articles

מיתוג חדש ל-Orangetheory רשת חדרי כושר גלובלית

articles

branding

מיתוג חדש ל-Orangetheory רשת חדרי כושר גלובלית
Orangetheory Fitness, רשת סטודיו כושר ייחודית מפלורידה, ארה"ב. בשנת 2010, הם יצרו תופעת כושר חדשה תוך שילוב של קהילה והדרכה עם מדע וטכנולוגיה. מאז, הרשת שלהם התרחבה ליותר מ-1,500 סטודיות, המציעות אימונים קבוצתיים המבוססים על מדע ועוקבים אחר טכנולוגיה לאלפי חברים ב-24 מדינות בעולם ובכל 50 המדינות של ארה"ב. לאחרונה, הם החליטו שהם צריכים לחדד מדוע הגישה הייחודית שלהם לכושר היא האפשרות הטובה ביותר עבור רוב האנשים. לשם כך, הם פנו אל DesignStudio, סוכנות מיתוג ועיצוב הממוקמת בלונדון, ניו יורק וסידני, כדי לסייע במיקוד העמדה, שדרוג הזהות והעצמת הקהילה.

מחקר

אימון Orangetheory נוצר כדי להגביר קצב מטבולי ולשרוף יותר שומן. אך לאחר שבילו זמן עם עשרות חברים, מאמנים ועובדים, גילו ב-DesignStudio כי הקסם של Orangetheory אינו טמון בסטטיסטיקות גולמיות, אלא בעזרה לאנשים בכל רמות הכושר להרגיש טוב יותר לאורך זמן.
כתוצאה מכך, הם מיקדו מחדש את מיצוב המותג. המסר החדש הוא כי Orangetheory הוא ההיפך מחדר כושר שמתיש אותנו -אנחנו נהיה חדר כושר המחדיר בנו אנרגיה.

הסיפור החדש

שם המשחק במיתוג היה יצירת אנרגיה, התחדשות והצערה , המביאה את הבשורה של הרגשה טובה , או כפי שאומר המנהל היצירתי הבכיר אריק נג: “בשוק כושר שנראה צפוף, מעיק ומבלבל, Orangetheory היא המגדלור שאנשים צריכים. זהו מותג שאינו מניע דרך פחד או חסר, אלא במקום זאת מנחה ומעצים חברים דרך מסע של גילוי עצמי.”

חווית המותג

הזהות המותגית צריכה הייתה לייצג שאיפה זו. הצוות החל עם מערכת כרטיסים אישית המוענקת לכל אחד.הכרטיסים האלה מאפשרים למותג להציג את העיקר, להנחות את החברים במסעם ולהציג תובנות והשראה.
הם הגבירו את הכתום האייקוני של Orangetheory לעולם הדיגיטלי, תוך הוספת צבעי משנה וערכת ממשק משתמש מורחבת.
“ערכת הכלים המותגית נבנתה עם שימושיות בראש”, אומר המנהל היצירתי אריק נג, “תוך עיצוב להכלת מידע תמציתי וקליט, ומסירת מידע חיוני במקום שבו המשתמשים זקוקים לו ביותר. לקחנו נכסים ייחודיים קיימים, כמו החיוניות של הכתום והצורות הייחודיות של הסמל, והרחבנו אותם למערכות מקיפות שהעצימו נקודות מגע דיגיטליות ופיזיות לאורך מסע המשתמש.”

כדי להוסיף דינמיות, אנרגיה ותנועה לזהות, הצוות בנה עקרונות תנועה חדשים שהשראתם באה מהדחיפה שראו החברים כשהם דוחפים דרך החזרות האחרונות שלהם. הם גם יצרו קול מותג חדש שדחה את טון הגבריות של מותגי כושר אחרים ושיקף את האופן שבו המאמנים והחברים של Orangetheory מלהיבים זה את זה.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו