הספרייה
from our Library
מותגים אמיתיים
מאת יריב עמית 2021
real brands
branding in the digital age
about the book
אודות הספר
תשכחו מהמותגים הגדולים מהחיים, תשכחו מהמותגים הדרמטיים והעוצמתיים, לאחר 3 שנות מעקב , מציג יריב עמית בספרו החדש את ה real brands המותגים החדשים המצליחים בעשור האחרון, כמו : Casper, warby parker, brooklinen, spindrift, ועוד למותג אמיתי יש חוקים וכללים חדשים , בספר מציג יריב את המותגים האמיתיים והכללים החדשים לבנייתם.
על מה הספר
• גלו את סודות המותגים החדשים המצליחים בעשור האחרון, איך הם עשו את זה ?
• מה הסיפור של drunk elephant כיצד בנתה עקרת בית בת 39 מיוסטון מותג קוסמטיקה אשר נמכר תוך 6 שנים ב845 מיליון דולר!
• מה הקריטריונים לתוכן מיתוגי טוב ?
• מהם הכללים לבניית מותג אמיתי ?
• היום בעידן עמוס במסרים ומדיות הפרסום אינו מספיק , אתה חייב לייצר מהלכים יוצאי דופן אשר ישיגו את תשומת הלב ויבנו את המותג שלך, גלו מהם
• כולל המדריך לבניית מותג במאה ה-21
about the book
אודות הספר
about author
אודות הסופר
יריב עמית MBA , ברנד מאסטר, מחבר הספר האלף בית של פרסום מנצח, מאחוריו מעל 300 מיתוגים, הביא את משרדו להיות מהבולטים והמובילים בתחום הנדלן בישראל. מתמחה בבניית מותגים בעידן החדש. ממציא המונח the real brands מלווה עסקים, ארגונים, עיריות. עוזר לחברות לבנות מותגים יוצאי דופן. מלמד ומעביר הרצאות וקורסים מרתקים ומעוררי השראה.
about author
אודות הסופר
quick look
מבט מהיר
book reviews
ביקורות
“ספר מדהים, מרתק, כתוב בצורה קולחת , ומביא הרבה דוגמאות , מלוות בתמונות
אין ספק שיש פה בשורה חדשה!”
“הספר הפיל לי אסימונים אחד אחרי השני, היום יותר מתמיד אני מבינה כמה כוח ותפקיד יש לעיצוב בבניית המותג “