articles

The honest brand השם שאומר הכל

articles

branding

The honest brand

המותג Honest נוסד בשנת 2011 על ידי השחקנית הידועה בארה”ב ג’סיקה אלבה, אשר קיבלה השראה מלידת ילדה הראשון ב-2008 ומההיסטוריה שלה של מחלות ילדות, ולא הצליחה למצוא מותג טבעי לגמרי ללא כל רכיבים רעילים, והחליטה לעשות זאת בעצמה. או כמו שהיא אומרת באתר החברה :
” יצרתי את The Honest Company כי אתם לא צריכים לבחור בין מה שעובד לכם ומה שבריא לכם.”

המותג Honest מדגיש את השימוש במרכיבים איכותיים וטבעיים ואת מחויבותו לקיימות. מוצרי המותג כוללים פריטי תינוקות וטיפוח אישי, חומרי ניקוי ביתיים וויטמינים, כולם עשויים מחומרים לא רעילים וידידותיים לסביבה.

סיפור המותג של Honest מתמקד ברעיון שלקוחות יכולים לסמוך על המותג שיספק מוצרים בטוחים ויעילים התואמים את הערכים שלהם. על ידי שימת דגש על שקיפות ואותנטיות, Honest בנתה קהל נאמן של לקוחות שמתעדפים קיימות וחיים בריאים.
אם אנו מדברים על יצירת רגש או אמירה חברתית שלך בעצם שימוש המותג
הרי המותג HONEST הינו אחד המותגים הכי מחוייבים בעולם למהותם . מצד אחד הוא יוצר רגש והזדהות עצומים , מצד שני הוא יוצר ציפיות גבוהות, יום יומיות , אשר מצפים להתאמת ולימוד בדרישות העצמיות מידי יום , ואי עמידה עלולה לפגוע במותג בצורה קריטית .

המותג Honest נחשב לסיפור הצלחה. מאז הקמתו ב-2011, המותג צמח במהירות והפך לשחקן מוביל בשוק המוצרים הטבעיים והידידותיים לסביבה.

ב-2015 הוערך Honest ב-1.7 מיליארד דולר לאחר סבב גיוס בהובלת חברת ההשקעות הפרטיות L Catterton. המותג זכה גם בפרסים ובשבחים רבים עבור מוצריו, כולל הכרה מארגונים כמו קבוצת העבודה הסביבתית ומגזין הורים.

עם זאת, כמו שציינו בהתחלה, Honest התמודד עם תלונות בעקבות הציפיות שהוא גורר לאורך הדרך. בשנת 2017, המותג התמודד עם ביקורת על היעילות של מוצרי קרם ההגנה שלו, שחלק מהלקוחות טענו שלא הגנו בצורה מספקת מפני כוויות שמש. Honest הגיב באותנטיות ,כנות ויושרה ולא ברח מאחריות, וייצר מחדש את קרם ההגנה תוך ויישום אמצעי בקרת איכות חדשים.
יחד עם זאת, המחויבות של Honest לשקיפות ואותנטיות עוררה הדים בקרב הצרכנים וסייעה למותג לבסס מוניטין חזק בשוק המוצרים הטבעיים.

ערכים

מסר המותג של Honest מתרכז סביב הרעיון של אמון ושקיפות. החל מהשם של המותג ועד לאריזתו, Honest מדגיש את מחויבותו לשימוש בחומרים בטוחים וטבעיים ולהיות פתוח וכנה עם לקוחותיה.

המסרים של המותג מדגישים את מחויבותו לספק מוצרים ידידותיים לסביבה, לא רעילים, בטוחים לשימוש למשפחות. Honest מדגיש גם את מחויבותו לקיימות, כאשר רבים ממוצריה עשויים מחומרים ממוחזרים או מתכלים.

מרכיב מרכזי נוסף במסר המותג של Honest הוא ההתמקדות שלו בנוחות. מוצרי המותג נועדו להיות קלים לשימוש ומשולבים בשגרת היום של הלקוחות, עם פריטים רבים המשרתים מספר מטרות.

בסך הכל, המסר המותגי של Honest הוא של אמון, שקיפות ונוחות, תוך התמקדות באספקת מוצרים בטוחים ויעילים המתואמים עם ערכי הלקוחות.

מדוע המותג הצליח ? בשוק עם כל כך הרבה מתחרים ?

קשה להצביע על סיבה אחת להצלחת המותג Honest, מכיוון שסביר להניח שיש כמה גורמים שתרמו לפופולריות ולצמיחה שלו. עם זאת, הנה כמה סיבות אפשריות:

1.קונספט און ליין חדש – מותג טבעי איכותי המתבסס על מכירת און ליין למנויים, עם סדרת חבילות לאימהות ומשפחות

2.שם חזק עם ערכים חשובים ביותר לכולם: “הצלחה של מותג תלוייה 70% בשם שלו “, כך אומרים אל ריס וג’ק טראוט בספרם האלמותי :position
. the battle for yor mind ואין שם בעולם חזק יותר המביע ערכים של שקיפות ואותנטיות, שם אשר מהדהד בקרב צרכנים רבים שמודאגים יותר ויותר מההשפעה החברתית והסביבתית של המוצרים שהם משתמשים בהם.

3.פרזנטור ומייסד ידוע: Honest נוסדה על ידי השחקנית ג’סיקה אלבה, שהשתמשה בתהילה והשפעתה כדי לקדם את המותג ולעזור לו להשיג חשיפה.

4.מוצרים באיכות גבוהה: Honest מציעה מגוון רחב של מוצרים נקיים מכימיקלים קשים ומרכיבים אחרים שעלולים להזיק, הפונה לצרכנים שמתעדפים מוצרים טבעיים ואורגניים.

5.שיווק חדשני: Honest השתמשה במדיה חברתית ובערוצים דיגיטליים אחרים כדי לבנות נוכחות מקוונת חזקה ולהתחבר לצרכנים בדרכים חדשות ויצירתיות.

6.התרחבות לשווקים חדשים: Honest התרחבה מעבר לקו המוצרים המקורי של מוצרי תינוקות וטיפוח אישי והציעה מגוון רחב יותר של פריטים, כולל חומרי ניקוי ביתיים ומוצרי יופי, מה שסייע להגדיל את טווח ההגעה שלה ולפנות לקהל לקוחות רחב יותר.

7.העיצוב- דבר סוכנות המיתוג egg

בגלל אופי סגנון החיים של המותג, המגוון הרחב של מוצרים והעובדה שמדובר במותג און ליין(בהתחלה, כיום נמכר ברשתות הגדולות בארה”ב) היתה חובה ליצור מותג מגובש ומשכנע עם שפה מיתוגית ברורה

הלוגו

השימוש בלוגו שנראה כתו תקן , הוא המהלך המשמעותי של המיתוג, מכיוון שהוא מסמל סטנדרט ואיכות גבוהה, בתת המודע שלנו הצרכנים
סימן Honest Company הוא לגמרי התגלמות המותג. תוכנן לשדר איכות גבוהה, גישה ידידותית ורגישות סביבתית, סימן האמון האקולוגי הנפלא משתמש בפרפר ילדותי כדי לתקשר נושאים של טרנספורמציה, חופש, חשיבה מערכות טבעיות וקיימות בין דורית.

השפה המיתוגית

“שפת העיצוב הוויזואלית שלנו תוכננה כדי להתרחק מדימויים ירוקים עייפים, ולפנות לאמא האקולוגית הצעירה, ההיפסטרית של לוס אנג’לס באמצעות גחמות פופ, עם צורות וצורות אורגניות קסומות ושובבות. ספר סיפורים מודרני, עם ד”ר סוס ומוריס סנדק קטן שנזרקו כרמזים תת-מודעים, השלים את החזון הדקורטיבי ואת ערכת הכלים הממחישה של המותג.”

החדרת המותג בדיגיטל

השקת מותג אקולוגי חדש בקטגוריה צפופה היא דבר אחד, אבל השקת מותג מקוון מבוסס מנויים בקטגוריה צפופה היא דבר אחר לגמרי. פלטפורמת אינטרנט חזקה היא קריטית, עם מסרים תמציתיים וממוקדים במיוחד כדי לעודד ניסוי ולמנוע ביקורת. יצירת משפך גדול ואפקטיבי ו-UX אינטואיטיבי של מסחר אלקטרוני הם היו המפתח, ובהתחשב כמובן בכוח הכוכבת המייסדת שמאחורי המותג, נבנתה בדיוק כמו שצריך לבנות כיום אסטרטגיה מקיפה המייצרת חברתית וצרכנית מותג בולט ונחשק.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו