קורס סודות המיתוג המנצח בעידן החדש – לצפייה בזמן שלך
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות, מחבר הספרים : האלף בית של פרסום מנצח, The Real Brands .

הקורס הפרקטי והחדשני בישראל, 10 מפגשים מוקלטים לצפייה בזמן שלכם.
10 שיעורים מתקדמים , מוקלטים, לצפייה בזמן שלכם.

מעל עשרות אנשים אשר רכשו כבר את הקורס : מנהלי מותג , מעצבים , ואנשי דיגיטל , מדווחים שזהו אחד הקורסים החשובים שעשו והוא שיפר דרמטית את יכולתם לבנות מותגים יוצאי דופן .
הקורס משלב תיאוריות וגישות ייחודיות וכולל עשרות ניתוחי מקרה של מותגים חדשים מהמצליחים בעולם.

COURSES

BRANDING MASTERCLASSES

about the COURSE

על הקורס

בקורס זה לא נדבר על נייק, אדידס , קוקה קולה, או מקדונלד, וממש בקושי נזכיר את אפל. כן, הזמנים השתנו, דורות חדשים של צרכנים הצטרפו, אנו חיים בעולם של TMI )Too much information) עולם שבו הדיגיטל הוא המלך. והמותג הוא הנסיך.

בואו ללמוד ולהכיר את המותגים החדשים המצליחים בעידן החדש, שעשו זאת בגדול, איך הם עשו זאת? איך בונים מותג חזק בעידן החדש? איך בונים חווית מותג? מה הבשורה שלכם? מה זה מותג אמיתי? מי הם הקונים החדשים? איך פונים אליהם? איך יוצרים בולטות?

את הקורס ניתן ללמוד באון ליין לייב  עם קבוצה, כולל מרצים אורחים ושיעורים מוקלטים, או  ללמוד באופן עצמאי ולקבל 10 שיעורים מוקלטים, לצפייה בזמן שלכם.

about the COURSE

על הקורס

What should we talk about

על מה נדבר

איך לבנות מותג אמיתי בעידן הדיגיטלי?

מהם הקריטריונים להצלחה במיתוג בעידן החדש ?

הפילטר המיתוגי- הדרך להצלחה לאורך זמן?
איך יוצרים סיפור מותג?

מודלים לבניית סיפור מותג?

כיצד שומרים על נאמנות מותג בשוק של חוסר נאמנות מותג?

המיתוג על פי דורות הצרכנים X,Y,Z

מותג נישה יתרונות ויתרונות
איך מותגים קטנים יכולים לנצל הזדמנויות וליצור הפרעה בשוק.

איך מגדירים בדיוק את קהל היעד למותג שלך?

הפרסונה לעומת סוגי קהל יעד?

הפסיכולוגיה של הקנייה- מודל הקופסא השחורה, תיאוריית הגמול כאב
בחירת השם, הסלוגן, טון וסטייל ,איך לשבור את המקובל

כיצד בונים חווית מותג?

מיתוג בדיגיטל-כיצד בונים מותג בדיגיטל, הכללים לבניית מותג בדיגיטל
בניית חווית מותג בדיגיטל

ה Tipping brand point , שיווק מפה לאוזן, תוכן מיתוגי

וידאו ברנדינג, ויראליות וסרטי תדמית – הוידאו והשפעתו על בניית המותג שלך? סוגי השימושים? הפרמטרים לבניית וידאו ברנדינג וסרטונים ויראלים

ועוד

What should we talk about

על מה נדבר

Syllabus

סילבוס

מה הבשורה שלך? לכל מותג מצליח יש בשורה? חוקי המיתוג בעידן הרועש, צפייה בקטע וידאו נדיר על מהלך המיתוג הגדול ביותר שנעשה מאז ומעולם.

מהו תהליך בניית המותג האמיתי ? מהו הפילטר המיתוגי? כיצד יוצרים בידול יוצא דופן?ניתוח מקרה של מותג מצליח חדש

brand storytelling
כוחו של סיפור המותג? מודלים לבניית סיפור מותג,
נאמנות מותג כיום, האם אפשרית? כיצד שומרים עליה ?

המיתוג על פי דורות X,Y,Z
מותג נישה יתרונות ויתרונות
איך מותגים קטנים יכולים לנצל הזדמנויות וליצור הפרעה בשוק.
דור האמת – דור הz מה חשוב לו בחיים

הפסיכולוגיה של הקנייה-חוסכים בסופר קונים עגלת בוגבו ב4,000 ₪
איך מגדירים בדיוק את קהל היעד למותג שלך? הפרסונה מול סגנון חיים?, מודל הקופסא השחורה, תיאוריית הגמול כאב, תיאורית הערך

בחירת הבשורה, השם, הסלוגן, טון וסטייל ,איך לשבור את המקובל
שם מותג יכול להיות אחד הנכסים החשובים ביותר שיש לחברה. סלוגן? לא בטוח שאתם צריכים אותו. טון וסטייל המנצחים החדשים.

חווית מותג – השחקן המרכזי כיום בבניית מותג בעידן החדש
כיצד בונים חווית מותג? הגדרת מותג?
ניתוחי מקרים מאלפים של חווית מותג פיזית ודיגיטלית.

מיתוג בדיגיטל-כיצד בונים מותג בדיגיטל?
הכללים לבניית מותג בדיגיטל
בניית חווית מותג בדיגיטל
מרצה אורח

ה Tipping brand point , מיתוג WOM
Zappos, Slack סיפורם המרתק של מותגים מצליחים,
שבנו עצמם ללא פרסום חיצוני, איך הם עשו את זה?

וידאו ברנדינג, ויראליות וסרטי תדמית – הוידאו והשפעתו על בניית המותג שלך? סוגי השימושים?הפרמטרים לבניית וידאו ברנדינג וסרטונים ויראלים
סיכום הקורס והצגת המדריך לבניית מותג במאה ה21

Syllabus

סילבוס

you get

מה יצא לכם מזה

• תפתרו בעיות שיווקיות שהטרידו אתכם
• תקבלו ארגז כלים , איך לבנות מותג בולט ומנצח בעולם דיגיטלי של TMI (Too Much Information)
• תבינו את כוחו של המותג , ותלמדו איך לבלוט
• תקבלו השראה מניתוח המותגים החדשים הכי מצליחים בעולם כיום.
• והכי חשוב פשוט תהנו ותעשירו את עצמכם משלל דוגמאות ומותגים שלא ראיתם או שמעתם באף מקום אחר

you get

מה יצא לכם מזה

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

מנהלי שיווק, מנהלי ויועצי דיגיטל , מעצבים, חברות מיתוג , מנהלי מותג,
יועצי שיווק, מנהלי חברות, בעלי עסקים.

WHO IS IT FOR

למי זה מיועד

COST

עלות
קורס בניית מותגים בעידן החדש- 10 מפגשים לצפייה בזמן שלכם 
חלק ראשון (שיעורים 1-5)

590

( לא כולל מע”מ)

פרטי הגישה לקורס, ישלחו אליכם במייל, מייד לאחר הרכישה.

חלק שני (שיעורים 6-10)

590

( לא כולל מע”מ)

פרטי הגישה לקורס, ישלחו אליכם במייל, מייד לאחר הרכישה.

הקורס המלא (חלק 1+2)

1050

(לא כולל מע”מ)

פרטי הגישה לקורס, ישלחו אליכם במייל, מייד לאחר הרכישה.

COST

עלות

A brand for a company is like a reputation for a person. You earn reputation by trying to do hard things well.

על המרצה
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות .

about the lecturer

על המרצה
מנחה ומרצה : יריב עמית MBA , מומחה למיתוג ויצירת בולטות .

Recommendations

המלצות משתתפים

הקורס החשוב ביותר שעברתי בחיי המקצועיים – רהוט, ענייני, מפתח את החשיבה ומביא אותי לחפש את הטרנדים הבאים כחלק מהפרקטיקה שלי. למדתי המון חלקים שהיו לי באופן אישי חסרים בפני שכל מי שניסה ללמד אותי לפני לא ממש התחשב בצרכים שלי ושל השוק שלי אלא יותר עמל על העברת התוכן – הקורס הזה שינה לי את הדרך שבה אני ממתג, פועל בזירה המקצועית ואפילו מלמד. תודה יריב, על שהיית מספיק אמיץ ליצור את הדבר הזה שהיה מאוד חסר לי עד היום

שי כהן, Mitugo
יריב יקר, מבקש לפרגן ולהודות על הקורס המעולה שלך “סודות המיתוג המנצח-בעידן החדש”. ב-10 מפגשים מרתקים הנחלת עולם שלם של מיתוג מודרני ועכשווי. הנושאים במפגשים התגבשו לפסיפס מרתק שכולל את כל מה שצריך לדעת על מיתוג מצליח היום. בפרט, אהבתי את שלל הדוגמאות המפורטות וההדגמות של מותגים מצליחים, ובעיקר כאלו שנולדו ושגשגו באונליין. ראויה לציון השירותיות שלך והנכונות לענות על שאלות ולסייע במיתוג גם מחוץ לשעות הפורמליות של הקורס. לקחתי המון ידע ותובנות והבחירה בך ובקורס היו ללא ספק בחירות מעולות. אני ממליץ על הקורס לכל איש מקצוע בתחום המיתוג ולכל בעל עסק שרוצה לרכוש את הידע והכלים איך לשגשג בעולם העסקי כיום. המון תודה יריב!
חגי שלו, מומחה לשינויים עסקיים, סופר ומרצה
הקורס היה מעשיר מאוד ואני הפקתי ממנו תועלת רבה ביישום מהלכים שיווקים במערכת שאני מנהל.
אני ממליץ בחום לכל אדם שעוסק בשיווק להשתתף בקורס הנ”ל.
איתי פיינברג
נהנתי וחיכיתי לכל מפגש, יריב מגיע עם רקע עשיר של מיתוג ופשוט נהנתי מכל התובנות והדוגמאות שהציג – יריב אדם סופר מקצועי!!
יפית סולימני, שיווק >> מיתוג | מרקום | ניהול פרוייקטים שיווקים | דיגיטל

מקצועי, פרקטי, מעניין, מרחיב אופקים, רלוונטי.
ממליץ, לאחר הרבה שנות ניסיון בשיווק ומיתוג בשוק הנדל”ן.

רוני יהב
קורס מרתק המפרק לגורמים ומביא תיאוריות עם דוגמאות עכשויות לתהליכים מדויקים למיתוג מוצלח בענפים שונים ובעיקר, מיתוג מצליח בעידן הדיגיטל.
הקורס באוירה פורה ומפרה. היו איתי מובילים מתעשיות שונות – ונהניתי מכל רגע.
ממליצה בחום.
חגית לוקוף,, מנהלת שיווק של מותגים בינלאומיים
בעידן של תחרות חזקה, ריבוי ערוצי מדיה, שינויים בהתנהגות צרכנים וקונים, שינויים בהרגלי הצריכה , תופס עולם המיתוג חלק גדול ומשמעותי בהחלטות הקוניםצרכנים.
יריב עם תשוקה בלתי נלאית ,ידע וניסיון מנסה להעמיד את עולם המיתוג במרכז העשייה השיווקית. מהלך נכון, ממוקד ומדויק.
פריצת הדרך בימי הקורונה וחשיפה של גופי ידע ותכנים מביאים אותי לחשוב שזו הזדמנות נהדרת לכולם להתחבר, ללמוד, להבין, ולצבור ידע מאחד המנטורים המובילים בתחום.
נהניתי מכל רגע.
אלי מירון
זמן רב לא נהנתי מקולגה שמעביר קורס מיתוג ! שאפו
היה נעים מרתק ומחכים להיות בצד המאזין נהנתי מאוד מהרצון לחלק איתנו את הידע הרחב שלך
למדתי המון מהדוגמאות הרבות שהבאת להמחשת הצדדים השונים של תחום המיתוג
תודה רבה
רפי צרפתי , יועץ אסטרטגיה ופיתוח עסקי לחברות הי טק

Recommendations

המלצות משתתפים

APPLY NOW

הרשמו עכשיו
השאירו פרטים וקבלו מידע נוסף על הרשמה לקורס

אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    שם מלא*

    דוא״ל*

    טל*

    בחר קורס/הרצאה שבו את/ה מתעניינ/ת

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    אם יש לכם שאלות נוספות שלחו לנו מייל ל- info@brandacademy.co.il

    share

    שתפו קורס זה

    APPLY NOW

    הרשמו עכשיו

    share

    שתפו קורס זה

    MORE IN COURSES

    קורסים נוספים שאולי יענינו אותך