הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
175
התחל

בקורס נלמד את הקשר בין מלחמה לסטוריטלינג. ואיך הוא קשור לגיבוש מותג מנצח.
בסופו של יום – מותג חייב להיות מגרה מבחוץ וזומם מבפנים. מותג טוב מסמל לא פחות את מי שאנחנו, הצרכנים, מאשר את המוצר או החברה שהוא מייצג.


Disruption היא אמנות התעתוע .רוב הדוגמאות של מותגים פורצי דרך מספרות על הפתעה ועל עזיבת אזור הנוחות וערעור הציפיות. נטפליקס עשו disruption בתוך עולם שלכולם היה ברור שסרט שואלים מספריית סרטים. ווייז חיסל את ה GPS הפומפוזי שהתמקם על מסך המכוניות .


שיווק אמתי עושה דרמה ולא ׳מלמד׳. חוקי האסטרטגיה והסטוריטלינג הם show, don’t tell. לא משנה כמה טוב הפרודקט – אי אפשר לנצח בלי לעלות על המגרש. אתם מוכנים לעלות?