדים או סויה או פרות. כל מה שכן יודעים זה הטיפול הקשור לשיבולת שועל. איך לגדל,לקצור ולהפוך אותה למוצרים מרעננים שתוכלו לקחת הביתה ולטפל בגופכם בעזרתם.

ייחודיות המותג מתבטאת במגוון מוצרים רחב שאפשרה להם לפתוח את רוחב תיק החלב, כולל חלופות לחלב, גלידה, יוגורט, קרמי בישול וממרחים.. מטה אאוטלי, שמשרדו מטה במאלמו, שבדיה, זמין ביותר מ -20 מדינות ברחבי העולם.

הבטחת המותג כפי שרשום באתר שלהם "אנו מבטיחים להיות חברה טובה, אנחנו לא חברה מושלמת, אפילו לא קרובה, אבל הכוונות שלנו נכונות. ברצוננו להישפט על פי הטוב שאנו עושים ולא רק על פי המילים היפות שאנו אומרים. המטרה שלנו היא לספק תמיד מוצרים בעלי ערך תזונתי מקסימלי והשפעה מינימלית על הסביבה.אנו מבטיחים להיות חברה טובה שמשמעותה שהדרך שלנו לעזור לאנשים לשדרג את חייהם מגיעה תמיד לפני הרדיפה הפזיזה אחר הרווח.אנו מקווים להפוך את תעשיית המזון למקום ישר יותר על ידי הצהרתנו להיות שקופים לחלוטין בכל מה שאנו עושים."

השפה המיתוגית שלהם כוללת הצגת פרסונה שוודית: גבוה, בלונדיני, יפה, קשה להשגה, ליברלי ביותר ללא תחושת התקשרות או אחריות כלשהי.עם זאת החברה מתחייבת להיות השבדים האחרים – קצת משעממים, סופר פרקטיים, כנים עד כאב, ועצמאים, לא בגלל שהם לא רוצים להיות חברתיים אלא רק בגלל שהם רוצים את הזכות לומר את מה שהם חושבים ולעשות מה שהם חושבים שנכון . בחברה נמענים מלהיות אחד מאותם תאגידי מזון ענקיים או שאיש זקן מאחורי שולחן עץ בבניין גבוה יקבל החלטות עבורם.

אוטלי במהלך מיתוגי מיוחד שנעשה לאחרונה העלו מודעת רחוב בניו זילנד שבה כתוב, 'אם אף אחד לא יידע אותך על חלב אאוטלי, הנה כל מה שאתה צריך לדעת' ואז נרשמו כ600 ומשהו מילים המסבירות מהו בדיוק המותג, כמובן שהמודעה עלתה לעמוד האינסטגרם הפעיל ביותר של החברה (317K עוקבים) כשהחברה מבקשת מהעוקבים לתייג חברים רלוונטים שטרם מכירים את המותג, מהלך מבריק! אין ספק!

אם גם אתם מנהלים שגרת חיים צמחונית/טבעונית ונמנעים מאכילת חלב, ספרו לנו על תחליפים מוצלחים במיוחד שנתקלתם בהם לאחרונה:)

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל


    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים