articles
PepsiCo רכשה את Poppi תמורת 1.95 מיליארד דולר מהלך שמסמן את ה-comeback של חשיבות ערך המותג
articles
branding
PepsiCo רכשה את Poppi תמורת 1.95 מיליארד דולר מהלך שמסמן את ה-comeback של חשיבות ערך המותג
את ההצלחה הוביל המיתוג מחדש שנעשה ב2020 עם שינוי השם ל Poppi מהלך אסטרטגי מקיף שהוביל את המותג מהשוליים אל מרכז הבמה של שוק המשקאות הבריאים. Poppy מותג סודה פרה-ביוטית בקטגוריית המשקאות הבריאים. המסע שלו התחיל בשנת 2015, כאשר אליסון וסטיבן אלסוורת' יצרו בביתם משקה המבוסס על חומץ תפוחים, במטרה לשפר את בריאותה של אליסון שסבלה מבעיות עיכול. המשקה נמכר תחילה בשווקי איכרים תחת השם "Mother Beverage"
מיתוג מחדש-המפתח להצלחה
ב-2018, הזוג הופיע בתוכנית הכרישים של אמריקה וקיבלו השקעה של 400,000 דולר מרוהן אוזה, מומחה למיתוג משקאות. בהנחייתו, ב2020 התבצע מיתוג מחדש המיתוג מחדש בוצע על ידי סוכנות המיתוג Zero Studios בשיתוף עם חברת ההשקעות CAVU Consumer Partners, בהובלת רוהן אוזה, השם “Poppi” נבחר כדי לשדר תחושת כיף, קלילות ונגישות, תוך שמירה על קונוטציה של סודה (“pop”) וקריצה לעולם הבריאות. השם הקודם, “Mother Beverage”, התייחס ל”מָתֵר” – תרבית החיידקים בחומץ תפוחים – אך נתפס כמיושן ופחות מושך עבור קהל צעיר.
שפה צעירה ונועזת- הפוך לכל מה שקשור לבריאות
• עיצוב צבעוני ובולט: הפחיות עוצבו בצבעים עזים עם איורים גרפיים, מה שהפך אותן לאטרקטיביות במיוחד במדפי החנויות וברשתות החברתיות.
• שפה מותגית צעירה וכיפית: המותג אימץ טון דיבור קליל, הומוריסטי ונגיש, שפנה במיוחד לדור ה-Z ולמילניאלס.
• נוכחות דיגיטלית חזקה: Poppi השקיעה רבות ביצירת תוכן ויראלי בטיקטוק ובאינסטגרם, כולל שיתופי פעולה עם משפיענים וסלבריטאים.

המיתוג החדש הוביל לצמיחה מרשימה:
• המכירות זינקו, והמותג הפך לנוכח ביותר מ-36,000 נקודות מכירה בארה”ב.
• Poppi הפכה למותג מוביל בתחום המשקאות הפרה-ביוטיים, עם נתח שוק משמעותי.
• במרץ 2025, PepsiCo רכשה את Poppi תמורת 1.95 מיליארד דולר, מהלך שמסמן את חשיבות המותג בשוק המשקאות הבריאים .



המיתוג מחדש של Poppi מדגים כיצד שינוי אסטרטגי במיתוג, בשפה ובנראות יכול להוביל לצמיחה משמעותית ולהפוך מותג נישתי לשחקן מרכזי בשוק.
לסיכום:
Poppi ביססה את הצלחתה על מספר אלמנטים מרכזיים:
• מוצר בריא וטעים: שילוב של חומץ תפוחים, פרה-ביוטיקה, מיצי פירות ומים מוגזים, עם פחות מ-5 גרם סוכר לפחית.
• מיתוג מושך: עיצוב פחיות צבעוני ובולט, הפונה לקהלים צעירים ומודעים לבריאות.
• נוכחות דיגיטלית חזקה: קמפיינים ויראליים בטיקטוק ובאינסטגרם, כולל שיתופי פעולה עם משפיענים וסלבריטאים.
• קמפיינים חדשניים: השקת טעמים חדשים, פרסומות בסופרבול, ושיתופי פעולה עם עולם הגיימינג, כמו יצירת משחקים בפורטנייט.
• שימו לב איך סרטון פרסומת בונה מותג – העתיד של הסודה
• פרסומת הסופרבול 2025:get a poppy, עם דגש על “מחשבות סודה” והשתתפות של משפיענים מוכרים.

שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER