articles
מה קורה שמותג נישה רוצה יותר ? HIP POP DRINKS
articles
branding
מה קורה שמותג נישה רוצה יותר ? HIP POP DRINKS
Pop Drinks או "משקאות פופ" הוא מונח כללי המתייחס למשקאות קלים מוגזים מתוקים ופופולריים, כמו קולה, ספרייט, פאנטה וכדומה., "Hip Pop" נוסדה בשנת 2019 כחברת נישה למשקאות אלטרנטיביים בריאים יותר שמתחרים במשקאות הפופ הקונבנציונליים. החברה התחילה עם מיקוד בקומבוצ'ה (משקה תוסס מותסס המבוסס על תה) ומשקאות לבריאות המעיים, אבל הם רוצים יותר לשחק בליגה של הגדולים , והם מבקשים לאתגר את תעשיית המשקאות הקלים המרכזית עם משקאות מבוססי מרכיבים אמיתיים, טבעיים יותר. הם רוצים להציג עצמם כאלטרנטיבה ראויה לסודה ומשקאות מוגזים מסורתיים ולא רק להישאר מוגבלים בנישת הבריאות. לשם כך הם פנו לסוכנות המיתוג הבריטית ROBOT FOOD המתמחה במיתוג משקאות ומזון , וביקשו לעשות מיתוג מחדש שיתאים למטרות הגדולות שלהם.
שאיפות גדולות דרשו שינוי גדול
ל-Hip Pop היה הסיפור, המוצר, והגישה הבלתי מתנצלת. התפקיד שלנו היה לעצב מיצוב שיגרום להם לבלוט, לא להתמזג”, אומרת קלואי סטייסי, האסטרטגית של Robot Food. “בהשראת השורשים של מנצ’סטר וה’להגיד את זה כמו שזה’ של המייסדים, לקחנו את Hip Pop מעוד משקה אינדי נוסף למהפיכה הבאה של הפופ – נועזת, אייקונית, אשר מוכנה לטלטל את המדפים.”
מגישים גישה רעננה ואמיתית
התובנה הצביעה על כך שצרכנים משתוקקים לחופש אמיתי, חוויות אמיתיות ובחירות המאשרות את העצמאות שלהם. הם רוצים להרגיש חיים ולחיות ברגע כאנטיתזה למידע מוטעה ולנקודת מבט מעורכת יתר על החיים המונצחת על ידי מדיה חברתית. הרעיון הגדול לכן מיצב את Hip Pop כמותג שהכי טוב ליהנות ממנו בשידור חי – ברגע, עם חברים וללא פילטר – כי הכל יותר מספק כך.
מתוך זה, נולד סלוגן המותג ‘Get real’ שמתמצת את הגישה הרעננה של Hip Pop. ‘Get real’ הוא קריאה להתעורר, דרך חשיבה, דרך חיים. הוא מהלל לא רק את המרכיבים האמיתיים שנכנסים לכל המשקאות של Hip Pop, אלא גם חוגג חוויות אמיתיות, חיות, לא מתוסרטות – תוך כדי קריאת תיגר על ה’מזויפות’ של המתחרים המיינסטריים שלהם.
זהות שקופצת המראה והתחושה הקודמים של Hip Pop היו מלאי אישיות. אבל האיורים המאופיינים שלהם היו דומים יותר לבירה קראפט, והחוסר בהבדלי צבעים בין המוצרים בלבל את הצרכנים.
כדי להשפיע מיד על המדף, המשקאות היו צריכים להיראות טעימים. אז הזהות החזותית הייתה צריכה להביא את המרכיבים לחזית ולחגוג את הטעם. כל זאת תוך הבלטת שם המותג.
לקיחת האות ‘O’ בצורת ‘סקובי’ מהלוגו הקודם והגברתה, סימן המילה החדש נועז יותר, בעל השפעה גדולה יותר, ורמז עדין לאופי הידידותי למעיים של המשקאות. כעת מחולק על פני שתי שורות באריזה, ‘Hip Pop’ פועל כאמצעי מסגור גאה לאיורי הפירות העכשוויים שנראים כמעט חיים – כאילו הם מתפרצים ישר מהפחית.
n מבחינת הצבע הם בחרו להתרחק מהפלטות העדינות הנפוצות בקטגוריה, והעדיפו שחור – בשילוב עם צבעים נגדיים תוססים לסודות וקרם לקומבוצ’ה. כל סדרה וטעם ניתנים כעת להבחנה בבירור, מה שהופך את Hip Pop לקל יותר לזיהוי ולקנייה, בחנות ובאינטרנט.
“Hip Pop הייתה זקוקה לזהות שתיקח אותם ממאתגר למוביל”, אומר הבכיר של Robot Food, המעצב קרייג לינדזי. “בתעלת האישיות האלטרנטיבית הרעננה של Hip Pop, העיצוב הוא התפרצות של כיף, אנרגיה וגישה, תוך שהוא מאפשר את הגמישות להתרחב מעבר לפחיות אל עולם המותג הרחב יותר. זה כעת מותג שיכול לגדול ולהתפתח איתם.”




אופטימיות ריאליסטית
נולד מהגישה הצפונית הישירה של המייסדים, טון הדיבור המתוק-חמוץ של Hip Pop הוא האנטיתזה למשחקי המילים המוגזמים על מעיים וטענות בריאות חסרות השראה שהן נפוצות בקטגוריה.
קול המותג הוא ריאליסטי, צפוני אותנטי וקצת מזלזל בעצמו, אבל תמיד עם טעם לוואי אופטימי. מחוזק על ידי הסלוגן החדש שלהם ‘Get real’, המסרים המרכזיים אינם חוששים לקרוא תיגר על מתחרים, ועל תעשיית המשקאות הקלים בכללותה, תוך כדי ביסוס Hip Pop כאלטרנטיבה אמיתית ורעננה לכל מצבי הרוח, האירועים וסגנונות החיים.
ליזי דה יונג, קופירייטרית בכירה ב-Robot Food מסבירה; “קני ואמה מאוד להוטים ליצור את המשקאות הקלים הטעימים והאיכותיים ביותר האפשריים. אז רצינו שהקול של Hip Pop יגביר את האמיתי, יהיה לו דעה, ויקח את המילים ישר מהפה שלהם.”
תחושה שלא תתפוגג
כאשר Hip Pop שואפת להגדיל את הנוכחות הישירה לצרכן ואת טביעת הרגל הקמעונאית שלה, Robot Food פיתחה חוויה מקיפה שמביאה את הפרספקטיבה הייחודית של המותג לחיים מעבר לפחית.
כעת מצוידת בזהות שמכה בכל נקודות המגע, כולל בחנות, באינטרנט וברשתות החברתיות, Hip Pop מוכנה להשתחרר ממגבלות הקטגוריה של בריאות המעיים ולהפוך לתומכת בפופ שנעשה טוב יותר.




שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER