articles

Wise stamp. make it count

articles

branding

Wise stamp. make it count
Wise stamp הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בנושא של חותמת דיגיטלית חכמה , חברה ישראלית, גדולה , העובדת עם חברות החל מ2 עובדים וכלה בעשרות אלפי עובדים בכל רחבי העולם. המשימה הגדולה שהוטלה על מנהל השיווק החדש מייקל יהושוע היא להפוך את החברה למובילה בתחומה בעולם . צריך אומת כדי לקחת לוגו כל כך מותג ואייקוני ולשנות אותו , כתוצאה מהצורך לשנות את התדמית של החברה על מנת שתעזור לה להשיג את יעדיה החדשים .

לאחר תקופה של כמעט שנה , יצאה החברה במיתוג מחדש , וכך היא מציגה אותו:
המיתוג מחדש של WiseStamp מממש את ההבטחה שלנו – לעזור לאנשי שיווק ולמנהלי IT לשלוט בחתימות המייל ולהבטיח שכל מייל ישפיע.
אנחנו מאמינים בכוחם של הפרטים. הפרטים הקטנים שעובדים בלי שנבחין בהם, אבל יוצרים חיכוך כשמשהו בהם לא מדויק. כמו חתימות מייל. הרגע הזה בסוף כל הודעה שיכול להרים את המותג – או לדלל אותו.
המותג החדש שלנו נושא את אותה הבטחה כמו המוצר שלנו: לתת ללקוחות שליטה, עקביות והשפעה. כדי שהם יוכלו להפוך כל מייל שהם שולחים למשמעותי.

למה משולשים?

הלוגו החדש שלנו הוא האות W של WiseStamp, שבנוי משני משולשים משתלבים שיוצרים משולש שלישי במרכז: נקי, גיאומטרי ורב־סימבוליות. המשולשים הם הצורה החזקה ביותר בעיצוב ובאדריכלות. בונים איתם גשרים ובניינים – כי הם מסמלים יציבות, תמיכה וכוח. וזה בדיוק מה ש־WiseStamp מייצגת: מתן בסיס חזק וגמיש ללקוחות שלנו, כדי שיוכלו לבלוט בכל הודעה.
אבל זה רק ההתחלה.
כל משולש מייצג גורם מרכזי באקו־סיסטם של WiseStamp:
• איש השיווק או מנהל ה־IT, שמקבל שליטה ועקביות.
• העובד, שמקבל העצמה לייצג את המותג.
• ובמרכז, המקום שבו כולם נפגשים – המותג עצמו. ושם מתרחש הקסם.

מה המשמעות של צבעי המותג החדשים?

הוורוד והכחול המוכרים של WiseStamp עדיין כאן – אבל בצורה שונה:
• Signature Pink ורוד חתימה: מחבר אותנו לשורשים שלנו, מבטא את הניצוץ היצירתי. מייצג רגש, נועזות והצד האנושי של המותג.
• Marine Blue כחול ימי: העוגן שלנו. מבטא מקצועיות עסקית וטכנולוגית, אמינות ורוגע – פונה ישירות לעולם הארגוני.
• Fusion Purpleסגול פיוז’ן: הקסם שנוצר כשהרגש פוגש את ההיגיון. התערובת הייחודית הזו מסמלת את המפגש שבין אנשים למותג.
ביחד, הצבעים מבטאים מי אנחנו: ארגון שמספק פתרונות לאנשי שיווק ו־IT כדי לשלוט, למדוד ולהעצים כל נקודת מגע של חברה. או במילים אחרות – להפוך כל מייל למשמעותי.

הגדרה מחדש של הקטגוריה

חתימות מייל כבר לא “nice to have”. אנחנו שינינו את התפיסה הזו עם הבטחה ברורה – לא למסרים רועשים יותר, אלא לשיווק חכם יותר. כי בקנה מידה רחב, חתימת המייל היא נקודת המגע האמינה ביותר של המותג שלך.
אנחנו מאפשרים למנהלי שיווק, מנהלי IT ומנהלי מותג להפוך כל הודעה יומיומית לרגע שבונה אמון. הפלטפורמה שלנו מעניקה שליטה מרכזית, אנליטיקות, גמישות, ובעיקר – דרך להיראות כמו המותג שאתה רוצה להיות.
זה הערך הרציונלי: אוטומציה, עמידה בתקנים, מעורבות.
וזה גם הערך הרגשי: ביטחון, אמינות, קוהרנטיות.
וזה בדיוק המקום שבו נכנס הסלוגן: “Make it count” – להפוך כל דבר למשמעותי.

למה אנחנו אומרים “Make it count”

• כל סמנכ”ל שיווק רוצה שהמותג שלו יהיה משמעותי.
• כל עובד רוצה שהעבודה שלו תהיה משמעותית.
• כל מנהל IT רוצה שהביצועים והאבטחה יהיו משמעותיים.
• וכל לקוח רוצה כלים שאפשר לסמוך עליהם.
זו הקריאה שלנו לפעולה – לא רק לעצמנו, אלא גם לכל מי שעובד איתנו. בין אם אתה משיק מוצר חדש, מגדיל צוות או פשוט עונה למייל – אם זה שווה עשייה, תעשה שזה ייחשב.

מותג שנבנה לעתיד

המיתוג מחדש שלנו דרש מחשבה עמוקה ותהליך יסודי. ואם מותר לנו להגיד – התוצאה מדברת בעד עצמה. מה שבנינו הוא לא רק זהות חדשה, אלא אסטרטגיה שמייצרת הזדמנות. זהו פתח לעתיד שבו WiseStamp תהיה הסטנדרט לאיך שארגונים מודרניים מבטאים את עצמם.
חתימות מייל הן רק ההתחלה.
אנחנו לא עוסקים בכמות – אלא בערך.
כשכל מייל נשלח בעקביות – האמון נבנה.
ועם אמון – מגיעה הצמיחה.

תגרום למותג שלך להיחשב. עם WiseStamp.

כל הכבוד על מהלך מיתוג אמיץ, המסתכל קדימה , וכשהמטרות כל כך גדולות , הוא יודע להיפרד , מהחוזק של הלוגו שהיה , ולשנות את הלוגו בהתאם לאבולוציה של החברה , ובהתאם למשמעות החדשה שהחברה מייצגת . ממקום של חברה מדליקה, מגניבה ובועטת, מציגה וויז סטמפ בגרות של מותג מוביל , אוניברסלי , וגדול.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו