articles

Liquid Death
מאת: הילה סטרוגו

articles

branding

Murder your thirst

קניות צבע ללא מתח מתחילות כאן-זוהי אג'נדת מותג צבעי קלייר, זהו מותג ישיר לצרכן המחדש את החוויה סביב צביעת ביתו.

טָהוֹר. נקי. מלא בחיות. שוק המים הארוזים מלא בחברות הלוחמות בשכנותיהן כדי להוכיח שהן הכי נקיות ואקזוטיות, בלעדיות, עשירות במינרלים ומוכרחות להיות בחיים שלך. בעוד שחברות ממשיכות למצוא דרכים חדשות לבדל את ההיצע שלהן באמצעות צבע, מים מוגזים, אריזה וכו.. רוב החברות בשוק זהות יחסית זו לזו.

ומכאן הייחודיות של המשקה והבשורה שהוא מביא לשוק: הסרטון הוויראלי שלהם היה סרטון אנימציה מחריד המלא בפחית ליקוויד דט' "שרוצח את צמאונם" של הצרכנים. אם אתם מחפשים דוגמה להודעה שלילית המשמשת להשפעה נהדרת, אין צורך לחפש עוד, הם עשו זאת בצורה מושלמת.

ליקוויד דט' נתן זריקת מרץ רצינית לתעשייה, כשבוני המותג משתמשים ביצירת הפרעה לבניית מותג זכיר ומנצח, בעזרת שימוש בהומור מודע, דמויות מפחידות מעורערות וזומביות, כשהשאיפה ליצור למותג דמויות פולחן.
מוטיב המטאל/רצח בסרטוני קריקטורה של המותג יזכו בהכרח בצחקוק מכל מי שתכירו לו את המותג, אך לא ניתן לבנות עסק על חידוש בלבד. במותג התמקדו בעדיפות הראשונה בפתיחת פחי הטאלבוי שלהם מול האנשים הנכונים במקומות הנכונים, מה שתמיד עורר עניין וגרם להם להיות בכותרות.

ומה שהכי מסקרן בכל הסיפור ויוצר את סיפור המותג בעצם זה חשבון האינסטגרם של המותג, בסיפורים ובפוסטים שלהם הם מדגישים ללא הרף כיצד זהות המותג הייחודית שלהם היא רק השתקפות של הקהילה שהם יצרו. אמני קעקועים, אופנוענים או אנשים שיש בהם ממש רצון עז להיחקר על ידי שוטרים בגין יריות, מה שיצר קהילה נאמנה וייחודית התומכת במותג הספציפי הזה, בלא קשר לכך שהמוצר היחיד שהם מוכרים הוא סך הכל מים.

על ידי מיצוב המותג כאנטי-גיבור, ליקוויד דט' הפעיל פלח בשוק שמעולם לא הייתה התייחסות אליו בעבר. וכמה שהשיווק שלהם יכול להיות הומוריסטי, הם גם מחויבים לספק שירות שמותגי מים אחרים השאירו פתוחים לרווחה.

מלבד היות המותג שונה בתחומו, ליקוויד דט' הקפידו על מהלכים בוני מותג, כאשר הודיעו חגיגית כי האלומיניום הממוצע יכול להכיל 70% חומר ממוחזר, ואילו בקבוקי הפלסטיק הממוצעים מכילים 3%. עם כל החומר השיווקי המיותר, קמפיין #DeathToPlastic הזה הדהד באופן משמעותי אפילו עם שותי המים השמרניים ביותר.

ליקוויד דט' יישם בהצלחה אסטרטגיה של אוקיינוס כחול בשוק מוצף, על ידי מתן אצבע אמצעית לסטטוס קוו, הושטת יד אל פלח חסר התייחסות עד כה, והפכה יוזמה ירוקה למהנה בתהליך המיתוג.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל


    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים