Strategic Branding Masterclass
לצפייה בזמן שלך
מה ה- DNA שלך ?
ללמוד מטובי האסטרטגים בישראל!
אסטרטגיות מיתוג מתקדמות ותובנות לקוח
הקורס בן 4 מפגשים מוקלטים המחולקים לפי פרקים, למעלה מ 30 פרקים קצרים, עם 4 מבכירי האסטרטגים בארץ, אשר ליוו חברות גדולות ומובילות במשק .
COURSES
BRANDING MASTERCLASSES
about the COURSE
על הקורס
בקורס זה תמצאו כל מה שאתם צריכים כדי להבין איך לגבש היום אסטרטגיה והבטחת מותג נכונה , אשר תתאים, במציאות החדשה פוסט הקורונה , ועלייתו של דור ה-Z
החל מגיבוש ייעוד החברה שלך , הבנת מגמות הצרכנים החדשות , דרך בניית סיפור מותג נכון , ובניית מותג ברוח דור ה-Z מוכוון שקיפות ואתיקה חברתית .
הקורס בן 4 מפגשים מוקלטים המחולקים לפי פרקים , למעלה מ 40 פרקים קצרים, עם 4 מבכירי האסטרטגים בארץ, אשר ליוו חברות גדולות ומובילות במשק. קורס דיגיטלי מעשיר, ברמה הכי גבוהה ועדכנית לצפייה בזמן שלכם.
about the COURSE
על הקורס
What should we talk about
על מה נדבר
מפגש מס 1
ליבי כץ-בר
כיצד בונים אסטרטגיה מותגית שתעמוד במבחן הזמן?
בעולם שבו קצב השינויים תופס תאוצה והבלתי צפוי מכתיב את השגרה, מותגים נדרשים להתאים עצמם באופן תדיר למציאות המשתנה. כיצד עושים זאת מבלי לאבד את הזהות המותגית?
בקורס, נבחן את המשמעות של זיקוק ה- DNA המותגי ומציאת נק’ המפגש שחשובה לקהלי היעד באמצעות מודל ה- INFINITY ובהדגמה על 3 קייס סטאדים רלוונטיים המציגים כל אחד אתגר שונה:
• כיצד בונים מותג חדש שמנצח את התחרות ושובר שיאים: TERMINAL X
• כיצד משנים תפיסה של מותג: זרוע הים
• כיצד מצמצמים את הפער בין עוצמה של מותג גדול ומוביל לנראות שלו: איתוראן
מפגש 2
רון בר-אל
The Storytelling Masterclass
The must-have power-skill in the 21st century
כולם מדברים על סטוריטלינג, אבל מזה בעצם ואיך עושים את זה?
מנהלים ועובדים, כמעט בכל דרג ותחום, נדרשים כיום לאמץ את נקודת המבט הנרטיבית כדי להיות מנהלים מעוררי השראה, אנשי מוצר, דאטה ומכירות טובים יותר, מנהלי גיוס מצטיינים. בהרצאת המבוא לעולם ה storytelling תלמדו איך סיפור ישפיע על מידת האמון, ההזדהות וקבלת ההחלטות של קהל היעד שלכם. כיצד להשתמש בסטוריטלינג כדי לתקשר באופן אפקטיבי את המוצר או הרעיון שלכם? מה הקשר בין מסר לסיפור ואיך משלבים ביניהם? מיהו גיבור הסיפור בחדר הישיבות? ומהי ארכיטקטורת סיפור מנצחת שכדאי לאמץ?
מפגש מס 3
יעל ברזם
10 התובנות הצרכניות בעידן הניו נורמל
אחד המפגשים החשובים ביותר המביא בפניכם את תמצית התודעה הצרכנית בעידן הניו נורמל – העידן שלפני, אחרי ותוך כדי הקורונה.
קיימים 5 צירים מרכזיים, המייצגים את 10 התובנות הצרכניות הבולטות ביותר בימינו.
כל ציר מייצר מתח פנימי בין שתי מגמות מנוגדות לכאורה, בינהן נמצא המותג שלך.
חשוב לזהות היכן המותג שלך נמצא, ואיפה הוא רוצה להיות מחר ובהתאם לכך לגבש את האסטרטגיה המיתוגית והעסקית של החברה.
מפגש 4
צחי טולדו
אסטרטגיות המיתוג כיום ע”פ גישת ה-HUMANITY CENTERED
בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים בזהות התאגידית, בהתנהגות צרכנים ובדרך העיצוב.
תפקידם של חברות משתנה מהשאת ערך לבעלי המניות בלבד להשאת ערך לחברה בכלל.
לקוחות עוברים מצרכנות הדוניסטית לצרכנות כאמצעי לביטוי עצמי והתנהגות אתית.
דיסיפלינת העיצוב עוברת מגישה שהיא Human centered לגישה שהיא Humanity centered.
שינויים אלו משנים את האופן שבו אנו ניגשים לתהליכי אסטרטגיה ומיתוג.
בשעור זה נדבר על ההזדמנויות הטמונות לאור שינויים אלו ועל האופן בו ניתן לנצלם כדי ליצור יתרון תחרותי.
What should we talk about
על מה נדבר
the lecturers
אודות המרצים

ליבי כץ בר
מנהלת הקורס, אסטרטגית מיתוג בכירהליבי כץ בר
אסטרטגית בכירה ומנהלת הקורס, ליבי בעלת ניסיון עשיר של כ-20 שנים בניהול אסטרטגיות שיווקיות ומיתוג. הובילה וניהלה מהלכי שיווק ומיתוג רבים במשרדי הפרסום הגדולים בארץ עם החברות המובילות במשק.ניהלה את המחלקה האסטרטגית בבאומן בר ריבנאי והייתה סמנכ״ל האסטרטגיה של משרד הפרסום אדלר חומסקיוורשבסקי. הייתה שותפה לצוות ההקמה ובניית המותג של את האופנה TERMINAL X ומנהלת ומלווה חברות רבות במשק בבניית אסטרטגיה שיווקית ומיתוג.

רון בר-אל
Storytelling Masterרון בר-אל
רון חי ונושם סיפורים כל חייו – כעורך חדשות בעיתונות ובטלוויזיה, כמנכ״ל בקבוצת הפרסום גיתם BBDO, כמנהל בחברת outbrain. וכיום בחברה שייסד: turba / agency Tech-Storytelling. חיבור בין טכנולוגיה לנרטיבים מעוררי השראה. רון מסייע כיום למנהלים ועובדים בחדי הקרן הגדולים בעולם ובישראל, כמו גם לסטארט אפים הכי מרגשים לחשוב ״נרטיבית״ ופחות ״מוצרית״. לדעת לספר סיפור אסטרטגי ואפקטיבי שבכוחו לחולל שינוי – עסקי, ארגוני, תרבותי. כזה שיעיף את החברה והמוצר, שיתמוך בגיוס עובדים, בגיוס משקיעים ולקוחות. כזה שיהפוך את אנשי הקוד, המוצר והמכירות לסטוריטלרים אמיתיים.

יעל ברזם
בעלים ומנכ״ל wisdomיעל ברזם
יעל ברזם. בעלים ומנכ”ל וויזדום, חברה לייעוץ אסטרטגי ומחקר.
שותפה להובלת מהלכים אסטרטגיים משמעותיים שעשו ועושים אימפקט משמעותי בעולם העסקים בישראל ומחוצה לה. מתמחה בליווי חברות בפרוייקטים שיווקיים לכל אורך שרשרת הערך, מאנליזה, דרך אסטרטגיה שיווקית, מיתוגית ותקשורתית ועד לתוכניות עבודה. לשעבר סמנכ”ל לקוחות במק’אן אריקסון, ומנהלת אסטרטגיה בבאומן בר ריבנאי.

צחי טולדו
מנכ״ל Designit TLVצחי טולדו
מנכ״ל Designit TLV, חברת עיצוב ואסטרטגיה עם 17 משרדים ברחבי העולם. המתודולוגיות שבהן מתמחה כוללות מחקר ואסטרטגיה עסקית, עיצוב שרות, אסטרטגיית מיתוג ועיצוב מלא של מוצרים ושרותים פיזים ודיגיטלים.
בין עבודות הסטודיו ניתן למצוא את המיתוג של Pepper ו-max, את הממשק של yes+, אפלקציות של ביטוח ישיר, 9, Pepper ועוד.
the lecturers
אודות המרצים
Syllabus
סילבוס
Syllabus
סילבוס
you get
מה יצא לכם מזה
איך לבנות אסטרטגיה מיתוגית שתהיה טובה גם לעוד 5 ו 10 שנים
איך בונים ייעוד חברה משמעותי שבונה מיתוג עסקי מדוייק
איך לבנות סיפור מותג ומהם הקריטריונים העיקריים לבניית סיפור טוב מנצח?
מהן 10 התובנות החשובות בעידן פוסט קורונה של קהלי היעד כיום?
תכירו את מודל האינפיניטי אשר יעזור לכם לתפור אסטרטגית מיתוג מדוייקת?
איך להצליח בפגישה הראשונה עם לקוח חדש?
you get
מה יצא לכם מזה
WHO IS IT FOR
למי זה מיועד
הקורס מתאים למנהלי ומנהלות מותג , מנהלות שיווק וכל העוסקים בשיווק ופיתוח עיסקי מעבר לכך מעצבים ואנשי מיתוג ודיגיטל , אשר עובדים עם לקוחות ומעוניינים להשתפר ביכולת האסטרטגית , יזמים סטארטפיסטים חברות הי טק ועוד .
בקורס זה תקבלו ב מספר מפגשים חומר ותובנות של שנה שלמה של לימודים!
1. תוכלו לשמוע ולראות את טובי האסטרטגים בארץ וללמוד מהם איך לבנות אסטרטגיה מיתוגית וסיפור טוב
2. תקבלו כלים איך לגבש נכון את הייעוד של החברה שלכם , ואיך לשלב אותו היום בעידן החדש בצורה שיגיע לכל עובד בחברה
3. תבינו איך בונים סיפור אישי וסיפור מותג טוב , אשר ישכנע את הלקוחות שלכם
4. תקבלו העשרה והשראה מכל כך הרבה כיוונים ובמיוחד מהמרצים שמשתמשים בניתוחי מקרה ודוגמאות אמיתיות של ניתוחי מקרה עם החברות המובילות
5. תדעו היום מהן התובנות הכי חשובות של קהלי היעד , בעידן החדש , באיזה מקום על סרגל
WHO IS IT FOR
למי זה מיועד
APPLY NOW
הרשמו עכשיו
השאירו פרטים וקבלו מידע נוסף על הרשמה לקורס
אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il
אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il