Strategic Branding Masterclass
לצפייה בזמן שלך
מה ה- DNA שלך ?
ללמוד מטובי האסטרטגים בישראל!
אסטרטגיות מיתוג מתקדמות ותובנות לקוח
הקורס בן 4 מפגשים מוקלטים המחולקים לפי פרקים, למעלה מ 30 פרקים קצרים, עם 4 מבכירי האסטרטגים בארץ, אשר ליוו חברות גדולות ומובילות במשק .

COURSES

BRANDING MASTERCLASSES

about the COURSE

על הקורס

בקורס זה תמצאו כל מה שאתם צריכים כדי להבין איך לגבש היום אסטרטגיה והבטחת מותג נכונה , אשר תתאים, במציאות החדשה פוסט הקורונה , ועלייתו של דור ה-Z
החל מגיבוש ייעוד החברה שלך , הבנת מגמות הצרכנים החדשות , דרך בניית סיפור מותג נכון , ובניית מותג ברוח דור ה-Z מוכוון שקיפות ואתיקה חברתית .
הקורס בן 4 מפגשים מוקלטים המחולקים לפי פרקים , למעלה מ 40 פרקים קצרים, עם 4 מבכירי האסטרטגים בארץ, אשר ליוו חברות גדולות ומובילות במשק. קורס דיגיטלי מעשיר, ברמה הכי גבוהה ועדכנית לצפייה בזמן שלכם.

about the COURSE

על הקורס

What should we talk about

על מה נדבר
מפגש מס 1
ליבי כץ-בר

כיצד בונים אסטרטגיה מותגית שתעמוד במבחן הזמן?
בעולם שבו קצב השינויים תופס תאוצה והבלתי צפוי מכתיב את השגרה, מותגים נדרשים להתאים עצמם באופן תדיר למציאות המשתנה. כיצד עושים זאת מבלי לאבד את הזהות המותגית?
בקורס, נבחן את המשמעות של זיקוק ה- DNA המותגי ומציאת נק’ המפגש שחשובה לקהלי היעד באמצעות מודל ה- INFINITY ובהדגמה על 3 קייס סטאדים רלוונטיים המציגים כל אחד אתגר שונה:
• כיצד בונים מותג חדש שמנצח את התחרות ושובר שיאים: TERMINAL X
• כיצד משנים תפיסה של מותג: זרוע הים
• כיצד מצמצמים את הפער בין עוצמה של מותג גדול ומוביל לנראות שלו: איתוראן

מפגש 2
רון בר-אל

The Storytelling Masterclass


The must-have power-skill in the 21st century

כולם מדברים על סטוריטלינג, אבל מזה בעצם ואיך עושים את זה?
מנהלים ועובדים, כמעט בכל דרג ותחום, נדרשים כיום לאמץ את נקודת המבט הנרטיבית כדי להיות מנהלים מעוררי השראה, אנשי מוצר, דאטה ומכירות טובים יותר, מנהלי גיוס מצטיינים. בהרצאת המבוא לעולם ה storytelling תלמדו איך סיפור ישפיע על מידת האמון, ההזדהות וקבלת ההחלטות של קהל היעד שלכם. כיצד להשתמש בסטוריטלינג כדי לתקשר באופן אפקטיבי את המוצר או הרעיון שלכם? מה הקשר בין מסר לסיפור ואיך משלבים ביניהם? מיהו גיבור הסיפור בחדר הישיבות? ומהי ארכיטקטורת סיפור מנצחת שכדאי לאמץ?

מפגש מס 3
יעל ברזם
10 התובנות הצרכניות בעידן הניו נורמל

אחד המפגשים החשובים ביותר המביא בפניכם את תמצית התודעה הצרכנית בעידן הניו נורמל – העידן שלפני, אחרי ותוך כדי הקורונה.
קיימים 5 צירים מרכזיים, המייצגים את 10 התובנות הצרכניות הבולטות ביותר בימינו.
כל ציר מייצר מתח פנימי בין שתי מגמות מנוגדות לכאורה, בינהן נמצא המותג שלך.
חשוב לזהות היכן המותג שלך נמצא, ואיפה הוא רוצה להיות מחר ובהתאם לכך לגבש את האסטרטגיה המיתוגית והעסקית של החברה.

מפגש 4
צחי טולדו
אסטרטגיות המיתוג כיום ע”פ גישת ה-HUMANITY CENTERED

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים בזהות התאגידית, בהתנהגות צרכנים ובדרך העיצוב.
תפקידם של חברות משתנה מהשאת ערך לבעלי המניות בלבד להשאת ערך לחברה בכלל.
לקוחות עוברים מצרכנות הדוניסטית לצרכנות כאמצעי לביטוי עצמי והתנהגות אתית.
דיסיפלינת העיצוב עוברת מגישה שהיא Human centered לגישה שהיא Humanity centered.
שינויים אלו משנים את האופן שבו אנו ניגשים לתהליכי אסטרטגיה ומיתוג.
בשעור זה נדבר על ההזדמנויות הטמונות לאור שינויים אלו ועל האופן בו ניתן לנצלם כדי ליצור יתרון תחרותי.

What should we talk about

על מה נדבר

the lecturers

אודות המרצים

ליבי כץ בר

מנהלת הקורס, אסטרטגית מיתוג בכירה

ליבי כץ בר

אסטרטגית בכירה ומנהלת הקורס, ליבי בעלת ניסיון עשיר של כ-20 שנים בניהול אסטרטגיות שיווקיות ומיתוג. הובילה וניהלה מהלכי שיווק ומיתוג רבים במשרדי הפרסום הגדולים בארץ עם החברות המובילות במשק.
ניהלה את המחלקה האסטרטגית בבאומן בר ריבנאי והייתה סמנכ״ל האסטרטגיה של משרד הפרסום אדלר חומסקיוורשבסקי. הייתה שותפה לצוות ההקמה ובניית המותג של את האופנה TERMINAL X ומנהלת ומלווה חברות רבות במשק בבניית אסטרטגיה שיווקית ומיתוג.

supersonas

רון בר-אל

Storytelling Master

רון בר-אל

רון חי ונושם סיפורים כל חייו – כעורך חדשות בעיתונות ובטלוויזיה, כמנכ״ל בקבוצת הפרסום גיתם BBDO, כמנהל בחברת outbrain. וכיום בחברה שייסד: turba / agency Tech-Storytelling. חיבור בין טכנולוגיה לנרטיבים מעוררי השראה. רון מסייע כיום למנהלים ועובדים בחדי הקרן הגדולים בעולם ובישראל, כמו גם לסטארט אפים הכי מרגשים לחשוב ״נרטיבית״ ופחות ״מוצרית״. לדעת לספר סיפור אסטרטגי ואפקטיבי שבכוחו לחולל שינוי – עסקי, ארגוני, תרבותי. כזה שיעיף את החברה והמוצר, שיתמוך בגיוס עובדים, בגיוס משקיעים ולקוחות. כזה שיהפוך את אנשי הקוד, המוצר והמכירות לסטוריטלרים אמיתיים.

turba

in

יעל ברזם

בעלים ומנכ״ל wisdom

יעל ברזם

יעל ברזם. בעלים ומנכ”ל וויזדום, חברה לייעוץ אסטרטגי ומחקר.
שותפה להובלת מהלכים אסטרטגיים משמעותיים שעשו ועושים אימפקט משמעותי בעולם העסקים בישראל ומחוצה לה. מתמחה בליווי חברות בפרוייקטים שיווקיים לכל אורך שרשרת הערך, מאנליזה, דרך אסטרטגיה שיווקית, מיתוגית ותקשורתית ועד לתוכניות עבודה. לשעבר סמנכ”ל לקוחות במק’אן אריקסון, ומנהלת אסטרטגיה בבאומן בר ריבנאי.

wisdom

צחי טולדו

מנכ״ל Designit TLV

צחי טולדו

מנכ״ל Designit TLV, חברת עיצוב ואסטרטגיה עם 17 משרדים ברחבי העולם. המתודולוגיות שבהן מתמחה כוללות מחקר ואסטרטגיה עסקית, עיצוב שרות, אסטרטגיית מיתוג ועיצוב מלא של מוצרים ושרותים פיזים ודיגיטלים.
בין עבודות הסטודיו ניתן למצוא את המיתוג של Pepper ו-max, את הממשק של yes+, אפלקציות של ביטוח ישיר, 9, Pepper ועוד.

Designit TLV

the lecturers

אודות המרצים

Syllabus

סילבוס
כיצד בונים אסטרטגיה מותגית שתעמוד במבחן הזמן?
הקריטריונים לאסטרטגיה מיתוגית שתהיה טובה גם לעוד 5 ו10 שנים
מודל האינפיניטי
בניית מותג אהבה
ניתוח מקרה איתוראן
ניתוח מקרה טרמינלX
ניתוח מקרה חיל הים
The Storytelling Masterclass
כיצד בונים סיפור טוב
כוחם של הסיפורים הקטנים
בניית הסיפור האסטרטגי
אנשים חושבים בסיפורים לא בעובדות
איך משפיע הסיפור על מוח האדם
10 התובנות הצרכניות בעידן הניו נורמל
מודל המגמות הצרכניות החדשות
הצגת 5 הצירים – 10 המגמות הצרכניות
כיצד ניתן לנצל את הידע על המגמות האלו
יצירת זהות תאגידית בעידן החדש
צרכנות עכשווית
ייעוד החברה
תורת העיצוב החדשה
תנאי הכרחיים להצלחה

Syllabus

סילבוס

you get

מה יצא לכם מזה

איך לבנות אסטרטגיה מיתוגית שתהיה טובה גם לעוד 5 ו 10 שנים

איך בונים ייעוד חברה משמעותי שבונה מיתוג עסקי מדוייק

איך לבנות סיפור מותג ומהם הקריטריונים העיקריים לבניית סיפור טוב מנצח?

מהן 10 התובנות החשובות בעידן פוסט קורונה של קהלי היעד כיום?

תכירו את מודל האינפיניטי אשר יעזור לכם לתפור אסטרטגית מיתוג מדוייקת?

איך להצליח בפגישה הראשונה עם לקוח חדש?

you get

מה יצא לכם מזה

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

הקורס מתאים למנהלי ומנהלות מותג , מנהלות שיווק וכל העוסקים בשיווק ופיתוח עיסקי מעבר לכך מעצבים ואנשי מיתוג ודיגיטל , אשר עובדים עם לקוחות ומעוניינים להשתפר ביכולת האסטרטגית , יזמים סטארטפיסטים חברות הי טק ועוד .
בקורס זה תקבלו ב מספר מפגשים חומר ותובנות של שנה שלמה של לימודים!
1. תוכלו לשמוע ולראות את טובי האסטרטגים בארץ וללמוד מהם איך לבנות אסטרטגיה מיתוגית וסיפור טוב
2. תקבלו כלים איך לגבש נכון את הייעוד של החברה שלכם , ואיך לשלב אותו היום בעידן החדש בצורה שיגיע לכל עובד בחברה
3. תבינו איך בונים סיפור אישי וסיפור מותג טוב , אשר ישכנע את הלקוחות שלכם
4. תקבלו העשרה והשראה מכל כך הרבה כיוונים ובמיוחד מהמרצים שמשתמשים בניתוחי מקרה ודוגמאות אמיתיות של ניתוחי מקרה עם החברות המובילות
5. תדעו היום מהן התובנות הכי חשובות של קהלי היעד , בעידן החדש , באיזה מקום על סרגל

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

COST

עלות
מחיר קורס

950 ₪ + מע”מ

COST

עלות

APPLY NOW

הרשמו עכשיו
השאירו פרטים וקבלו מידע נוסף על הרשמה לקורס

אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    בחר קורס/הרצאה שבו את/ה מתעניינ/ת

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    share

    שתפו קורס זה

    APPLY NOW

    הרשמו עכשיו

    share

    שתפו קורס זה

    MORE IN COURSES

    קורסים נוספים שאולי יענינו אותך