articles
איך הופכים מוצר חקלאי ישראלי- תמר מג’הול-למותג בינלאומי?
מאת: אלון וינפרס, מנכ”ל ובעלים של חברת השיווק והמיתוג Weinpress Marketing.
articles
branding
איך הופכים מוצר חקלאי ישראלי- תמר מג’הול-למותג בינלאומי?
הקייסטאדי של מייג'ול
מטרת השיווק
תמרים נחשבים למזון אוריינטלי. הקהל הכי חזק שלהם בחו”ל זה מוסלמים שצורכים בכמויות גבוהות. הרעיון הוא להגיע לקהלים חדשים תחת הטרנד הבריאותי/טבעוני. כדאי להיכנס לחו”ל כי השוק בחוץ גדול והפוטנציאל ענק. מספיק שאנשים באירופה ובאמריקה שלא צורכים תמרים יצרכו תמר-שניים ביום ויש כאן גידול מטורף.
סיפור המותג
מייג’ול זה החבר/ה שמרים אותי כשאני באנרגיות נמוכות (pick me up moments) ומוציא ממני את הכי טוב. מייג’ול עוזר לי ללא מאמץ להיות ורסיה טובה יותר של עצמי, בלי דאגות או חרטות.
המשימה שלנו
אנחנו קיבלנו את הפרויקט לאחר שכבר עבר תהליך מיתוג והמשימה שלנו היתה להוריד את המותג לקרקע ולהתאים אותו לדיגיטל. כלומר לשכלל את סיפור המותג ולהפוך את האסטרטגיה למשהו נגיש שחי ביום יום.
האתגר שלנו
איך לוקחים פרי מקומי ומשיקים אותו לעולם כחטיף חדש?
זו המשימה של MyJool “חטיף” מתוק, טבעי ומזין שמעניק בוסט של אנרגיה. האתגר? חינוך שוק – להכיר ולהנגיש לצרכנים מחו”ל את תמרי מג’הול, הערכים התזונתיים שלהם, ולספר איך הם משתלבים בצורה מושלמת בחיי היומיום שלהם.
להפיח חיים בסיפור של MyJool
MyJool נולד עם סיפור מותג חזק, אבל היה צריך להביא אותו לחיים בדיגיטל ברגע הקריטי של ההשקה הבינלאומית. התפקיד שלנו הוא להגביר את הרלוונטיות, האישיות וההשפעה של המותג דרך תוכן וסושיאל ולחבר אותו בדיגיטל לצרכנים ברחבי העולם בצורה חדשנית, מהנה, מרגשת ושנונה.

קרדיט: וינפרס מרקטינג, קמפיין מטא של MYJOOL. עיצוב: יובל דנש
מעצבים סיפור דיגיטלי שסוחף את העולם
כדי לפרוץ לשווקים בינלאומיים, יצרנו נוכחות דיגיטלית עוצמתית שמשלבת חיבור אמיתי ליומיום של קהלי היעד בחו”ל, עם סיפור מותג חי ותוסס. הגישה שלנו מתמקדת באלמנטים שגורמים למייג’ול להרגיש כמו חלק טבעי מהשגרה – רגעים של אנרגיה מתוקה, שמחה פשוטה והומור יומיומי. בלי תחכום מוגזם, אלא פאן טבעי, טעים ובגובה העיניים – בדיוק כמו התמרים שלנו.
• קרב החטיפים MyJool :מול שוקולד, חטיפים מלוחים או קפה – הרעיון הוא להמחיש שוב ושוב שמייגו’ל הוא הבחירה הטבעית וההחכמה לקבלת בוסט של אנרגיה ורגע מתוק של כיף.
• מהמטע עד המקרר: החיבור לטבע, תוכן שמלמד איך תמרי מג’הול גדלים ונקטפים ומקשר בין תהליכים שקורים במטע למצבים רלבנטיים בחיי היומיום של הצרכנים. זה גם מתקשר לערך העליון של המותג- 100% טבעי וזו גם הייחודיות והיתרון שלנו מול חטיפים אחרים.
• :Pick-Me-Up Momentsבגרעין סיפור המותג עומד הקונספט שמייג’ול הוא הנשנוש הטבעי האולטימטיבי לרגעים של נפילת אנרגיה – בעבודה, לפני ואחרי אימון או כשסתם מתחשק משהו מתוק. הוא החבר ש”מרים” אותך שאתה הכי זקוק לזה ומוציא ממך את המיטב.
• שפה קלילה ושנונה: בלי הרצאות והטפות על בריאות וטבעוניות רק תוכן כיפי, קולח ומזמין שמדבר בגובה העיניים. MyJool’s general tone is one of smiles.
• RTM שמתלבש על הטרנדים החמים: מחיבור לאיחוד של אואזיס, דרך הזכייה הראשונה בתואר של הארי קיין ועד הבננה המפורסמת שהודבקה בסלוטייפ ונמכרה במיליונים – MyJool נכנס לשיח היומיומי בדרך יצירתית ומפתיעה ומתחבר למה שקורה עכשיו ולתרבות הפופולארית.



מהבאזז האורגני לצמיחה ממומנת
כדי להמשיך ולבנות את הנוכחות שלMyJool בעולם, אנחנו מריצים גם קמפיינים ממומנים בשווקים מרכזיים באירופה, כמו בריטניה ופינלנד. האסטרטגיה של המותג כוללת:
• קמפיינים ממוקדים לקהל המקומי: מחיבור לתקופות שיא- סוף שנה וקריסמס ועד להשקה ברשתות מזון מובילות.
• פילוח חכם לפי גיל, תחומי עניין ולייף סטייל: כך שהמסרים יפגעו בדיוק במקום הנכון ובשפה של קהלי המטרה של המותג ובשפה המקומית- אנגלית או פינית.
• קריאייטיב שמעודד מעורבות: כל מודעה לא רק מעבירה מסר, אלא יוצרת חיבור למותג ולערכים שלו ומעוררת רגש לאותה סיטואציית צריכה.


להחיות את הסיפור עם וידאו
מעבר לטקסט כתוב ולוויזואליות מושכת, הפקנו סרטוני וידאו קלילים וקצביים שמציגים איך MyJool משתלב באופן טבעי בחיים שלך ומציל אותך ברגעי עייפות, במצבים שונים ובשעות שונות של היום:
• Morning Boost – כשהבוקר נפתח לאט, וצריך משהו שיעיר את הגוף.
• After-Work Boost – המשמרת הראשונה בעבודה נגמרה, אבל בבית מחכה משמרת שנייה. לצפייה>
• Workout Boost – הבוסט הטבעי לפני או אחרי אימון. לצפייה>
• Game Time Boost – כשאתם תקועים בסקרול אינסופי וזקוקים לבוסט שירים אתכם.
• A+ Boost – לסטודנטיות ולסטודנטים שזקוקים לאנרגיה מתוקה וטבעית כדי לשרוד עוד לילה לבן של לימודים.
עם ויזואליה מהנה (כן, מטע דקלים שצץ בתוך מקרר!), קצב מהיר וסיטואציות הומוריסטיות שמעלות חיוך, דאגנו שMyJool- לא רק ימשוך תשומת לב, אלא יכנס באופן אינטאוטיבי לחיי היומיום.
המסע ממשיך
בעולם מלא בחטיפים מעובדים ומזיקיםMyJool , בולט בתור הפתרון המתוק, ה-100% טבעי, המזין והטעים שמרים אותך בדיוק כשצריך. עם סיפור מותג ייחודי, אישיות חזקה, תוכן מדויק ושילוב של צמיחה אורגנית וממומנת,, MyJool מותג חקלאי חדש של תמרי מג’הול מבית הדקלאים, יצא במסע לסחוף את העולם, כי תמרים הם לא רק פרי של המזרח התיכון, הם העתיד של עולם החטיפים החכמים.
בינתיים המותג MYJOOL הצליח להיכנס לרשתות מובילות בבריטניה, הולנד, איטליה, פינלנד, ספרד, יפן וד.קוריאה ונראה שלא רק במטעים – השמיים הם הגבול.
קרדיטים:
סמנכ”לית שיווק חברת הדקלאים ומייג’ול: טל אקרמן-טבקמן
שיווק ופרסום דיגיטלי: נועה וינפרס ואלון וינפרסWeinpress Marketing
ארט דיגיטל: יובל דנש
בניית שפה עיצובית – Baruch Naeh&Partners
אסטרטגית מיתוג: ליבי כץ בר
תסריטים: רועי גרין
הפקת וידיאו: D Productions LTD3
שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER