Disruption branding
לצפייה בזמן שלך
עטרה בילר, מאסטרטגיות המיתוג הבכירות בישראל תלמד אתכם בקורס תמציתי ומרוכז איך
להעז ולבנות מותג מנצח באמצעות חשיבה לא שיגרתית. עטרה עם ניסיון של מעל 30 שנה לא מתביישת להגיד בקול רם: “אסטרטגיה זה ניהול מלחמה, וסיפור זה דרמה עם קטסטרופה שבסוף
המותג הגיבור מנצח”. אז אם אתם מחפשים ומחפשות לצאת מאזור הנוחות כדי לבנות מותג
מצליח, זה הקורס.

COURSES

BRANDING MASTERCLASSES

about the COURSE

על הקורס

בקורס נלמד את הקשר בין מלחמה לסטוריטלינג. ואיך הוא קשור לגיבוש מותג מנצח.
בסופו של יום – מותג חייב להיות מגרה מבחוץ וזומם מבפנים. מותג טוב מסמל לא פחות את מי שאנחנו, הצרכנים, מאשר את המוצר או החברה שהוא מייצג.
Disruption היא אמנות התעתוע .רוב הדוגמאות של מותגים פורצי דרך מספרות על הפתעה ועל עזיבת אזור הנוחות וערעור הציפיות. נטפליקס עשו disruption בתוך עולם שלכולם היה ברור שסרט שואלים מספריית סרטים. ווייז חיסל את ה GPS הפומפוזי שהתמקם על מסך המכוניות .
שיווק אמתי עושה דרמה ולא ׳מלמד׳. חוקי האסטרטגיה והסטוריטלינג הם show, don’t tell. לא משנה כמה טוב הפרודקט – אי אפשר לנצח בלי לעלות על המגרש. אתם מוכנים לעלות ?

about the COURSE

על הקורס

What should we talk about

על מה נדבר
שיעור ראשון
סטוריטלינג וסיפור המותג

כדי לשנות את מעמדו של המותג מנחות לבעל יתרון – צריך לחולל שינוי באופן שאנשים תופסים אותו ומרגישים כלפיו. צריך לגרום להם להאמין שלמותג הזה יש ערך ותועלת בחייו שהם מעבר לפונקציונלי. הערך והתועלת רתומים לדימוי העצמי של הצרכן וכדי להבטיח שכך הם יהיו – האינפורמציה צריכה להיות מאורגנת במבנה של סיפור. בשיעור הזה נבין שאנשים קונים את הסיפור לפני שהם קונים את המוצר. נבין מה זה סיפור ומה אינו סיפור (ונדמה לנו שזה כן). נלמד למה אנשים כל כך נזקקים לסיפור ומדוע אנחנו מחווטים למבנה הסיפורי ולא יכולים לעמוד בפניו. ונלמד כיצד בונים סיפור אמיתי, הבונה מותג ולא סיפור לצורך הסיפור.
נשאיר אתכם עם חומר למחשבה בעיקר סביב העסק שלכם או העסק שאתם מייצגים, עובדים בו או שהייתם רוצים להקים.

שיעור שני
Disruption

שיעור שבו נדבר על מלחמות השיווק ולמה זה חשוב לנו, וכיצד ננצח אותן בלי לפחד לשבש. אגב העמקה במושג האסטרטגיה נסתכל על מותגים שהצליחו בזכות אלמנט השיבוש וההפתעה. ההפתעה היא לא תמיד פרובוקציה אלא שינוי פרדמיגמת הרגלים. השיעור יותיר אתכם עם חומר למחשבה. ניתן דוגמאות וננתח את הקווים לדמותה של הצלחה בזכות disruption.

שיעור שלישי
תובנות צרכן

הבנת תובנת הצרכן, הצרכים, הרצונות ,הם הבסיס החשוב ביותר להצלחה של אסטרטגיית המותג שלך, והמסר. המחשבות והאסוציאציות כמו גם האמוציות שאנחנו חשים כלפי מותגים באים לידי ביטוי ב׳מפה סמנטית׳ שאפשר לאתר באמצעות סקרים ובאמצעות המחקר האיכותני. אחד הדברים המעניינים של הקשר בין הנתונים הללו למוח האדם הוא הקשר בין מודעות בלתי נעזרת לנתחי השוק. ידעתם שהמותג הראשון שאנשים יגידו כזה שהם מכירים בתחום מסוים הוא באמת המוביל של הקטגוריה? הידעתם שאחוזי המודעות דומים לאחוזי הגודל של המותגים בשוק? בשיעור זה נדבר על חשיבות תובנות הצרכן במערכה האסטרטגית ונלמד מספר כלים לאתר אותם ולהגדיר אותן.

What should we talk about

על מה נדבר

the lecturers

אודות המרצה

עטרה בילר היא אסטרטגית מיתוג בעלת ניסיון של 30 שנה בענף הפרסום והשיווק. חלק מהזמן כמנהלת מחלקות מחקר ואסטרטגיה במשרדי פרסום ובחברת yes הטלוויזיה בלוויין, וחלק כאסטרטגית עצמאית. עטרה מגיעה מעולמות הפסיכולוגיה והיא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה חברתית תעשייתית מאוניברסיטת בר אילן. עטרה מובילה מהלכים של אסטרטגיה ומיתוג עם לקוחות מכל הקטגוריות ואחראית על האסטרטגיה האלמותית של קסטרו ״המעיל״ משנת 1993, לאומי קארד ״לפנק לפנק לפנק״ ועד מותגים כמו אוניברסיטת תל אביב על המורכבות שלה. עטרה כותבת טור ביקורת אסטרטגיה של מהלכי פרסום ושיווק מאז 2009, השתתפה במשך כשמונה שנים בפינה שבועית ברדיו 103 בתכנית של שי ודרור – שהפכה לשי ולאה לב. ולקחה חלק בכתיבת מאמרים מקצועיים וטורי דעה בכתבי עת לא מעטים בתוכם גלובס, הזירה הלשונית, PNAS, סאלונה, אייס ובקהילת מנהלי שיווק מצייצים, המגזין של איגוד השיווק ועוד. עטרה מלמדת קורסים באסטרטגיה שיווקית במסגרות שונות ומדי פעם נותנת כתת אמן באוניבריסטת תל אביב בנושא אסטרטגיה וסיפור המותג.

the lecturers

אודות המרצים

Syllabus

סילבוס
1. מה בין אסטרטגיה לסטוריטלינג?
2. אז מה זה סיפור ?
3. למה אנו צריכים סיפורים ?
4. למה סיפורים מסעירים אותנו ?
5. עיקרון ההקרבה
6. סיפורים שמעשירים אותנו
7. ניתוח מקרה
1.באלאגן זה דבר טוב
2.המותג שייך לציבור
3.מיתוג טוב חייב לשבש את הסטטוס קוו
4.שיבוש מבטיח דינמיות וחיים
5.לצאת מאיזור הנוחות
6.כוחה של הדרמה
7.לא רציונלי ולא במקרה
1.ברור מאליו ולא ידוע
2.תובנות ההגנה ששומרות עלינו
3.תובנות לבניית מותג
4.חיבור נכון בין תובנה לקריאטיב
5.כלכלת החוויה

Syllabus

סילבוס

you get

מה יצא לכם מזה

בין אם אתם מנהלי שיווק או פלנרים או שהנכם קשורים בדרך זו או אחרת למיתוג – הקורס יעזור לכם להבדיל בין מיתוג ללא מיתוג וכאשר תעמדו בפני משימת המיתוג בעצמכם – יהיה לכם ברור איך ניגשים לזה בין אם אתם תהיו המבצעים או שתזמינו את הביצוע מטעם גוף חיצוני – והכי חשוב: לנצח במלחמה שאתם חיים בה. תוכלו לבנות סיפור מותג אמתי וכזה שיכול לשמש אתכם במאבקים, ולסייע בידכם להוביל. יהיה לכם קל להפריד בין עיקר לטפל ולנהל פשוט. תדעו מה לדרוש מעצמכם ומהסביבה המקבילה והכפופה לכם.

you get

מה יצא לכם מזה

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

פלנרים אסטרטגים, מנהלי שיווק, בעלי עסקים, אנשי קריאטיב העוסקים במיתוג, אנשי פרסום, אנשי תקשורת אופליין ואונליין, מומחי דיגיטל וחווית הלקוח, אנשי אתרים לרבות UI UX.

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

COST

עלות
מחיר הקורס

650 ₪ + מע”מ

( ניתן לשלם ב-3 תשלומים שווים )

COST

עלות

APPLY NOW

הרשמו עכשיו
השאירו פרטים וקבלו מידע נוסף על הרשמה לקורס

אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    בחר קורס/הרצאה שבו את/ה מתעניינ/ת

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    share

    שתפו קורס זה

    APPLY NOW

    הרשמו עכשיו

    share

    שתפו קורס זה

    MORE IN COURSES

    קורסים נוספים שאולי יענינו אותך