articles
Bravus
מאת: הילה סטרוגו
articles
branding
Bravus
ברוכים הבאים ל- Bravus, מבשלת הבירה הראשונה של אמריקה המביאה בשורה חדשה המתמקדת אך ורק בייצור בירה מלאכותית לא אלכוהולית פרימיום. תהליך הבישול הקנייני שלנו מאפשר לנו ליצור מבשלות עטורות פרסים שהן כל כך נכונות לסגנון, שתתקשו להאמין שאתם שותים בירה מלאכותית לא אלכוהולית.
בשנת 2015 פיליפ ברנדס התחיל את Bravus במשימה פשוטה וייחודית אחת: ליצור בירה מלאכותית לא אלכוהולית שכל אחד יכול לשתות. בירה שנרקחה הן לחובב הרציני והן לשתייה החברתית מדי פעם. ברווס נראה כמו בירה, טעם של בירה, ומרגיש כמו בירה (בלי באזז כמובן!).
המסר המרכזי שלהם נשאר זהה לאורך שנים, עם דגש על הכללות, האותנטיות וחגיגת התשוקה של מי שמייצרים, מוכרים וקונים את המוצרים שלהם. Bravus עוסק בהישגי החיים, ברגעים בזמנים שממלאים את ימינו ומעניקים לנו תכלית. בין אם אנו מבלים זמן בלהיפגש עם חבר ותיק, נפגשים עם אחרים לחגוג, או מנסים תחביב חדש, בראבוס הוא לגרום לדברים האלה להיחשב. לכן כל זמן הוא זמן טוב עבור בראבוס.
מהלך מיוחד שבוצע במותג כולל שיווק שותפים:
“בין אם אתה רשת גדולה, אתר תוכן, משפיע על מדיה חברתית או בלוגר,בחר מבין המוצרים שלנו כדי לפרסם ללקוחות שלך. יש לנו כלי קישור פשוטים שיענו על צרכי הפרסום שלך ויעזרו לך לייצר רווח.קבל עד 10% בעמלות על הפניות מוצלחות.”
הם מעודדים לקוחות להרוויח עמלות מכל הרכישות המתאימות, ולמקסם את הרווחים.
שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER