articles
THE GEORGE HOTEL BRANDING
חברת המיתוג הזוכה brave בניתוח מקרה למיתוג מלון גורג
articles
branding
THE GEORGE HOTEL BRANDING
CASE STUDY ISRAEL BRAND AWARD WINNER
האתגרים:
שוק התיירות הישראלי כשלעצמו היווה אתגר עצום, אך גם בלעדיו, עמדו בפנינו 3 אתגרים ייחודיים וגדולים במיוחד.
1. מוצר מלונאי לא מפוצח:
המלון נעדר מתקנים עשירים ומפנקים של המלונות הגדולים, והוא אינו קטן דיו כדי לייצר חוויה אינטימית ובוטיקית. ראשית, היה עלינו להגדיר את המוצר המלונאי הייחודי.
2. מיקום חסר זהות:
אל מול המלונות המובילים שזוכים לכל הפחות במיקומים הנחשקים ביותר בעיר, מחוף הים ועד המרכז האורבני הסוער של תל אביב, מיקומו של הג׳ורג׳ בדרום – מזרח העיר נחשב לא רק ״לא אטרקטיבי״ ומאופיין בעיקר כאזור מסחר ותעסוקה, אלא שמדובר במיקום חסר זהות לחלוטין. המתחם שעדיין מזוהה כמתחם ״חסן ערפה״, על שם בעלי המגרש המקורי. הדבר חייב אותנו להמציא מוצר חדשני שיהפוך את הלוקיישן ללא רלוונטי, ואת החוויה בתוכו לייחודית ונחשקת.
3. מועדון חברים ראשון מסוגו:
לצד שירותי המלונאות עומד הג’ורג’ להפעיל מועדון חברים, שמציע חוויה קהילתית שטרם נראתה בתל אביב היה עלינו לספר סיפור מותגי אחד שייתן מענה לשני שירותי הדגל של המלון ויעצים את שניהם.
המטרה:
עם נקודות פתיחה גרועות בכל היבט מלונאי, בעיר שכבר ראתה הכל, היה עלינו להפוך לדבר הכי מדובר – ובאופן מידי.
FROM HERO TO ZERO
ממלון חדש בעל נתוני פתיחה חלשים ביותר, למקום הכי בתל אביב




הפתרון
קהל היעד:
במקום ליצור ניגודית בין שני הקהלים ,LOCALS VS. OUTSIDERS הגדרנו מחדש את קהל החוץ
כ TEMPORARY LOCALS – והענקנו לו מעמד שווה אל לקהל המקומי, בתוכן המוצע ל ובחשיבותו כחלק מהסיפור המותגי.
המוצר:
רתמנו אל המשימה את מעצב העל הספרדי Lázaro Rosa-Violan , והפכנו אותו לחלק אינטגרלי בהוצאה אל הפועל של החזון המותגי בכל פרט קטן וגדול של כל חלקי המלון.
הפכנו את הלוקיישן ל Non Issue – על ידי יצירת חוויה אקלקטית בלתי פוסקת בתוך המלון.
תפקדנו כמשרד ייעוץ והגדרנו קונספט מוצרי המורכב מ- 7 חוויות אורבניות יומיומיות, אשר יחד מייצרות סביבה דינאמית ומגוונת.
ההבטחה:
שני המותגים פועלים בסנכרון מושלם תחת מטריה מותגית אחת ותחת הבטחה זהה:
ההבטחה קושרת בין 2 קהלי היעד שלנו ופונה אל מכנה משותף של אנשים סקרנים, יצירתיים, הרפתקנים ומלאי תשוקה לחיים, המחפשים לפגוש אנשים חדשים ומעניינים, בצורה מכוונת או אקראית. הבטחת המותג מספקת להם אופטימיות, קרן אור, מקום שתמיד שם בשביל לענות לקשת הצרכים שלהם בכל רגע ביום.
המותג:
הוא מותג שנוצר תחת ארכיטיפ EXPLORER המעודד סקרנות, גילוי, הרפתקנות ויצירת חיבורים חדשים ומעניינים. עולם התוכן של הקולוניאליזם בעידן של האימפריה הבריטי היווה רפרנס למסר וגם לצורניות במיתוג. יצרנו 2 מותגים אחים: אחד עבור המלון ואחד עבור מועדון החברים.








שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER