articles

דיוויד אקר, אגדת המיתוג בעולם ישתתף בכנס המיתוג השנתי 2025

מאת: אלון וינפרס, בעלים שותף בחברת השיווק והמיתוג Weinpress Marketing

articles

branding

דיוויד אקר, אגדת המיתוג בעולם ישתתף בכנס המיתוג השנתי 2025
פרופסור דיוויד אקר נחשב ל"אב המיתוג המודרני" בזכות תרומותיו משפיעות בתחום, במיוחד הגדרת ערך המותג (brand equity) ופיתוח מודל האקר (Aaker Model) לניהול זהות המותג (Berkeley Haas). הוא פרסם למעלה מ־100 מאמרים ו־18 ספרים שתרמו רבות לתאוריה והמעשה בשיווק.
בין הספרים המובילים שלו:

> Managing Brand Equity (1991)קבע לראשונה הגדרה ברורה ל־brand equity-
> Building Strong Brands (1995) פיתוח מודל זהות המותג
> ספרים נוספים עוסקים בהובלת מותג, אסטרטגיית פורטפוליו מותגים Creating Signature Stories (2017) ו־The Future of Purpose-Driven Branding לאחרונה.
> ספרו האחרון שיצא השנה : Aaker on branding 2nd edition (ספר חובה)

ציטוטים נבחרים מאקר

• “Branding adds spirit and a soul to what would otherwise be a robotic, automated, generic price-value proposition. If branding is ultimately about the creation of human meaning, it follows logically that it is the humans who must ultimately provide it.”

• “A brand vision should attempt to go beyond functional benefits to consider organizational values; a higher purpose; brand personality; and emotional, social, and self-expressive benefits.”

• “If you are told that the king died and then the queen died, that is a sequence of events. If you are told that the king died and that the queen then died of grief, that is a story.”)

ברנד אקדמי גאה להביא לראשונה את דיוויד אקר להשתתף לראשונה בכנס בישראל. זה לא עוד מישהו זה אגדת מיתוג!
שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו