articles

Wholy Greens

articles

branding

Wholy Greens
Greens הוא מותג מזון הולנדי בעל תקן B-Corp, המוקדש לשינוי האופן שבו אנשים תופסים ונהנים מירקות. המשימה שלו היא ליצור שינוי תפיסתי מ"חובה לאכול ירקות" ל"אהבה אמיתית לירקות" - והוא משתמש בפסטה ככלי העיקרי להשגת מטרה זו. מדובר במותג פסטה הולנדי המשלב ירקות בייצור מוצריו, במטרה לעודד צריכת ירקות בדרך מהנה.

החברה, שהושקה ב-2018 תחת השם ‘VeggiHap’, שינתה את שמה ל-Wholy Greens, המרמז הן על ‘whole’ (שלם) – כלומר רכיבים בריאים ומזון מלא – והן על ‘holy’ (קדוש), המרמז על היבט מוסרי. החברה מדגישה קיימות, בריאות וקהילה בכל היבט מפעילותה.
המותג שואף לחבר מחדש אנשים לטבע על ידי קידום התנסויות מעשיות, החל מקטיף תוצרת טרייה ועד ליצירת ארוחות טעימות ועשירות בחומרים מזינים המחזירות את השמחה לשולחן האוכל.
האסטרטגיה התמקדה בפיתוח זהות מותג תוססת ומושכת המשבשת את התפיסות המסורתיות של אכילה בריאה. בלב הזהות הזו נמצאת “טבעת המלאך של Wholy”, לוגו סמלי המייצג שלמות, איזון ומחויבות המותג למזעור פסולת באמצעות נהלים בני-קיימא. משלימה זאת היא משפחת Wholy Veggi – קבוצה של דמויות מאוירות שתוכננו לחנך ולהשראה צרכנים, והופכות כל ארוחה לחוויה הרפתקנית ומהנה.

השימוש בצבעים נועזים, טיפוגרפיה דינמית ודמויות מאוירות מדליקות מחזק עוד יותר את הרוח הצעירה והחדשנית של המותג. זהות המותג החדשה הצליחה ללכוד את תשומת הלב של צרכנים מודעי בריאות, ומבדלת את Wholy Greens מהמתחרים כמותג צעיר וחדשני. בולט בשוק, המציע לא רק מוצרים אלא חוויה משמעותית המעודדת אורח חיים בר-קיימא והרגלים בריאים יותר. כתוצאה מכך, Wholy Greens חיזק את מעמדו בשוק וממשיך להשרות השראה על קהילה המחויבת הן לרווחה אישית והן לקיימות סביבתית.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו