הספרייה
from our Library
Branding – In Five and a Half Steps
by Michael Johnson
about the book
אודות הספר
המדריך האולטימטיבי למיתוג, המציג בטקסט ובגרפיקה את חמשת השלבים (ועוד שלב ביניים הכרחי) בעיצוב זהות של מותגים, בליווי דוגמאות מארגונים מצליחים בעולם שעשו את זה. כאלף איורים במדריך צעד-אחר-צעד מקצועי, בהיר וידידותי למשתמש שכתב מייקל ג’ונסון – מעצב גרפי בריטי ויועץ מיתוג מוביל, האחראי בין השער למיתוג מחדש של חברת התעופה הבריטית וירג’ין אטלנטיק, מוזיאון המדע בלונדון, הגוגנהיים בניו יורק, מכון הקולנוע הבריטי וארגונים רבים נוספים.