articles

ה Airbnb של המכוניות
מאת: הילה סטרוגו

articles

branding

ה Airbnb של המכוניות

בזמן שכולנו שמענו את פתגם סטארט-אפ נדוש, “הAirbnb של” טורו הוא מותג של עמית לעמית

המותג הינו תוסס וכולל קהילה המשתרעת על פני הגלובוס, וממשק משתמש שקל לנווט,

הבשורה שהמותג מביא שואפת לעשות את החוויה ארכאית של השכרה מכונית נחלת העבר על ידי לקיחת מכונית מסורתית מחברות השכרה מתוך מאגר עצמי.

עם אינסוף אפשרויות לרכב שמתאימים לכל תקציב שוק שיתוף המכוניות הוא מוגדר לבצע השכרת רכב

פשוט יותר, שוויוני.

למה להשתמש ב-Turo?

סיפור המותג והיתרונות של השימוש ב-Turo הם רבים. אתה יכול לבחור את המכונית המדויקת שבה אתה נוהג, ולא רק לבחור את המעמד (חסכוני, בינוני, בגודל מלא וכו’), כך שאם אתה חלק בנהיגה מסוגים מסוימים של מכוניות אתה יכול לחפש את המותגים הספציפיים האלה. לחלופין, אם זה במסגרת התקציב שלך, אתה יכול לשכור טסלה או פרארי או אפילו רולס רויס ​​- מכוניות שאולי לעולם לא תצליח לנהוג בהן. לחברה יש אפילו מדור “מכוניות מילוט לחתונה” שבו אתה יכול למצוא מכוניות מפוארות כדי לעשות כניסה או יציאה מפוארת מהיום הגדול שלך.

הייחודיות מתבטאת בכך שיש גם הרבה יותר גמישות לגבי המקום שבו אתה אוסף את המכונית שלך. בעוד שלחברות השכרת רכב מסורתיות יש מיקומים בשדות תעופה ובכמה מאחזים בערים, המכוניות של Turo זמינות בכל מקום שבו יש מארחים (כרגע זה זמין בכל רחבי ארה”ב, קנדה ובבריטניה). זה יכול להיות הרבה יותר נוח אם אתה מחפש לשכור רכב מהבית, במקום לטוס לאנשהו ולאסוף רכב ביעד שלך. חלק מהמארחים אפילו מציעים משלוח של המכונית עד אליכם.

והתמחור, לפחות לעת עתה, הרבה יותר אטרקטיבי ממה שהן חברות השכרת רכב

התוכניות של Turo מגיעות בשלוש שכבות: פרימיום, סטנדרטי ומינימום. כמו בכל ביטוח, ככל שהתוכנית עולה יותר, כך יש לך פחות אחריות לכיסוי נזקים פוטנציאליים. בתהליך ההזמנה הוא יציין בבירור את העלות של כל תוכנית ויתאר מה כל אחת מכסה, כך שתוכל לבחור באיזו תוכנית נוח לך.

במסגרת מהלכים בוני מותג טורו בחרו באותו האופן שבו Airbnb מטפחת אינטראקציה בין מארחים לאורחים, Turo מבוססת מאוד על אותה אינטראקציה אנושית זו – מעט ככל שתהיה

אחד העקרונות המכוננים האחרים של Turo, כפי שהסביר חדד, היה “לספק למארחים את הפלטפורמה לנצל את הדחף היזמי שלהם”. כמו שמארחי Airbnb עושים עם חדרים נוספים בבתיהם, ומוכרי Depop עושים עם בגדים ואביזרים שהם כבר לא רוצים, מארחי Turo יכולים להרוויח כסף כשהם לא משתמשים במכוניות שלהם. זה “win-win” הן למארחים והן לאורחים.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים