articles

13 טיפים לבניית מותג עצמי מנצח
Forbes ,22.3.2022

articles

branding

13 טיפים לבניית מותג עצמי מנצח

Forbes ,22.3.2022

1. עצב את הנישה שלך

צעד מעשי אחד הוא להקדיש זמן לזיהוי טוב יותר במה אתה הכי טוב ואז לעסוק במרחב הזה. בניית מותג אישי משלך עוסקת ביצירת נישה במקום להיות הכל לכולם. ברגע שתתחיל לעצב את הנישה שלך (שתהיה ברורה יותר ולפעמים צרה יותר עם הזמן), ותזהה את סט הכישורים הייחודי שלך , את “הערך המבדיל” שלך, שהוא הידע, המיומנות או היכולת הייחודיים שיש לך לבד. לאחר שתעשה זאת, תוכל להתאים אישית את ההודעות שלך באופן שיסקרן וירתק את קהל היעד שלך.

2. פרסם סרטון שבועי ללינקדאין

פרסם סרטון פעם בשבוע בלינקדאין בנושאים כגון: איזו תובנה הייתה לך השבוע לגבי הנושאים שאתה מוביל? מה התקרית האחרונה שגרם לך להבין משהו או חיזק משהו לגבי מה הם יוצרים עבור אנשים? למה אתה מוביל? איך אתה משרת אנשים כמומחה? מה הכי חשוב לך?

3.בחר את העוגן האסטרטגי למדיה חברתית

בחר עוגן למדיה חברתית כדי לזהות את המותג שלך במבט חטוף. לדוגמה, אני יועץ קריירה לעורכי דין ומשתמש ב-@LawyerCounselor בטוויטר. זה מושך תשומת לב מעורכי דין ומהווה משחק על העובדה שעורכי דין פונים גם כיועצים. זה גם ממתג אותי כמאמן ויועץ לעורכי דין.

4. החליטו איך אתם רוצים להיראות

הבהירו מה אתם רוצים שהעולם יידע עליכם – למשל, כיצד אתם מספקים תוצאות שונות באופן מובהק מאלו של אחרים. האותנטיות שלך, האומץ והאופן שבו אתה מקיים את ההבטחה שלך יכולים להיות חלק מהמיקום שלך. לאחר מכן, בצע את זה עם אסטרטגיה להיראות, לשמוע ולהעריך! העולם המקוון יכול ליצור או לשבור את סמכות המותג האישי שלך; עשה זאת בחוכמה, ואתה מעלה את המוניטין שלך

5. היו סקרנים והפכו את עצמכם למועילים

יהירות בוודאי תהרוס את המותג האישי שלך. כל אחד יכול להעמיד פנים שהוא בקיא, אבל המפתח להיות שימושי הוא להיות סקרן. למומחים שלא מצליחים ללמוד ולהסתגל בדרך כלל יש תועלת קצרת מועד. כפי שיעץ פעם פיטר דרוקר לג’ים קולינס הצעיר (הסופר הידוע), שאפו להפוך את עצמכם לשימושיים. להיות שימושי היא הדרך האולטימטיבית להיות בעל ערך. ענווה מגיעה דרך ארוכה! –

7. צור אתר למותג האישי שלך

הדבר מספר 1 יהיה לבנות את המותג שלך על אתר אינטרנט שהוא ייחודי שלך. בניית אתר היא קלה יחסית ותוסיף רמה חדשה של חשיבות למותג שלך. אתר אינטרנט משלך הוא חיוני מכיוון שהוא יאפשר לך לשלוט בתמונה שאתה מציג לעולם.

8. פרסם בעקביות והשתמש בהאשתגים

פרסם באופן עקבי באינטרנט והשתמש בהאשטאגים כדי שאנשים יראו אותך כמומחה לנושא בתחומים מסוימים. שאל שאלות בפוסטים שלך כדי ליצור יותר תגובות, והקפד לכלול הערות משמעותיות כשאתה מגיב לפוסטים של אנשים אחרים. זה הרבה יותר יקר מאשר לחיצה על “אהבתי”. כמו כן, הקדישו זמן לכתיבת מאמרים בנושאים שבהם אתם בקיאים.

10. עקוב אחר הנוסחה של B.R.A.N.D

שמור על ה-B.R.A.N.D. נוסחה: B היא עבור bold נועז – היה נועז מספיק כדי לתבוע את המקום שלך באינטרנט ולעמוד איתן בו. R מיועד לrelationship מערכות יחסים – טפחו קשרים עם הלקוחות והשותפים שלכם. A הוא לauthentic אותנטיות – אין דבר חשוב יותר מאשר להיות אמיתי ונאמן לעצמך. N הוא עבור niche נישה – מצא את הנישה הייחודית שלך ותענה עליה. ו-D הוא determent לנחישות – מתחייבים להצליח למרות כל כישלונות.

11. היו עקביים ואותנטיים

פרסם תוכן רלוונטי שיהדהד את הקהל שלך מדי יום, ואל תשכח להשיב לתגובות. זכור, אף אחד לא יקנה ממך אלא אם כן הוא מאמין, אוהב וסומך עליך. זה פשוט ככה.

12. הצג את המומחיות שלך בלינקדאין

צור פרופיל LinkedIn חזק ודינמי המציג את המומחיות והמנהיגות המחשבתית שלך. הפוך את הכותרת שלך ליותר מכותרת התפקיד שלך; לשתף מקרי מקרים, מאמרים וראיונות במדור התקשורת; להפוך את הסיכום שלך לסיפור. כאשר אתה משתף תוכן והערות מבוססי דעה, אתה משפיע על תפיסת המותג האישי שלך.

13. תפסיק לדאוג אם זה יהיה ‘נכון’

החסם הגדול ביותר בפני אנשים בונים מותג אישי באינטרנט הוא הפרפקציוניזם, הסחבת והרצון לעשות את זה “נכון”. הדאגה לגבי ביצוע תקינות מבטיחה למעשה שתטעה, מכיוון שאתה פשוט לא מופיע באינטרנט כלל. אנחנו אף פעם לא במצב של אובדן על מילים בחיים האמיתיים, אז זה תהליך של למידה להופיע באינטרנט כפי שהיית עושה בחיים האמיתיים: לא מושלם לחלוטין.

שתפו מאמר זה

SUBSCRIBE TO
OUR NEWSLETTER

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אותך בקורסים, תוכניות וארועים.

    הקלידו כאן את כתובת המייל

    אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי בדואר האלקטרוני

    MORE IN ARTICLES

    מאמרים נוספים

    follow us

    עקבו אחרינו