articles
לרגל השנה החדשה – 10 מיתוגים מרשימים שנעשו השנה
articles
branding
לרגל השנה החדשה – 10 מיתוגים מרשימים שנעשו השנה
לרגל השנה החדשה אספנו עבורכם 10 מיתוגים מרשימים שנעשו השנה וחלקם עלו לגמר Brand Impact Award בכדי לתת לכם השראה חדשה, והבנה שבכדי להצליח חייבים להעז
Bankwest.1-BUCK TO LIFE
ב2018 bankwest הבנק הותיק, מאז 1895 בעל התדמית הכבדה , החליט שמספיק לו , הוא חייב להתאים את עצמו לעולם החדש. הוא פנה אל סוכנות המיתוג BUCK ובאומץ רב , הוא זרם עם המיתוג החדש שהציעו BUCK
וזה להפוך מבנק רגיל לבנק מצחיק- כדי להפיץ את BANKWEST על מגוון השירותים הגדול שלהם. הם השתמשו במלא בדמויות סוג של בובות כדי להפיח חיים בבנקאות. והשתמשו חזק בצבע הכתום.
2.מיתוג מחדש של Chococo
קבעה את הסטנדרטים בסחר הוגן וקיימות מאז 2002. עם זאת, עם הכנסת מגוון מוצרים לאורך הזמן, למותג חסרה לכידות והוא כבר לא מימש את הפוטנציאל שלו.
הם פנו לחברת המיתוג buddy וכך buddy כותבים:”אימצנו וחיזקנו את המורשת של הריבועים הצבעוניים של Chococo על ידי יצירת לוגוטייפ ייחודי המשתלב בצורה נקייה. מבנה הרשת המרובעת מהווה בסיס לסגנון הגיאומטרי של כל הסדרות והופך למערכת עיצוב מובחנת – הפותרת את המגוון המתרחב תמיד של Chococo. ומשדרת את המסר של המותג : זה מגניב להיות מרובע”
3. המיתוג של- Betterfly מהפכה בעולם הביטוח
כשחברת הביטוח betterfly רצתה לעשות שינוי טוטאלי בהתייחסות לביטוח היא פנתה לDesignstudio הפיתרון היה על ידי תגמול הרגלים חיוביים של אנשים, Betterfly משנה את הביטוח ממוצר שאנו משתמשים בו כשדברים משתבשים, למשהו שחברות יכולות להשתמש בו כדי להגן על כוח העבודה שלהן. מערכת יחסים זו מעצימה כל אדם לבנות יומיום טוב יותר עבור עצמו – ועולם טוב יותר עבור כולם.
התאמה אישית היא מפתח לכל מה ש-Betterfly עושה, ולכן כדי לשקף הצעה זו הניתנת להתאמה אישית עמוקה, השתמשה desugnstudio בשפה מילולית של מסרים שמנחמים וגם מעודדים, מערכת ויזואלית המשקפת אנרגיה אנושית, ואווטאר אייקוני מדליק שעושה לך טוב על הלב.
Florentia Village .4 הסוד של צפון לונדון
Florentia Village היא הסוד של צפון לונדון. מתחם של מבנים תעשייתיים קלים נועדה לקהילת יוצרים ומעצבים מודרניים. המטרה היתה ליצור מתחם ייחודי שהוא קהילה של עסקים העוסקים בעיצוב ויצירה . אז הם פנו לחברת המיתוג המדהימה DNCO
כדי לייצר VIBE של סוהו בוהמי , שדבר הבא הם יצרו שפה אורבנית, גרפיטית תעשייתית המשלבת איורים של ברגים, צירים ופריטים קטנים מעולם הייצור בשילוב של אמנות ארטיסטית עם שימוש בצבעים עליזים ושימוש בטיפוגרפיה שזזה ומשתנה.
הם ביצעו מהלך ייחודי בו הם עיצבו עשרה ציורי קיר בקנה מידה גדול כדי לאחד את המבנים של Florentia Village, הישנים והחדשים. הצבעים ושפת העיצוב עוזרים לאחד אסתטיקות אדריכליות שונות באופן קיצוני, כולל מבנים מקסימים בסגנון קוטג’ משנות ה-70 היושבים לצד מחסני פלדה גליים עכשוויים חדשים. המותג הנועז והמשחקי בנה עתיד ל Florentia Village כדבר הטרנדי הבא
Less is more . 5 – לך תמתג דוח השקעות
ב) UC Investments אוניברסיטת קליפורניה) מאמינים שכאשר אנו מסלקים את מה שאינו חיוני, אנו מסוגלים טוב יותר לזהות ולפעול על הזדמנויות בשוק שאחרת היינו עלולים להחמיץ”.
Mucho חברת המיתוג הידועה, קיבלה את המשימה להביא רעיון זה לחיים בדרך מעניינת ומושכת.
דברי מנהל ההשקעות הראשי על המיתוג של mucho
“זו השנה העשירית שלי כמנהל ההשקעות הראשי של אוניברסיטת קליפורניה, והתשיעית שאנחנו עובדים עם Mucho על הדוח השנתי שלנו. הסיבה פשוטה. בכל שנה, Mucho עוזרת לנו להפוך מספרים חד-ממדיים לתצוגה תוססת של מסע ההשקעות והתרבות שלנו. הם הופכים את המשעמם למעיז. אנחנו נרגשים לקראת מה שעוד יבוא.”
6. ARUBA PARK -REBRANDING
האתגר
קרן הפארק הלאומי של האי ארובה הנמצא ליד קובה והרפובליקה הדומיניקנית. רצתה לצאת במיתוג לפארק אשר יצליח ליצור תמיכה של התושבים בשמירה על האי והפארק כולל מערות, אזורים לחים, יערות מנגרובים, דיונות וצמחייה ובעלי החיים המאכלסים אתרים מוגנים אלה.
איך עושים זאת ? נכון פונים לחברת המיתוג HOW&HOWכל הרעיון היה לא להגביר את התיירות , אלא פשוט להעלות את גאוות התושבים לשמורת הפארק באי שלהם.
הפיתרון
המותג, הפארק הוא המותג הדובר הוא ידבר אל התושבים, הגיע הזמן שיקשיבו לו, מטאפורה זו גם הניחה את היסודות לזהות החזותית, אשר שילבה שפה טיפוגרפית ואיורית מהממת שהעבירה את כל היופי של השמורה על כל האיזורים השונים שבה: דיונות, ביצות, האוקיינוס ושטחי שיחים. חיות שונות.והתוצאה היתה מדהימה, ובמיוחד עוררה רגש אצל התושבים.
Isle of Wight Tomatoes .7
איך ממתגים עגבניות לנחשקות ?
B&B STUDIO המוכשר מאנגליה, נקרא לדגל
המיתוג מחדש שלהם עבור The Tomato Stall (השם הקודם) כלל את הצעד הנועז של שינוי שם המותג, תוך הדגשת המקור יוצא הדופן שהופך את העגבניות למה שהן כל כך טעימות וזה שהן גדלות באי וייט ולכן טעימות כל כך, מכיוון שיש האי יותר שעות שמש מכל מקום אחר בבריטניה ואדמה עשירה באופן ייחודי, ז”א לאי וייט יש את האקלים והאדמה המושלמים לעגבניות. עבור The Tomato Stall, ההבטחה ‘גדל באי וייט’ כבר הפכה למסמן מפתח של איכות, והעלאת טענה זו לדרגת שם מותג ביססה את ההבדל של המותג ממוצרים מתחרים בקטגוריית התוצרת.
8. בית הספר Archer לבנות – איך מבדלים חינוך
האתגר
בית הספר Archer לבנות בלוס אנג’לס (Archer) נוסד ב-1995 במטרה להעצים נשים צעירות לגלות את התשוקות שלהן ולממש את הפוטנציאל האמיתי שלהן בסביבה שהיא גם שאפתנית וגם כייפית.
במשך עשורים, Archer הוביל כמוסד חינוכי מעצים לבנות המאזן בין החינוך המסורתי לבין גישות חדשניות מבוססות מחקר, גישה המציידת את בנות Archer באומץ בשילוב חמלה וחוסן .
המשימה הייתה ליצור את העתיד של המוסד כמותג גלובלי, בינלאומי, אייקוני. שירחיב את עבודתו הייחודית של הבית ספר הרבה מעבר ללוס אנגלס.
הפיתרון
חברת המיתוג עטורת הפרסים design bridge & partners בחרה את סיפורה של ארטמיס – אלת הציד היוונית, קשתית ומגינת הבנות כמקור להשראה – עבור בנות הרודפות אחר הכישרון והמבריקות הייחודית שלהן, עוד משחק יפה שעשו זו ההדגשה של her ב-‘Archer’ מסרי העצמת נשים בתקשורת המותג.
תוצאות
אירועי הקבלה למוסד מלאים עד אפס מקום. עם הרוח החדשנית והסיפור של Archer כבסיס, הצליחו לבנות מותג שפורץ את גבולות הקטגוריה שלו, מבדיל את Archer באופן נועז מבתי ספר מסורתיים אחרים בלוס אנג’לס והופך אותו למותג ראוי לבמה העולמית כתורם לשיחות קריטיות וגלובליות על רווחתן של בנות ונשים.
9. Recchiuti Confections – Rebranding
האתגר
במשך למעלה מ-25 שנה, Recchiuti מייצרים שוקולדים וממתקים פרימיום בסן פרנסיסקו, המיוצרים בעבודת יד בשיטות וציוד אירופאיים מסורתיים, אך עם זווית יצירתית ייחודית.
המוצרים שלהם זכו בשבחים רבים, וצברו בסיס גדול של לקוחות נאמנים, כאלה שמעריכים וריאציות יצירתיות על מבחר שוקולד קלאסי.
אולם לאחר 25 שנה, זהות המותג שלהם הייתה זקוקה לעדכון על מנת למשוך את הלקוח המודרני וגם כדי להעביר טוב יותר את האישיות הייחודית של החברה ומוצריה. המשימה הוטלה על חברת המיתוג Manual והמטרה היתה למתג מחדש את Recchiuti באמצעות שינוי אסטרטגי, חזותי וחווייתי – תוך הבטחה שיחברו אותם מחדש עם הרוח היצירתית של המותג.
הפיתרון
לאחר סינון של מאות ביקורות וראיונות עם לקוחות, נושא אחד עלה על פני השטח – איזון נשגב. בתעשייה הנוטה לקיצוניות וטעמים חדשניים, Recchiuti מציעה איזון מושלם – נקודה מדויקת שבה ניגודים מתאחדים כמשלימים מושלמים. התערובת ה”נכונה בדיוק” של: קלאסי+עכשווי, מתוק+חמוץ, נוחות+גילוי, ידידותי+מפואר, אמנות+מדע, מרומם+קליל. אסטרטגיה יצירתית זו הניעה כל אלמנט בעיצוב.
כמו כן Recchiuti רצו להדגיש את הבלתי צפוי.’ערך שהוא והיצירתיות , והמקוריות היו נר לרגלם. יצא והמייסד מייקל Recchiuti אינו רק שוקולטייר אובססיבי, הוא גם מוזיקאי סקרן הנהנה לערוך ניסויים משחקיים במוזיקה אלקטרונית, הקשה וג’אז עכשווי בחדר מוזיקה במפעל Recchiuti. מה שגרם לManual לקחת את כל הקו לעולם המזכיר כתיבה ויצירה של צלילים .
דבר נוסף המדגיש את הבלתי צפוי הם אופי הצילומים של השוקולדים , צילומים המייצרים מייצגי
אמנות שהגיבורים הם השוקולדים ויתר הרכיבים במצבם הגולמי.
BONATO GELATO .10
הגלידה שתיקח אותך למרחבים
גלידה BONTA נולדה בעיירה Bend,אורגון ארה”ב . הם מכינים גלידה איטלקית במנות קטנות עם המרכיבים הטובים ביותר מהצפון-מערב הפסיפי, ומספקים טעם מדהים וטהור בכל כדור. השאלה המרכזית היא כיצד יוצרים בימינו בידול לגלידה חוץ מזה שהיא איטלקית ומאוד טעימה. חברת המיתוג MANUAL עזרה גם להם לרענן את המותג עם מיצוב חדש וזהות חזותית החוגגת את הטבע הפתוח ולוכדת את רוח ‘ההרפתקה והמרחבים” .
דפוס המותג משלב את העולם הסמיך של הגלידה האיטלקית עם מפות טופוגרפיות של אתרי דגל אזוריים. השפה החזותית נקייה ומינימליסטית עם נגיעות של צבע, בהשראת עולם הטיפוס הרים וביגוד ספורט חוץ. בשילוב סגנון איור יוצא דופן המחבר בין סצנות של טעמים והרפתקאות בחוץ.ויש לכם מותג מלא רגש ביד.
הסלוגן Born in Bend מאותת שזהו מותג שהלב שלו זו העיירה . טון הדיבור שלו הוא משחקי ואופטימי, עם שורות כמו: ‘אחרי ההרפתקה’ ו’הכי טוב ליהנות בחוץ’ הלוכדות את הקסם של אורח החיים הרגוע של העיר בה מיוצרת הגלידה.
דבר חברת המיתוג: “כשהתחברנו לראשונה עם Bonta, היה להם פוטנציאל רב, אך זהות תקועה בעבר. עד סוף התהליך דמיינו מחדש את המותג, עם שם העיירה Bend בחזית. זה העניק להם תחושה חזקה של מקור, מודרניות חדשה ומעל הכל משחקיות מקסימה הלוכדת את מהות עיר הולדתם, ועזר להם להבטיח רישומים חדשים בחנויות אזוריות.
שתפו מאמר זה
SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER