articles

SAVOR BEAUTY
מאת: הילה סטרוגו

articles

branding

הסיפור של SAVOR

“כשאתה שואל אותי את השאלה, “האם הסיפור שלך משנה? “אני חושבת שהסיפור כן חשוב, במיוחד עבור היזם העסקי הקטן. זה באמת משנה. אני חושבת שהסיפור באמת חשוב כי הוא האתוס שלך, אתוס המותג שלך, האופן החזותי והפנימי שלך. אולי דברים ישתנו עם הזמן, אבל אם אתה יכול להישאר מחובר למשימה העמוקה יותר, הסיבה העמוקה והאותנטית למה שאתה עושה, המותג תמיד יעמוד איתן ויהיה המגדלור שעליו דיברנו כדי להתחבר ללקוחות שבאמת זקוקים לריפוי של מה שאתה מציע. הפתרונות או הריפוי של מה שאתה מציע.

אני חושבת שזה באמת חשוב שזה יהפוך לקדמת הבמה של כל מה שאתה עושה. זה גורם לך לקבל החלטות יומיומיות טובות יותר לגבי אילו עובדים אתה רוצה להעסיק? איזה עובדים אתה רוצה להשאיר, באיזה עובדים אתה רוצה להשקיע? זה עוזר לך להחליט איך לעשות בעיות שירות לקוחות. איך אתה רוצה להציג את עצמך? מה קול המותג שלך? אלה חשובים מאוד, הייתי אומרת שזה החובות ראשונות שיש לך כשאתה בונה את העסק שלך.

אז בנייה מחדש מאוד מעניינת אותי עם גישה אחרת. אני רוצה שזה יהיה יותר מהגישה של הצלחה איטית. הרבה אנשים מדברים על הצלחה מהירה. אני מנסה ללכת קצת יותר לאט ולקבל החלטות משמעותיות יותר לאורך הדרך ולוודא שיש לנו את האנשים הנכונים על הסיפון. אז אנחנו עושים את זה. אני זז בזמן שאנחנו מדברים. למעשה היום, ממש לפני הראיון הזה, סגרתי את הדירה שלי באפר ווסט סייד ואני עובר לדירה אחרת.”

אלו הם דבריה של אנגלה קים, הפסנתרנית הקוראינית שהקימה לפני כשנתיים מותג מעניין בתחום הקוסמטיקה SAVOR BEAUTY בראיון שקיימה בפודקאסט HIT THE MARK של פביאן גרייטלר , מומחה , מרצה וכותב ספרי מיתוג . 

הפודקאסטים שלו מרתקים ורנו ממליצים לכם להיכנס לאתר של ולהקשיב ולמי שאין כוח , אנו נביא מידי פעם את תמצית הראיון שלו עם מותג ייחודי.

מה הבשורה של המותג ?

קרם טיפוח  לפנים טבעי הנשען על המורשת הקוריאנית של הנשים

הקוריאניות המקפידות על עור חלק זוהר ובריא לאורך שנים , בשילוב 

הרגישות והתרבות הגבוהה של פסנתרנית קוריאנית עולמית אנגלה קים . 

כמו שאומרת קים , באתר :

בהשראת אמה ומורשתה, המייסדת אנג’לה ג’יה קים יצרה את Savor Beauty, טיפוח עור טבעי בהשראת טקסי טיפול עצמי קוריאניים.

“רציתי לשלב את התורות שעליהן גדלתי. אבל כאמא עסוקה שחיה את העיר העסוקה בניו יורק, רציתי עור ללא רבב בלי מאמץ.”

סיפור המותג :

המותג נוסד לפני 8 שנים , אנג’לה היתה בהופעה קונצרט לפני 1000 איש

ובהופעה חטפה גירוי עור כתוצאה מתחליב עור שמרחה , אשר היה טבעי אך מסתבר שהיו בו חומרים רעילים.

היא החליטה שאפשר אחרת , זכרה את בית אמא , החומרים שאמא היתה משתמשת , שיצרו עור זוהר חלק ונקי , חומרים טבעיים באמת , וכך חקרה

לעומק , יחד עם רוקחים ופיתחה קרמים ותחליבים שניסתה על חברות ומשפחה והתגובות היו נלהבות.

שלב הבא היא יצרה את המותג והחלה למכור אותו בדוכני מתנות לחגים

בניו יורק פארק בריאנט תוך כדי שהיא מחליפה חיתולים לביתה שרק נולדה (האלמנט האישי).

לאחר הנסיונות המוצלחים , היא העדיפה לפתוח spa boutique המוכר את המוצרים שלה , והרעיון היה שהיא השכירה את המקום לקוסמטיקאיות שנדרשו להשתמש במוצרים שלה

העסק החל לגדול , והיא השיקה תוכנית להעסקת נשים חדשה שנקראה

Kitchen beauity

לאחר זמן היא פתחה את הספא השלישי שלה , בקונספט של העסקת קוסמטיקאיות המשתמשות במוצרים שלה.

הבידול:

שיטת 5 הצעדים 

בגלל שהיא פסנתרנית , היא הלכה על תוכנית של 5 צעדים לטיפול בעור , 

קצב חדש , מה שגם מקביל לטיפול הטקסי הקוריאני . 

טון וסטייל – מאוד נקי , מה שמסמל את המודרניות לצד הניקיון שהמוצר שלה מייצג.

הערכים

אותנטיות – לכל מותג יש סיפור יפה , אז מה הבעייה ? הסיפורים של המותגים הגדולים לא אותנטיים , ברגע שנתת למותג אישיות קוריאנית אמיתית , שבאה מדורות של אמא וסבתא, של הטקסיות , ברגע שהבינה שזה הסיפור האותנטי שלה לצד היותב פסנתרנית , בעלת הילה תרבותית איכותית , וששני אלו הם דברים אותנטים , שלה , והחלה להשצמש בהם . היא החלה להמריא . זאת אומרת , לפעמים למותג יש יתרון , שהוא שלו , אמיתי , אך הוא מתבייש להרים אותו ולהגיד אותו בפה ומלא , וחבל .

כמו שאומרת אנגלה קים :

“המקרה שלי זה מקרה קלאסי של אותנטיות , להיות הבעלים של האוצר המורשתי והתורשתי שלך , ולהביא אותו קדימה .”

מינימליזם – המינימליזם הינו אחד מהערכים של תרבות היופי הקוריאנית ,

Less is more

חום ואנושיות –

המותג מדבר בשפה חמה וקרובה

המותג עוזר לכל מיני קהילות ועסקים – הם קוראים לזה “דברים שאנחנו אוהבים “

המותג ידע ב9.11 יום הזיכרון לאסון התאומים לשלוח מכתב עם שיר לכל הלקוחות , שהודו והתרגשו

שיווק

  1. יחסי ציבור – המותג הצליח לזכות בפרסים , אשר התפרסמו ברשתות וערוצי תקשורת
  2. המותג חושף כתבות על האיכות של היופי הקוראיני
  3. שיטת הזכיינות של הקוסמטיקאיות – המותג מעביר קורס מקצועי נשים שרוצות להיות זכייניות ולעבוד בספא , הוא מבטיח להם לקוחות ופרנסה טובה
  4. כתיבת בלוגים
  5. מסיבות פנים – המותג מאפשר לנשים להזמין בחינם מסיבת פנים באון ליין , בה מגיעה אנגלה או מומחית מטעם המותג , מסבירה , מדגימה על המותג במשך 60 דקות
  6. אתר חוויתי ומשכנע המחזק את איכות וסיפור המותג לצד הטבות והנחות מיוחדות המנסות למלא את עגלת הקניות של הלקוחה .
שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים