הספרייה

from our Library

Branding – In Five and a Half Steps
by Michael Johnson

about the book

אודות הספר

המדריך האולטימטיבי למיתוג, המציג בטקסט ובגרפיקה את חמשת השלבים (ועוד שלב ביניים הכרחי) בעיצוב זהות של מותגים, בליווי דוגמאות מארגונים מצליחים בעולם שעשו את זה. כאלף איורים במדריך צעד-אחר-צעד מקצועי, בהיר וידידותי למשתמש שכתב מייקל ג’ונסון – מעצב גרפי בריטי ויועץ מיתוג מוביל, האחראי בין השער למיתוג מחדש של חברת התעופה הבריטית וירג’ין אטלנטיק, מוזיאון המדע בלונדון, הגוגנהיים בניו יורק, מכון הקולנוע הבריטי וארגונים רבים נוספים.

about the book

אודות הספר

COST

עלות
עלות

מהדורה מודפסת

220

COST

עלות

MORE from our Library

ספרים נוספים שאולי יענינו אותך