articles

SATISFY
מאת: יריב עמית

articles

branding

המותג הקטן  שמייצר את הבגדים החשובים ביותר בריצה

נייקי ואדידס אולי כבר מזמן קבעו את המגמות לציוד ריצה מסוגנן, אבל מותג קטן שבסיסו בפריז מנסה לשנות את זה. הוא נקרא Satisfy, ובמובנים רבים, זה מותג ריצה נגד ריצה (נגד כל הרצים הטכנולוגים, הרובוטים, עם הטייץ ובגדי הריצה הצמודים). Satisfy, שנוסדה בשנת 2015 על ידי Brice Partouche, לא כל כך מעוניינת להשתלב בעולם הריצה הנוכחי אלא בדחיפה מוחלטת של הגבולות עם בד, צבע ועיצוב כללי.

הסיפור

Partouche הגיע לריצה בשלב מאוחר יותר בחיים. “התחלתי לרוץ אחרי עשרות שנים של סקייטבורד”, הוא אומר. “חברה שלי באותה תקופה עסקה בריצה, ותמיד הייתי צמחונית, טבעונית – אני אדם בריא מאוד”. הוא התאהב בהיבט המדיטטיבי של הספורט והתחיל במהירות לרשום 125 מיילים בחודש. “לכל אחד יש סיבה אישית לרוץ, זה יכול להיות בריאות או כושר, או במקרה שלי, זה היה לצאת מאזור הנוחות שלי.”

 

מבחינה סגנונית, הטעמים של Partouche לא ממש התאימו למה שרובם יחשבו כאופייני לרץ. למעשה, הוא מצא את עצמו נאבק למצוא ציוד שלדעתו מגניב. “זה מצחיק שגם עם שורשים מרדניים, הריצה מעולם לא גילמה באמת תת-תרבות מורדת חזקה כמו שיש לסקייטבורד”, הוא אומר. Partouche פיתח את הקו המרדני הזה, ויצר אב טיפוס של עיצובים במשך שנה לפני שמצא מפעלים לייצור אותם. בחירת הצבעים שלו – שחור, לבן, כחול וכמה רמזים לקשירה גוונית – מבטאת את רצונו “לשנות את התפיסה של הרצים לשאר החברה”, הוא אומר.

הייחודיות

בהתאם לאיכויות המרדניות של Satisfy, Partouche מחפשת חומרים מעבר לעולם הכושר, תוך שימוש באותם ספקים כמו בתי אופנה יוקרתיים רבים. הוא גם עובד עם יצרנים כמו Schoeller, חדשן בייצור חומרים.

 

אני מוכר אורח חיים ולא מוצר

מבט אחד בפרופיל האינסטגרם של Satisfy מספק הצצה לאסטרטגיית המותג בכללותה, ותבחין בגישה שונה לחלוטין כאשר תשווה אותה לחברות כמו נייקי ואדידס, שבוחרות להתמקד במהדורות של ציוד חדש ולא התרבות מאחורי המותגים שלהם. הפיד של Satisfy הוא מונוכרומטי וללא ציטוטים מעוררי השראה. “דרך החשיבה שלי היא מאוד על אורח החיים ולא על המוצר”, אומר פרטוש. “לא עשיתי את זה בכוונה, זו רק דרך החשיבה שלי ובניית מותג”.

מותג צריך קהילה קיימת

אינסטגרם אפשרה ל-Satisfy לעסוק בקהילת הריצה בצורה אורגנית. Partouche מצא את כוכב הקמפיין האחרון של Satisfy, ג’מיל קורי, דרך האפליקציה. סוג זה של מעורבות עממית הייתה קריטית להצלחות המוקדמות של המותג. “ראיתי חברים לובשים או מדברים על זה, וזה עורר בי עניין”, אומר סם אנדרסון, מנהל המשקאות לשעבר של Mission Chinese Food, מסעדה פופולרית עם מיקומים בסן פרנסיסקו ובלואר איסט סייד בניו יורק. “משם, Partouche ואני התחברנו דרך אינסטגרם והתברר שאנחנו חולקים אסתטיקה דומה כשהיא חוצה לעולם הריצה וההלבשה”.

 

אבל גם עבור קורי וגם עבור אנדרסון, Satisfy הוא יותר מסתם להיראות טוב. “הם מוכנים להוציא כמה חלקי לבוש משמעותיים שמעבירים מסר וזהות”, אומר קורי. ” Partouche מגיע מרקע אופנתי ייחודי. זה משהו ייחודי בעולם הריצה שלא תוכנן רק סביב ביצועים, למרות שזה גורם גדול גם ביצירות שלו”. עבור אנדרסון, תחושת המירוץ של בגדי הריצה של Satisfy “משדרת אנרגיה. יש בה קלילות, תנועה עם הגוף. לעתים קרובות אתה שוכח שזה שם”, הוא אומר.

 

כשהDNA  ברור החיים יפים ופשוטים

בסופו של דבר, Satisfy לא מנסה למצוא את מקומו בחוגי הריצה המסורתיים. הוא מחפש לפנות לרצים כמו Partouche בשולי תרבות הריצה המיינסטרים. “אנחנו מותג פולחן”, אומר Partouche, “לכן חשוב שתהיה לנו נוכחות במקומות שבהם הקהילה שלנו חיה, פועלת ומתנהלת. המטרה הסופית היא באמת לשנות את התפיסה של ריצה ברמה גלובלית, באמצעות השראה לאנשים יצירתיים יותר לרדוף אחרי שיאים חדשים גבוהים”.

לסיכום :

הבשורה : זה בסדר לרוץ עם כותנה . run in peace

בגדי ריצה היוצרים פולחן תרבות אופנתית לרצים חופשיים  . בגדי ריצה העשויים מכותנה , כן מכותנה !

מיצוב :

פרימיום

ערכים:

מרדנות

אמנות

חווית ריצה

ייחודיות :

צבעוניות שונה – שחור, לבן , אפור, אדמה

טיקט כביסה- על הבגד ולא מתחת

כל בגד יש שם מיוחד

חולצות ומעילים עם המון כיסים ומקומות נוחים

לשים דברים

אתר חוויתי – מומלץ להיכנס , כל פריט מקבל הסבר ותצוגה מושלם

איכות בד יפנית – מצמר מסוג מסויים של כבשים

אין פשרות בחומרים והייצור

NFT-ייצור בגדים במטבע הNFT במהדורה מוגבלת השייכים רק לך

ושוויה יכול לעלות

 

כנסו ליוטיוב לערוץ שלהם – satisfy running

כנסו לאתר רשמו בגוגול satify running

 

 

רוצים לקרוא עוד על איך להיות מותג אמיתי?

הזמינו את הספר the real brands

חברות מוזמנות להזמין את הקורס המרתק “סודות המותגים האמיתיים המצליחים בעולם “או להזמין את הרצאה המבוקשת של יריב עמית : “סוף עידן מותגי הענק ועליית המותגים האמיתיים .”

להזמנת קורס או הרצאה : info@brandacademy.co.il

פרטיים יכולים להזמין את הקורס הדיגיטלי – סודות המיתוג המנצח בעידן החדש , וללמוד איך להיות מותג אמיתי בקצב שלכם.

להזמנת הספר או קורס דיגיטלי “סודות המיתוג המנצח בעידן החדש”

ניתן להזמין עכשיו באתר brandacademy.co.il .

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים