articles

stockX
מאת: הילה סטרוגו

articles

branding

stockX

קניות צבע ללא מתח מתחילות כאן-זוהי אג’נדת מותג צבעי קלייר, זהו מותג ישיר לצרכן המחדש את החוויה סביב צביעת ביתו.

נעליים התואמות את שוק התרבות הנוכחי
הבשורה שהמותג מביא לשוק היא חדשנית ופורצת דרך “המשימה שלנו היא לספק גישה לפריטים הנחשקים בעולם בצורה הכי חכמה שיש.”
StockX היא שוק מקוון ומשווק בגדים, בעיקר נעלי ספורט. מאז נובמבר 2020 היא נפתחה גם למוצרים אלקטרוניים כגון קונסולות משחק, סמארטפונים וחומרת מחשבים. החברה מבוססת דטרויט הוקמה על ידי דן גילברט, ג’וש לובר, גרג שוורץ וכריס קאופמן ומונה למעלה מ- 800 עובדים .

סיפור המותג של החברה והייחודיות שלו כוללת בעיקר שימוש בשוק מקוון ממש כמו בבורסה, המאפשרת מכירות פומביות בין מוכרים לקונים ואז גובה דמי עסקה ותשלום. מוכרים שולחים פריטים שנרכשו למתקני החברה לבדיקה ואימות, ואז מוצרים מאומתים נשלחים לקונים. המותג כולל מסגרת תמחור משתנה “דמוית שוק המניות” וחושפת את היסטוריית המחירים לפריטים ספציפיים. החברה ידועה בעיקר בזכות נעלי התעמלות ובגדי רחוב אך גם נושאת בגדים ואביזרים אחרים כגון תיקים ושעונים. סטוקאיקס עקפה את איביי בסך כל עסקאות נעלי ספורט , השיג מרשים ללא כל ספק.

כחלק מפעילויות בוני מותג ופריצת הדרך שלהם, בוצעו שיתופי פעולה עם ידוענים רבים וחברות יוזמות צדקה, אמינם שיתף פעולה עם החברה להגרלת נעלי ההתעמלות שלו מאייר ג’ורדן שתוכננו בשיתוף פעולה עם קארהארט לצורך גיוס כספים עבור קרן ההקלה של הוריקן הארווי.
כמו כן נעשה שיתוף פעולה עם תכשיטן הסילברטיאים בן בלר במהלכו נמכרו 800 זוגות נעליים שהודפסו בביטוי “בן בלר עשה את השרשרת” כחלק ממחווה לאומן.

השילוב של מקוריות החברה יחד עם שיתופי פעולה עם ידוענים בתעשייה הופכים את המותג למותג אמיתי, כזה שכולם ירצו לחקות , מה שעזר לצמיחתו המטורפת של המותג, והפיכתו לשם דבר

מכירים מותגים נוספים שצמחו בעזרת שיתופי פעולה נרחבים עם סלבריטאים, שתפו אותנו בתגובות>>>

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים