articles

הטרנדים של השנה במיתוג

articles

branding

הטרנדים של השנה במיתוג
מגמות מיתוג מתפתחות ללא הרף לצד טרנדים באופנה, עיצוב פנים, תרבות פופ וטעם צרכני כללי. אישיות המותג שלך, קול המותג, הייעוד והערכים שלך צריכים להיות חרוצים באבן. אבל האופן שבו אתה מבטא את התכונות האלה יכול להשתנות עם עיצובים, צבעים, גופנים וחזותיים שונים. זה המקום שבו מגמות המיתוג המרכזיות הללו נכנסות לתמונה, אז להלן הטרנדים שהתחילו השנה וימשיכו גם ב 2025 :

1. לוגו משתנה בתנועה

כיום בעידן הדינמי, המשתנה מיום ליום, המחדש והמתחדש, היותר פתוח ומרשה לעצמו , לוגויים גם יכולים להשתנות , לשנות צורה, לשנות צבע , לזוז. זה כבר התחיל לפני כמה שנים, אבל היוםזה מקבל לגיטימציה וטרנדיות גדולה יותר. קחו לדוגמא את המיתוג החדש
של וואלה שעשתה חברת המיתוג פירמה, המייצר שני אותיות וו הפוכות, הנסגרות ונפתחות, מייצרות שפה שלמה בינהן.

2. צבעים מונוכרומטיים

מיתוג מונוכרומטי הוא לרוב מינימליסטי ומעודן. פלטת צבעי מותג מונוכרומטית מכילה גוונים שונים של אותו צבע. מתחילים עם צבע בסיס ומוסיפים גוונים שונים דרך גופן, תמונות, אייקונים, חומרים וכו’ צבעים מונוכרומטיים יוצרים מראה מגובש למותג שלך ומייצרים תחושת שלווה מרגיעה. הצבע העיקרי שתבחר הוא מה שיוצר את שאר לוח הצבעים של המותג שלך. אז, בחרו צבע אחד המגלם את אישיות המותג שלך, ורוצו איתו בגוונים שונים

3. כתב יד וציורים

אנשים אוהבים מוצרים ייחודיים בעבודת יד שמרגישים מותאמים אישית. יותר ויותר מותגים בוחרים במראה ציור כתב יד -יש בו את ההרגשה המנחמת והגעגועים לזמנים פשוטים יותר – עם כל המשברים שהעולם והאנשים חווים הם מחפשים את הפשטות, את החום האישי, הבלתי אמצעי, מעבר לזה , אנשים מחפשים היום את האמת , בעולם של הרשתות שאנו כבר לא יודעים להבחין בין אמת לשקר, מישהו שיוכלו לסמוך עליו, ולכתב היד הבלתי אמצעי יש את זה בדי אן אי.

4. פשוט לבלוט

אתם לא צריכים להשתגע כדי ליצור מותג בולט. די בפונט מודגש, פלטת צבעים בולטת ושימוש מושכל בנגטיב.מותגים בוחרים באלמנטים פשוטים שתורמים כוח כדי להעביר את המסר שלהם. מגמת מיתוג זו עלתה מהצורך בפשטות ובמבנה, אך מבלי לוותר על היצירתיות

5. מינימליזם עדיין שולט

לצד המקסימליות, מצד שני, עיצוב מינימליסטי ממשיך להיות טרנד מיתוג שאינו דועך. במותגים ימשיכו לדגול באתוס של “פחות זה יותר” באמצעות פונטי, עיצוב ואריזה מינימליסטיים.

6. מיתוג קולי

פורבס הגדיר בצורה רחבה מיתוג קולי כשימוש אסטרטגי בסאונד כחלק מזהות המותג. זה מאפשר למותגים ללכת מעבר לאלמנטים ויזואליים ולעורר רגשות, זיכרונות ולבנות קשרים עמוקים יותר עם קהלים תוך הגברת זכירת המותג. תחשבו על הקלאסיקה של מקדונלד’ס I’m lovin it או על הצליל של ה N העולה של נטפליקס .
בדרך כלל, מותגים יחברו את הסאונד או הג’ינגל ללוגו כדי להבטיח שקהל היעד שלהם מחבר את האודיו לחברה.

7. איכות סביבה שמחה

% 57 מהצרכנים מוכנים לשנות את הרגלי הרכישה שלהם כדי לסייע בהפחתת ההשפעה הסביבתית השלילית.צרכנים מוכנים לשנות את הרגליהם כדי להפחית באופן מודע את השפעתם על הסביבה. לכן, זה רק טבעי שעסקים בעלי יוזמות בנות קיימא ילכו בעקבותיהם ויבנו אסטרטגיות מותג לטובה.
התעשייה הידידותית לסביבה נאבקת זמן רב עם גוונים חסרי השראה של ירוק וחום. והטרנד לכיוון צבעוניות עליזה יותר משתנה מהר השנה.

8. play

אנשים יותר מתמיד היום מחפשים אסקפיזם, בריחה מהמציאות המלחיצה , מותגים ישדרו יותר play כייפיות , הבאה לידי ביטוי בראש ובראשונה בשימוש פרוע יותר בפונטים ע”י שינויים פשוטיםכמו אותיות מוארכות, משיכות עבות מצוירות ביד או ערימת אותיות, כיף כיף , כבר אמרנו.

9. מותגים אמיתים

מותגים מאמצים שפה אנושית טבעית שמרגישה שיחה, כנה ומכילה. עסקים עושים שקיפות לגבי מה שהם עושים ואיך הם עושים זאת. הם מדברים עם הלקוחות שלהם באותו אופן שהם מדברים עם חברים ובני משפחה.
Pact, חברת הלבשה תחתונה כוללת, משתמשת בעיצובים פשוטים עם מסרים עוצמתיים כדי לעבור לקהל שלה. modibodi אשר פרצה דרך באמצעות השפה הישירה והכנה שלה , לדבר על הווסת, להראות את הדם, והכי חשוב לא להתבייש.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו